Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090305/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090305/50686-N-2009.html |
<p class="kh_header"><b>Rychtal: Pełna obsługa i konserwacja oczyszczalni ścieków wraz z kolektorem sanitarnym oraz usuwanie awarii w miejscowości Rychtal, Skoroszów, Krzyżowniki</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 50686 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Rychtal , ul. Rynek 1, 63-630 Rychtal, woj. wielkopolskie, tel. 062 7816823, faks 062 7816805.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://rychtal.nowoczesnagmina.pl/</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełna obsługa i konserwacja oczyszczalni ścieków wraz z kolektorem sanitarnym oraz usuwanie awarii w miejscowości Rychtal, Skoroszów, Krzyżowniki.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -codzienna obsługa urządzeń napowietrzających na oczyszczalni -codzienna obsługa urządzeń przepompowni (głównej, strefowych -przegląd kolektora sanitarnego, studzienek rewizyjnych, utrzymanie drożności przepływu ścieków w kolektorze sanitarnym raz na kwartał ( protokół) -kontrola osadników piaskowych -prowadzenie dokumentacji - rejestr odbioru ścieków dowożonych -prowadzenie analizy ścieków poprzez dokonywanie badań analizy ścieków (wg pozwolenia wodno - prawnego) -konserwacja i remonty urządzeń i obiektów oczyszczalni ścieków i przepompowni -utrzymanie porządku i czystości na terenie oczyszczalni ścieków, oraz przynależnym do przepompowni ścieków : koszenie traw, drobne naprawy, malowanie ogrodzenia, oczyszczanie kratownic ( we własnym zakresie) -przyjmowanie ścieków dowożonych minimum 3 razy w tygodniu ( do uzgodnienia z Wójtem Gminy Rychtal) -usuwanie awarii, napraw własnymi siłami oraz własnym sprzętem -prowadzenie niezbędnych dokumentacji dotyczących urządzeń -zabezpieczenie obiektów przed osobami trzecimi -obiektów w sprzęt P-Poż ( legalizacja gaśnic ) oraz uzupełnienie apteczki pierwszej pomocy -realizacja zaleceń pokontrolnych PIOŚ, zakładu energetycznego, oraz Wójta Gminy Rychtal -zgodę na przyjmowanie ścieków spoza gminy Rychtal wyraża wyłącznie Wójt Gminy Rychtal zbieranie opłat za ścieki sanitarne co 2 miesiące i systematyczne aktualizowanie bazy danych programu ścieki.</p> <p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 65.12.00.00-0.</p> <p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b> </p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 2.000,00 zł slownie dwatysiącezłotych<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4)uprawnienia do obsługi urządzeń 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków- wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.</li> <li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 - dowód wniesienia wadium - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -zaświadczenie o uprawnieniach do obsługi urządzeń oczyszczalni ścieków wraz z przepompowniami oraz silników elektrycznych do 20 KW ( pompy) -znajomość obsługi urządzeń napowietrzających stawy biologiczne -posiadanie niezbędnego sprzętu: wóz asenizacyjny, koparko-ładowarkę, przenośne pompy, agregat prądotwórczy załącznik nr. 3.</li></ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.3.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://rychtal.nowoczesnagmina.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Rychtalu ul. Rynek 1 63-630 Rychtal w godzinach urzędowania oraz na stronie internetowej http://rychtal.nowoczesnagmina.pl/.</p> <p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rychtal ul. Rynek 1 63-630 Rychtal pokój nr 2.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>