Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090304/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090304/45395-N-2009.html |
<p class="kh_header"><b>Polkowice: Zabiegi pielęgnacyjne drzew - cięcia koron drzew</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 45395 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Polkowice , Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.polkowice.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zabiegi pielęgnacyjne drzew - cięcia koron drzew.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie dotyczy cięcia koron drzew rosnących na terenach będących własnością Gminy Polkowice. Prace będą wykonywane na wnioski mieszkańców oraz zgodnie z zaleceniami inspektora nadzoru i dotyczyć będą przede wszystkim usuwania suchych gałęzi stwarzających zagrożenie dla przechodniów, redukcji koron drzew w celu zwiększenia dopływu światła do okien domów, formowania drzew itp. Zadanie obejmuje: a) cięcia pielęgnacyjne w tym: - cięcia sanitarne, - cięcia formujące, - cięcia korygujące, - cięcia prześwietlające, b) cięcia techniczne w tym: - związane z kolizją z architekturą, - związane z formowaniem skrajni nad ciągami komunikacyjnymi, - związane z kolizją z urządzeniami infrastruktury technicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w projekcie umowy..</p> <p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.15.00-7.</p> <p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2010.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b> </p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, - wykażą należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania minimum trzech usług w zakresie cięć technicznych i przyrodniczych łącznie minimum 100 szt. drzew rosnących na terenach miejskich, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót (referencje), - dysponują lub będą dysponowali osobami, które skierują do realizacji przedmiotowego zamówienia: - minimum 2 osoby z przeszkoleniem alpinistycznym (wraz z dołączeniem dokumentów potwierdzających odbycie takiego przeszkolenia) posiadających doświadczenie w cięciu drzew, - minimum 2 pilarzy posiadających zaświadczenie NOT lub SITO lub tożsame o odbytym szkoleniu wyłącznie w zakresie cięcia drzew ozdobnych min. I stopnia (wraz z dołączeniem dokumentów potwierdzających odbycie takiego szkolenia); (nie będą uwzględniane kursy dla drwali-operatorów pilarki związane z pracami w leśnictwie); - dysponują lub będą dysponowali sprzętem, który skierują do realizacji przedmiotowego zamówienia: - rębak, - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zarówno deliktowej jak i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej..</li> <li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu i wymogów specyfikacji: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, o przyjęciu warunków SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, d) wykaz obejmujący wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania minimum trzech usług w zakresie cięć technicznych i przyrodniczych łącznie minimum 100 szt. drzew rosnących na terenach miejskich, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, e) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wskazanych w wykazie Doświadczenie zawodowe (np. referencje), f) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, g) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, h) dokumenty potwierdzające, że osoby skierowane do realizacji zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje - w stosunku do każdej z osób skierowanych do realizacji zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego. i) wykaz sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca niezbędny do wykonania zamówienia (rębak), j) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował, k) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zarówno deliktowej jak i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek; ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy; w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. lit. b - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.3.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, pok. nr 12.</p> <p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>