Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090304/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090304/48778-N-2009.html |
<p class="kh_header"><b>Zamość: Dostawa kruszywa drogowego</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 48778 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość , ul. Partyzantów 3/25, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 0-84 639 05 82, faks 0-84 639 05 82.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gzokgminyzamosc@neostrada.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa kruszywa drogowego.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa mineralnego łamanego dolomitowego dostarczonego transportem Wykonawcy do miejscowości Sitaniec (baza GZOK Gminy Zamość) frakcja 0-31,5 mm w ilości 500,0 ton frakcja 0-63,0 mm w ilości 300,0 ton b) Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa mineralnego łamanego dolomitowego dostarczonego transportem Wykonawcy na drogi Gminy Zamość. O potrzebie dostarczenia towaru Zamawiający będzie informował Wykonawcę z dwudniowym wyprzedzeniem. frakcja 0-31,5 mm w ilości 500,0 ton frakcja 0-63,0 mm w ilości 200,0 ton.</p> <p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 14.21.22.00-2.</p> <p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2009.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b> </p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655): Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oferty w wymaganym terminie oraz spełnienie warunków i innych wymogów określonych w SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w pkt.6 SIWZ na podstawie których zostanie dokonana ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia..</li> <li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie 5 SIWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 2). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania ofert (zał. Nr 3). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zał Nr 4). Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (zał. Nr 5). Parafowany projekt umowy (zał. Nr 6)..</li></ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.3.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gzokgminyzamosc@neostrada.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość ul. Partyzantów 3 pok. 24, 22-400 Zamość.</p> <p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość ul. Partyzantów 3 pok. 24, 22-400 Zamość.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>